Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Naujoji Celica į akis krenta dėl išsiskiriančio priekio dizaino su keturiais apvaliais žibintais, nors kitos detalės yra labai panašios į ankstesnės kartos. Buvo gaminama kupė ir kabrioleto versijos. Vėl buvo pristatytas turbo variantas GT-Four ST205 - galingiausia Celica pagaminta ligi šiol. Ji turi 178 kW/239 AG galią ir buvo stipriai įtakota Toyota World Rally Championship komandos. Šis variantas turėjo patobulinimus ne tik po kapotu – jis turėjo aliumininį variklio dangtį (svorio taupymo sumetimais), keturių kanalų ABS, pagerintą turbokompresorių ir patobulintą pakabą. Buvo pagamintos 2500 vnt. homologuotos versijos, kad Celica galėtų dalyvauti WRC čempionate. Beje Toyota komanda buvo ganėtinai konkurencinga 1995 metų Pasaulio čempionate. Šios kartos modelis vėl giriamas už dizainą, valdymą, labai gerą kokybę. Priekaištų susilaukia nepatogios ir ankštos vietos didesniems žmonėms, ypač galinėse sėdynėse, taip pat silpni ne turbo varikliai, kurie visiškai neatitinka sportiškos Celica išorės.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Pirmos kartos Celica buvo pradėta gaminti dar 70-aisiais metais:
Galingiausia buvo turbo ST205 versija:
Šios kartos Toyota Celica buvo naudojamas kaip ralio automobilis Pasaulio ralio čempionate (WRC):
Galingiausia buvo turbo ST205 versija:
Šios kartos Toyota Celica buvo naudojamas kaip ralio automobilis Pasaulio ralio čempionate (WRC):
Patalpino: Oleg | 2016-02-21 |
Celica 2.0 GT |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Nekaprizingas
Senas
|
Pagaminimo metai: 1995
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Hečbekas |
Bendras automobilio aprašas |
Tai yra labiau ne sportinis auto, o kaip prototipas raliniam (sportiniam) GT-FOUR. Susidomejus situo modeliu siulau iskart imti 2.0, ryja praktiskai taip pat kaip 1.8, o isibegejimo dinamika labai skyriasi. T.y. kuo lengviau sukasi variklis ir traukia geriau to maloniau vaziuoti ! Salonas gan normalus, praktiskai nebarska patogi panele truputi atsukta i vairuotoja. Auto yra ne seimininis, bet yra praktiskai viskas ko reikia pasivazinejimui: el. valdomi langai ir veidrodeliai (berods jie dar sildomi), galinis sildomas stiklas mano auto yra kondicionerius bet manau LT jis nera itin aktualus, dar yra porankis su puoduku laikikliu skirtam 2 puodeliams, laikrodis. Visai neblogas variantas tiems kas noretu kaip pirma auto ir kas noretu truputi paprastesnio ir ne pacio leciausio. |
Variklis |
129 KW ant 1250 kg lenvai galima lenkti leciau negu leidziama vaziuojancias masinas tuo atveju kai tarpas iki artejancios masinos nera itin didelis ir saugus ! (turejau praktikos vaziuojant su civicu 1994 metu 1.3 iki Olandijos, ypac iki Varsuvos praktiskai turejau sekti furas) pas mane dabar rida 240 000 km, niekas nelasa, dumu nemeta, manau tvarkingai keisciant tepala ir nedraskyti neisilusio variklio tai jis gyvens iki 300 000 km be problemu. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Celicu problemos, vairo kolonele ir greiciu deze, sitos celicos problema rudyja dureles pacioje. kaina gero auto svyruoja nuo 1200 - 1500 eur kalbant apie 2015-2016 metus (pirkau uz 1300 eur) nematau prasmes didinti ir zeminti kaina. O bendrai nera kaprizingas ir lauziantis auto, viskas dar priklauso nuo savininko. |
Patarimai perkančiajam |
Jeigu jums aktualu paprastai vazinetis nepirkit su SuperStrut vaziuokle, sunku gauti detales ir juos kainuoja daugiau ! Paziurekit kad nelasetu teapalas is variklio ir vairo koloneles, patikrinkit pavaras 2/3 ! ir del visio pikto 3/4 Dureles po apacia ( pas man surudyjusi viena durele visa kita gerai todel rintai i tai nekreipiau demesi) P.S. Visa informacija yra tik mano nuomone sudarita is mano praktines patirties, gali skirtis nuo kitu nuomoniu ir pan. rasydamas stengiausi padeti pasidalinus savo patirtimi. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 13)
Toyota Celica TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis