Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Pasaulio ralio čempionate (WRC) dalyvavo tridurė Corolla su 3S-GTE varikliu ir 4WD sistema „pasiskolinta“ iš Toyota Celica GT-Four. Automobilis debiutavo 1997 metais su Didier Auriol‘iu ir Marcus Grönholm‘u už vairo. 1998 metais automobilis vairuojamas Carlos Sainz iškovojo pirmą pergalę Monte Carlo ralyje, o 1999 metais Toyota Corolla WRC komanda tapo konstruktorių taurės nugalėtoja. Corolla automobilis vizualiai yra patrauklus, nors ir paprastas, mechaniškai patikimas ir ekonomiškas. Jį galima eksploatuoti šimtus tūkstančių kilometrų - tai tipiškas ištvermingas Toyota. Nusiskundimai susiję su ankštu interjeru, ypač ant galinių sėdynių ir silpnais varikliais.
1995 metais Corolla buvo atnaujinta - gavo naujus išsiskiriančio dizaino priekinius ir galinius žibintus, nors interjeras liko tas pats. Buvo gaminamas sportiškas WRC modelis su šešių greičių pavarų dėže. Tai buvo bazinis automobilis Toyota lenktyniniams automobiliams dalyvaujantiems WRC čempionate. SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Pasaulio ralio čempionate (WRC) dalyvavo tridurė Corolla su 3S-GTE varikliu ir 4WD sistema „pasiskolinta“ iš Toyota Celica GT-Four. Automobilis debiutavo 1997 metais su Didier Auriol‘iu ir Marcus Grönholm‘u už vairo. 1998 metais automobilis vairuojamas Carlos Sainz iškovojo pirmą pergalę Monte Carlo ralyje, o 1999 metais Toyota Corolla WRC komanda tapo konstruktorių taurės nugalėtoja.
Patalpino: Corolla | 2010-03-12 |
Pilkas ir patikimas miesto arkliukas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patikimumas, paprasta konstrukcija, pigus kasko draudimas, nedideles kuro sanaudos, patogi vairuotojo vieta ir prietaisai
Galiniams keleiviams mazai vietos, 1.3 variklis uzmiestyje nera labai patogu, pilkas niurokas interjeras
|
Bendras automobilio aprašas |
Aprasomas automobilis yra 1998 metu Corolla Hetchbekas su 1.3 varikliu ir automatine pavaru deze. Pagrindine priezastis, del ko ji verta pirkti, yra kokybe ir dar karta kokybe. Tai tikrai yra automobilis is tu, apie kuriuos sakoma "tik tepalus ir kaladeles keiciau". Svarbu neuzsirauti ant dauzto, skedusio ar kitokio prikelto lavono ir viskas bus tvarkoj. Salonas yra kompaktiskas, priekyje vietos pakankamai, gale maziau. Galiniai keleiviai keliais siekia priekines sedynes. Bagazine pakankamai erdvi, galine sedyne atsilenkia 1/3-2/3 principu. Eksploatuojant, stebina paprastumas ir kokybe, net lemputes pasikeisti yra 10 kartu paprasciau nei kitose auto, viskas labai apgalvota. 1.3 DOHC variklis, turintis 86ag, leidzia dinamiskai judeti mieste. Nors jis dirba poroje su automatine transmisija, dinamikos miestui uztenka. Startuojant suoliais nuo sviesoforo iki sviesoforo, masina tikrai nenusileis dinamikoje nei 1.6, nei 2.0 variklius turintiems srauto kolegoms. Nes iki 60-70 km/h ji sauna kaip maza patranka, matyt sekmingai apskaicuoti dezes perdavimo skaiciai. Po 70 km/h tampa zymiai vangesne ir ramesne, neteikia iliuzijos sportiskam vaziavimui.Autostradoje galima judeti patogiai 130-140 greiciu. Greiciau gali, bet labai nenori. Nuo 140 iki 170 (toks bent pas mane buvo maksimumas, o jos spidometras pasizymi itin maza paklaida) begejasi labai letai, todel reikia labai galvoti pries lenkimus, stebeti galiniam veidrodelyje greiciau vaziuojancius kolegas. Zodziu, uzmiestyje su ja geriau nebandyt lakstyt ir vaziuot tolygiai. |
Variklis |
1.3 DOHC (2 paskirstymo velenai), 16 voztuvu. 86 ag. Tepalo nevalgo, kompensatoriai neklaksi, nors prabegus siai dienai 240.000. Uzsivede visada, net ir prie -30. Kuro sanaudos 8.5-9 ziema ir 7-8 vasara. Nepamirskim, kalba eina apie automata. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Niekas nebyra, per 2 metus keisti tik stabdziu diskai, kurie mushe dar perkant. Detaliu yra originaliu, yra ir neoriginaliu. Rekomenduociau keisti originaliom, nes gedimai pasitaiko ypac retai, bet jei pasitaiko, geriau nepagailet trupucio pinigu ir sudet kokybiskas dalis. Nuvertejimas minimalus, kaina laikosi labai gerai. Del variklio kubaturos ir nepopuliarumo tarp vagiu, KASKO metams tik 500 litu, manau reikia dar paieskoti ar rasi pigiau. |
Patarimai perkančiajam |
Pirkdami patikrinkit, ar zvaklaidziai geri ir nesutrupeje. Daugiau viskas kaip ir kituose auto ,tie patys dalykai ziurimi. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 13)
Toyota Corolla TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis