Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Acura RSX su 2.0 L 4 cilindrų 200 AG varikliu. Naujoji Celica turi ne tik išsiskiriantį stilių ir modernius variklius, bet ir yra gerai valdomas. Nusiskundimai susiję tik su galinių sėdynių ribota erdve ir prastoku matomumu atgal.
Naujoji Toyota Celica tapo lengvesnė, pigesnė ir galingesnė. Naujasis dizainas pasižymi aštresnėmis linijomis skirtingai nei ankstesnės kartos apvalainas dizainas. Tačiau išliko tokia pat žema, prigludusi prie žemės – tai jau tapo savotišku Celica ženklu. Celica buvo gaminama su dviem varikliais - ekonomišku 1.8 L 4 cilindrų 140 AG varikliu ir galingesniu 1.8 L 4 cilindrų 191 AG varikliu Europoje. Abu šie varikliai turi Toyota VVT-i kintamo vožtuvų valdymo sistemą. Celica yra vienas iš nedaugelio automobilių, kuris gali pasiūlyti 100 AG iš vieno litro darbinio tūrio už mažiau kaip 27.000 JAV dolerių (Amerikos rinkoje). Celica tiesioginis konkurentas šiuo atveju yra SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2017-02-14 |
Toyota Celica 2000 1.8l |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Smagus miesto kelyje, puiki išvaizda, patikimas variklis
Kieta važiuoklė, neekonomiškas, prasta garso izoliacija, nepatogu išlipti ir įlipti
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Turėjau 5 metus - pirmais metais patiko, laikui bėgant nuo jo pavargau. Taip, vairuoti smagu, traukia gerai, puiki ir posūkiuose. Norintiems gražiai atrodančio automobilio - puikus variantas, ir išorė, ir vidus atrodo originaliai ir išskirtinai. Bet patogumo daug nerasit. Įlipti ir išlipti sunku - durelės per ilgos, pati auto per žema. Dugnas dažnai kliudo įvairius objektus - duobėtuose daugiabučių keliuose teks labai atsargiai šliaužti. Reiktų taip pat paminėti, kad matomumas per galinį langą prastas - atbulom važiuoti sunku. Mieste ji nebloga. bet jei teks spausti daugiau užmiestyje - nesusikalbėsit su keleiviais, 120km/h ir daugiau jaučiasi nestabili. Važiuoklė kieta. Apibendrinant - sportinė važiuoklė be sportinės galios. Pats tas norintiems pasimaivyti mieste, jei komfortas nėra svarbu. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Variklis gana patikimas, per 5 metus teko pakeisti sankabą. Dalių ant kiekvieno kampo nesimėto, bet rasti įmanoma. Mažas nuvertėjimas jei automobilis prižiūrėtas. |
Patarimai perkančiajam |
Kai kurios Celikos ryja tepalus - prieš perkant pasitikrinkit servise. Neimkit, jei yra rūdžių pėdsakų - greitai rūdija. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 13)
Toyota Celica TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis