Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Gera standartinė įranga
- Erdvus salonas
- Ekonomiškas
TRŪKUMAI
- Ne toks smagus kaip konkurentai
- Pigios medžiagos interjere
- Neinformatyvus vairo mechanizmas
"Reikia pripažinti, kad nors ir būdama kukli, Corolla susilauks daugiau dėmesio nei Volkswagen Jetta ar Ford Focus sedanai"
Šis Corolla yra jau 11 kartos modelis, kuris toliau siekia išlaikyti visų laikų populiariausio pasaulyje automobilio titulą. Sėkmės formulė paprasta – tai patikimas, per daug neišsiskiriantis, praktiškas ir patogus automobilis. Kad būtų aiškiau – Corolla gaminama sedano kėbulu, o jam giminingas Auris hečbeko ir universalo. Panašu, kad Corolla vardas po truputį marinamas ir gali būti greitai pamirštas. Kita vertus tokiu sprendimu Toyota kompanija nušovė du zuikius vienu šūviu – Auris pardavimai net išaugo lyginant su senesne Corolla, o naujosios Corolla pardvimai nesumažėjo. Naujos Corolla išorės dizainas yra kuklus, paprastesnis nei pas Auris, tačiau automobilis sudaro gan solidų įspūdį dėl plačiai naudojamo chromo, bei gabaritų nedaug nusileidžiančių aukštesnės klasės Avensis modeliui. Reikia pripažinti, kad nors ir būdama kukli, Corolla susilauks daugiau dėmesio nei Volkswagen Jetta ar Ford Focus sedanai. Nors Corolla išvaizda pasikeitė į teigiamą pusę, to paties negalima pasakyti apie važiavimo savybes – jos liko labai artimos ankstesniam modeliui. Vairavimo entuziastai pasiges azarto, tačiau mėgstantys ramų automobilio elgesį kelyje neturės dėl ko skųstis. Vėlgi sportiškesnio vairavimo mėgėjams skirtas sportiškesnį dizainą turintis Auris. Į Corolla buvo montuojami penki varikliai: vienas 90 AG dyzelinis ir keturi benzininiai, išvystantys nuo 99 iki 140 AG. Pagrindinis šių variklių bruožas – ekonomija. Viduje automobilis turi panelę pasiskolintą iš Auris. Čia dominuoja praktiškumas, erdvė ir gera komforto įranga – tokia kaip galinio vaizdo kamera, parkavimo davikliai, užvedimo „Start/Stop“ mygtukas. Tiesa, naudojamos medžiagos klasės lyderiams tokiems Volkswagen Golf prilygti negali.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2018-01-19 |
Toytota Corola 2017 1,6 benzinas, sedanas, automatas. |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Palyginus pigus, gražaus dizaino, smagus mieste, dideli veidrodžiai, atbulinės eigos kamera, neblogai groja stereo.
Pigios medžiagos (plastmasės), pigios technologijos (neveikia kaip galima būtų tikėtis), nepatogios sėdynės, kieta pakaba, menka garso izoliacija.
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Benzinas |
Bendras automobilio aprašas |
Toyota pardavėjai šaukia, kad Corola kaina žemiausia segmente. Tikriausiai tiesa, kaip ir faktas, jog mažiausiai ir gaunate. ISTORIJA: kas II sav. skrendu pas klientą lėktuvu, tada nuomojuoju auto ir varau ~ 550 km (pirmyn/atgal). Biudžetas nėra neribotas, tad nuomuoju OCTAVIA, GOLF, JETA ir pan. Tačiau šiandien atsiprašė, sako turim tik COROLA (ta pati klasė). Pravažiavus 19 000 km. Didžiulis multimedia ekranas, odinis vairas, galinė kamera, LED automatinės šviesos, juostos perspėjimo sistema, klimato kontrolė. Žodžiu wau, wau, wau, OCTAVIA ar GOLFAS slepiasi po pernykščiais lapais. OK. Jamam ir lekiam :) DETALIAU: - KLIMATO KONTROLĖ: dešinė koja kaista, kairė šala. Šala ir kairys žandas bei ausis. Padidini temperatūrą / apipūtimą - pasidaro karšta visam. Tokia štai "klimato" ir "kontrolė". Realiai - pirmyn ir atgal važiavau su kepure ant galvos. Nes "klimatas" - ne kažką. - MOTORAS: mieste - viskas buvo net smagu. Aštrus variklis, smagiai traukia. Greitas automatas. Už miesto, virš 100-110 prasideda variklio verksmai. Lenki - motoras ūžia labai garsiai, o atitinkamo pagreitėjimo taip ir nėra. Jei palaikai ilgiau, prie 4000 rpm darosi gal panašiau, bet viskas taip, agonijoj ir žviegime. Gauni tą pagreitį, kai jau nebereikia. Žviegimu ir vibracija aplenkei kitą auto :) - GARSO IZOLIACIJA: nu po Skodos ar Golfo - tai jos čia išvis nėra. Girdi nuolatos padangų/kelio triukšmą ir dejuojantį motorą. Skauda galvą. - VAŽIUOKLĖ: po vokiečio - kieta. Ir LABAI viskas girdisi. Ir galas kažkaip keistai plaukioja. Visą kelią įsikibęs rankomis į vairą, prakaituoji, nes baranką sukioji, kaip su kokiu Citroen C2 važiuotum. - AUTOMATINĖS LED šviesos!!! Per 500 km (ankstų žiemos rytą/atgal - vakare) - pačios šviesos persijungė (į ilgąsias ir atgal, tuščiame kelyje) gal kokius 15-20 kartų. Viską kitą laiką - užtikrintai degė lemputė AUTO ir ... trumposios šviesos. Ir tos ilgosios niekaip neįsijungdavo pačios. Beja, artimos šviesos - tikrai neblogos. Bet mirtinai tuščiame kelyje - ilgosios taip ir neįsijungdavo. Buvo 2 atkarpos, kai veikė (perijungdavo) idealiai, bet 99% kelio - jokių veiksmų "automatika" neatlikinėjo ... - AUTOMATINIAI VALYTUVAI: buvau tikras, kad šita funkcija sugedusi / neveikia / nėra / nes visą kelią nustatinėjau visokius jautrumus intervalus - ir niekada valytuvai patys neįsijungė. Į pabaigą stumdžiau tą rankeną "mechaniniu" būdu. Meluoju, įsijungė prieš atiduodant autonuomai, plovykloje :) :) Ir šlapdirba, ir sniegas, ir purslai nuo lenkiamos fūros - niekas tų valytuvų nepažadino :) Tik plovykla. Tik įvažiavau (žiemą) į baltą plovyklos garą (dar net neplovė šepečiai) ir PYST - įsijungė valytuvai ant maksimumo :) :) :) - EISMO JUOSTOS PERSPĖJIMO SISTEMA: Wau, wau, wau :) Visą kelią ji mėtė pranešimus ir geltonus "warningus" skydelyje, kad "jūsų stiklas purvinas, nusiplaukite, nes priekinė kamera nieko nemato". Ir net sustojus, rankniu būdu nupoliravus stiklą (kur kamera yra) iki krištolo tyrumo, tas warningas niekaip neišsijungdavo, arba įsijungdavo trumpam, tik jam žinomu laiku, net ir ęsant tikrai purvinam stiklui. - SALONAS: priekinė panelė VISIŠKAI plastmasinė. Duryse tokios dišovos plastmasės gabalai, kad sunku net papasakoti. Ant odinio vairo - plastikiniai (plastiko spalvos) mygtukai, kaip iš 1998 Opelio. Net kai spaudi mygtukus, jie skleidža dišovos plastmasės plastmasini garsą. O pirštai jaučia tą dišovą plastmasę. Atsiprašau Toyotos, bet tai yra žiauru. Nuimtum nuo vairo logotipą - tai salonas būtų toks gerai surinktas kinietis. Arba koks Hyundai Accent prieš 15 metų. - SĖDYNĖS: skaudėjo nugarą, jaučiausi pavargęs. Juosmens dalis kažkaip azijietiškai išlenkta ir niekaip nesireguliuoja. Turi sedėti stačias, kaip ant taburetės. - PORANKIS: Porankis tarp sėdynių - kokius gal 10 cm aukščiau už kairės pusės rankeną duryse. Tai jei autostradoje, atremi abi alkunes (kad pakėlus rankų nelaikyti) tai tada sėdi konkrečiai kreivas. - GALINIO STIKO ŠILDYMAS: Žiuriu, viršutinė dalis segmentų neveikia. Blemba, galvoju, kaip naujoj mašinoj taip gali būti??? Degalinėje, išlipęs įsižiūriu arčiau. Pasirodo, ten radijos antena išraizgyta ir dalies stiklo TOYOTA tiesiog nešildo :) :) :) Tikriausia taip pigiau? :) - APIBENDRINUS: Gražiai atrodo iš išorės, TOYOTA, ilgas sąrašas privalumų. Tik paskui sužinai, kad viduje piguva, o privalumai daugiau teoriniai "ant popieriaus" - veikia jie tvarkingai, tik funkcionalumas jų yra skirtas ne suteikti jums komfortą, o paimti jūsų pinigus už tuos iš principo teoriškai veikiančius "pribumbasus". Taigi - kas lieka? Lieka tik TOYOTA. Jei jums to pakanka - go for it. Dar ir pinigų sutaupysite :) |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Nežinau, gal kaip legendinė TOYOTA - ir ši Corola visiškai neges. Kaip ir visiškai JOKIO malonumo ji jums nesuteiks. Dar kart atsiprašau TOYOTA. Bet vis dar negaliu patikėti, kad pasaulinis "brendas" 2017 metais išleidžia tokį .... xxx ... nuo konvejerių ir žmonėms sako - čia legenda, pirkite ... Žiauru ... |
Patarimai perkančiajam |
Strongly rekomenduoju - pirma pravažiuoti su tokia COROLA ir tada pabandykite kitų gamintojų produktus. Kad paskui nesakytumėte, kad jums niekas nesakė. - APIBENDRINUS: Gražiai atrodo iš išorės, TOYOTA, ilgas sąrašas privalumų. Tik paskui sužinai, kad viduje piguva, o privalumai daugiau teoriniai "ant popieriaus" - veikia jie tvarkingai, tik funkcionalumas jų yra skirtas ne suteikti jums komfortą, o paimti jūsų pinigus už tuos iš principo teoriškai veikiančius "pribumbasus". Taigi - kas lieka? Lieka tik TOYOTA. Jei jums to pakanka - go for it. Dar ir pinigų sutaupysite :) |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 26)
Toyota Corolla TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis