Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Naujoji Celica į akis krenta dėl išsiskiriančio priekio dizaino su keturiais apvaliais žibintais, nors kitos detalės yra labai panašios į ankstesnės kartos. Buvo gaminama kupė ir kabrioleto versijos. Vėl buvo pristatytas turbo variantas GT-Four ST205 - galingiausia Celica pagaminta ligi šiol. Ji turi 178 kW/239 AG galią ir buvo stipriai įtakota Toyota World Rally Championship komandos. Šis variantas turėjo patobulinimus ne tik po kapotu – jis turėjo aliumininį variklio dangtį (svorio taupymo sumetimais), keturių kanalų ABS, pagerintą turbokompresorių ir patobulintą pakabą. Buvo pagamintos 2500 vnt. homologuotos versijos, kad Celica galėtų dalyvauti WRC čempionate. Beje Toyota komanda buvo ganėtinai konkurencinga 1995 metų Pasaulio čempionate. Šios kartos modelis vėl giriamas už dizainą, valdymą, labai gerą kokybę. Priekaištų susilaukia nepatogios ir ankštos vietos didesniems žmonėms, ypač galinėse sėdynėse, taip pat silpni ne turbo varikliai, kurie visiškai neatitinka sportiškos Celica išorės.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Pirmos kartos Celica buvo pradėta gaminti dar 70-aisiais metais:
Galingiausia buvo turbo ST205 versija:
Šios kartos Toyota Celica buvo naudojamas kaip ralio automobilis Pasaulio ralio čempionate (WRC):
Galingiausia buvo turbo ST205 versija:
Šios kartos Toyota Celica buvo naudojamas kaip ralio automobilis Pasaulio ralio čempionate (WRC):
Patalpino: Edas | 2015-11-02 |
Celica 6gen |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patikimumas
Atsizvelgiant i jo metus, nera
|
Pagaminimo metai: 1994
Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Kupė |
Bendras automobilio aprašas |
Esu visiskai patenkintas. Turiu si auto puse metu, praejau savo eiga TA, siaip jokiu netiketu gedimu neatsiranda, labai paprastas ir praktiskas automobilis. Nors jau virs 20 metu turi, bet korozijos galima sakyt net nera, isvaizda dar iki siol nera baisi, puikiai tinka kasdieniniam vazinejimui po miesta. |
Variklis |
1.8 85kw. Mieste pilnai uztenka, ryja 8-10l, priklauso kaip spaudi gaza ir kokia situacija su kamsciais. Pas mane originali 250tukst.km rida, tai jokiu problemu, nei jis tepalu ryja, nei dumina nei ka.. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Pirkau automobili su greitai pasibaigiancia TA, tad reikejo si bei ta pasitvarkyt. Parejes buvo langu apiplovimo mechanizmo motoriukas, nelaike rankinis ir dar keleta menku niaunsu buvo. Viska sutvarkiau ka tik imanoma, kad automobilis butu kuo tvarkingesnis ir kad butu malonu ji eksploatuoti. I remontus sukisau apie 150-200e ir dabar ner prie ko prisikabint net norint. Beje, pirkau uz 950e. |
Patarimai perkančiajam |
Nepirkti pirmo pasitaikiusio varianto. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 4)
Toyota Celica TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis