Markės
1814 iš 1912
Volkswagen Bora, 1998 - 2005
516Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.08% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 16
3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.1)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 88% Ne 12%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Bora iš esmės yra Golf versija universalo arba sedano kėbulu. Šiaurės Amerikoje ir Pietų Afrikoje šis automobilis buvo gaminamas Jetta pavadinimu. Nors automobilis tapo trumpesnis negu trečios kartos, tačiau tarpuašis truputį pailgėjo. Pakaba išliko sena, tačiau buvo paminkštinta, kad būtų užtikrintas didesnis komfortas. Susidūrimo testuose ketvirtos kartos Bora/Jetta gavo labai gerus įvertinimus. Automobilis gavo penkias iš penkių žvaigždučių už vairuotojo ir keleivio apsaugą esant 56 km/h priešakiniam smūgiui. Šoninio smūgio atveju (62 km/h greičiu) Bora buvo įvertinta keturiomis iš penkių žvaigždučių vairuotojo ir galinių keleivių vietoms. Vairuotojai gyrė Bora už patikimą elgesį kelyje, patogumą, praktiškumą ir aukštą interjero kokybę. Kiti pažymi, kad automobilis nors patrauklus, tačiau yra šiek tiek per brangus pasirinkimas kompaktinių automobilių klasėje, be to užkliūdavo gan standžios sėdynės, ankštoka galinė sėdynė ir nesportiška pakaba.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: Hart | 2014-11-09
BORA 1.9 TDI 96 KW
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
pigus remontas, ekonomiška
kieta važiuoklė, žema, gale nėra vietos
Pagaminimo metai: 2002
Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Bendras automobilio aprašas
Bora 1.9 TDI 96 kW kaip liaudis pasakytų su "dvejom raudonom". Pirkau parvarytą iš Prancuzijos, universalą su 6 pavarom. Rida buvo atsukta, tačiau pirkdamas pasijungiau prie kompiuterio ir padariau pilną diagnostiką, purkštukai buvo idealūs, jokių klaidų, bandomajame važiavime turbina įpūrinėjo taip pat gerai, teko paimti :). Mašina buvo žeminta, todėl buvo pliusas - labai prilipusi prie kelio, galima ištaisyti klaidas, išvengti neplanuotų situacijų, minusas - labai kieta, neatleisdavo duobių. Todėl teko sudėti originalias spyruokles, mašina pakilo, tačiau aišku, kad liko vis tiek kieta. Važiuoju Lietuvos keliais jau treti metai, labai labai geras dalykas 6 pavara, trasoje kuro sanaudos mažesnės, mašina važiuoja smagiau, mažesnės apsukos. 96 kW lepus variklis, jeigu pilti iš "kaimyno" dyzelį, tai geriau pusę to, pusę degalinėje. Purkštukai kainuoja. Aišku silpna viena - tai plaukiojantis smagratis, jis originalus pareina prie 250 - 300 tūkst. km. Keičiau smagratį, jeigu neieškant ir imant iš bet kur, tai naujas 1200 Lt, suradau naują už 950 Lt + darbas. Sachs smagračio nedėčiau, ten loterija, gali pradėti barškėti po 50 tūkstančių. Daugiau kaip ir nieko, važiuoklė kaip 2*2 nėra ten ką keisti, keli šarnyrai, sailenblokai ir viskas. Jeigu šarnyras laisvesnis, išimu, papresuoju ir vėl minu metus laiko. Jeigu reikia keisti, tai irgi centus kainuoja. Trumpai tariant geras darbinis arklys.
Variklis
Lepus variklis dėl lepiū purkštukų, reikėtų žiūrėti, kas pilama į baką. Purkštukai kainuoja.Turbina su kintama geometrija, o tai reiškia, kad ramiai važinėjant geometrija pradės strigti, dings trauka. Tačiau tai greitai tvarkoma, turbina išvaloma.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Pigus remontas.
Patarimai perkančiajam
Būtinai ieškoti su 6 pavaromis, trasoje labai geras reikalas. Siūlyčiau 96 kW, smagiau važiuoja, variklis praktiškai tas pats kaip su mažiau kW
Įvertink šį atsiliepimą (viso 23)
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt