Markės
1847 iš 1912
Volkswagen Passat, (B5.5) 2000 - 2005
535Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.415% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 35
17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 69% Ne 31%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Solidus dizainas
  • Ekonomiški ir patikimi TDI varikliai
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Triukšmingi dyzeliniai varikliai
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
"Galingiausias variantas turėjo unikalų 4.0 L W8 variklį su 270 AG (202 kW) ir standartine visų varomųjų ratų sistema"
2000 metų viduryje Passat gavo reikšmingus dizaino atnaujinimus – nors daugelis kėbulo detalių nepakito, tačiau dėl pasikeitusių priekinių ir galinių žibintų, buferių ir chromo apdailos atrodo kaip visiškai naujas modelis. Galingiausias variantas turėjo unikalų 4.0 L W8 variklį su 270 AG (202 kW) ir standartine visų varomųjų ratų sistema vadinama "4motion". Passat tapo šio variklio bandomuoju stendu, nes vėliau analogiškos komponuotės variklis buvo montuojamas į W12 Phaeton, Audi A8 ir galiausiai į visiems gerai žinomą W16 Bugatti Veyron. Passat dažnai sukelia dvejopus jausmus – vairuotojai be abejo vertino patrauklų dizainą, standartinę komplektaciją, patogumą ir dyzelinių variklių ekonomiją. Tačiau daugelis vairuotojų toliau skundėsi dažnais smulkiais gedimais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia versija turėjo neįtikėtiną 4.0 L W8 variklį generuojantį 275 AG (202 kW) galią. Ši versija buvo kaip testavimo bazė vėliau pasirodysiantiems modeliams su dar didesniais panašios konfigūracijos varikliais: W12 Phaeton ir Audi A8 modeliuose bei W16 Bugatti Veyron superautomobilyje:



W8 variklis tai iš esmės sujungti du keturių cilindrų VR4 varikliai. Kad būtų lengviau suprasti:



Pats variklis atrodo taip:



Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 35
Vaigaras | 2015-03-03
passat b5+ 1.6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
talpus, nebrangus remontas, gan komfortiskas
1.6 variklis tikrai per mazas, valdomumas
Turejau si automobili pusantru metu. Valdomumas prastas, truksta galios. I posuki kaip su valtim. Per pusantru metu pakeiciau abi granatas, zvaklaidzius, zvakes, stabdziu diskus. 1.6 benzininis variklis tikrai nera geriausias pasirinkimas. truksta galios ir nera ekonomiskas. Taciau variklis patikimas. Remontas nera brangus taciau pasroviai kaska reikia keisti. nepirkti 1.6
Pilnas atsiliepimas...
čainikas | 2014-11-24
tikrai geras auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, komfortiškas
daug naudoja degalų
Komfortiškas, lengvai valdomas, stabilus, patikimas Netikėti mitais ir kad „Passatas“ prastas auto. Das ist Auto.
Pilnas atsiliepimas...
lukasz | 2014-08-18
blogas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
detales nebrangios
rudijia
rudijia labai graitai variklis geras
Pilnas atsiliepimas...
passat | 2014-04-06
rekomenduoju
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortas , dydis, trauka
nera
labai geras , komfortiskas , malonu vairuoti turiu metus laiko dar nieko neteko tvarkyti
Pilnas atsiliepimas...
passat | 2013-09-23
passat b5.5,1.9tdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
surinkimo kokybe,valdymo savybes,erdvumas,bagazines talpa,komfortas
sudetinga pakaba,lepesni pd purkstukai
pirkau pernai vasario menesy,abejojau siuo automobiliu,del vyraujanciu lietuvisku vaziuokles mitu,bet pavazinejes isitikinau,kad tikrai mitas,siai dienai pravaziaves apie 30000 km,kol kas nei vienas sarnyras nekliba,nesenai pasitikrinau,pagal mita,jau turejau koki 1000lt sukist restauravimui,taciau kol kas neremontuota,siaip puikus universalas,juntama auksta automobilio kokybe ,veliuro sedynes labai malonios,panely malonu liesti,per si laikotarpy,keiciau tik lempute ir viena zvake ir viskas,nors kai kurie draugai atkalbinejo nepirkti sio auto,sankaba ir greiciu deze veikia puikiai,klima irgi,bent kol kas esu patenkintas siuo automobiliu,1.9tdi 96kw ispudingai traukia,tuo paciu pakankamai ekonomiskas,mieste 7-7.5litro,vidurkis apie 6,ziema 6.5,automobilis gerai valdosi,nuspejamas,pakankamai komfortiskas,kai reikia isikisa esp,masina pagaminta 2002.10menesy ir dar tenka pervaziuot ir zvyrkeliais i kaima ir tikrai ypatingai nesaugau,vazineju kaip ir visi,zinoma priekine pakaba sudetinga ir brangi,bet tikrai nera tokia trapi kokia vyrauja nuomone. 1.9tdi 96kw,pd purkstukais,pasizymi labai gera trauka,turbina ir purkstukai problemu nesukele,su dyzelinu nerizikuoju,nes pd kazkiek lepesni,tepalai sintetiniai. kaip minejau eksploatacija kol kas pigi,nezinau kaip bus toliau,automobiliui mokejau 3.5t.eu,dabar gal 2.8-3.2t.eu,spreskite patys. atidziau tikrinti vaziuokle,ar nepulsuoja sankaba ir zinoma kebula,kad nebutu stipriau dauzta,ar veikia klima.
Pilnas atsiliepimas...
Ramūnas | 2012-08-26
VW Passat Variant V6 2.5 TDI 4Motion Highline, 2001
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Aukšta apdailos kokybė, komfortiška pakaba, labai talpus
Nelabai gražus, daug smulkių gedimų, įvaizdis
Niekada nebuvau VW, o ypač Passat gerbėjas, bet gyvenimas privertė ieškotis automobilio sau, kuriam kėliau atitinkamus reikalavimus-gerai įrengtas: geros sėdynės (kas daugiau važinėja mane supras), klimato kontrolė (visokios rankenėlės-praeities reliktai ir labai gadina bendrą vidaus vaizdą, galų gale labai patogu-nistatai vieną kartą temperatūrą ir nesuki galvos kiekvieną kartą atsisėdęs į automobilį), rimta apdaila-minkštos mskydelio medžiagos, kurias ne tik malonu liesti, bet kurios ir nebarška, talpus ir vidutinio dydžio automobilis (4 asmenų šeima ir šuo:)), todėl ir universalus kėbulas, komfortiška pakaba (esu nebe jaunuolis, kuriam niekas nesvarbu, iškyrus, kad garsiai krioktų ir ratus prasuktų), automatinė pavarų dėžė (mieste po kamščius žiauriai patogu) ir pageidautina su 4 varomais ratais. Aišku, dyzelis. Reikalavaimų sąrašas išties įspūdingas, o dar jei pridėsime ir "geros" kainos reikalavimą, tai pasirinkimas gaunasi išties nedidelis - VW, Audi, BMW ir viskas...Taigi radau savo "Norų pildytoją" 2001 pasatą su nedidelę rida, kuria, žinoma, nepatikėjau, nes esu gerai susipažinęs su automobilinkų ir automobilių realybe-ridos matuoklis rodė 230 000 km, o tikri buvo 312 000 km. Bet tai manęs negasdino. Ir iš tiesų visus mano reikalavimus jis puikiai atitiko-tikrai komfortas aukščiausio lygio (sakau taip, nes teko naudotis ir aukštos klasės automobiliais), važiavo irgi gerai-automatas veikė puikiai, variklis veikė irgi čiki čiki. Taigi automobiliu buvau patenkintas. O remonto išties prisireikė, bet tai man buvo visiškai suprantama ir priimtina-juk automobilis nenaujas. Teko remontuoti turbinos slėgio reguliatorių ir galinių stabdžių suportą, o tuo pačiu ir pakeičiau ir visus galinius stabdžius-dėjau naujus, todėl kainos buvo nemažos, bet garantuotos. V6 2.5 TDI 150Ag/110kW variklis daug kam kelia blogus įspūdžius, o man jis nė kiek nervų negadino. Matyt, prieš tai buvę šeimininkai (a/m iš Šveicarijos) netaupė tepalams, todėl variklis traukė gerai, nedūmijo, nebildėjo, o vienintėlis trūkumas, nors dyzelaism tai būdinga pasiimdavo šiek tiek tepalo- 1 000 km 150-200 g. Aišku, tai priklausė nuo to, kaip spausdavau, nes jei turbina dažnai dirbadavo pilnu pajėgumu, tai augdavo ne tik kuro sąnaudos (beje, realios vidutinės mieste 10,5 l, užmiestyje - 7,8 l), bet ir tepalo suvartojimas (0,5 l - 1 000 km.). Diržo keisti nereikėjo, buvo pakeistas prieš ~25 000 km, todėl rimtų išlaidų ir neturėjau, išskyrus jau minėtą slėgio reguliatorių. Kuro sąnaudos - mieste 10,5 l, už miesto 7,8 l., tepalų keitimas kas 15 000 km, einamųjų detalių pilna ir parduotuvėse, ir laužynuose (neaišku , kokios kokybės), o kadangi maniškis buvo prabangios komplektacijos, bet ir važiuoklėje tas apstispindėjo, tai kai kas, pvz. stabdžių sistemos dalys (aušinami galiniai stabdžių diskai, o tuo pačiu, ir kitokie suportai ir kaladėlės, juk Šveicarijoje aktualu geri stabdžai:)), kainavo brangiau. Lyginant su paprastais pasatais, kai kas kainuoja daugiau, bet ir pasatas kitoks, todėl nėra ko stebėtis. Žodžiu, man buvo priimtina. Nuvertėjimas? VW vertę turi ir tai galiu patvirtinti-neatsitiktinai. Daugelis dalykų padaryti išties racionaliai ir protingai. Ir aptikimai. Jei gasdina kuro sąnaudos, neimti 2.5 TDI-jis tikrai neekonomiškas. Be abejo, jei skaičiuojate kiekvieną litą -imti kuo paprastesnį-nebus kam genda, nereikės sakyti, kad pasatas -š... O šiaip kaip ir kiekvienam a/m tikrinti reikia viską, nes visos istorijos niekas nepapasakos, o jei a/ buvo parduotas, jis turėjo problemų-didesnių arba mažesnių, kurios gali būti pataisomos lengvai ir pigiai, arba didelės ir brangios (suvirintas iš kelių gabalų). Netikėti ridomsi, nes jos viso persuktos, be to jei kyla noras vsitik sužinoti bent jau paskutinią oficialią ridą pagal VIN pasakys VW atstovas...Gerai tai, kad jie praktiškai nerūdija, nebent kaip sakiau surinktas iš gabalų.
Pilnas atsiliepimas...
nzn | 2012-08-18
Volkswagen Passat - Gyvenimo Klaida 1.9 TDI 110BHP 2003
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Automobilio dizainas, spidometros apšvietimas, važiavimas, patogesnė negu senieji Volkswagen, trauka, kuro sanaudos
Visa kita turbut tik minusai
Sveiki, prieš mazdaug metus laiko turejau šį "Volskwagen Passat". Ji buvo vairuojama Airijoje. Kai ja pirkau viskas atrode liuks, variklis buvo netepaluotas, važiuoklė nebarškejo, važiavo gerai, galvojau nusipirksiu masina su kuria nuvaziuosiu daug ir be problemu, salonas buvo veliuro, buvo kondicionierius kuris buvo valdomas kompiuteriu, viskas labai gražiai žibejo melyna spalva, galvojau nusipirksiu gera masina į kuria nereikes daug det, nors visi man sake nepirkt sito modelio, ir visi buvo teisus... jau po antros dienos užsidege ESP lempute, nuvariau į servisa, pajunge ant kompiuterio, ir pati masina atsisako but pajungiama ant to kompiuterio, nuvariau pas kita meistra, vistiek tas pats, galvojau tiek to, nereikia to ESP, dar po 2 dienu važiuojant vos 40km/h, užvažiavus ant bilekokios duobutes, vaira pradedavo metyt y dešine puse. Po kiek laiko pamaciau, kad kuo daugiau vaziuoju, tuo daugiau problemu atsiranda su ta mašina, ant galo nuvažiavau pas profesionala meistra, ir jis man tiesiai sviesiai pasake "parduok, nes cia gamyklinis brokas, prie kompiuterio neįmanoma prisijungt, nes visi 3 kompiuteriai yra nueje, variklis eina ant pabaigos, nors vienintelis dalykas ka rodo kompiuteris tai tikra rida (116000 myliu), bet jeigu uzsiimtum taisymu, reiketu keist visus 3 kompiuterius ir varikly, bet netgi jei juos pakeistum, variklis su kompais susiėstu, ir tau vel reiketu keist visus kompus" nusivįles sita mašina jau ruošiausi keisti į Toyota Avensis, bet vėl, turbina nusprogo, ir buvo vėl papildomos išlaidos, ir dar, turejau atrestauruot visa važiuokle. Bet buvo ir dalyku kurie man patiko, jos komfortas buvo geresnis negu senuju Volkswagen, gera garso sistema, jeigu reikia tvarkyt, priejimas gan geras, bei variklio trauka, ir sanaudos, važiavimas irgi buvo gan neblogas. Variklis pas mane nebuvo patvarus, bet kiek girdejau is kitu, sie varikliai yra geri, ir turi mažai problemu. Pas mane buvo 110BHP, galios buvo per akis, nors variklis jau buvo ant pabaigos, sanaudos buvo apie 5 litrus autostradoi, mieste apie 6-7. Automobily pirkau už 3750 euro, tai yra gan normali kaina Airijoje, o kai keičiau į kita mašina per "Toyota" salona man už ja pasiule 3300 euro, tai kad galima sakyt beveik nenuvertejo po 2 men kai aš ja pirkau. Bet visi tvarkymai neskaitant tepalu ir kaladėliu, man atsejo virš 1000 euro o nuvažiavau vos virš 3000km, kas man yra nežmoniškai daug (į senaja Renault Laguna sukisau vos 200 euro per 4 metus) Jeigu pirksit, ieškokit kuris nebutu uždroštas, ir nepatingėkit nuvažiuot pas patikima mechanika prieš perkant šį auto, nes jeigu nepataikysit kaip aš, bus daug vargo ir nervu, o jeigu pataikysit, vienintelė silpna vieta gali but važiuoklė, kuri kas maždaug 50000km turi buti atrestauruojama, nes čia naujuju Audi / Volkswagen silpnoji vieta
Pilnas atsiliepimas...
Lauris | 2012-02-05
2004, 1.9 TDI, DSG
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patogus, pakankamai ekonomiskas
variklis silpnokas, detales brangios
Pakankamai talpus ir praktiskas auto seimai ar ukininkams :) Pakankamai minkstas ir gerai kelia laikantis. Zinoma, isedus i dyzelini passata po amerikono sebringo pasijutau labai letas ir aptinges vokietis. Nors kelia laiko gerai kaip ir sebringas, bet kol isibegeja... Aisku dyzelio sanaudos nuleme pasirinkima. Nors dabar siek tiek gailiuos nepersidares ant duju senojo auto. Visgi 1.9 variklis zymiai maziau dinamiskesnis uz 2.0 TDI. Isedus i 2,0 VW Tourana jautiesi sportiskiau, nors tai beveik minivenas Na VW kainos visada pakankamai aukstos, o tuo labiau passatu. Per dideles.. Butinai patikrinkit smagrati - keiciau uz poros men. isigijimo. Kainavo apie 2000.. Kolega irgi neseniai keite Perziurekit pakaba. . Siaip realiai auto kaina yra perdaug uzkelta, passatai tiek neverti, mano akyse naujesniu VW kokybe krito. Cia jau nebe tie senieji gerieji passatai. Antra karta passato nebepirksiu. Rinksiuosi japona arba grysiu prie USA. Nors pakankamai investavus ir susitvarkius galima ir ilgokai vazineti.
Pilnas atsiliepimas...
pasatas | 2011-11-23
volswagen passat 2002m 1,9TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
varyklis 96kw gera trauka, taupus, jauciasi sioks toks komfortas
vaziuokle
si auto vairuoju jau kokius 2 metus, su varykliu kaip ir broblemu neturejau, bet vaziuokle nelaiko, vis kazka turi keist pinigus traukiu ir niekaip negaliu sutvarkyt, vienu zodziu blogos vaziuokles, varyklis 96 kw yra geras problemu nekilo, 74 kw kiek girdejau prasciausi motorai is pasatu. varyklis 96 kw yra geras problemu su juo nekilo, o 74 kw kiek zinau yra pats prasciausias motoras. nuvertejimas mazokas ispurtikit vaziuokle servise, nepirkit is akies
Pilnas atsiliepimas...
deividas | 2011-11-13
vw passat 2001
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
grazi isvaizda, komfortiskas, grazus apsvietimas salone, gera garso aparatura
nera
auto labai geras, gan komfortiskas, isvaizda grazi, konkurentuoja su naujesniais modeliais mano varyklis buvo 1,9 TDI 74kw, problemu neturejau del kainos ? kaina per metus nenukris labai daug nusipirksi, nesigailesi.
Pilnas atsiliepimas...
 
1234
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt