Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Ekonomiškas
- Nebrangus išlaikyti
TRŪKUMAI
- Nesmagios CVT pavarų dėžės
- Pigios medžiagos interjere
"Šis automobilis tapo vėlevnešiu kitiems hibridiniams automobiliams, kuriuos bet kuris save gerbiantis automobilių gamintojas privalo išleisti į serijinę gamybą"
Toyota Prius yra hibridinis benzinu-elektra varomas vidutinės klasės automobilis. Tai pirmas masinės gamybos hibridinis automobilis pasaulyje. Prius turi Toyota „Hybrid Synergy Drive“ technologiją, kuri leidžia ilgai naudotis elektriniu varikliu be poreikio persijungti į kuru varomą sistemą. Pagal Jungtinių Valstijų Aplinkosaugos Agentūrą 2008 metais Prius tapo ekonomiškiausiu automobiliu parduodamu JAV, o Jungtinės Karalystės Transporto Departamento vertinimu Prius buvo trečias mažiausiai į orą CO2 išmetanti automobilis Jungtinėje Karalystėje. Šis automobilis tapo vėlevnešiu kitiems hibridiniams automobiliams, kuriuos bet kuris save gerbiantis automobilių gamintojas privalo išleisti į serijinę gamybą. Be kita ko tai ir Europos 2005 metų automobilis. Prius savo dydžiu stovi tarp Corolla ir Camry, o jo aerodinamikos koeficientas yra vos 0.26. Tarp kitų pliusų reikia paminėti komfortišką elgesį kelyje, gerą manevringumą, didelę vidaus erdvę ir bagažo skyrių. Be abejo didžiausias pliusas – mažos degalų sanaudos. Trūkumai – mažoka galia, ne itin gerai kūną palaikančios sėdynės.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Tai pirmas masinės gamybos hibridinis automobilis pasaulyje.
Toyota Prius aerodinamikos koeficientas yra vos 0.26.
Toyota Prius tapo Europos 2005 metų ir Šiaurės Amerikos 2004 metų automobiliu.
2004 metais žurnalas „Motor Trend“ Toyota Prius išrinko metų automobiliu.
Toyota Prius variklis buvo išrinktas geriausiu 2004 metų varikliu.
ABC News Toyota Prius pripažino vienu iš 10 geriausių dešimtmečio inovacijų.
Toyota Prius aerodinamikos koeficientas yra vos 0.26.
Toyota Prius tapo Europos 2005 metų ir Šiaurės Amerikos 2004 metų automobiliu.
2004 metais žurnalas „Motor Trend“ Toyota Prius išrinko metų automobiliu.
Toyota Prius variklis buvo išrinktas geriausiu 2004 metų varikliu.
ABC News Toyota Prius pripažino vienu iš 10 geriausių dešimtmečio inovacijų.
Šį automobilį vairavo Holivudo žvaigždė Helen Hunt:
Patalpino: Saulius | 2015-04-12 |
Toyota Prius 2004 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Ekonomiškas, patikimas, saugus, puikus valdymas
Nėra
|
Pagaminimo metai: 2004
Variklio darbinis tūris, l: 1,5
Kuro tipas: Benzinas / Elektra
Pavarų dėžė:
Kėbulo tipas: Hečbekas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,5 |
Bendras automobilio aprašas |
Tai geriausias automobilis, kokį esu turėjęs - atitinka visus man reikalingus kriterijus: ekonomiškas, patikimas, stabilus kelyje, gražus (čia,be abejo - skonio reikalas). Važinėju 2 metus ir vis dar tenka aplinkiniams aiškinti - kas čia per automobilis, kad be garso važiuoja ir t.t. Tiesą pasakius, prieš pirkdamas net nesitikėjau, kad, anot draugų, kolegų ir pažįstamų tapsiu "kosminio laivo" savininku. Sužavėjo patikimumas, važiuojant žiemos keliu. Tai automobilis, su kuriuo reikia dažnai važinėti (jei kokį mėnesį nevažinėsi, gali kilti problemų su baterija). |
Variklis |
Kuriasi žiemą, vasarą idealiai, jokių problemų kol kas nebuvo. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Per du važiavimo metus preiš TA keičiau priekinį guolį (85 eurai), stabdžių diskus ir kaladėles. Daugiau nieko remontuoti neteko. Pigus KASKO draudimas. Per du metus draudimo vadybininkas automobilio kainos nesumažino. Bendzino sąnaudos: aš daugiau važinėju užmiestyje, vid. 110 km/val. greičiu. Pravažiavau apie 30000 km. Pastebėjau, kad kompiuteris praktiškai kuro sąnaudų atžvilgiu nemeluoja, arba paklaida apie 0,2 l. Taigi vasaros metu kuro sąnaudų vidurkis apie 5 l., žiemą apie 6 l. Metinis vidurkis apie 5,5 l. Važinėju normaliai - kelyje nesidraskau, bet iš paskos irgi nesivelku... |
Patarimai perkančiajam |
Prieš perkant automobilį pravaryti Toyota centre ir viskas bus aišku. Patarimas nusipirkus: Važiuoklės remontas nebrangus, kiek žinau, brangus kėbulo remontas, todėl vertėtų apsidrausti KASKO. Automobilio dugną padengti antikorozine medžiaga (jei galvojate ilgiau su šiuo auto važinėti). Net nebandykite su Prius užkurti kitą auto - per mažas akumuliatorius, turėsite daug bėdos. Pasiskaitykite instrukciją, tikrai pravers. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 76)
Toyota Prius TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis