Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Ekonomiškas
- Nebrangus išlaikyti
TRŪKUMAI
- Nesmagios CVT pavarų dėžės
- Pigios medžiagos interjere
"Šis automobilis tapo vėlevnešiu kitiems hibridiniams automobiliams, kuriuos bet kuris save gerbiantis automobilių gamintojas privalo išleisti į serijinę gamybą"
Toyota Prius yra hibridinis benzinu-elektra varomas vidutinės klasės automobilis. Tai pirmas masinės gamybos hibridinis automobilis pasaulyje. Prius turi Toyota „Hybrid Synergy Drive“ technologiją, kuri leidžia ilgai naudotis elektriniu varikliu be poreikio persijungti į kuru varomą sistemą. Pagal Jungtinių Valstijų Aplinkosaugos Agentūrą 2008 metais Prius tapo ekonomiškiausiu automobiliu parduodamu JAV, o Jungtinės Karalystės Transporto Departamento vertinimu Prius buvo trečias mažiausiai į orą CO2 išmetanti automobilis Jungtinėje Karalystėje. Šis automobilis tapo vėlevnešiu kitiems hibridiniams automobiliams, kuriuos bet kuris save gerbiantis automobilių gamintojas privalo išleisti į serijinę gamybą. Be kita ko tai ir Europos 2005 metų automobilis. Prius savo dydžiu stovi tarp Corolla ir Camry, o jo aerodinamikos koeficientas yra vos 0.26. Tarp kitų pliusų reikia paminėti komfortišką elgesį kelyje, gerą manevringumą, didelę vidaus erdvę ir bagažo skyrių. Be abejo didžiausias pliusas – mažos degalų sanaudos. Trūkumai – mažoka galia, ne itin gerai kūną palaikančios sėdynės.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Tai pirmas masinės gamybos hibridinis automobilis pasaulyje.
Toyota Prius aerodinamikos koeficientas yra vos 0.26.
Toyota Prius tapo Europos 2005 metų ir Šiaurės Amerikos 2004 metų automobiliu.
2004 metais žurnalas „Motor Trend“ Toyota Prius išrinko metų automobiliu.
Toyota Prius variklis buvo išrinktas geriausiu 2004 metų varikliu.
ABC News Toyota Prius pripažino vienu iš 10 geriausių dešimtmečio inovacijų.
Toyota Prius aerodinamikos koeficientas yra vos 0.26.
Toyota Prius tapo Europos 2005 metų ir Šiaurės Amerikos 2004 metų automobiliu.
2004 metais žurnalas „Motor Trend“ Toyota Prius išrinko metų automobiliu.
Toyota Prius variklis buvo išrinktas geriausiu 2004 metų varikliu.
ABC News Toyota Prius pripažino vienu iš 10 geriausių dešimtmečio inovacijų.
Šį automobilį vairavo Holivudo žvaigždė Helen Hunt:
2017-05-10 |
Toyota Prius 2007 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
ekonomiškas, gražus, patikimas
minoriniai, man neaktualūs + galėtų būt šiek tiek aštresnis.
|
Variklio darbinis tūris, l: 1,5
Kuro tipas: Benzinas / Elektra
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 5,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 5,5 |
Bendras automobilio aprašas |
Automobilįį pirkau prieš beveik pusantrų metų, maždaug tada irgi rašiau atsiliepimą, taigi šis atsiliepimas yra rašomas pravažiavus 30 000 km Lietuvos keliais. Visų pirma, tai tebemanau, kad mašina puiki, gal tik išskyrus, tai, kad vistik norėtųsi daugiau galios (tarkim, kad ir 1,8 variklio opcijos kas yra siūloma 3 kartos Priusuose), bet šitas noras yra grynai dėl smagumo. Šiaip, per beveik pusantrų metų, mašinai niekas nesugedo. Toks įspūdis, kad viskas buvo kaip ir tada kai pirkau. Aišku, ilgiau paeksplotavus, kiek erzina variklio garsas smarkiau nuspaudus gazo pedalą, bet realiai minusas tik toks. Reali šios mašinos ekonomija atsiskleidžia važiuojant "ramiai". Per šį laiką nemažai eksperimentavau su sąnaudom, tai mieste šiltuoju periodu gaunasi 5 l/100 km važiuojant ramiai ir 6l/100 km, jei yra reikalas paskubėt. Dėl užmiesčio, tai dauguma kalba, kad neekonomiška. Na nežinau, jei greitis iki 100, tai geru oru aš išlipu iš 4,5 l/100 km. (70-80 km/h pastovvus greitis mano supratimu yra ekonomiškiausias variantas šiai mašinai). Aišku, magistrralėj prie 130 tokių sąnaudų tikėtis neverta, bet nežinau ką reikia daryt, kad pasiekt 7 l/100 km. Šiaip, realiai mišriu rėžimu, geru oru - 5, prastu oru, kai šalta ar labai vėsu ir drėgna - 5,5 - 5,7 l/100 km. Mieste efektyvumas pasiekiamas staigiai įsibėgėjus ir pasiekus norimą greitį jį palaikant tik elektra (švelniai spaudžiai gazą). Tokiu būdu puikiai važiuoja ir prie 60 ir 65 km/h. Plastikai vidui pigūs, bet surinkimas nėra prasčiausias. kasdien važinėjant gal vistik norėtųs odinio salono, nes pas mane toks veliūras nemalonus, bet iš principo šitiem dalykam daug dėmesio neskiriu. Realiai, mašina pakankamai ergonomiška, iki pilnos laimės trūksta detaliau reguliuojamo vairo, nes dabar tik aukštyn - žemyn. bet pats vairas labai patogus, viską galima nuo jo valdyt. Principe, tai pas mane modelis plikas. Kai pirkau, man svarbiausia buvo techniniai mazgai, o tokie dalykai kaip komplektacija manęs nedomino. Iš pradžių gavojau įsigyt kinietišką galinio vaizdo kamerą, bet pripratau greitai ir parkuoju laisvai, man bent matomumas geras. Kur matomumo trūksta, tai priekį į šonus - statramsčiai užstoja. vigi pagrindinis minusas, kad norint staigiai pagreitėt yra juntamas lagas, paspaudus staigiai gazą praeina kokia sekundė kol mašina sureguoja - tą reikia turėt omeny. čia dėl CVT dėžės, bet ji realiai yra labai patikima, tad minusą atsveria pliusas. Šiaip, superinė, praktiška mašina, su daug vietos, gera ekonomija, nebloga ergonomija (esu nuvažiavęs ir 650 km per dieną ir visai gyvas buvau), man patinkančia išvaizda. šiek tiek trūksta galios. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Kaip ir minėjau, niekas sugedę nebuvo. Per 1,5 metų ir 30 000 ridos, tris kartus keičiau tepalus su visais filtrais (viskas kainavo apie 200 eur), bei dabar ką tik pasikeičiau stabdžių komplektus, nes visai suvažinėjau. Galas su suportų perrinkimu ir darbu - 150 eur, priekis - 110 eur. pats pirkau už 5 500 prieš beveik pusantrų metų. pažiūrėjus skelbimus internete, tai kainos vidurkis kiek nukrito, bet už tikrai gerai išlaikytą Prius (kaip mano) gali tekt dabar paklot dar ir daugiau. draudimas 2016 metų pradžioj vertino 6000 eur, antrą kart nebedraudžiau, bet kai "derėjomis" su draudėjais, tai sakė kad turėtų būt mažiau, bet nežymiai. Kita vertus, man tai nerųpi, važiuosiu, kol užmušiu... |
Patarimai perkančiajam |
Pirkt faceliftintą, t.y. nuo 2006 metų gamybos, nes turi geresnes baterijas negu 2003-2005 gaminti. nepirkt pigiausio, pavargusio varianto. šiaip, Prius II geriau nei Prius III (na gal išskyrus tai, kad III gali rinktis su 1,8 l varikliu), nes rinktas Japonijoje, kai prius III - Kinijoj. Aišku, įsijunkit EV rėžimą, pažiūrėkit kaip važiuoja tik su elektra. Šiaip geras daiktas |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 26)
Toyota Prius TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis