Niurkt | 2014-12-15 |
Toyota Corolla Verso
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas / Išlanksčius sėdynės talpi bagažinė / Erdvus salonas
Apsisukimo kampas / Kietoka pakaba / Neišvaizdi ir labai primityvi panelė / Pilkas miesto-darbo automobilis
|
Gana pilkas, paprastas tačiau labai patikimas miesto automobilis. Realiai pirkau vien dėl patikimumo, nemažai tenka važinėti darbo reikalais, todėl šiam reikalui pats tas. Tenka pastebėt atsirandančius taxi automobilius būtent šio modelio, turbūt neveltui? :)
* labai primityvi ir akies netraukianti panelė, net prieš tai turėtuose senesniuose automobiliuose atrodė solidžiau, na bet iš esmė tai nėra labai svarbu.
* kieta pakaba, jeigu tenka važiuot senamiesčiu per akenų grindinį tai nekoks jausmas ir poto stengiesi apvažiuot tokį kelią kad netektų dardėt kaip traktoriui laukuose, o trasoj ir mieste visai smagiai važiuojasi
* didžiausias pliusas už grandinę, kuri gali tarnaut visą mašinos turėjimo laiką, nereik kišt pinigų ir sukt galvos dėl diržų keitimo
* labai didelis apsisukimo radiusas, po prieš tai turėtos mašinos tai labai nervina, kai dažnai be papildomo pasitaisymo tiesiog neišsisuktum, turbūt iš šono gali pasirodyt kad nemoki vairuot, bet dėja tai tik nesisukantis vairais tiek kiek nori... :D
* kuro sąnaudos vidutinės, galėtų būti kiek mažesnės, bet proto ribose yra.
* šiek tiek per mažas matomumas per galinio vaizdo veidrodėlį ir apskritai per galą, nors iš šono atrodo to nepasakytum ale turėtų būti puikiai.
* puikiai išsilanksto galinės sėdynės, iš išorės atrodo kad netilps ten niekas, bet išlaksčius galima ir miegot ir pasikraut kokį stalą ar gartraukį * 2.2 / 100kW kaip minėjau pliusas kad grandinė, variklis kaip ir patikimas, neteko girdėt kažkokių nusiskundimų, kaip žinia apskritai Toyotos varikliai vieni patikimiausių savo klasėse. * Didelis akumas - 90Ah, net nustebau kai pamačiau, tai žinoma didina išlaidas kai reikia keist, kadangi nuo standartinių tokio tipo automobilių kur stovi 65-75Ah, kainos vos ne dvigubai didesnės.
* Kuro ryjimas priklauso nuo to kaip važiuosi, vasarą prie ramaus važiavimo tilpdavau net į 6l (mišrus:miestas/užmiestis), bet kadangi dar jaunas esu tai dažniausiai būna apie 7.2, žiemą 8 tikrai pasieksit, gal net 8.5
* Detalių kainos lyginant su kitom markėm sakyčiau vidutinės, yra kas pigiau yra kas brangiau, tai čia nieko nepribursi. Būtinai išgaukit kuo daugiau informacijos, o labiausiai patikusio bolidą patikrinkit pagal VIN kodą. Pats kai rinkausi, vėl prisiminiau kaip galima priburti vėjų, vienas sakė nemušta ir nedažyta, tai patikrinus dažnų matuokliu paaiškėjo kad ten kiekviena pusė skirtingo storio dažų sluoksnis ir geometrija nesueina, kitos variklis pulsavo, trečiai dar kažkas negerai ir t.t. Ten tie aprašymai nete tai visiškai atvirkšti gali pasirodyt. Geriausia pasiimt žmogų kuris išmano savo darbą. Aš taip padariau ir paėmiau ledinį automobilį nuo tralo. Po šiai dienai jokia problema neišlindo. Pfu Pfu :D
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Evis | 2014-06-23 |
2006 Corolla Verso D4D
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiškas, kėbulas nerūdyja ( išskyrus dugną), antros eilės sėdynės užsilenkia horizontaliai.
Durelių vidinė apdaila prasta. Variklio tarpinės gedimai, blogai kad nėra antifrizo lygio daviklio.
|
Surenkamas Turkijoj. Pirma registracijos vieta Vokietija. Kėbulo būklė labai gera. Kažkiek parūdyjes dugnas. Perkant reikia apžiūrėti nes automobilų iš Belgijos ar panašiai, rudžių žymiai daugiau. Jei nereikia septynių vietų geriau imt penkiavietį, yra papildoma daiktadėžė vietoj sėdynių.
Važiuoklė kieta. 2.2L ( ne CAT) traukia puikiai, magistralėj aplenkt nėra problemų:) Po pusės metų pradėjo "pūsti" antifrizą- bloga galvutės tarpinė. Remontas sudėtingas todėl ir brangus. Reikia išiminėti variklį, kartu keisti riebokšlius, vandens pompą ir t.t. Variklio remontas 4500lt. Apskritai manau kad šis automobilis yra pervertintas. Perkant būtinai! daryti galvutės tarpinės testą, galima pas atstovus. Išleisite 50lt bet sutaupysite 5000lt. ateičiai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
toyota | 2014-01-22 |
Toyota Corolla Verso 2008
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas erdvus automobilis
didelis apsisukimo kampas
|
Masina pirkta is Olandijos stovis kaip sestus metus pradedanciai masinai geras. Trauka gera kiek didokos kuro sanaudos aisku ir masina ne is lengvuju. Sol Plius komplektacija. 5 vietu. Mano galva tokia geresne, nes tos dar papildomos dvi vietos nelabai reikalingos o vietoi ju yra erdvi daiktadeze. Salonas labai gerai suprojektuotas galines sedynes nusilenkia ir pasidaro vientiso drindys. Labai patogu vezti krovinius ar keliaut nes nereikia jokiu palapiniu istiesiai ciuziny ir gali miegot vietos pakanka dviem zmonem.
Pasalus pradejo girdetis granatu traskejimas kyla itarimas kad granatose mazai tepalo.
Per salcius vedasi puikiai pakaitini zvakes ir pirmyn. Variklis 2,2 d4d 100kw kurio smagumo per akis uztenka. Siam varikliui nereikia keist pagrindinio dirzo nes vietoi dirzo stovi grandine. Nusipirkes masina keiciau priekinius stabdziu disku (300lt) priekines kaladeles (150lt) veidrodely vairuotojo puses (16lt) priesrukine lempa desnes puses (270lt)
Tepalas Castrol 5w30 5,7litro telpa. kuro filtras 100lt, tepalo 50lt, oro filtras 120lt, salono filtras 30lt.
Renkantis masina reikia nepasitiketi ka sneka pardavejas. Pardavejo toks darbas kabint makaronus ant ausu kad tik prastumt masina, geriau vestis specialista kuris ismano apie tokias masinas. Optimaliausias variantas yra 2,2 100kw be kietuju daleliu filtro. 2,2 130kw D-cat problemos su purkstukais ir kietuju daleliu filtru ir tas variklis yra skirtas daugiau uzmiescio pasilakstymam. 2.0 85kw mano galva silpnokas kaip tokiai masinai ir jau sitoi masinoi stovi dirzas o ne grandine. dirzo pakeitimas kazkur plius minus 1500lt.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Gediminas | 2013-11-05 |
2006 Toyota Corolla Verso, 2.2 D4D 100Kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, trauka, degalų sąnaudos trasoje, patogus salonas, lygios grindys sulanksčius sėdynes
Apsisukimo spindulys, kuro sąnaudos mieste
|
Šiuo automobiliu naudojuosi jau metai ir esu patenkintas, kolkas rimtų gedimų neturėjau. Pirkau 7 vietų, tačiau jų taip ir neteko panaudoti, nes jos visada sulankstytos lygiai su bagažine ir nesumažina bagažinės turio. Toyota inžinieriai trečią sėdynių eilę suprojektavo būtent vaikų vežimui, o ne suaugusiujų, todėl vietos nėra daug. Mašina tolimose kelionėse tiesiog nuostabi nejausi jokio nuovargio tikrai viskas labai patogu bėgių perjunginėjimo svirtis, tiesi ir aukšta sėdėsena prie vairo, tiesa įrengtų daiktadėžių mažoka. Važinėjant mieste sunkiau jaučiami gabaritai jei nėra atstumo jutiklių ar kamerų, moterim tai tikras siaubas, nes automobilio dizainas išpūstas, plati priekinė panelė ir neaiškiai matomas galas. Trasoje automobilis važiuoja stabiliai ir mėgsta pasilakstyti iki 20 be vargo galima spustelti. 2.2 D4D 100 kw kuro sanaudos svyruoja ties 7 litrais, degalinėse užpilant kurą iki kakliuko viršaus ir paskaičiavus pagal realiai nuvažiuotus km gaudavosi nuo 7,86l/100km važinėjan daugiau mieste iki 6,65 l/100km važinėjant daugiau užmiestyje. Važiuojant vien trasoje Klaipėda-Trakai pavyko sutilpti į 5,74l/100km. Galios užtenkamai žinoma tai ne d-cat, tačiau kuro sanaudos yra mažesnės ir nėra to hemarojaus kietųjų dalelių filtro, o stovi tik trigubas katalizatorius iki 2006 metų.
Važinėjant mieste šiek tiek jaučiamas mašinos svoris (kažkas rašė, kad mieste ji dūsta nėra kur išsilakstyti) ji nėra tokia manevringa kaip turėtas golf, todėl kuro sanaudos auga kaip ant mielių jei mėgini pasivažinėti sportiškiau gazas stabdis, o visa kuro ekonomija pasiekiama tik važiuojant trasoje 6 bėgių ir nemažiau 110 km/h Eksplotacijos išlaidos šiek tiek brangesnės nei VW, SEAT, SKODA ar kitų analogų stabdžių kaladėlės Toyotai ~50-100Lt, tepalai 5,9l ~160-190Lt, kuro ir oro filtras po ~50-60Lt, tepalo filtras ~20-30Lt.
Kolkas neramina greičių dėžė kurioje šiek tiek sunkiau jungiasi antras bėgis esant būtent šaltam varikliui, tačiau kolkas į tai nekreipiu dėmesio šrotuose greičių dėžės kaina eina nuo ~600Lt.
Teko daug pravažinėti ir sutikti aferistų iš Kauno ir Tauragės, kai parduodamos mašinos su atsuktais odometrais ir išpjautais katalizatoriais yra užvaromos ant tralo visos purvinos imituojant, kad katik parvarytos iš vakarų. Perkant būtinai pavažiuoti pajunginėti bėgius patikrinti greičių dėžės veikima, tie kuriuose išpjauti kietųjų dalelių filtrai turi staigesnį grėbima spustelėjus arba atleidus akseleratorių mašina staigiai trukteli, o ne švelniai-minkštai griebia ar nulėtėja. Netikėkite pardavėjo deklaruojamais odometro parodymais pasižiūrėkite į vairą pėdalus ir stabdžių diskų nusidėvėjima. Serviso istorija išvis nesamonė tos knygutės po 30eurų pardavinėjamos ir į jas įrašoma tai ko norima betkuris vaikas gali sudėti parašus ir užžymėti atliktas apžiūras. Visą istoriją tikrinti pagal VIN numerius toyota atstovybėse ar servise ir jokiu būdų nepasikliauti jau ištraukta istorija pagal VIN gauta iš pardavėjo. Visi jie aferistai visi jie iš to uždirba pinigus
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Ignas | 2013-06-19 |
2006 Toyota Corolla Verso, 2.2, 130kW, D-CAT, MT
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, galia, trauka, geros degalų sąnaudos dideliais greičiais, patogus salonas, lygios grindys sudėjus galines sėdynes
Degalų sąnaudos mažais greičiais, mieste. "Brutalus" turbinos "pasijungimas". Įvaizdis. Mažas degalų bakas.
|
Mažas MPV. 5 Sėdimos vietos. Erdvus Salonas. Galinės sėdynės susilanksto lygiai su bagažinės dugnu, gaunasi lygus plotas, patogu. Vidutinė bagažinė. Standi pakaba. Patogi vairuotojo vieta, geroje vietoje įrengta bėgių perjungimo svirtis. Mažas degalų bakas (55 litrai). Jei nėra atstumo jutiklių sunkiai jaučiami gabaritai, nes automobilio dizainas išpūstas, plati priekinė panelė. 0-100 km/h apie 9 sek., Vmax realiai - 210 km/h. Sukimo momentas 400 Nm prie 2000 rpm., 130kW prie 3600 rpm. Plente važiuoja gerai, o Vilniuj ar mieste dūsta, nes nėra kur išleisti išsilakstyti. Maloniausiai važiuoja diapazone nuo 110 iki 210 km/h. Laikant 14-16-18-21, sąnaudos adekvačios, apie 10 l/100 km. Automobilis tinkamas šeimai, tolimoms kelionėms. Užvedimas ir gesinimas start/stop mygtuku, užskaitau, geras dalykas. Nepatogiai jungiasi atbulinė pavara, kaitaip nei "VW" ar "OPEL". Nedomina policijos. Originalus D-CAT ratai r17 + 215/50 padangos. Gamykliškai tonuoti galiniai langai. Žiemą be problemų. Nėra variklio darbinės temperatūros skydelyje skalės, vietoj jos termometro simbolis, kuris esant šaltam motorui yra mėlynos spalvos, o pasiekus darbinę temparatūrą užgęsta. Turbina kintamos geometrijos, aušinama antifrizu. Trys "katalizatoriai" - DPF, DNPR, NOx. Negenda jei navažinėjama žemiau nei 1800 rpm ir vairuotojas mėgsta palakstyti, nes tuo metu vyksta katalizatorių regeneracija (savaiminis išdeginimas/ išsivalymas). Turiu 7 mėn., nuvažiuota 8000 km., praktiškai visas kilometražas plente. Verti dėmesio daužti į šoną, galą variantai su rida iki 120000 km. Variklį suka grandinė. Aptarnavimas nenumatytas + vienas diržas suka vairo stiprintuvą, generatorių, kondicionierių. Variklio tepalai 6 litrai specialaus mažo sieringumo, peledingumo, tinkami auto su DPF, atitinkantys EURO4, apie 30-40 lt. už litrą, kitų filtrų kainos po 20-60 litų. Tepalų keitimas kas 15000 km., ar 12 mėn., ar užsidegus skydelyje "OIL CHANGE", tiems kas neseka. Variklis dirba tyliau už vokiškus tokių metų konkurentus, bet yra ne ekonomiškas- plente nuo 7,5, Vilniuj nuo 9,5, mažiau nepadarysit, o jei stengsitės rizikuojat būt sustabdytas ir suspardytas pakelėj kitų eismo dalyvių. Gali būti, kad "iškeps" variklio galvos tarpinė. Taip atsitinka dėl netinkamos variklio priežiūros, suprastėjusio aušinimo. Požymiai: dingsta antifrizas, balti dūmai iš duslintuvo. Purkstukai "PJEZO", todėl degalų padavimas vykdomas per "žmogaus plauko storio" padavimo kanalą, todėl net vienkartinė degalų porcija su priemaišomis gali sugadinti. Turbina patvari. Purkštukai neremontuojami. Dabar LT parduodamas dyzelinas gali turėti iki 7% biopriedų, TOYOTA nurodo, kad toks kuras tinkamas. Aprašytų gedimų nebuvo. Eksplotacija brangesnė nei vokiškų (VW, SEAT, SKODA) analogų, bet pigesnė nei AUDI, BMW, MERCEDES-BENZ. Nuvertėjimas minimalus. Važiuojantiems Vilniuje ar iki 15000 km/metai tikslinga rinktis 1.8 benziną su MT, automatas prastas. Silpnesnės dyzelinės versijos 100 kW, 85 kW, netinkamos dėl per didelės automobilio masės, degalų sąnaudos mažesnės litru. Pagrindinės išlaidos degalai iš degalinės. "Kastravimas", tai yra, EGR atjungimas + DPF, DNPR, NOx išpjovimas tiems kas manosi esą geresni inžinieriai nei turi TOYOTA motor corp., kiekvienam savo. Iš principo D-CAT toyota'ai kainavo "brangiai" - degalų sąnaudos didesnės teoriniais skaičiavimais nuo 10%, variklio pagaminimo savikaina 20%, vien tam, kad pelnyt titulą - mažiausiai aplinką teršiantis dyz., variklis ir atitikti nuo 2006-01-01 įsigaliojusį EURO4. "Mūšį" japonai laimėjo, bet panašu, kad "karą" laimės "naciai" (nepiktai). Ieškoti pagaminto 2007 ir vėliau. Nepirkti 7 vietų versijos. Jei važinėjama Vilniuje ar mieste daugiau nei 1/3 kilometražo, nepirkti dyz., liksite nusivylę. Moteriai iki 165 cm. ūgio, netinkama, "paskęs", ir šiaip, labiau vyrui. Ne šeimai - Toyota Auris D-CAT, Lexus IS 220 d. Išsipurtyt prieš perkant galima Bistryčios g. 40, Vilnius. Serviso knygutes pardavėjai perka po 20 eurų, todėl reiktų prašyti išrašų iš duomenų bazių TOYOTA atstovybių (užsienis), kuriose būna įrašai kada, prie kiek km., kokiam VIN, kas daryta. Naudotas automobilis, loterija, sėkmės.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Toyota corolla sportsvan | 2013-03-11 |
toyota corolla verso d4d 2005 07men.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Puikus negendantis automobilis
Didelis apsisukimo radiusas
|
Pirkau 2009 07men.Rida-75500km/serviso knyga/.Patikrinau ''Autotojoje''-rasojo vandens pompos riebokslis-pakeista pompa.Aptarnavimas daromas servise kas 15000 km-daugiau jokiu islaidu.Nuvaziuota iki 2013m.sausio 30000.Pakeista prie 105000km pagr. dirzas 2 itempejai /kainavo ''Autotojoje'' 850lt.Pakeisti visi filtrai,alyva.Automobilis baltos spalvos-visiskai jokiu rudziu nesimato.Kuro sanaudos-6 litrai.Labai stabilus,gal kiek kietas,7 vietu,bet gale galima vaziuoti nebent trumpai-nepatogu. Viskas labai gerai ,tik pradejus vaziuoti bukoka,isijungus turbinai-puiki trauka,lenkti jokiu problemu. Kas 15000km-alyva 6litrai,filtrai.Pirkta uz 22000lt-kiek dabar-nezinau.Islaidos per beveik 4metus-2250lt/alyva,filtrai,vandens pompa,pagr. dirzas/.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Tomas | 2012-09-02 |
D4D 2,2
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Gera trauka
Didelis apsisukimo kampas
|
Puikus automobilis,gan didokos kuro sanaudos,malonu vairuoti tolimose kelionese
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Edvinas | 2012-06-01 |
Toyota corolla 2.0 D4D
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Automobilis patogus, visi mygtukai po ranka. Savo kaprizų jokių nerodo, rūdys nelenda. Vien tik +
Šiek tiek kietokas, sėdintiems sėdynėse kurios yra įrengtos bagažinėje bus labai sunku nusedėti, nes kojoms nebus vietos. Vidaus plastikas nemalonus ir šaltas.
|
Automobilis parvarytas iš prancūzijos. Buvo ką tik nuimtas nuo tralo. Defektų išvis nėra išskyrus tai, jog nuo pavarų svirties tas ale chromas nusitrynęs. Visur kitur ledas. Variklis 2,0 D4D. Važiuoja labai gerai ir ypač kai turbina įsijungia prasideda visas linksmumas. Nusivylęs šiuo varikliu tikrai nesu. Mechaninė pavarų dėžė taip pat tarnauja labai gerai. Automobilis buvo pirktas rudenį, tada kainos buvo šiek tiek didesnės nei dabar, bet didelio nuvertėjimo nepastebėta. Nei metų nėra šiam automobiliui, tad apie eksploatacijos kaštus negaliu nieko pasakyt, nes niekas nebuvo sugedęs. Tiesa nupirkus buvo ieškomos žieminės padangos, naujas akumuliatorius, pakeisti tepalai. Kaip ir kiekvieną automobilį nuvaryti į servisą ir pasižiūrėti, kad nebūtų rimtų problemų.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Viktoras | 2011-10-13 |
Toyota Corolla Verso 2.2
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Salono erdvė, patikimumas.
Didokos kuro sąnaudos lyginant su konkurentais, prasta automatinė greičių dėžė
|
Tikrai patikimas automobilis, silpnas vietas būtų net sunku išskirti. Jeigu tvarkgai eksplotuojamas tuėtų tarnauti labai ilgai, nebent kietųjų dalelių filtras DPF gali užsikimšti prie 200 000 km ridos, o jis kainuoja nemažai. 2.2 D4D 100 kW Brangus tepalai ir orginalios detalės, aksesuarai. 2.2 D-CAT 130 kW, rekomenduoju rinktis važinėjant daugiau užmiestyje ar norint "palakstyti", tempti priekabą. Kuro sanaudų vidurkis apie 8 ltr.
2.2 D4D 100 kW, ramiam važinėjimui, gal daugiau mieste. Kuro sanaudų vidurkis apie 7 ltr.
Vengti automatinės greičių dėžės, nesamoningas jos veikimas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Mindaugas | 2011-10-05 |
Toyota Corolla Verso 2008m 2.2 D-CAT
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Gerai surinktas, patogus valdymas, puiki trauka, mažos eksploatacinės išlaidos
Didokos kuro sąnaudos, didelė kaina
|
Toyota Corolla Verso, 2008m, 2.2 D-CAT, Executive 2.2 D-CAT 130kW
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
12345 |