Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Ekonomiškas
- Nebrangus išlaikyti
TRŪKUMAI
- Nesmagios CVT pavarų dėžės
- Pigios medžiagos interjere
"Šis automobilis tapo vėlevnešiu kitiems hibridiniams automobiliams, kuriuos bet kuris save gerbiantis automobilių gamintojas privalo išleisti į serijinę gamybą"
Toyota Prius yra hibridinis benzinu-elektra varomas vidutinės klasės automobilis. Tai pirmas masinės gamybos hibridinis automobilis pasaulyje. Prius turi Toyota „Hybrid Synergy Drive“ technologiją, kuri leidžia ilgai naudotis elektriniu varikliu be poreikio persijungti į kuru varomą sistemą. Pagal Jungtinių Valstijų Aplinkosaugos Agentūrą 2008 metais Prius tapo ekonomiškiausiu automobiliu parduodamu JAV, o Jungtinės Karalystės Transporto Departamento vertinimu Prius buvo trečias mažiausiai į orą CO2 išmetanti automobilis Jungtinėje Karalystėje. Šis automobilis tapo vėlevnešiu kitiems hibridiniams automobiliams, kuriuos bet kuris save gerbiantis automobilių gamintojas privalo išleisti į serijinę gamybą. Be kita ko tai ir Europos 2005 metų automobilis. Prius savo dydžiu stovi tarp Corolla ir Camry, o jo aerodinamikos koeficientas yra vos 0.26. Tarp kitų pliusų reikia paminėti komfortišką elgesį kelyje, gerą manevringumą, didelę vidaus erdvę ir bagažo skyrių. Be abejo didžiausias pliusas – mažos degalų sanaudos. Trūkumai – mažoka galia, ne itin gerai kūną palaikančios sėdynės.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Tai pirmas masinės gamybos hibridinis automobilis pasaulyje.
Toyota Prius aerodinamikos koeficientas yra vos 0.26.
Toyota Prius tapo Europos 2005 metų ir Šiaurės Amerikos 2004 metų automobiliu.
2004 metais žurnalas „Motor Trend“ Toyota Prius išrinko metų automobiliu.
Toyota Prius variklis buvo išrinktas geriausiu 2004 metų varikliu.
ABC News Toyota Prius pripažino vienu iš 10 geriausių dešimtmečio inovacijų.
Toyota Prius aerodinamikos koeficientas yra vos 0.26.
Toyota Prius tapo Europos 2005 metų ir Šiaurės Amerikos 2004 metų automobiliu.
2004 metais žurnalas „Motor Trend“ Toyota Prius išrinko metų automobiliu.
Toyota Prius variklis buvo išrinktas geriausiu 2004 metų varikliu.
ABC News Toyota Prius pripažino vienu iš 10 geriausių dešimtmečio inovacijų.
Šį automobilį vairavo Holivudo žvaigždė Helen Hunt:
Patalpino: T | 2015-09-18 |
PRIUS 2005 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
kokybė ir patikimumas, jokių fokusų ir nesąmonių
šiuo klausimu neturiu ką pasakyti
|
Pagaminimo metai: 2005
Variklio darbinis tūris, l: 1,5
Kuro tipas: Benzinas / Elektra
Pavarų dėžė:
Kėbulo tipas: Hečbekas |
Bendras automobilio aprašas |
2005 PRIUSAS. Lietuvoje nuvažiuota 32.000 km. EKSPLOATACINĖS IŠLAIDOS: 3 kartus keisti tepalai ir tepalo filtras (keičiu kas 10.000 km, taip naudingiau variklio mazgams, bet galima keisti ir kas 15.000 km, būtinai pilasi pilnai sintetiniai tepalai, geriausia japoniški), oro ir salono filtrus pasikeičiu pats, priėjimas paprastas ir nieko ten sudėtingo. Nenumatytos išlaidos: reikėjo keisti galinio žibinto lemputę: tuokart mokėjau 1,50 lito (0,43 EUR ct). Stabdžių būklė po 30.000 buvo geriau nei norma. DEGALŲ SĄNAUDOS: kurui išleidžiu apie 50-60 proc. mažiau pinigų nei su prieš tai turėtu 1,6 benzinu (paskutinę vasarą liepos - rugsėjo mėn.) iki euro įvedimo kurui tiksliai paskaičiavau, kad išleidau apie 3000 litų mažiau nei ankstesniais tais pačiais mėnesiais). Prius hibridas idealiausiai/ekonomiškiausiai veikia prie šilto ir sauso/karšto oro: tuomet naudoja 4,5-4,8 l/100 km. pasistengus galima ir dar sumažinti. Dėl vėsaus ir drėgno oro dažniau jungiasi benzininis variklis - sąnaudos didėja iki 5,2-5,6. Žiemą 6,1 ir 6,5 (šildymas, radija, lempos). Kuro sąnaudoms daug įtakos turi daug veiksnių, kurių visuma didina naudojamus litrus (oro temp,, lietus, drėgmė, mašinos apkrova, keliai (pvz., jei važinėjama po visą vilnių (kalnai į Naujanus, Lazdynus, Karolus, Šeškinę), tada sąnaudos truputį didėja ir nereikia tikėtis utopinių 3,5 ar 4 litrų, į kuriuos galima tilpti vienam važinėjant iš Antakalnio galo į VU centrinius rūmus, kur nėra didelių kalnų ir galima įlįsti į žalią koridorių. Bet bet kuriuo atveju truputį daugiau nei 5 litrai ar 5,5-5,8 yra norma važinėjant po visur (visas miestas+užmiestis; 2 ar 4 žmonės). SALONAS ir ERGONOMIKA: salonas gana erdvus: priekyje patogiai sėdi ir aukšti (1,90m) žmonės, gale vietos irgi per akis, tik aukštesniems žmonėms gali galva liestis prie galinio statramsčio, nes dėl aerodinamikos jis greitai žemėja. Bagažinė kaip tokios klasės mašinai nėra pati didžiausia ir ji per siaura didesnių gabaritų daiktams. vairuotojo vietoje jokių nereikalingų mygtukų, viską valdyti galima per liečiamą ekraną, kuris dabar jau šiek tiek archajiškai atrodo (gaila, kad jo atsisakyta kitos kartos priuse) ir vairo kontroliniais mygtukais. Tai yra privalumas, nes krūva mygtukų centrinėje konsolėje, kas dabar yra populiaru daugumoje mašinų, primena skaičiavimo mašinų gamyklą. |
Variklis |
variklis 1,5, vietoj pagrindinio diržo yra grandinė. Todėl atpuola rūpesčiai dėl diržo kaitaliojimo. Tepalus rekomenduotina keisti kas 10.000 km (tokia nuostata vyrauja angliškuose Prius interneto forumuose). Elektros variklio sukimo momento pilnai pakanka greitai startuoti sankryžoje, tačiau lenkiant visgi reikėtų jau būti perpratusiam hibridinės pavaros specifiką ir galimybes. Jaučiasi šioks toks lagas, kol elektronika supranta ko iš jos norima. Pagreitis tikrai geras, tereikia iki dugno spausti gazą ir viskas bus ok. Elektros variklio baterija daugumai turbūt kelia didžiausią nerimą, bet aš kai pirkau savo priusą, nieko netikrinau, baterija veikia gerai, manau, geriausias jos būklės indikatorius - kuro sąnaudos. Jeigu sąnaudos didelės (pvz., apie 7 litrus ar daugiau), reiškia baterija gali būti benusibaiginėjanti. Bet šiaip apie ją nieko neišmanau ir nesuku galvos, ateis laikas (jeigu ateis), tada ir žiūrėsiu, bet kol kas ji, atrodo, veikia (mašinai jau 10 metų). Paprasto (12v) akumas montuojamas bagažinėje, berods, prie dešinio galinio žibinto. Jo būklę galima patikrinti labai paprastai You tube yra filmukas (įrašyti how to check prius battery), aš pasitikrinau ir man rodė, kad 12V akumas yra geras. Tik svarbu iš pradžių visus žingsnius užsirašyti ant popieriaus lapo ir parepetuoti prieš pradedant tikrinti ant tikro priuso, kad nepridaryti to, ko nereikia. Už pastarąjį sakinį neprisiimu jokios atsakomybės. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Kaštai minimalūs: per 2 metus kol kas tepalams filtrams išleidau apie 80 EUR +0,43 EUR ct sugedusiai lemputei, daugiau nieko daryti nereikėjo. |
Patarimai perkančiajam |
PRIUSAS iki 2009 m. yra hibridų ikona, dėl techninių sprendimų, inovacijų ir aišku išvaizdos, todėl jei nusprendėte pirkti, neabejokite savo pasirinkimu. Pats pirkau nieko netikrinęs iš pirkėjo, iš kurio dar kartą pirkčiau, nes mašinoje jokių siurprizų nebuvo ir ji tarnauja kaip man reikia, t. y. piniginės nežaloja ir jokių kaprizų nerodo. Patarimų galiu duoti tik tokių, kurių išgirdau, kai ieškojau sau priuso: 1. nebijoti ridos, 2. patikrinti, ar lygiai bamperiai pritvirtinti (jeigu šonuose nuo sparno biški atšokę gali būti remonto požymis, nes tvirtinimo mazgai labai brangūs), iš toliau pažiūrėti, ar nesiskiria durelių ir bamperių spalvos, 3. pažiūrėti , ar priekiniai žibintai nekliba ir ar jų tvirtinimas prie kėbulo nėra pažeistas ar klijuotas/lipdytas; 4. žinokit, ką perkat: europinį modelį ar JAV rinkai skirtą (jie abu vienodai geri, tik turi kai kurių skirtingų niuansų); 5. atkreipti dėmesį į padangų dydį ar R16 ar R17 ratai, nes padangų kainos R17 yra daug didesnės. Visus šiuos 5 punktus galima pačiam patikrinti. Visą kitą reikia jau vežti patikrai pas specialistus. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 110)
Toyota Prius TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis