Benas | 2011-09-20 |
VW Bora 1.6 74kw.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Didžiausias pliusas, tai kad nereikia jokių investicijų papildomų į automobilį nei tau turbinos keist nei tepalų valyti nuo variklio, tikrai praktiškam žmogui būtų puikus pasirinkimas
Didelis minusas, tai gan palyginus didelės kuro sąnaudos misriu rėžimu. Mieste dujų 12l benzino apie 10-11l. Zinoma priklauso dar ir nuo vairuotojo, kadangi neesu kelyje stabdys, dėl to gali būti ir mažesnės sąnaudos, bet kaip 1,6 litro motorui perdideles
|
Automobilis pirktas nuo tralo iš Italijos "parbėgęs". Iškart patraukė savo išvaizda, nes yra juodos spalvos su orginaliais, bet neprastais R16 ratais. Kas buvo puiku, kad pradėjus kalbėti su pardavėju paaiškėjo, jog tai Highline komplektacija, tuomet nuspręsta apžiūrėti dar įdėmiau. Po 30 minučių "graibymosi" pradėta derėtis ir nupirkta. Variklis 1,6 litro, 101AG 74kw, iki šimto apie 11 sekundžių, taigi mieste dažnai pavyksta iš vietos "pasiimti" ir žymiai galingesnius motorus turinčias mašinas, nes miesto režimu tikrai smagus ir greitas automobilis. Variklis dirba tyliai nesukelia jokio triukšmo, žinoma, jei spaudi, tada atsiranda nelabai malonus ausiai garsas, nes vis del to 1,6... Užmiestyje variklis šiek tiek "numiręs", dažnai trūksta galios lenkiant. Su mašina jau pravažiuota 5000km, kol kas automobilio ekplotacija man kainavo - 0litu. Neskaitant zinoma pakeistu tepalų. Taip pat buvo įdėta dujinė įranga. Nei su važiuokle nei su varikliu bėdų nėra. Pirkta pries liepos mėnesį, todėl pasijuto nuvertėjimas, dingus rytų pirkėjams. Perkant būtent šį variantą, ieškokite su dar nedaug mačiusiu varikliu, tuomet jis jums tarnaus ilgai ir nuobodžiai, nekišant pinigų. Atkreipkite dėmesį ar automobilis nebuvo muštas, nes tada pilda plastmasės. Ir jei aktualu žiemą, pažiūrėkit ar yra apsauga variklio apačioje, nes su žiburiu dėvėtos nerasit, o nauja turi kaina..
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Matas | 2010-12-21 |
VW Bora 1999
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Jei nusiperkat gerai islaikyta, tai problemu mazai. Islaikymas nebrangus, vaziuokle tvirta (ne a4, ar b5 kur aliumine). Iš minusu galiu pamineti nekokia garso izoliacija vaziuojant didesniu greiciu. 1.6 SR Tik nusipirkus pakeiciau generatoriaus rele. Per pusantru metu kolkas keiciau tik lango pakeleja(silpna vieta), bei akumuliatoriu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Linas | 2010-04-23 |
Geras ir praktiskas automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patogus, praktiskas automobilis, kuri malonu vairuoti. Gera iranga ir puikus variklis - ir galingas, ir ekonomiskas.
Kiek kietoka pakaba, kuria vazinejant Lietuvoje tenka daznai paremontuoti. Sunku nusipirkti neuzdrozta arba nedaug pravaziavusia.
|
Bora tikras malonumas vairuoti - automobilis gerai subalansuotas, patogus, praktiskas, turi viska ko reikia normaliam automobiliui. Be to jo dydis yra pats tas - pakankamai nedidelis, kad mieste butu patogus, taciau pakankamai talpus, kad butu galima ir prie juros penkiese nuvaziuoti. Vien ko vertas bagazines dydis! Viduje viskas logiska, aisku, o kokybe kaip ir kituose VW automobiliuose - geresnes tiketis jau negalima. Man labai patinka melsvas prietaisu skydelio apsvietimas ir jis visiskai neblasko demesio. Pas mane yra oro kondicionierius, elektriniai langai, erlektra valdomi ir sildomi veidrodeliai. Zodziu komplektacija gera (gal truksta tik stabilumo kontroles ir autopiloto) ir viskas veikia kuo puikiausiai. Sankaba pas Bora labai auksta, todel reikia priprasti, kad ji pagriebia tik pacioje pabaigoje. Neipratusiam tai gresia uzgesimu. Variklis pas mane gerai zinomas 1.9 turbodyzelis. Pats geriausias variantas siam automobiliui - galio tikrai uztenka, taciau ketinu dar variklis pachipuoti. Dyzeliui prideda nemazai sukimo momento, o sanaudos islieka tokios pacios. Vidutines dyzelio sanaudos - 6.6 litro/100km, o trasoje lengvai pasiekiu 5 l/100km. Trasosje Bora vaziuoja labai stabiliai, bet per duobes dardeti yra kietoka pakaba, taip pat kaip nekeista girdisi nemazai ivairiu girgzdesiu salone. Taciau tai gali buti del to, kad automobilis nuvaziaves jau labai daug. Patikimumas tikrai geras - nesvarbu ka sako kiti, taciau neturejau jokiu problemu nei su varikliu, nei su pavaru deze, nei su sankaba. O mano automobilis prabeges tikrai nemazai ir dar garantyuotai buvo atsuktas spidometras. Aiskui tenka paremontuoti pakaba, taciau tai normalu, tuo labiau, kad pas mus tokie prasti keliai. Keiciau variklio galvos tarpine, oro srauto matuokli ir nuolat keisti galiniu zibintu lemputes.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Vaidas | 2009-05-10 |
1.9 TDI
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pigus islaikymas,ekonomika,puikus valdymas
Gale mazoka vietos
|
Paprastas vidutines klases automobilis,puikus surinkimas,grazus dizainas,kokybiskas vidus ir isore,nebrangus islaikymas,praktiska bagazine Puikus variklio darbas,dinamika,ekonomika,ekonomiskumas Pigus islaikymas,nuvertejimas pagal stovi:))) Svarbiausia atkreipti demesi i varikli,visa kita lengvai keiciama.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
bora bora | 2009-05-05 |
Beveik Passatas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Vokiskas paprastumas, logika, viskas tvarkingai ir logiskai isdestyta. Grazus dizainas, kokybiskas vidus, malonus variklis. Automobilis pasizymi nebrangiu islaikymu. Praktiska bagazine.
Kiek maza vietos ant galiniu sedyniu, kai kurie erzinantys gedimai. Tai nesportiksas automobilis, todel nereikia is jo tiketis per daug.
|
Vazineju su 2000 metu Bora. Istiesu ieskojau pirkti Passata, taciau taip atsitiko kad nusipirkau Bora. Manau, kad Bora yra tikrai geresnis variantas nei Passatas, ypac atsizvelgus i automobiliu kainas. Man iskarto imponavo automobilio dizainas, jis kiek kitoks nei daugelis VW arba kitu vokisku automobiliu. Automobilio priekis atrodo isties isskirtinai, nors apzvelgus automobili is visu pusiu abejoniu nekyla, kad tai tikrasv VW. Kas nepatiko – tai kad automobilis turi labai trumpa ratu baze. Tas matosi vizualiai ir neatrodo graziai, tas jauciasi ir viduje. Tai isduoda, kad automobilis kiles is Golf modelio.Viduje automobilis yra tikras Golf, taciau nei kokybe nei solidumu Passatui velgi nenusileidzia. Kuo nusileidzia Bora Passatui tai interjero erdve. Ant priekiniu sedyniu tas nesijaucia (sedynems truputi truksta soninio palaikymo), taciau galines sedynes truputi ankstos aukstesniems zmonems. Taciau bagazine yra labai didele ir praktiska. Automobilis yra labai ramaus charakterio, todel spausti iki ribos jo tikrai nereikia. Valdymas yra neblogas kasdieniniam ramiam vazinejimui, taciau sportiskumo cia nera nei kvapo. Tokie yra beveik visi VW, Bora ne isimtis. Pakaba neblogaigesina stiprius smugius, taciau jie yra girdimi, taciau nelabai jauciami. Ant kelio Bora labai panasi i Passat. Bendrai automobilis yra kiek sumazinta Passat versija ir nezinau kodel reiktu pirkti Passat. Stipriu argumentu tam nerandu. Variklis yra tikrai neblogas 1.8 turbo variantas. Ir nors jis ne silpnas (150AG), taciau kartu ir ekonomiskas. Labai geras variklis,geriau gal tik galingesnis 1.9 dyzelinis variantas. Variklis galia pasiekia prie pakankamai zemu apsuku ir islaiko iki kokiu 5500rpm. Yra gaminamas ir 1.8 turbo variantas su 180AG, neteko jo bandyti, taciau skirtumas turetu buti akivaizdus. Gedimu automobilis kartais susilaukia – pas mane nuolat dega „check engine“ lempute, turejau kai kuriu kitu bedu su elektronika. Panervavo ir smulkios bedos su dureliu mechanizmu – vienu metu eme ir pradejo neveikti vairuotojo dureliu atidarymo mechanizmas. Teko lipti per keleivio puse.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
petras | 2009-02-27 |
vidutinis automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
pigus islaikimas
barskani vaziuokle
|
bora gan sportiskas automobilis labai savim pasitiket pradedi gatvese 1,9 tdi 81 kw ekonomiskas variklis puikiai veikiantis pigus islaikimas pigus vazinejimas.bet ir daznai reik remontuot kad butu geras variklis o visa kita lengvai keiciama
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
12 |