Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Ekonomiškas
- Nebrangus išlaikyti
- Erdvus, tylus salonas
TRŪKUMAI
- Akseleruojant gan triukšmingas
- Sunku priderinti vairo padėtį
- Pigios medžiagos interjere
"Automobilio oro pasipriešinimo koeficientas yra itin mažas - tik 0.25 Cd"
Naujas Toyota Prius kėbulas suprojektuotas taip, kad būtų dar aerodinamiškesnis. Dabar automobilio oro pasipriešinimo koeficientas yra itin mažas - tik 0.25 Cd. Automobilis suvartoja dar mažiau degalų – bendras ekonomiškumas siekia 4.7 l/100 km (sumažėjo 0.59 l lyginant su praėjusia karta), nors variklio darbinis tūris padidėjo nuo 1.5 L iki 1.8 L. Dabar variklis turi 98 AG galią, o pridėjus elektros motoro generuojamą galią viso yra 134 AG (ankstesnė karta turėjo 110 AG). Didesnis variklis reiškia, kad didžiausias sukimo momentas pasiekiamas prie žemesnių variklio sūkių, tai leidžia taupiau važiuoti magistralėje.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Toyota Prius automobilio oro pasipriešinimo koeficientas yra tik 0.25 Cd.
Šio Prius variklis yra pirmasis pasaulyje, kuriame nebenaudojami diržai arba grandinės mechaniniam sukimo momentui perduoti.
Toyota Prius buvo pripažintas geriausiu 2009 metų Japonijos automobiliu.
Šio Prius variklis yra pirmasis pasaulyje, kuriame nebenaudojami diržai arba grandinės mechaniniam sukimo momentui perduoti.
Toyota Prius buvo pripažintas geriausiu 2009 metų Japonijos automobiliu.
Patalpino: Priusas | 2016-11-14 |
Super auto |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Ekonomiškumas, Patikimumas, Invacijos
Komfortas, Triukšmingumas
|
Pagaminimo metai: 2011
Variklio darbinis tūris, l: 1,8
Kuro tipas: Benzinas / Elektra
Pavarų dėžė:
Kėbulo tipas: Hečbekas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 4,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 4,3
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 4,1 |
Bendras automobilio aprašas |
Automobilį labai smagu vairuoti - pateikiama informacija apie ekonomišką vairavimą labai skatina važiuoti taupiau. Stabdant kraunasi akumuliatorius, iš vietos gali pajudėti tik su elektra ir važiuoti vien su elektra iki 60km/h. Vien su elektra pavyksta nuvažiuoti apie 2-3 km. Visumoj automobilis yra gerai valdomas, tiesa prie vairo reikia prirasti, pradžioj atrodė per jautrus - lyg žaislinis. Gana patogi sėdynė, geras matomumas tiek gale tiek ir šonuose. Tiesa, komforto mažiau nei lyginant su Toyota Avensis (2007 m.) - šiek tiek daugiau triukšmo nuo kelio, platsmasės kietos, salonas ne toks gražus ir pan. Bet yra daug malonių smulkmenų, kurios maloniai nuteikia - galinio vaizdo kamera, heads-up display su integruota navigacija (rodo ant lango kada ir kur reiks sukti). Taip pat patogus cruise control - pats stabdo (kraunant bateriją) jei riedi nuo kalniuko per greitai. Key less sistema. Mašina taupiausiai važiuoja mieste - sunaudojimą galima pasiekti ir 3.9 ltr. Važiuojant magistrale priklauso nuo greičio - važiuojant iki 115km/h naudoja kažkur 4.3, jei važiuoji greičiau - gali išaugti ir iki 4.7 ltr. Esu girdėjęs mitų, kad šie automobiliai neekonomiški automagistralėse - mano praktika rodo, kad tai netiesa. Važinėju daugiausia magistralėse. Važiuojant magistrale elektrinis variklis padeda benzininiui, nuo kalnelio važiuojant benzininis išvis išjungiamas, tad automatiškai sutaupoma. Taip pat važiuojant net ir 130km/h benzininis variklis naudoja apie 5 ltr. Mašinos naudingumo koeficientas yra aukštas, tai irgi padeda sutaupyti kuro. Vieninteliai minusai - tai nėra didelė mašina bei šiek tiek barškutis. Kai važiuoji per duobes jaučiasi, kad kietesnė ir salonas iš plastmasės, tad liuks klasės komforto neverta tikėtis, bet juk ne dėlto ją žmonės perka? Aš pirkau dėl patikimumo ir ekonomiškumo. |
Variklis |
Variklis dirba tyliai, net ir magistralėje važiuojant 130km/h. Tiesa prie greičių dėžės reikia priprasti - jei paspaudi smarkiau, tai gana triukšmingai dirba. Palaikant tolygų greitį triukšmas mažesnis nei ekvivalentaus benzininio automobilio. Čia jau CTV įpatumai. Jei važiuoji ECO - geros traukos tikėtis neverta, bet kuro suvartojimas maloniai nuteikia. Jei perjungi į PWR arba užspaudi pedalą iki dugno tikrai neapsivers liežuvis sakyti, kad mašina per lėta. Beje tas matosi ir pažiūrėjus oficialią statistiką - Prius ne ką lėtesnis už bet kokį kitą panašų automobilį (1.8 benzininiu varikliu ir 4 cilindrų). Variklyje nėra diržų, tad nereikia nieko keisti. Tuo pačiu tai irgi prideda ekonomiškumo. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Važinėju dar tik pusė metų. Pirkau su 58K rida. Kolkas jokių gedimų - pakeičiau priekinį valytuvą. Kaina gana brangi palyginus su panašiais ne hibridiniais modeliais, tačiau jei tarnaus taip kaip tikiuosi, turėtų per 5 metus atsipirkti. Pirkau dėlto, kad norėjau automatinės pavarų dėžės bei benzininio variklio su dyzelio ekonomiškumu :) Kolkas neturiu kuo skųstis. |
Patarimai perkančiajam |
Beveik visi Prius vakaruose naudojami kaip Taxi. Perkant Lietuvoje žiūrėti, kad nebūtų Taxi su atsukta rida. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 46)
Toyota Prius TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis