Markės
1575 iš 1633
Volkswagen Passat (B5.5) 2000 - 2005
Volkswagen Passat, (B5.5) 2000 - 2005
531Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.416% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 31
18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 68% Ne 32%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Solidus dizainas
  • Ekonomiški ir patikimi TDI varikliai
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Triukšmingi dyzeliniai varikliai
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
"Galingiausias variantas turėjo unikalų 4.0 L W8 variklį su 270 AG (202 kW) ir standartine visų varomųjų ratų sistema"
2000 metų viduryje Passat gavo dizaino atnaujinimus – nors daugelis kėbulo detalių nepakito, tačiau dėl pasikeitusių priekinių ir galinių žibintų, buferių ir chromo apdailos atrodo kaip visiškai naujas modelis. Galingiausias variantas turėjo unikalų 4.0 L W8 variklį su 270 AG (202 kW) ir standartine visų varomųjų ratų sistema vadinama 4motion. Passat tapo šio variklio bandomuoju stendu, nes vėliau variklis buvo montuojamas į W12 Phaeton, Audi A8 ir galiausiai į visiems gerai žinomą W16 Bugatti Veyron. Passat dažnai sukelia dvejopus jausmus – vairuotojai be abejo vertina gražų dizainą, standartines ypatybės (daugelį kurių pasiskolino iš Audi), patogumą, galią, dyzelinių variklių ekonomiją. Tačiau daugelis vairuotojų skundžiasi dažnais smulkiais gedimais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 31
passat | 2013-09-23
passat b5.5,1.9tdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
surinkimo kokybe,valdymo savybes,erdvumas,bagazines talpa,komfortas
sudetinga pakaba,lepesni pd purkstukai
pirkau pernai vasario menesy,abejojau siuo automobiliu,del vyraujanciu lietuvisku vaziuokles mitu,bet pavazinejes isitikinau,kad tikrai mitas,siai dienai pravaziaves apie 30000 km,kol kas nei vienas sarnyras nekliba,nesenai pasitikrinau,pagal mita,jau turejau koki 1000lt sukist restauravimui,taciau kol kas neremontuota,siaip puikus universalas,juntama auksta automobilio kokybe ,veliuro sedynes labai malonios,panely malonu liesti,per si laikotarpy,keiciau tik lempute ir viena zvake ir viskas,nors kai kurie draugai atkalbinejo nepirkti sio auto,sankaba ir greiciu deze veikia puikiai,klima irgi,bent kol kas esu patenkintas siuo automobiliu,1.9tdi 96kw ispudingai traukia,tuo paciu pakankamai ekonomiskas,mieste 7-7.5litro,vidurkis apie 6,ziema 6.5,automobilis gerai valdosi,nuspejamas,pakankamai komfortiskas,kai reikia isikisa esp,masina pagaminta 2002.10menesy ir dar tenka pervaziuot ir zvyrkeliais i kaima ir tikrai ypatingai nesaugau,vazineju kaip ir visi,zinoma priekine pakaba sudetinga ir brangi,bet tikrai nera tokia trapi kokia vyrauja nuomone. 1.9tdi 96kw,pd purkstukais,pasizymi labai gera trauka,turbina ir purkstukai problemu nesukele,su dyzelinu nerizikuoju,nes pd kazkiek lepesni,tepalai sintetiniai. kaip minejau eksploatacija kol kas pigi,nezinau kaip bus toliau,automobiliui mokejau 3.5t.eu,dabar gal 2.8-3.2t.eu,spreskite patys. atidziau tikrinti vaziuokle,ar nepulsuoja sankaba ir zinoma kebula,kad nebutu stipriau dauzta,ar veikia klima.
Pilnas atsiliepimas...
Ramūnas | 2012-08-26
VW Passat Variant V6 2.5 TDI 4Motion Highline, 2001
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Aukšta apdailos kokybė, komfortiška pakaba, labai talpus
Nelabai gražus, daug smulkių gedimų, įvaizdis
Niekada nebuvau VW, o ypač Passat gerbėjas, bet gyvenimas privertė ieškotis automobilio sau, kuriam kėliau atitinkamus reikalavimus-gerai įrengtas: geros sėdynės (kas daugiau važinėja mane supras), klimato kontrolė (visokios rankenėlės-praeities reliktai ir labai gadina bendrą vidaus vaizdą, galų gale labai patogu-nistatai vieną kartą temperatūrą ir nesuki galvos kiekvieną kartą atsisėdęs į automobilį), rimta apdaila-minkštos mskydelio medžiagos, kurias ne tik malonu liesti, bet kurios ir nebarška, talpus ir vidutinio dydžio automobilis (4 asmenų šeima ir šuo:)), todėl ir universalus kėbulas, komfortiška pakaba (esu nebe jaunuolis, kuriam niekas nesvarbu, iškyrus, kad garsiai krioktų ir ratus prasuktų), automatinė pavarų dėžė (mieste po kamščius žiauriai patogu) ir pageidautina su 4 varomais ratais. Aišku, dyzelis. Reikalavaimų sąrašas išties įspūdingas, o dar jei pridėsime ir "geros" kainos reikalavimą, tai pasirinkimas gaunasi išties nedidelis - VW, Audi, BMW ir viskas...Taigi radau savo "Norų pildytoją" 2001 pasatą su nedidelę rida, kuria, žinoma, nepatikėjau, nes esu gerai susipažinęs su automobilinkų ir automobilių realybe-ridos matuoklis rodė 230 000 km, o tikri buvo 312 000 km. Bet tai manęs negasdino. Ir iš tiesų visus mano reikalavimus jis puikiai atitiko-tikrai komfortas aukščiausio lygio (sakau taip, nes teko naudotis ir aukštos klasės automobiliais), važiavo irgi gerai-automatas veikė puikiai, variklis veikė irgi čiki čiki. Taigi automobiliu buvau patenkintas. O remonto išties prisireikė, bet tai man buvo visiškai suprantama ir priimtina-juk automobilis nenaujas. Teko remontuoti turbinos slėgio reguliatorių ir galinių stabdžių suportą, o tuo pačiu ir pakeičiau ir visus galinius stabdžius-dėjau naujus, todėl kainos buvo nemažos, bet garantuotos. V6 2.5 TDI 150Ag/110kW variklis daug kam kelia blogus įspūdžius, o man jis nė kiek nervų negadino. Matyt, prieš tai buvę šeimininkai (a/m iš Šveicarijos) netaupė tepalams, todėl variklis traukė gerai, nedūmijo, nebildėjo, o vienintėlis trūkumas, nors dyzelaism tai būdinga pasiimdavo šiek tiek tepalo- 1 000 km 150-200 g. Aišku, tai priklausė nuo to, kaip spausdavau, nes jei turbina dažnai dirbadavo pilnu pajėgumu, tai augdavo ne tik kuro sąnaudos (beje, realios vidutinės mieste 10,5 l, užmiestyje - 7,8 l), bet ir tepalo suvartojimas (0,5 l - 1 000 km.). Diržo keisti nereikėjo, buvo pakeistas prieš ~25 000 km, todėl rimtų išlaidų ir neturėjau, išskyrus jau minėtą slėgio reguliatorių. Kuro sąnaudos - mieste 10,5 l, už miesto 7,8 l., tepalų keitimas kas 15 000 km, einamųjų detalių pilna ir parduotuvėse, ir laužynuose (neaišku , kokios kokybės), o kadangi maniškis buvo prabangios komplektacijos, bet ir važiuoklėje tas apstispindėjo, tai kai kas, pvz. stabdžių sistemos dalys (aušinami galiniai stabdžių diskai, o tuo pačiu, ir kitokie suportai ir kaladėlės, juk Šveicarijoje aktualu geri stabdžai:)), kainavo brangiau. Lyginant su paprastais pasatais, kai kas kainuoja daugiau, bet ir pasatas kitoks, todėl nėra ko stebėtis. Žodžiu, man buvo priimtina. Nuvertėjimas? VW vertę turi ir tai galiu patvirtinti-neatsitiktinai. Daugelis dalykų padaryti išties racionaliai ir protingai. Ir aptikimai. Jei gasdina kuro sąnaudos, neimti 2.5 TDI-jis tikrai neekonomiškas. Be abejo, jei skaičiuojate kiekvieną litą -imti kuo paprastesnį-nebus kam genda, nereikės sakyti, kad pasatas -š... O šiaip kaip ir kiekvienam a/m tikrinti reikia viską, nes visos istorijos niekas nepapasakos, o jei a/ buvo parduotas, jis turėjo problemų-didesnių arba mažesnių, kurios gali būti pataisomos lengvai ir pigiai, arba didelės ir brangios (suvirintas iš kelių gabalų). Netikėti ridomsi, nes jos viso persuktos, be to jei kyla noras vsitik sužinoti bent jau paskutinią oficialią ridą pagal VIN pasakys VW atstovas...Gerai tai, kad jie praktiškai nerūdija, nebent kaip sakiau surinktas iš gabalų.
Pilnas atsiliepimas...
nzn | 2012-08-18
Volkswagen Passat - Gyvenimo Klaida 1.9 TDI 110BHP 2003
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Automobilio dizainas, spidometros apšvietimas, važiavimas, patogesnė negu senieji Volkswagen, trauka, kuro sanaudos
Visa kita turbut tik minusai
Sveiki, prieš mazdaug metus laiko turejau šį "Volskwagen Passat". Ji buvo vairuojama Airijoje. Kai ja pirkau viskas atrode liuks, variklis buvo netepaluotas, važiuoklė nebarškejo, važiavo gerai, galvojau nusipirksiu masina su kuria nuvaziuosiu daug ir be problemu, salonas buvo veliuro, buvo kondicionierius kuris buvo valdomas kompiuteriu, viskas labai gražiai žibejo melyna spalva, galvojau nusipirksiu gera masina į kuria nereikes daug det, nors visi man sake nepirkt sito modelio, ir visi buvo teisus... jau po antros dienos užsidege ESP lempute, nuvariau į servisa, pajunge ant kompiuterio, ir pati masina atsisako but pajungiama ant to kompiuterio, nuvariau pas kita meistra, vistiek tas pats, galvojau tiek to, nereikia to ESP, dar po 2 dienu važiuojant vos 40km/h, užvažiavus ant bilekokios duobutes, vaira pradedavo metyt y dešine puse. Po kiek laiko pamaciau, kad kuo daugiau vaziuoju, tuo daugiau problemu atsiranda su ta mašina, ant galo nuvažiavau pas profesionala meistra, ir jis man tiesiai sviesiai pasake "parduok, nes cia gamyklinis brokas, prie kompiuterio neįmanoma prisijungt, nes visi 3 kompiuteriai yra nueje, variklis eina ant pabaigos, nors vienintelis dalykas ka rodo kompiuteris tai tikra rida (116000 myliu), bet jeigu uzsiimtum taisymu, reiketu keist visus 3 kompiuterius ir varikly, bet netgi jei juos pakeistum, variklis su kompais susiėstu, ir tau vel reiketu keist visus kompus" nusivįles sita mašina jau ruošiausi keisti į Toyota Avensis, bet vėl, turbina nusprogo, ir buvo vėl papildomos išlaidos, ir dar, turejau atrestauruot visa važiuokle. Bet buvo ir dalyku kurie man patiko, jos komfortas buvo geresnis negu senuju Volkswagen, gera garso sistema, jeigu reikia tvarkyt, priejimas gan geras, bei variklio trauka, ir sanaudos, važiavimas irgi buvo gan neblogas. Variklis pas mane nebuvo patvarus, bet kiek girdejau is kitu, sie varikliai yra geri, ir turi mažai problemu. Pas mane buvo 110BHP, galios buvo per akis, nors variklis jau buvo ant pabaigos, sanaudos buvo apie 5 litrus autostradoi, mieste apie 6-7. Automobily pirkau už 3750 euro, tai yra gan normali kaina Airijoje, o kai keičiau į kita mašina per "Toyota" salona man už ja pasiule 3300 euro, tai kad galima sakyt beveik nenuvertejo po 2 men kai aš ja pirkau. Bet visi tvarkymai neskaitant tepalu ir kaladėliu, man atsejo virš 1000 euro o nuvažiavau vos virš 3000km, kas man yra nežmoniškai daug (į senaja Renault Laguna sukisau vos 200 euro per 4 metus) Jeigu pirksit, ieškokit kuris nebutu uždroštas, ir nepatingėkit nuvažiuot pas patikima mechanika prieš perkant šį auto, nes jeigu nepataikysit kaip aš, bus daug vargo ir nervu, o jeigu pataikysit, vienintelė silpna vieta gali but važiuoklė, kuri kas maždaug 50000km turi buti atrestauruojama, nes čia naujuju Audi / Volkswagen silpnoji vieta
Pilnas atsiliepimas...
Lauris | 2012-02-05
2004, 1.9 TDI, DSG
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patogus, pakankamai ekonomiskas
variklis silpnokas, detales brangios
Pakankamai talpus ir praktiskas auto seimai ar ukininkams :) Pakankamai minkstas ir gerai kelia laikantis. Zinoma, isedus i dyzelini passata po amerikono sebringo pasijutau labai letas ir aptinges vokietis. Nors kelia laiko gerai kaip ir sebringas, bet kol isibegeja... Aisku dyzelio sanaudos nuleme pasirinkima. Nors dabar siek tiek gailiuos nepersidares ant duju senojo auto. Visgi 1.9 variklis zymiai maziau dinamiskesnis uz 2.0 TDI. Isedus i 2,0 VW Tourana jautiesi sportiskiau, nors tai beveik minivenas Na VW kainos visada pakankamai aukstos, o tuo labiau passatu. Per dideles.. Butinai patikrinkit smagrati - keiciau uz poros men. isigijimo. Kainavo apie 2000.. Kolega irgi neseniai keite Perziurekit pakaba. . Siaip realiai auto kaina yra perdaug uzkelta, passatai tiek neverti, mano akyse naujesniu VW kokybe krito. Cia jau nebe tie senieji gerieji passatai. Antra karta passato nebepirksiu. Rinksiuosi japona arba grysiu prie USA. Nors pakankamai investavus ir susitvarkius galima ir ilgokai vazineti.
Pilnas atsiliepimas...
pasatas | 2011-11-23
volswagen passat 2002m 1,9TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
varyklis 96kw gera trauka, taupus, jauciasi sioks toks komfortas
vaziuokle
si auto vairuoju jau kokius 2 metus, su varykliu kaip ir broblemu neturejau, bet vaziuokle nelaiko, vis kazka turi keist pinigus traukiu ir niekaip negaliu sutvarkyt, vienu zodziu blogos vaziuokles, varyklis 96 kw yra geras problemu nekilo, 74 kw kiek girdejau prasciausi motorai is pasatu. varyklis 96 kw yra geras problemu su juo nekilo, o 74 kw kiek zinau yra pats prasciausias motoras. nuvertejimas mazokas ispurtikit vaziuokle servise, nepirkit is akies
Pilnas atsiliepimas...
deividas | 2011-11-13
vw passat 2001
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
grazi isvaizda, komfortiskas, grazus apsvietimas salone, gera garso aparatura
nera
auto labai geras, gan komfortiskas, isvaizda grazi, konkurentuoja su naujesniais modeliais mano varyklis buvo 1,9 TDI 74kw, problemu neturejau del kainos ? kaina per metus nenukris labai daug nusipirksi, nesigailesi.
Pilnas atsiliepimas...
marashka | 2011-08-20
Auto kaip auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
kaip su tokiu varykliu gana taupus, didele bagazine
Vaziuokle
turiu 2003 metu 1.9 tdi se 130 kumeliu 153 000 km . Masina tikrai gana garsoka labai kieta girdisi salone bet kas ka pervaziuoju, bet patogi. Problemos su PD purkstuku tarpinem. Niekaip nesusitvarkau su tais baltais dumais rytais. Ai dar su tais wishbonais pastoviai suluzta sarnirai ir gumos na bet neskaudziai kainuoja Na sakykim galingas ir taupus darbinis arkliukas. Jei viskas gerai su varykliu :) Sakykim nesikandziuoja, nuvertejimas mazokas (kolkas daug negaliu pasakyti tik metai teturiu) daryti pilna diagnoze tai manau geriausias patarymas. Turbina ir vaziuokle
Pilnas atsiliepimas...
audi | 2011-07-11
Labai vagiama masina
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
smagiai vaziuojasi, gera garso aparatura
griuna, detales brangios, vogema
turejau 2003 metu universala smagiai vaziavos, keiciau tik granata. ilgai neturejau sios masinos nes pavoge. nors man audi A4 universalas geresne nuo 2001metu Kas pirksitre sita masina iskarto apsidrauskite. nes sita masina galima pavogti su iranga netrukus nei 1 minutes.
Pilnas atsiliepimas...
Gediminas | 2011-05-01
Darbinis automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didžiulė bagažinė, nedidelės kuro sanaudos kaip tokio dydžio automobiliui,
Labai nepatikimas ir dažnai gendantis, tragiška garso izoliacija, automobilis labai kietas.
Prieš ~metus turėjau Volkswagen Passat ir džiaugiuosi, kad jo nebeturiu ir koks džiaugsmas buvo tada, kai jį pardaviau... Turėjau Volkswagen Passat 2003m. universalą, 1.9. TDI. Ką galėčiau jame pagirti tai didelę bagažinę su kuria galima vežioti baldus - sofas, spintas visiškai be jokių problemų. Na, ir dar motoras, kuris yra tikrai ekonomiškas ir daug dyzelio nesiurbdavo (apie 7 litrai mieste, greitkelyje ~5 litrai). Tačiau tai yra viskas kas jame yra gero. Salonas maniškis buvo "odinis" (į Passat'us tikros odos niekas nededa), tai po pusantrų metų važinėjimo išbyrėjo kaip dėlionė (nubyrėjo tas viršutinis "odinis" sluoksnis), taigi teko persiūti saloną, nes su tokiu juk nevažinėsi. Toks malonumas atsiėjo 1000 litų. Bet ne tik salonas išlakstė... Per kelis metus pakeičiau turbūt trečdalį viso automobilio. O sugesdavo viskas, kas tik norėdavo. Buvo sugedęs spidometras (rodyklės veikdavo neteisingai, o kartais visai nekildavo), todėl nusipirkau naują - kainavo 500 litų. Kita buvo važiuoklė, kurią reikėjo tvarkyti kas keli mėnesiai. Protu nesuvokiama kam dėti į šiuolaikinį automobilį aliuminę pakabą (turbūt taupyta gaminant). Aišku tas remontas nebūdavo brangus - 200-300 litų, bet geriau būtų vieną kartą daugiau, negu kelis kartus po mažiau ir galiausiai gaunasi išlaidos per tą patį laiką dvigubai didesnės negu BMW ar Mercedes-Benz (po jo nusipirkau BMW 530d, 2002 metų, tai viskas ką reikėjo pakeisti per metus, buvo priekinis žibintas - 150 litų)... Salonas labai pigiai atrodo, vos ne kaip kokio Citroen visas kaip iš perdirbto plastiko sulipdytas... Kita bėda pas Volkswagen tai tragiška garso izoliacija... Važiuodavome su šeima atostogauti, tai greitkelyje važiuojant ~120 km/h greičiu salone būdavo toks garsas, kad atrodydavo, kad sėdi po automobilio kapotu, o ne salone... O ką jau kalbėti apie susišnekėjimą su kitais keleiviais, kai toks triukšmas salone. Taip pat automobilis yra labai kietas, žinant kokios yra mūsų Lietuvos gatvės, tai po pasivažinėjimo su juo per duobes išeini kaip gavęs "beržinės košės"... Mano nuomonė, tai yra darbinis automobilis, o ne šeimyninis. Kaip jau ir minėjau, baldus ar kitus didelius daiktus su juo vežti jokių problemų nėra, nes jo bagažinė yra didžiulė, bet tik ne leistis į ilgesnes keliones su šeima... Kelis kartus buvo uždusę purkštukai (dyzelinas būdavo ne rusiškas ar dar koks kontrabandinis) žinoma, jų keitimas nebuvo brangus, bet jeigu panašūs dalykai atsitiktų išvažiavus į kitą šalį, tai atostogų pradžia tikrai būtų sugadinta na, bet su tuo pačiu BMW gali išvažiuoti ir suges kas nors žinoma, nieko negendančio nėra, bet yra retai gendantys ir dažnai gendantys. Volkswagen turbūt būtų tarp "lyderių" pagal gedimų dažnumą. Šiaip didelis pliusas motorui, tai jo ekonomika ko negaliu nepaminėti. Vis dėl to automobilis nemažas ir kai valgo mieste 7 litrus, tai yra tikrai pagirtina. Pats pirkau jį už 26 000 tūkst. litų, prieš 3 metus, pardaviau už 17 tūkst. litų (ir tai teko beveik du mėnesius pardavinėti), o dar verta prisiminti kiek per tuos metus teko į jį sukišti šimtinių, tad turbūt visai "dikai" atidaviau jį... Jeigu perkate šį automobilį darbui, tai yra puikus pasirinkimas, nes kaip ir minėjau bagažinė yra didelė ir galėsite labai daug visko vežti joje, tačiau tik nepirkite jo šeimos reikmėms, nes tikrai liksite labai stipriai nusivylę.
Pilnas atsiliepimas...
simas | 2010-10-05
VW Passat 2.5 TDI 4MOTION
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Buvo pirktas pigiai 2010 pavasarį, bet eksplotuojant rimtų problemų nebuvo. Nuužsikūrė 3 kartus dėl smulkių priežasčių (akumas ir 2 kartus užsiorino). Persėdus nuo 1.9 TDI FWD traukos sočiai, nuo šviesaforo labai smagiai pajuda, užmiestyje lenkiant irgi galios pakanka. Iki pilnos komplektacijos trūko NAVI. Parduotas 2010 rudenį (laikas buvo diržą keist). Man eksplotuojant neteko susidurti nei su velenėlių problemomis, nei su kuro siurbliu, nors sakoma, kad ȍia silpnosios šių variklių vietos. Pirkčiau ir kitą tokį patį. Nors šiuo metu galvoju apie b5.5 132 kw 4motion, fwd ir 2.5 TDI nežiūrėčiau, nes kuro sąnaudos mažai skiriasi nuo 4motion. 2.5 TDI Tepalą, filtrus, tiesinau ratlankį, dažiau buferius.
Pilnas atsiliepimas...
 
1234

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Volkswagen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Mini   LupoFox
    Up
  Maži   PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolfGolf
  VentoBoraJettaJettaJetta
  New BeetleBeetle 
    ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassatPassat
  Reprezentaciniai    Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė    Passat CC  
    Arteon
  Roadsteriai    Eos  
  Mini krosoveriai     T-Cross
  Krosoveriai     T-Roc
  Dideli krosoveriai    TiguanTiguan
  Visureigiai    TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai     Atlas
  Pikapai    Amarok
  Mini vienatūriai    Golf PlusGolf Sportsvan
  Vienatūriai    TouranTouranTouran
  Dideli vienatūriai   SharanSharanSharan
  Daugiatiksliai   TransporterTransporterTransporter
  CaddyCaddyCaddy
  Komerciniai    Crafter
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt