Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Praktiškas interjeras
- Komfortiškas kelyje
- Hibridinės versijos
TRŪKUMAI
- CVT pavarų dėžė
- Netobula infosistema
- Triukšmingi varikliai
"Dizaino pasikeitimai nors ir nėra labai ženklūs, tačiau akivaizdu, kad kūrėjai norėjo suteikti automobiliui daugiau agresyvumo ir vyriškumo"
Naujas RAV4 dizainas didžiaja dalimi buvo “pasisklolintas” iš charizmatiško FT-AC koncepto parodyto 2017 metais. Dizaino pasikeitimai nors ir nėra labai ženklūs, tačiau akivaizdu kad kūrėjai norėjo suteikti automobiliui daugiau agresyvumo ir "vyriškumo". Tai paryškina kampuotos ratų arkos, aštrios griežtos linijos. Tuo šis visureigis išsiskiria iš kitų tarpo, kurie dažnai nedaug besiskiria nuo įprastų sedanų ar hečbekų. Nejučiom prisimename pirmos kartos RAV4, kurie buvo nedideli ir žaismingi visureigiai – visiška priešingybė dabartiniam RAV4. Viduje automobilis yra tipiškas Toyota - interjeras yra paprastas, tačiau kokybiškai pagamintas. Viršutinė apdailos dalis yra minkšta, tačiau apatinė kaip ir reikėjo tikėtis pagaminta iš kieto plastiko. Centre įtaisytas didysis LCD ekranas nėra itin geros rezoliucijos ir veikia neitin greitai, tačiau Toyota įtaisė patogų informacijos displėjų tarp greičio ir apsukų rodmenų. Viduje įtaisyta daug įvairaus dydžio ertmių ir dėtuvių, gale sėdintiems trims suaugusiems vietos užtektinai, tačiau atidarius porankį nerandame ertmės į bagažo skyrių, kas yra gana keista. Naujas visureigis gaminamas ant TNGA-K platformos kaip ir aštuntos kartos Camry, penktos kartos Avalon ir septintos kartos Lexus ES automobiliai. Automobilis komplektuojamas su keturių cilindrų benzininiais ir benzininiais-elektriniais hibridiniais („Hybrid Synergy Drive“) varikliais, o dyzelinių versijų daugiau nebebus gaminama. Yra galimos versijos su priekiniais arba visais varomais ratais. Iš esmės RAV4 gan praktiškas ir patogus automobilis – automobilio pakaba gerai sugeria kelio nelygumus, sėdynės patogios, matomumas visomis kryptimis yra geras, tik šoniniai galiniai langeliai yra mažoki. Tai automobilis kuris bus priimtinas daugeliui.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2020-07-10 |
RAV-4 Hybrid 2020 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Gražus dizainas, patogios sėdynės, komfortas, trauka
Vidutiniška garso izoliacija, trūksta dėtuvių daiktams, gera komplektacija - brangi
|
Kuro tipas: Benzinas / Elektra |
Bendras automobilio aprašas |
Pirkau 2020 sausio 2d iš salono nauja. Komplektacija - style. Juodas stogas ir lubos, juodi 18 ratai, odinis salonas, bevielis telefono kroviklis. Nuvažiavau 12k kilometru. Rinkausi iš šių variantų: Tiguan, Tarraco, Kodiaq, CX-5, CRV. Taracco ir Kodiaq surinkimo kokybe, salone naudojamos medžiagos laipteliu žemesnės nei RAV4 ar Tiguan. CX-5 labai mažai vietos gale ir bagažinėje. CRV labai panaši ī RAV, bet pats modelis senesnis ir kaina neadekvati. Liko Tiguan ir RAV. RAV buvo pasirinktad dėl ženkliai geresnės traukos (lyginau su 1.5TSI) ir žymiai minkštesnės važiuoklės. Tiguan važiavimo stilius labai priminė Golf. Net nesijaučia, kad SUV vairuotum + labai kietas. Taip pat Rav modelis šviežesnis, Tiguan jau tikrai atgyvenęs ir nuobodus.. Pravažiavau 12k km per pusę metų. Kas patiko. Labai komfortiška (kaip savo klasėje) tiek tolimose kelionėse tiek mieste. Du kartus buvau sulakstes į Vokietija tai gali be pertraukos 600km nuvažiuoti. Patogios sėdynės. Pas mane odinės. Traukos daugiau nei reikia. Mieste nuo sankryžos ka paspaudi - tik spėk vaira laikyti. Pries tai turėjau 140kw TSI Skoda superb, tai galiu pasakyti RAV mieste dinamiškesnė. Vietos gale labai daug. Mano.ugis 189cm. Už savęs sėdžiu labai patogiai. Bagažinė talpi, bet tūksta daiktaďėžių. Taip pat nusipirkus trūko garso izoliacijos, ypač važiuojant greitkelyje. Labai padėjo padengimas antikorozine danga su papildoma garso izoliacija. Atliko pati atstovybė, kainavo 400eur bet skirtumas ženklus. Mtimedija prastwsnė nei VAG grupės auto, bet aš visada naudoju android auto tai reliai viskas iš telefono. Tai kaip ir nėra man čia minuso. Iš minusu dar paminėčiau kainą. Jei nori geros komplektacijos - kainuos nemažai. Aś už savo atidaviau 36k. Hibridas prioritetas nebuvo, bet traukos skirtumas lyginant su 2.0 benzinu daugiau nei akivaizdus. 2.0 RAV panšiai kaip Tiguan 1.5 TSI važiuoja. Mieste dar dar, bet už miesto jaučiasi, kad trūksta jam smarvės. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 29)
Toyota RAV4 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis