Markės
1784 iš 1911
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Dinamiškas ir gerai valdomas
  • Gana komfortiškas
  • Legendinis įvaizdis
TRŪKUMAI
  • Galia neatitinkanti automobilio įvaizdžio
  • Nėra mechaninės pavarų dėžės
  • Maža bagažinė ir tik dvi vietos
"Gal šį tikrai įdomų automobilį vertėjo pavadinti ne Supra, o legendinį pavadinimą pasaugoti didesnio kalibro Toyotai"
Jeigu plačiojoje publikoje paskutinius metus laukiamiausias automobilis buvo Tesla Model 3, tai “benzingalvių” tarpe neabejotinai laukimiausias yra šis. “Supra” – magiškas vardas. Pažiūrėkime kiek magijos turi pats automobilis. Supra dizainas – automobilis atrodo sportiškai, ypač “NASCAR Xfinity Series” konceptas apginkluotas didžiuliu spoileriu, difuzoriumi ir oro paėmimo angomis priekyje. Taip, Supra turi stogą su dviem iškilimais, bet visa kita yra tiesiog chaotiškos linijos, butaforinės oro paėmimo gotelės ir pan. Tarkime automobilis atrodo neblogai, bet ar neatrodo jis ... šiek tiek mažokas, šiek tiek kaip steroidų gavęs Toyota GT-86? Šį įspūdį sustiprina faktas, kad Supra gaminama kartu su BMW kompanija ant naujos Toyota Supra/BMW Z4 bazės. Negana to Supra komponuojama su BMW 6 cilindrų eilėje turbo varikliu. Galbūt tokia komponuotė suteiks automobiliui geras dinamines ir valdymo savybes, bet ar Supra neturėtų būti kitoje kategorijoje nei BMW Z4? Anksčiau pasirodęs Toyota Supra konceptas pavadinimu „FT-1 Graphite“ atrodė išties puikiai, tačiau serijinės gamybos Supra tiesiog nesuteikia tinkamo įspūdžio. Taigi, pažiūrėjus į šį automobilį kyla klausimas ar naujokas bus lygiavertis pakaitalas A80 serijos Suprai su legendiniu 2JZ varikliu ar šis automobilis bus pajėgus konkuruoti su Nissan GT-R ir Honda NSX? Atrodo, kad abejonių yra daugiau nei tikėjimo. Gal šį tikrai įdomų automobilį vertėjo pavadinti ne Supra, o legendinį pavadinimą pasaugoti didesnio kalibro Toyotai? Sakysite dabar visi prikeldinėja senus pavadinimus ir juos sėkmingai panaudoja naujiems modeliams. Tačiau sutikite naujasis Nissan GT-R yra fenomenalus automobilis, o Honda NSX su centre sumontuotu varikliu ir novatoriška hibridinės jėgainės sistema yra beveik superautomobilis. Supra interjeras kaip ir išorė irgi nuvilia – čia nėra jokios idėjos. Kaip kad senoji Supra turėjo visa apgaubiantį kokpitą arba Nissan GT-R pabrėžtinai mygtukais perkrautą technologišką interjerą, naujoji Supra niekuom neišsiskiria ir nesuteikia to iškirtinumo jausmo kokį turėtų suteikti. Na, dizainas yra viena, o kaip automobilis elgiasi kelyje visai kas kita. Supra išlaikė seną jėgos agregato komponuotę - šešių eilėje išdėstytų cilindrų turbo variklį ir galinius varančiuosius ratus. 3.0 litrų BMW variklis išvysto 340 AG galią ir 8 pavarų greičių dėžės pagalba leidžia Toyota Supra nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėti per vos 4.3 sekundės. Dviejų kanalų turbokompresorius, tiksli tiesioginio degalų įpurškimo ir kintamojo vožtuvų reguliavimo sistemos užtikrina sklandų galios perdavimą ir greitą reakciją į akceleratoriaus pedalo spustelėjimą. Automobilis turi aktyvų galinį diferencialą, kuris gali skirti skirtingą galios kiekį kiekvienam iš galinių ratų. Supra konstrukcija yra pagaminta iš metalo ir aliuminio lydynių, čia nerasime jokių egzotiškų medžiagų tokių kaip anglies pluoštas. Tačiau automobilio kėbulas yra standesnis nei superautomobilio Lexus LF-A, kuriame anglies pluoštas sudaro net 65 procentus viso LF-A kėbulo. Nenuostabu, kad Toyota Supra turi idealų 50:50 svorio pasiskirstymą. Akivaizdu, kad kompaktiškas, trumpos bazės, puikiai subalansuotas ir galingas automobilis bus pamėgtas drifto entuziastų. Kita vertus vargu ar pamatysime Supra įsiterpiant tarp tituluočiausių Niurburgringo karalių jau nekalbant apie rekordų perrašymą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Pirmos kartos Supra pavadinimu "Celica Supra" buvo pradėta gaminti dar 70-aisiais metais:



Šios kartos Supra koncepcinis modeliai atrodė taip:

2007 Toyota FT-HS:





2014 Toyota FT-1:





Naujos kartos Z4 rodsterį BMW kūrė kartu su Toyota Supra modeliu:



Trumpesnės ratų bazės bei lengvesnis, naujasis Supra neabejotinai yra populiarus “drift” varžybose:


Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 4
KĖBULAS 2.0 (197 Hp) Automatic
Kėbulo tipas Kupė
Durų skaičius 2
Sėdimų vietų skaičius 2
Bagažinės talpa, l -
VARIKLIS
Kuro tipas Benzinas (dujų įranga?)
Kuro sistema Tiesioginis įpurškimas
Variklio tipas Cilindrai eilėje
Variklio kodas -
Darbinis tūris, cm3 1998
Cilindrai/vožtuvai 4
Galia, AG/KW/aps 197/147/4500
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 320/4200
Bendra galia, AG/KW 197/147
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 6.5
Maksimalus greitis, km/h -
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Galiniai
Pavarų dėžė Automatinė 8 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4380
Plotis, mm -
Aukštis, mm 1290
Svoris/Max svoris, kg 1410
Atstumas tarp ašių, mm 2470
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinės padangos 225/50 R17
Galinės padangos 255/45 R17
DEGALŲ SĄNAUDOS (skaičiuoti dujų įrangai)
Mieste, l/100km -
Užmiestyje, l/100km -
Vidutinės, l/100km -
Autoterminų paaiškinimai...
Toyota modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   AygoAygo 
  iQ  
    Aygo X
  Maži  YarisYarisYarisYaris
   Prius c 
  Kompaktiniai CorollaCorollaCorollaAurisAurisCorolla
  MatrixMatrix  
  PriusPriusPriusPrius
  Vidutiniai CarinaAvensisAvensisAvensis  
  Dideli   CamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai   AvalonAvalonAvalon
  Kupė CelicaCelicaCelica  GT 86 
  Solara  
    GR 86
  Roadsteriai MR2MR2   
  Mini krosoveriai    C-HRC-HR
   Yaris Cross
  Krosoveriai  RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
  FJ Cruiser  
   Corolla Cross
    bZ4X
  Dideli krosoveriai   HighlanderHighlanderHighlander
  Venza Venza
  Visureigiai  4Runner4Runner4Runner
 Land CruiserLand CruiserLand Cruiser
  Dideli visureigiai   Land CruiserLand Cruiser
  SequoiaSequoia
  Pikapai  HiluxHiluxHilux
  TacomaTacoma 
  Dideli pikapai  TundraTundraTundra
  Mini vienatūriai   Corolla VersoCorolla VersoVerso  
  Urban Cruiser  
  Verso-S  
  Vienatūriai  PicnicAvensis Verso   
   Prius Plus 
  Dideli vienatūriai PreviaPreviaSiennaSiennaSienna
  Sportiniai Supra  Supra
  Daugiatiksliai  Yaris Verso   
  Komerciniai    ProAceProAce
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt