Andrius | 2010-02-07 |
Wolswagen passat universalas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
2tokio tikrai nepirkciau 1gedimas kondicionierius po to sankaba parejo, dabar apsukos kilnojasi nesilaiko vien barskejimas eina per nervus po varikliu kazkas barska dirzai trinas visus skyvus keiciau vistiek nieko bet miest evaziuot malonu galios pakanka kaip tokiam auto kuro sanaudos palyginus gana didelios benzino trasoj 7l duju ~10 mieste benzino ~10 duju ~13 1.8i sankabos komplekta, visus dirzus, pagalve po karburatorium, guolius, duru rankeneles, stabdziu kaladeles, variklio tarpine.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Turistas | 2009-10-03 |
Passat GL Universalas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Puikus automobilis, butelis brangiau kainuoja nei kai kurios detales, labai ekonomiskas. Nupirkau neplanuotai, kadangi gavau labai pigiai, pardaves ateity dar uzdirbsiu. Labai patenkintas, taciau traukos truksta. 1.9 TD Kaladeles, tepalai ir kiti eiliniai dalykeliai. Pora slanguciu, sarnyru ir pan.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
edvis76 | 2009-08-20 |
Volkswagen Passat B3 1.8 mono
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
geras motoriukas-patvarus ir ekonomiskas ir gale sedintiems daug vietos kojoms , jeigu nerudytu taip greitai ir nebarsketu salono plastmases tai butu neblogas auto 1.8 8v mono inj. voztuvu gumeles, visus dirzelius, katalizatoriu, peciuko radiatoriu, traversa, vairo kolonele ir aisku kiekviena pavasari vaziuokle tvarkoma - guoliai, sarnyrai, traukes ir t.t. - detales pigios bet keisti reik daznai tai per 4 metus sukista daug pinigo i ji.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Skimas | 2009-05-07 |
VW Passat universal
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Siaip jei nebarsketu galas (o dar isidejau pneumatinius amortizatorius) butu viskas neblogai. Duju 100 km trasoje 10.5-11 (120 km/h) mieste 12-13 l. Vietos daug. 2.0 16v DOHC Priekiniai (pries tai buvo ratai volai 225/45 - ismuse), galiniai amortizatoriai spyruokles (truko viena spyruokle) Vandens pompa. Sarnyrai, traukes, priekiniu ratu guoliai - bet cia viskas isskyrus priekinius amortikus pravaziavus 200 000 km. Siaip liga galiniu diskiniu stabdziu cilindriukai ir galinis valytuvas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Ramūnas | 2009-01-03 |
Passat
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Antrasis mano passat'as. Gana istvermingi ir patvarus automobiliai.Negaleciau isskirti kazkokios silpnosios vietos, bet nuvaziavus 210000km jau reikia paslifuoti variklio galvute. Pradejo "pusti" ausinimo sistemos slangeles. Vaziuojant trecia pavara silpnai vysto greiti. Nors ausinimo skyscio (antifrizo) papildyti nereikia. Kebulas korozijos visai nepaliestas, matomai, Vokietijoje kas 2 metai buvo atliekamas antikorozinis paruosimas. Dugne net minimaliu rudeliu nera. Duru rankeneliu keisti nereikejo, zinau kaip reikia atidarineti dureles :)) Aisku, cia labai netobulai suprojektuota ju konstrukcija, reikia prie ju labai prisitaikyti, norint, kad neliktu rankoje :)) Seip, automobiliu esu patenkintas. pora kartu teko keliauti po Vakaru Europa ir sekmingai :) 1,8i Esu pakeites variklio paskirstymo dirza, generatoriaus dirzeli. Stabdziu diskus bei kaladeles. Guolius, granatas, vairo traukutes, priekinius amortizatorius - cia pakeista ka tik isigijus automobili. Aisku, tai nebutina buvo, bet man patinka tvarkingi automobiliai ir vazineti su minimalia rizika.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
mantinis | 2008-12-11 |
Passat universalas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Darbine masina, bet reikalauja daug remonto uz tat pigios . Komforto nulis, saugumas nulis.Nes kai truko traversas vos i dangu nepatekau, pasirodo tai passatu liga traversas. Traversas supuna ir nuluzta sakes ausis tai vienas ratas tiesus kitas 90 laispsniu kampu pasisuka. Kuro suvartojo 7ltr/km bet dabar kazkas pasidare tai ryja apie 10ltr/km ir meistrai neranda kas. Kitos tokios auto nepirkciau nes per kieta nestabili ir nepatikima. 1.8 mono Guoliai, dirzai, sailentblokai, traukes, stabdziu kaladeles, stabdziu trosai, termostatas, traversas, liukas. Galinis valytuvas (as ji nupjoviau kai supuvo 3 is eiles)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
kryziux | 2008-08-31 |
passat
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Nu siaip auto butu baika jei taip nereiktu visko daug keist ir isvaizda ir patogumas daug maz tenkina, tik vat su technine dalim yra prastokai(pries tai vazinejau su audi tai per panasiai ta pati laika net puse tiek pakeist nereikejo).nors auto ir priziurimas, vazineju ir kiekviena diena laukiu kas vel suges.gerai kad nors dalys palyginti pigios:). jai ka tai kita toki turbut vel pirkciau, gal maziau gestu:) 1,8 mono (dujos) varikli, nes blokas buvo trukes, granata, granatu gumas, priekines ir galines stabdziu kaladeles, bugnus, diskus, korbo pagalve, filtrus, dirzelio tempimo guoli, generatoriu, priekinius amortikus, spydiko apsvietimo lempas, spidometro trosa, liamda zonda, galini duslintuvo bakeli, termostata ir dar visokiu smulkmenu kur jau neatsimenu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
lunaticcc | 2008-06-02 |
Volkswagen - Passat(Variant) - 1990
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Auto tikrai neblogas, gali buti darbinis ir netik. Maniskis buwo universlas tai buwo pliusas, sedano tokios masinos nenoreciau. Trauka nusipirkus buwo gana padori idejau dujas atrode kad dar geriau traukia nes dujos draugauja labai gerai su mono ipurskimu ir jokiu saudymu, duju sunaudodavo ne maziau 12l mieste, o uzmiestyje ne maziau 9l. pazistamo passatas irgi naudoja panasei. iranga buwo nauja ir tvarkinga taciau kuro sanaudu mieste niekaip nejo sumazinti, galiausiai bandant mazinti sanaudas duju trauka wis mazedawo, veliau ir ant benzino nebedirbo gerai, liamda zondas durniavo, pakeitus ji atsigawo taciau neilgam..
Waziuokle padori ir ganetinai nebrangi, daug ka galima pasikeisti ir be duobes. per visa ta laika nuvaziavau su ja 40000km ir kaip matot vaziokles daug nereikejo twarkyt. per 2metus buwau pakeites tik galinius cilindriukus ir kaladeles. technikine praejo kuo puikiausiai, o like gedimai jau po technikines ir ivyke per viena diena po gero pasivazinejimo afganistanieciu saskrydije nemirsetoje :) Nedaug su ja nuvaziavau taciau mate wisokiu keliu 1.8 mono ipurskimas Vairo traukes, traukiu antgalius, guoli priekini, abieju newerta keisti nes senasis guolis dar gali kelis naujus pergyventi, priekine spyruokle keleivio puses. kaladeles stabdziu ir priekyje ir gale, galinius stabdziu cilindriukus. wisas vaziokles gumas
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2big4u | 2008-05-22 |
Passat B3 1.6 su dujom
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Viskas kaip ir ok, tik sekancios noretusi dyzelines. 1.6 karbas Galiniai amortikai; stabdziu kaladeles; galinis guolis; atraminiai guoliai; tepalai; filtrai; variklio dangtelio tarpine ir dar kelias besidevincias detales..
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Viciukas | 2008-05-22 |
Passatas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
siaip labai neblogas auto - pas mane tox biski kitox priekis - 4 lempos + grazios groteles, bet visa beda kad jo motoras kai pirkau buvo su "daktaru", kadangi mazai vazineju tai pastebejau kai pakeiciau tepalus - pradejo valgyti tepalus,kadangi netures dizelio galvojau kad taip turi buti, kartais durniuodavo kuro sanaudos iki 10litr./100kmh.
kebulas kaip tokiu metu tai tikraj neblogai issilaikes - aisku galinis dangtis pakirmijes (kaip ir visiems)po antros ziemos islindo kelios rudys ant arku.
kadangi kai pirkau tai priekije buvo raudonos o gale geltonos spiruokles - tai vaziuojant teko "skaiciuoti" duobes, bet uztat posukius tai nerealiai ima 1,6 TDi Daugiausia buvo keiciamos eksploatuojamos dalys t.y. galines stabdziu kaladeles (priekines dar geros), amortikai(90lt/vnt), galini guoli, viena sailenbloka(12 lt/vnt), termostata (30lt), pagrindinis dirzas (35lt+darbas 50lt), oro filtras, tepalo filtras, purkštukai(40lt/vnt cia jau geriausi), pakaitinimo zvakes, akumuliatorius(230lt), priekines apatines grotele(40lt), "sijona" po grotelemis(20lt)geras vaizdelis pasidare.dabar jau motorui pabaiga - nebeverta remontuoti, nes remontas nuo 1klt iki 2klt (gali buti trukus galva)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
12345 |