Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Ekonomiškas
- Nebrangus išlaikyti
TRŪKUMAI
- Nesmagios CVT pavarų dėžės
- Pigios medžiagos interjere
"Šis automobilis tapo vėlevnešiu kitiems hibridiniams automobiliams, kuriuos bet kuris save gerbiantis automobilių gamintojas privalo išleisti į serijinę gamybą"
Toyota Prius yra hibridinis benzinu-elektra varomas vidutinės klasės automobilis. Tai pirmas masinės gamybos hibridinis automobilis pasaulyje. Prius turi Toyota „Hybrid Synergy Drive“ technologiją, kuri leidžia ilgai naudotis elektriniu varikliu be poreikio persijungti į kuru varomą sistemą. Pagal Jungtinių Valstijų Aplinkosaugos Agentūrą 2008 metais Prius tapo ekonomiškiausiu automobiliu parduodamu JAV, o Jungtinės Karalystės Transporto Departamento vertinimu Prius buvo trečias mažiausiai į orą CO2 išmetanti automobilis Jungtinėje Karalystėje. Šis automobilis tapo vėlevnešiu kitiems hibridiniams automobiliams, kuriuos bet kuris save gerbiantis automobilių gamintojas privalo išleisti į serijinę gamybą. Be kita ko tai ir Europos 2005 metų automobilis. Prius savo dydžiu stovi tarp Corolla ir Camry, o jo aerodinamikos koeficientas yra vos 0.26. Tarp kitų pliusų reikia paminėti komfortišką elgesį kelyje, gerą manevringumą, didelę vidaus erdvę ir bagažo skyrių. Be abejo didžiausias pliusas – mažos degalų sanaudos. Trūkumai – mažoka galia, ne itin gerai kūną palaikančios sėdynės.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Tai pirmas masinės gamybos hibridinis automobilis pasaulyje.
Toyota Prius aerodinamikos koeficientas yra vos 0.26.
Toyota Prius tapo Europos 2005 metų ir Šiaurės Amerikos 2004 metų automobiliu.
2004 metais žurnalas „Motor Trend“ Toyota Prius išrinko metų automobiliu.
Toyota Prius variklis buvo išrinktas geriausiu 2004 metų varikliu.
ABC News Toyota Prius pripažino vienu iš 10 geriausių dešimtmečio inovacijų.
Toyota Prius aerodinamikos koeficientas yra vos 0.26.
Toyota Prius tapo Europos 2005 metų ir Šiaurės Amerikos 2004 metų automobiliu.
2004 metais žurnalas „Motor Trend“ Toyota Prius išrinko metų automobiliu.
Toyota Prius variklis buvo išrinktas geriausiu 2004 metų varikliu.
ABC News Toyota Prius pripažino vienu iš 10 geriausių dešimtmečio inovacijų.
Šį automobilį vairavo Holivudo žvaigždė Helen Hunt:
Patalpino: Manu | 2016-02-12 |
Super mašina |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
sąnaudos, važiavimo jausmas, technologijos, patikimumas
nėra variklio temperatūros daviklio, važiuoklė kietoka, bet šiaip realių minusų nematau
|
Pagaminimo metai: 2007
Variklio darbinis tūris, l: 1,5
Kuro tipas: Benzinas / Elektra
Pavarų dėžė:
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 5,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,5 |
Bendras automobilio aprašas |
esu vairavęs, tiesa ne savo, bet BMW semiorą 2007 metų pirktą iš salono, taip pat naują pirktą X5 2011 metų, mazda 323f 2001 metų, mazda3 2011 metų ir daug kito, kas neverta paminėjimo ir galiu drąsiai teigt, kad Prius yra pats geriausias variantas. Aišku, jis neturi tos prabangos ir galios, kas yra pas BWW ar sportiškumo kas yra pas tą naujesnę minėtą mazdą, bet šita mašina turi stilių ir galią pakeist vairavimo įpročius. Variatorinė pavarų dėžė yra kažkas tokio tikrai puikaus + su gazo pedalu gali pasirinkt, kada važiuot elektra greičiui palaikyt, o kada reikia daugiau galios ir pasitelki į pagalbą benzino variklį. kol kas nuvažiavau per mėnėsį tik 1000 km mišriu rėžimu. galiu pasakyt, kad hibridinės sistemos efektyvumas žiemą ir važiuojant trumpus atstumus nėra itin juntamas, nes pirmiausiai vidaus degimo varikliui būtina susšilt iki darbinės temperatūros kad hibridinė sistema imtų pilnai veikt. tai matyt vienintelis riebesnis minusas. paprastas pavyzdys, važiavom su šeima iš Kauno Žaliakalnio į Birštoną, tai tiek Garliavą, tiek ir Prienus pavyko pervažiuot vien elektra, o bendras kelionės Kaunas - Birštonas - Kaunas sąnaudas kompas rodė 4,2, kuo galima tikėt nes Prius kompai nemeluoja anot kitų savininkų. Mano Prius pirktas prieš mėnesį yra pačios paprasčiausios komwplektacijos. turi tik galinius parktronikus ir keyless go. Pirkau prabėgusį 96kkm ir pilnai šiais duomenim tikiu. Šiaip tai tikrai geras variantas, nes gali pajaust važiavimo tiek elektromobiliu, tiek ir benzininiu auto privalumus. Pirkau už juokingus 5500 eur, nors kirbėjo mintis pasiimt kreditą ir paimt metų-dviejų senumo Pirus plug-in, bet kai pas mane nėra nuosavo namo, tai šitas variantas atkrito, nes net ir esant galimybej pakraut netoli darbo - nesusiviliojau. |
Variklis |
1.5 57 kw benzo motoras yra pakankamai aštrus, pridėjus 27 kw elektrinį gaunasi visai padorūs 84 kw,ko pilnai užtenka norint greičiau pajudėt iš vietos, bet savaime suprantama, kad šita mašina nėra sukurta lakstymui. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
dėl šito turiu mažai ką pasakyt, nes auto turiu labai trumpą laiką. tepalų keitimas kainuoja kiek brangiau nei įprasta, nes rekomandacija yra keist kas 10k + ir tepalas Priusui eina atskiras. Pakeičiau vos nupirkęs tepalus ir filtrus, ir autorizuotam servise sumokėjau septyniasdešimt kažkiek eurų. Kol kas tai viskas. Kiek suprantu, tai šita mašina yra labiau nuvertėjus nei panašių metų Corolla Verso, nes dėvėtų kainos yra palyginti panašios, bet Prius naujas buvo kur kas brangesnis, tačiau nemanau, kad čia kažkokia esmė. |
Patarimai perkančiajam |
nors sako, kad ir 200k šitai mašinai yra ne rida, visgi siūlyčiau gerai paieškot su mažesniu prabėgimu, nes bet kokiu atveju baterijų įkrovimo ciklai turi savo limitus. svarbu žiūrėt, kad nebūtų buvus taxi ar drožiama įmonės mašina. rūdys šituos modelius irgi mėgsta. taip pat žiūrėt, kad būtų originalūs ratai, nes jie yra specialūs, dėl to brangūs, o su kitokiais ekonomija gali krist. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 47)
Toyota Prius TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis