Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Patikimas ir gerai surinktas
- Gerai valdomas
- Patogus ir erdvus
TRŪKUMAI
- Pigios medžiagos interjere
- Prastas bekelėje
- Mažas variklių pasirinkimas
"RAV4 taip pat ženkliai padidėjo – interjero erdvė tuo pačiu padidėjo net 21 %, todėl dabar automobilis gali sutalpinti trečią eilę dviem mažiems vaikams"
Trečios kartos Toyota RAV4 buvo gaminamas ant naujos platformos. Šis RAV4 pasižymi sportiškesniu dizainu - patrauklesniu nei tradicinio pagrindinio konkurento Honda CR-V. Stilingi dizaino elementai: chromuotos priekinės grotelės, karterio apsauga, išskirtiniai 17” lengvojo lydinio ratlankiai, tamsinti galiniai stiklai. RAV4 taip pat ženkliai padidėjo – interjero erdvė padidėjo net 21 %, todėl dabar automobilis gali sutalpinti trečią eilę dviem vaikams. Ši versija buvo skirta tik Šiaurės Amerikos rinkai. RAV4 gali būti varomas tik priekiniais ratais, bet dažniausiai jis varomas visais ratais. Interjeras yra patogus, erdvus, funkcionalus, o laisvai pasirenkama oda paverčia jį beveik prabangiu. Nors viduje yra mažiau pigaus plastiko, tačiau RAV4 salonas vis dar yra ne toks kokybiškas kaip pas CR-V ar Santa Fe, o ir ne toks tylus kaip Honda visureigis. Naujasis RAV4 labai giriamas už valdymo savybes – nors ir didesnis, bet saugiau ir geriau valdomas posūkiuose. Bendrai, RAV4 ženkliai patobulėjo ir įvertinant visus kriterijus žingsniu lenkia visus savo konkurentus.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2019-03-04 |
Toyota RAV4 D4D 100KW |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patogi sedėsena, geras matomumas, patogus įlipimas, išlipimas, auto kaina nenuvertėjas taip greit kaip ne SUV. Pravažumas. Man ekonomiškas.
Garso izoliacija, prie jos pripranti arbe dedi apie 200 eur. visam auto papildomai duryse, dugne, stoge, petvaroje, arkas bitumu tept, dugną antikorozinio nepagailėt, vis tik čia Japonas....izoliacija prastoka, sunkios galinės durys, dėl zapaskės.
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,2
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 8,5 |
Bendras automobilio aprašas |
Pradžiai tai puikaus valdymo posukiuose auto, nepagalvotum, kad tai SUV... ar slidu ar šlapia, posukius ima gerai CPU pastoviai galia skirsto į ratus kur kuris ratas slysta gauna daugiau jėgos, ESP kontroliuoja rimtesnį slydima stabilizuoja, vairuoti SUV gali labai drasiai, pakaba gerai laiko kelią, nesiūbuoja, posūkiuose nesimeti iš sėdynės... Patikima elektronika 2,5 metų niekas nepavedė, net lempučių neteko keist, el. dalis klimato kontrolė labai puikiai veikia be jokių niuansų, kiek temperatūros nustatai tiek ir bus... autopilotas labai padeda judant 5-6 bėgių, galios 6 bėgių trukumas, lenkiant jungi 4-5, bet čia nedidelė esmė. Automobilio pravažumas tikrai puikus, nepačiais geriausiais keliais, pievomis, laukais kur seniau su lengvąja 2WD ir 4WD neįvažiuodavau, stigdavau, tempdavo traktoristai su RAV'u pravažiuoju ramiai žvelgdamas į ta pačią buzą kur strigau "nnn" kartų, be blokavimo "knopkės" jungimų visur pravažiuojama, aišku ne bekelia kur košė nuo 20cm iki begalybės, tai ne tam skirtas auto, tad tie kur kalba apie prasta pravažumą "skiedžia Rafiko vairo nematę". Salonas superinis man aukštam žmogui 200 cm iki stogo iškėlus sedyne per sprindį laisvos vietos, net miške šokinėjant per kupstus, duobies stogo galva nedaužau, šunkelių nelygumus pakaba labai gerai sugeria "išsiubuoja" nešokinėji sėdom kaip NIV'oje. Apžvalgos kampai labai geri, matomumas didelis, matai visa kapota o ne dalį kaip dauguma auto, salonas visas oda - šildomos sedynės, žiemą šaltoka tik isėdus prie -15-20 sėdyne sušyla per 1-2 min. kol nugramdai lauke langus, priekinio stiklo valytuvų zona atsitirpina šildomo stiklo dalį, labai padeda žiemą, neapledėja valytuvai... gramdosi stiklas lengviau...pats varyklis išyla salyginai greit 5-10min jau šilta oro tiekimą turi salone. Važiuoklė rimta, per 2,5 m. tik eksploataciniai keitimai, diskai, kaladėlės...traukių, antgalių, sailenblokų, nieko nekeičiau nuo pirkimo, aij tiesa satabilizatoriauys ivorė išsimalė greičiau nei stabilizatoriou, vat kokie reikalai.. pirkau 10 m. senumo, turgui, atvaryta iš užsienio, be jokių niuansų pilnai tvarkynga, praėjo ir TA viskas puikiai (vos ne 11 metų auto) :). Moterų akys labai dažnai kliūna į auto, matyt norisi įlipti ar... žodžiu mano akimis labai išvaizdus auto, sport apdaila tokia, jaunatviškas.... asmeniškai geriau uz VAG BMW ir kt kas ne SUV. Aišku dar kas super tai Webasto, retai reikia neiašku kokie šalčiai turi būtio , kad auto nesivestu, -24 nebijo. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Kuro sąnaudos kaip kam, parašysiu realias man jos netrukdo, bet kad nepirktumėt katės maiše - kompas rodo "pievas" susitaikykit neašku kodėl gamintojas kompa taip nustatė užmiestį iki 4,1-4,3 rodo kompas realiai būna 7,3-8 ar 6,3 rodo mieste kai realiai netoli 10 ltr. ima sąnaudų, taigi mieste (nedidmietyje gyvenu) 50-70 km/h telpu į 9,5-12 (Vasara - Žiema), užmiestį judant 85-95 telpu į 6,5-7 - 8 (žiemą) ltr., autostradoi paspausi iki 110-130 rys 10-12 ltr... nepalakstysi su SUV, kas 10 km/h tapke minsi pliusinkis litrą, SUV auto žmogui kuris jau "atsilakstė". Sumontavau vasara R17 225/65 žiemą R16 215/70 o kas neskaičiuoja litrų, atminkit traukia RAV kaip "raketa"...taigi garso izoliacija pakenčiama judant iki 80-90 km/h. gali bendraut su keleiviais, klausyt tyliau muzikos tame ir taškas. Virš 90 pradeda sklist erzinantis stiprus garsas iš po kapoto, (bet jei skirsit pajamų izoliacijai, to nebus) vėjo pasipriešinimo "agresyviai didelio" kadangi neizoliuotas ir dugnas, arkos tai nuo ratų gaugimo ties 110-130 gali išprotėt, ties 130+ ir daug daugiau jautiesi kaip "kukuruznine" reik ausų kamštukų, ar geresnės aparatūros garso, kad permuštų ūžesį, prie 110+-130+ greičio keleivių nuokaita iš linksmos pasikeičia į liudnas, susikalbet šansų mažai, tai arba išlaipini keleivius arba suki muzika garsiau, muzika sklinda super gerai ko nesitikėjau ( iki 130 km/h), vairas multi funkcinis knoplės valdosi sklandžiai, RAV patraška kolonėlės alkuninis (tik vasarą). Na ir salonas asmeniškai perkant auto į galines sėdyne nekreipiu dėmesio niekada, tad kiek visi skundėsi tai dėl kietų galinių sėdynių, išbandžiau ištrikto kietokos (gal kad oda). Ką keičiau per 2,5 m. - atraminius amortiko guolius prieki, tiesa keičiasi su atrama 1vnt . -62-92, diskus, kalades visas 150, filtrai visi 4 ir tepalai geriausi 150, čia kainos su darbais... na ir žinioma draudimas civilinis 80/metams, Casko -250/metams. Labai džiaugiusi auto, ar tai pasisekė ne lavona su tikra nesukiota 265 tukst rida paimt (tikrinau visur kur, užsienį ar nepadirbta knygelė) ar tai tiesiog tikrai rimtas auto, kaip servise džnai girdžiu, jei RAV atvažiuoja tai tik po pirkimo ir daugiau nebeatvažiuoja... |
Patarimai perkančiajam |
Nepagailėti 30 eur. diagnostikai ir 100+ euriukų nuvažiuoti į atstovybę, kad pračekintų nuodugniai, 100kW ėmiau dėl to, kad čia paparastas dyzelis be EGR suodžių filtrų ir kitų nesamonių. Apžiūrėti pačiam palysti dugną, ar reduktorius neapsitepalavęs, ar dėžė, variklio blokas, apsauga nusiimt variklio, apsižiūrėt tepalų ar nepribėgę, imt geresnės komplektacijos auto nes kainos nuo eilinių auto skiriasi vos vos, tai jau geriau oda+klima+webasto+šildomi visi galai su sėdynėmis+multimedia+kablys, kaina nekrenta. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 19)
Toyota RAV4 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis