Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Gera standartinė įranga
- Erdvus salonas
- Ekonomiškas
TRŪKUMAI
- Ne toks smagus kaip konkurentai
- Pigios medžiagos interjere
- Neinformatyvus vairo mechanizmas
"Reikia pripažinti, kad nors ir būdama kukli, Corolla susilauks daugiau dėmesio nei Volkswagen Jetta ar Ford Focus sedanai"
Šis Corolla yra jau 11 kartos modelis, kuris toliau siekia išlaikyti visų laikų populiariausio pasaulyje automobilio titulą. Sėkmės formulė paprasta – tai patikimas, per daug neišsiskiriantis, praktiškas ir patogus automobilis. Kad būtų aiškiau – Corolla gaminama sedano kėbulu, o jam giminingas Auris hečbeko ir universalo. Panašu, kad Corolla vardas po truputį marinamas ir gali būti greitai pamirštas. Kita vertus tokiu sprendimu Toyota kompanija nušovė du zuikius vienu šūviu – Auris pardavimai net išaugo lyginant su senesne Corolla, o naujosios Corolla pardvimai nesumažėjo. Naujos Corolla išorės dizainas yra kuklus, paprastesnis nei pas Auris, tačiau automobilis sudaro gan solidų įspūdį dėl plačiai naudojamo chromo, bei gabaritų nedaug nusileidžiančių aukštesnės klasės Avensis modeliui. Reikia pripažinti, kad nors ir būdama kukli, Corolla susilauks daugiau dėmesio nei Volkswagen Jetta ar Ford Focus sedanai. Nors Corolla išvaizda pasikeitė į teigiamą pusę, to paties negalima pasakyti apie važiavimo savybes – jos liko labai artimos ankstesniam modeliui. Vairavimo entuziastai pasiges azarto, tačiau mėgstantys ramų automobilio elgesį kelyje neturės dėl ko skųstis. Vėlgi sportiškesnio vairavimo mėgėjams skirtas sportiškesnį dizainą turintis Auris. Į Corolla buvo montuojami penki varikliai: vienas 90 AG dyzelinis ir keturi benzininiai, išvystantys nuo 99 iki 140 AG. Pagrindinis šių variklių bruožas – ekonomija. Viduje automobilis turi panelę pasiskolintą iš Auris. Čia dominuoja praktiškumas, erdvė ir gera komforto įranga – tokia kaip galinio vaizdo kamera, parkavimo davikliai, užvedimo „Start/Stop“ mygtukas. Tiesa, naudojamos medžiagos klasės lyderiams tokiems Volkswagen Golf prilygti negali.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2013-10-22
Įvardinti „žaliausi“ automobiliai Tapo žinomi konkurso „Green Car of the Year" (Žaliausias metų automobilis) konkurso finalistai. Aišku, prizą už ekologiją būtų galima skirti tik elektromobiliams ar hibridiniams modeliams, tačiau konkurso organizatoriai - realistai, ir supranta, kad kol didžiojo dalis automobilių turi vidaus degimo variklius, rinktis reikia būtent iš jų. Tad šiemetiniame lyderių penketuke yra po du modelius su benzininiais ir dyzeliniais varikliais, ir tik vienas „žalias" automobilis.
Finalistai: „Audi A6 3.0 TDI" į finalą pateko už tai, kad jos 245 AG variklis leidžia ne tik pasiekti 100 km/val. greitį per 6,1 s, bet gali veikti ir labai taupiai. Taikant amerikietišką matavimo technologiją, buvo paskaičiuota, kad 100 km kelio automobilis sunaudoja 6,2 l dyzelino, o vienu baku „A6" gali nuvažiuoti daugiau kaip 1 120 km. „BMW 328d" buvo pagirtas už tai, kad 180 AG variklis 100 km kelio sunaudoja tik 5,2 l dyzelino. Hibridinė „Honda Accord" į penketuką pateko todėl, kad jos jėgainė 100 km kelio leidžia įveikti sunaudojus tik apie 2 l benzino, trumpus atstumus įveikti naudojant tik elektros energiją, o esant reikalui automobilis gali būti įkrautas iš paprastos rozetės. „Mazda 3 2.0" galimybės išaugo dėl naujosios „Skyactiv" koncepcijos, jungiančios įvairius „ekologinius" sprendimus. 100 km kelio šis modelis sunaudoja 5,7 l kuro. „Toyota Corolla 1.8" „žaliausiu" automobiliu gali tapti dėl naujos kuro paskirstymo fazių sistemos, kuri ne tik pridėjo modeliui papildomas 8 AG, bet ir iki 5,6 l/ 100 km sumažino kuro sąnaudas. Apdovanojimą „Green Car of the Year" įsteigė amerikiečių žurnalas „Green Car" ir pastaraisiais metais šis apdovanojimas tapo vienu svarbiausiu automobilizmo pasaulyje. Geriausias iš geriausių paaiškės šių metų lapkričio mėnesį Los Andželo automobilių parodoje. |
Toyota Corolla TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis