Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Šios kartos Corolla tapo didesnis, sunkesnis ir aerodinamiškesnis negu ankstesnis modelis. Jis buvo gaminamas su trijų ir penkerių durų hečbeko, sedano ir universalo kėbulais. Europoje populiariausias buvo hečbekas. Automobilis vizualiai yra patrauklus, mechaniškai patikimas, paprastas ir ekonomiškas. Jį galima eksploatuoti šimtus tūkstančių kilometrų - tai tipiškas ištvermingas Toyota. Nusiskundimai susiję su ankštu interjeru, ypač ant galinių sėdynių ir silpnais varikliais.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Patalpino: malkura | 2009-04-10 |
Patikimesnio automobilio nesurasi! |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Kokybe, kokybe, kokybe. Patikimas, patogus automobilis ramiam vazinejimui. Gerai laiko kaina, o išlaikymas labai pigus. Padorus dizainas.
Silpnas variklis, automobilis neskirtas agresyviam vazinejimui. Kiek nuobodus automobilis.
|
Bendras automobilio aprašas |
Ivaldziau 1996 metu Toyota Corolla, ieškojau pagal tokius kriterijus: patikimumas, patogumas ir dizainas. Automobilis yra nedidelis, lengvas, taciau su 4 durimis, normaliomis galinėmis sedynemis ir padore bagazine. Corollos pilnai užtenka ir ilgoms kelionems su 4 zmoniu manta. Siuo poziuriu jis nei kiek ne prastesnis nei koks BMW 3 (taciau tai ne camry, nereikia tiketis per daug). Automobilis atrodo padoriai, turint galvoje, kad sis modelis gaminamas nuo 1992 metu, tai isties vykes dizainas, nors ir paprastas, tipiškas Toyota stilius. Cia daug nieko nepridursi... Viduje panele stebetinai kokybiško plastiko, nera visiskai jokio barskejimo, klibejimo, taip pat labai patogi ir gerai ziurisi. Automobilio isores dizainas labai dera prie interjero. Sedynes aisku paprastos medžiagos, gana patogios, taciau valdomos tik būtiniausiomis kryptimis, turi prastoka sonini palaikyma. Zodziu paprastas, praktiskas salonas, kuriame nesimato demiu ir valyti jo tikrai daznai nereikia. Salonas visgi triukšmingas, ta prasme, kad praleidžia nemazai isores triuksmo. Corolla tikrai ne sportinis automobilis, nera toks astrus kaip civic (pakaba minkstoka, posukiuse megsta truputi pasvirti), taciau smagiau valdomas nei Golf, o apskritai tai automobilis patogiausias ramiam vazinejimui mieste. Corolla gerai laiko kaina, todel tai visai nebloga investicija. |
Variklis |
Variklis tik 1.6 dydzio, todel lenkti tikrai sunku, reikia buti atsargiam, i kalna su pakrauta masina vaziuoti irgi sunku. Taciau ekonomiškumas auksciausio lygio – vidutiniskai paima 7l. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Apie gedimus nera ka kalbeti, nes ju beveik nebuvo. Tik pakabos kelias detales pakeiciau ir prieziura. Detales tikrai nesunku rasti – liro, acura, o ir kainuoja jos nedaug. Tvarkiau dar saugos dirzo sutraukimo mechanizma, o stabdant jauciama nedidele vibracija. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 10)
Toyota Corolla TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis