Markės
1848 iš 1912
Volkswagen Passat, (B6/B7) 2005 - 2015
531Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.512% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 31
9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 71% Ne 29%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Kokybiškas interjeras
  • Didelis variklių pasirinkimas
  • Ekonomiški BlueMotion varikliai
TRŪKUMAI
  • Blankus dizainas
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Triukšmingi senesni TDI varikliai
"Passat R36 versija turinti 3.6 L VR6 variklį su 300 AG (221 kW) galia ir 350 Nm sukimo momentu ir galėjo pagreitėti iki 100 km/h per 5.6 sekundės"
Naujas Passat pristatytas 2005 metais stipriai pasikeitė tiek išorėje, tiek viduje. Automobilis yra ženklus šuolis į priekį tiek kokybės, tiek įvaizdžio srityje. Dabar Passat tapo dar artimesnis pusbroliui Audi A6, nors pats automobilis gaminamas ant Golf Mk5 bazės. Dizainas yra panašus į neseniai pristatyto flagmano Volkswagen Phaeton – didelės priekinės chromo grotelės, įdomios formos priekiniai ir galiniai žibintai, dinamiškas siluetas. Po kapotu slepiasi nauji varikliai, kurių darbinis tūris varijuoja nuo 1.4 iki 3.2 L. Silpniausias variklis yra 1.6 L DOHC, kuris 100 km/h pasiekia per 11.5 sekundės, o galingiausias - 3.2 L VR6 automobilis turi net 280 AG. Buvo gaminama ir ypatinga Passat R36 versija turinti 3.6 L VR6 variklį su 300 AG (221 kW) galia ir 350 Nm sukimo momentu. Ši versija galėjo pagreitėti iki 100 km/h per 5.6 sekundės. Automobilis buvo komplektuojamas ir su visų varomųjų ratų pavara, kuri normaliomis salygomis galią perduoda tik priekiniams ratams taip sumažindama vidutines degalų sanaudas. Tačiau atsiradus poreikiui gali būti į darbą įjungti ir galiniai ratai. Automobilis ženkliai pasikeitė ir viduje – visiškai naujas, prabangiai atrodantis prietaisų skydelis, gerokai kokybiškesnės medžiagos, gražios skydelio apšvietimo spalvos, viskas dvelkia kokybe būdinga ne tiek VW, kiek Audi markei.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia R36 versija turėjo 3.6 L VR6 280 AG variklį:




VR6 variklio komponuotė pakyginus su kitais tipais:



Pats variklis atrodė taip:


Buvo gaminama visais ratais varoma Passat Alltrack versija:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 31
2019-11-15
2007m.D 2.0 103kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Praktiskas,nedidele kaina
Megsta rudyti
Daugelis peikia,bet as nepabugau ir nusipirkau.Turiu puse metu ir esu patenkintas bent kol kas.6-6.5L/100km mechanas.Matoras vieno velenelio kodas BMP meistrai sake maziau problemu bus su matoru.PDF filtras ispjautas.Labai praktiskas auto.Palei kainos ir kokybes santyki sunku kazka rasti.
Pilnas atsiliepimas...
2018-10-08
Passat B6, 2007 m., 2.0 TDI, 100 kW, mechaninė, comfortline.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpi bagažinė, erdvus ir patogus salonas, ekonomiškas, gero garso aparatūra ir garso izoliacija, pigios dalys. Paprastas, bet tikrai neprastas.
Rūdys
Jau trečiasis B6'as modelis mano kieme. Nei su vienu didesnių problemų neturėjau. Pirmieji 2 buvo CR varikliais, dabar nusipirkau PDP. Pirkau PDP, nes radau tikrai gero stovio, su 294 000 rida, sudėti autorizuotame servise nauji Bosch purkštukai prieš 45000 km. Turiu pastarąjį modelį pakankamai neseniai, tai keičiau tik filtrus, tepalą ir stabdžių diskus bei kaladėles (pačiam pirmam turėtam B6'am papildomai be einamųjų dalių keitęs tik lambda zondą ir xenon lemputes). Katalizatoriai ir DPF vietoje, niekas neprogramuota, nepjauta, trauka nedingusi, nedūmina. Užkūrus vėsesnį ryta, variklis nuo pat pradžių dirba gražiai, be purtymosi, be pašalinių garsų, apsukos nešokinėja. Automobilio techninė būklė tikrai labai gera, tačiau, kad ir kaip gerai ten viskas būtų variklio, pakabos ar pavarų dėžės skyriuose, bet to paties negalėtum pasakyti apie kėbulą. Automobilis rūdyja... Kaip yra juokaujama, kad užgesinus variklį, girdisi kaip kėbulas rūdyja... Bagažinės dangtis ir galiniai sparnai dažyti, tai kol kas dar nepramušė, bet durų apačios, taip pat po rankenėlėmis, slenksčiai iš vidaus jau kyla, tik klausimas kaip peržiemos šią žiemą. O šiaip ir anksčiau, kur turėjau 2008 metų modelius, tai abiems rūdijo bagažinės dangčių apačios, po žibintais, durų apačios po moldingais, variklio dangčiai, stogas virš priekinio stiklo. Jei atmestume rūdžių problemą, tai modelis labai vykęs. Vietos daug tiek salone, tiek bagažinėje, važiuoja patogiai, yra tikrai kantrus - tikras darbinis arkliukas. Ekonomija nebloga - trasoje apie 5, mieste apie 8-8,5 litro per daug netaupant, bet ir nedrožiant. Rytiniuose kamščiuose Vilniuje tenka praleisti nemažai laiko, tai sąnaudos tikrai, skaitau, kad neblogos. Komplektacija geriau "užbombintuose" variantuose tikrai džiuginanti (antras turėtas modelis: memory odinės sėdynės, gal. vaizdo kamera, automatas, navi, liukas, fotochrom. veidrodžiai - apypilnis faršas, niekas negedo). Dar vienas dalykas be rūdžių, kas užkliūna, tai, kad labai dažnas keliuose. Kiekviename daugiabučio kieme tokį pamatysi ir dažnu atveju net ne po vieną. Eksploatacija pigi, detalės pigios, jų pilni šrotai, o ir naujos ne kosmosą kainuoja, aptarnavimą pasidaryti irgi nebrangu. Sako, jog vagia medijas su NAVI, bet dar nepasitaikė nei man, nei mano draugams nieko panašaus (tuk tuk tuk į medį). Garso izoliacija nebloga, garso aparatūra tikrai geresnė nei to meto BMW modeliuose, o ir už MB ar Audi stocką man skamba geriau. Salone negirgžda nei viena plastmasė ar per duobes važiuojant ar muziką garsiau užsileidus. Kaip už tokią sumą, už kokią ieškojau, tai pats geriausias kainos ir kokybės santykis. Mažiau klausykit tų verkšlentojų, kurie nusiperka "ledinį, katek nuo tralo" modelį, su atsukta nuo 600 000 iki 250 000 rida, muštą ir lopytą, nudrožtą, o paskui pradeda byrėti ir verkia forumuose krokodilo ašaromis, kad čia ne mašina, o bėdų rinkinys ir klaidina žmones. Kaip jau minėjau - trečias toks pats modelis ir visais iš techninės pusės buvau visiškai patenkintas. Laiku keiti tepalus, filtrus, tikrini stabdžių dalis, pakabos mazgus ir važiuoji patenkintas ilgai ir laimingai :). REKOMENDUOJU. Nepatingėkit, nepagailėkit kelių eurų patikrai, prašykit sąskaitų remonto ar aptarnavimų jei ne oficialiuose daryti. Jei jau į servisą varyti nenorit, tai kelius pagrindinius dalykus: smagratis ar nebarška, ar dūmo nemeta, el. stabdis, kita elektronika, ką galima pasitikrinti vietoje, na ir belieka pasidaryti testdrive ir paklausyti ar niekas pakaboje nebarška ir kaip motoras groja :)
Pilnas atsiliepimas...
2018-08-29
Rudziu firma
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpus. Ptogu
Neissiskiria. Rudija. Rankinis el. Turbo vak pusle...
Pirkau pries 4 m. Pasata universala 2.0 tdi 103 kw. 2008m gamyos. Buvau pastebejes kad ir naujesni metais ar dviem rudija ten kur ibrezta.. tiek pasatai tiek golfai..tarkim variklio dangtis ir pan. Tai nusipirkau iskart dazu buteliuka ir tepliojau taip apsaugodamas prieki. Bet pykti sukele tai jog ten kur galiniai zibintai ir po haliniu duru rankenelem pradejo rudyti! Turbo vakumine pusle pratruko.. po 19 men vel tas pts... el. rankinio remontas irgi po 3m. Kapitalinis...
Pilnas atsiliepimas...
2018-02-17
2008 m 1.9 TDI 77 kw PASSAT VARIANT
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvumas, gera ergonomika, patikimumas prižiūrint variklį ir kėbulą
Neprižiūrint kėbulo polinkis į koroziją, brangokas smagračio/ sankabos keitimas, el suportų bėdos
Didelis, erdvus automobilis su milžiniška bagažine. Dizainas - skonio reikalas, asmeniškai man atrodo neblogai. Vidaus interjero medžiagos galėtų būti ir geresnės kokybės, tačiau ergonomika, dėtuvių ir laikiklių gausa, sėdynių patogumas džiugina. Įdomi komplektacija - borto kompas, el paketas, autopilotas, esp, ,,telikas" su mp3 funkcija, dviejų zonų klima, o gale irklai, o keleivio sėdynė nereguliuojamo aukščio=D Motoras - Pumpe Duse įpurškimo sistemos 77 kw, 250 nm traukia vidutiniškai ir pasižymi nemažu garsu. Kuro sanaudos mišriu režimu apie 6,5-7 ltr, spaudžiant pasiekia ir 8. Variklio kodas BLS, bet kolkas jokie švaistikliai neišėjo pasivaikščioti=D Mėgsta gerus sintetinius tepalus ir filtrus, nemėgsta š kuro. Turbina neūbauja, nestriginėja jos valdymas, smagratis dar nebarška, tačiau ateityje manau anksčiau ar vėliau teks jį keisti, nes čia šitų modelių liga. Patinka pakankama erdvė variklio skyriuje norint kažką pasikeisti pačiam. Pakaba aukso viduriukas tarp kietos ir minkštos, tačiau lyginant su B5+ tikrai kietesnė. Pliusas - kur kas pigiau tvarkoma, bei patvaresnė prastesniems keliams. Kiek nuvylė gamintojų sprendimas pataupyti garso izoliacijos sąskaita - didesniu greičiu girdisi padangų keliamas triukšmas ir šiek tiek motoras, bet dar pakenčiamai. Įdomus rankinis stabdis - jis elektroninis, ir nemaža dalis tautiečių jį keikia dėl dažnų gedimų, elektromagnetiniai galinių stabdžių suportai nėra gerai apsaugoti nuo neigiamo aplinkos poveikio. Visdėlto šios dalys, net ir naujos, nekainuoja milijonų. Automobilio minusai - kėbulas, jei neprižiūrimas, po avarinių įvykių linkęs į koroziją. Labiausiai rūdys mėgsta galinį dangtį, stogo vietą prie priekinio lango, durų kampučius. Durelių rankenos linkusios šaltyje pastrigti tiek iš vidaus, tiek iš išorės, tačiau bėda kartais isprendžiama stipriau jas trinktelėjus ( atšoka trosas durų). Diržo komplektas ( su vandens siurbliu) - Hepa 115 eur, kuro filtras - 15/18 eur, tepalo apie 7, oro 10-15 eur, kaladėlės stabdžių - 15-20 eur, stabžių diskai apie 30 eur, amortizatoriai nuo 35 eur, Valeo sankabos/smagračio komplektas ( keitimui iš dvimasio į vienmasį) nuo 370 EUR, devėtas purkštukas nuo 50 eur ( keitimo/pririšimo kaina irgi panaši), turbina nuo 240 eur restauruot. El suportas apie 35 eur vienetas. Mašinos nuvertėjimas vidutinis, nes tautiečiai šias mašinas pakankamai mėgsta ir vertina. Patarimas neimti 2 ltr varianto, ypač su Siemens pukštukais PD variklio. Ten jau nemaža bėdų krūva su tepalo tepimo sistema ir užsilenkiančias/ neremontuojamais purkštukais. Traukos gal ir daugiau, bet galvos skausmo kur kas daugiau. Gerai prapurtyti prieš perkant, žiūrėti ar nebarška smagratis, ar nepavargus turbina, neapsitepalavęs variklis, ar nėra vibracijų, trūkčiojimų prie didesnių apsukų važiuojant. Pasitikrinti pakabą. Jei pasiseks perkant - tai geras, šeimyninis, pakankamai patikimas vidutinės klasės automobilis (kalbu apie 1,9 tdi). Laiku keiskite tepalus ( 5W30 sintetiką) ir filtrus, jokio bulbašų kuro.
Pilnas atsiliepimas...
2018-02-13
Passat B6, 2006 metu 2TDI ,103kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
daug vietos ir pakankamai gera garso izoliacija
puva kebulas akyse , interjero detales nusitrina be vargo ,nekokybiskos
Niekam tikes variantas Per 3 metus pakeiciau, sankaba su smagraciu, visus 4 purkstukus , taisiau greiciu deze nes kai baigiasi sankaba ismusa kazkoki ten guoli ,3 kartus keiciau elektrinio rankinio stabdzio stupora, oro sklende , turbina , na ir dar smulkios detales kuriu jau nebepamenu geriau jau toki galvos skausma palikti ramybeje
Pilnas atsiliepimas...
2017-06-13
Voksvagen
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didele bagaIne
Variklis. Rankinis stabdis.
Nieko, gero, nors ir 1.9variklis, juoda duma meta. Sparnai visi surudijo. Stogas irgi rudija. Klaidu milijonas, labai gailiuos prasta masina. Rankinis neveikia, jei pataiso vel sugenda.
Pilnas atsiliepimas...
2017-03-07
Passat B6 2.0 TDi 103kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Malonus vairuoti, gera interjero kokybė
Tragiškai genda viskas iš eilės. Pukštukai, kuro siurblys, smagratis. Brangus remontas.
Passat B6 2.0 TDi 103kw DSG6 Pirkti tik nuo 2008 metų ir su PILNA serviso istorija, kitaip perki bėdą.
Pilnas atsiliepimas...
Ričardas | 2015-07-19
Standartas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gerai atrodantis, komfortiškas "darbinis arklys"
Domina vagis
Įsigijau 2015-02, iš Vokietijos, lizinginį (nedaužtą, tvarkingą, prižiūrėtą), pravažiavusį 159 t.km. Mokėjau beveik 11 t.Eur. "Comfortline" komplektacija, kurioje man pritrūko tik autopiloto ir priešrūkinių žibintų. Per 5 mėn. pravažiavau ~20 t.km (automobilį naudoju darbo reikalams). Tai pirmasis mano "Volkswagenas" (prieš tai važiavau VAZ 2011, Audi 80, Opel (Kadet ir Omega), Volvo (40, 60 ir 80) ir Renault Laguna, jų "amžius" svyravo nuo 1 iki 20 metų)), todėl lyginti turiu su kuo. Visiškai nesistebiu kad "Passatas" tiek metų (ir ne tik Lietuvoje) yra populiariausiųjų sąraše - jis optimalaus dydžio, pakankamai komfortiškas, pakankamai patikimas ir visai neprastai atrodo! Per visą eksplotacijos laiką neradau jam jokio esminio priekaišto - tai iš tikro "darbinis arklys". Variklis - 2,0 litro dyzelis su turbina. Jis tikrai smagesnis nei standartinis 1,6 litro, o "valgo" iš esmės tiek pat. Taip - tai tikrai ne sportinis variantas, bet jo visiškai pakanka kad netrukdyti eismo mieste. Galios trūkumas pasijaučia tik kai reikia staigaus pagreitėjimo važiuojant 6 pavara, bet tai išsprendžia perėjimas į žemesnę pavarą... Labai nudžiugino kuro suvartojimas - su tokio dydžio auto telpu į vidutinius 4,4 litro 100km. Taip - mano važiavimo stilius ramus, "gazą" spaudžiu tik kai reikia, 70-80% važiuoju užmiestyje, autostradoje dažniausiai neviršiju 110km/h. Kodėl? nes iki 110km/h sąnaudos telpa į 4l, jei laikau iki 120km/h - sąnaudos jau iki 5l, o prie 130km/h - 6l/100km. Ekonomiją labai lengva matyti kai lyginu. Prieš tai važiavau analogiško dydžio "Laguna" su analogišku 2,0 litro BENZININIU varikliu. Į baką, kaip ir VW tilpo 65 litrai kuro. Su "Laguna" bako užtekdavo 800-1000km. Su "Passatu" pravažiuoju 1300-1600km. O dinamika - analogiška... Gedimas per tą laiką buvo vienas - subyrėjo įtempėjo guoliukas, ko pasekoje nutrūko generatoriaus dirželis. Didesnė bėda - saugumas. Penktą dieną po nupirkimo radau išdaužtą langą ir išluptą multifunkcinį aparatą (radija, CD, navigacija, telefonas...). Kadangi lupdami dar sugadino ir panelę, tai visas remontas (su naujomis, originaliomis detalėmis ir darbu) kainavo beveik 5000 Eur! Gerai kad buvau apsidraudęs KASKO, tai jie padengė ~70% nuostolio. Bet vis viena - saugumo jausmas prastas. Dėl nuvertėjimo - būtent šis faktorius buvo vienas iš svarbių, kuriuo vadovaudamąsis pasirinkau būten "Passatą". Analogiškų metų, komplektacijos ir savybių Opel "Insignia" būčiau įsigijęs bent 1000Eur pigiau, bet kai pasidomėjau kokios bus kainos po ~3 metų (daugmaž po tiek laiko manau keisti auto), tai pasirinkimas - tik "Passatas" Geriau kiek daugiau sumokėti, bet būti užtikrintam kad auto "istorija" tikra ir gera
Pilnas atsiliepimas...
oink | 2015-04-09
Passat 2.0 125kw PD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpus, ekonomiškas
Sedynės galėtų būti patogesnės
Geras, patikimas automobilis. Komfortiškas važiuojant iki 120km/h po to jau nebe taip malonu vairuoti. Su 16" ratais siūbuoja manevruojant, dėl stabilumo reikėtų didesnius mauti. O ratų pasirinkimas didelis, tinka visi audi, vw, seat 5x112. Garso aparatūra superinė. Talpus automobilis, vietos pakankamai. Dalių pilni šrotai ir naujų galima gauti bet kur. Variklis žymiai smagesnis už 103kw. Mėgsta tepalus pavalgyti. Būna problemų su užsikimšusiais DPF filtrais, reikia pjauti, regeneracijos problemos neišsprendžia. Išpjovus nedėti garso slopintuvo, nes vėl užsikimš! Remontas nebrangus. Kaštai priklausys nuo to, kaip buvęs savininkas prižiūrėjo ir kaip pats prižiūrėsi. Ir kaip loterija, arba vienam arba kitam savininkui pasitaikys rimtesni gedimai. Reziume neproblematiškas automobilis. Jeigu ne vien radijo klausysi - ieškok su multifunkciniu vairu.
Pilnas atsiliepimas...
Andrius | 2015-04-06
B6 103 kW DPF 8v (BMP)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiskas, stabilus kelyje, sport komplektacija.
Neissiskirsi gatveje, genda kaip ir visi auto.
Labai smagus automobilis. Surinktas kokybiskai, taciau su tokia rida naturalu, kad kazkoks krebzdesys salono detalese islenda. Siuo metu rida 243000 (tikra). Pakeiciau dirza, tepalo siurblio asele, tepalus. Auksarankiai keite dirza be spec. Irankiu, taigi isreguliavo degima. Automobilis vaziuoja gerai, taciau trauka siek tiek nukentejo. Labiausiai patinka, kad vaziuojant jautiesi saugiai. 8v bmp. Visi jie mazdaug panasus, buna 8 ir 16v, PD (pumpe duse) arba CR (common rail), pastarasis ejo nuo 2007 m. Jei neklystu. Rekomenduoja visi pirkti CR, jie dirba tyliau, taciau turi ir daugiau elektronikos. Pvz.: turbinos reguliavimas PD Yra vakuminis(45€) o CR elektroninis (149€). Dar siek tiek svilpauja turbina, bet kol nenusprogs vazinesiu. Yra nuomoniu, kad tai normalus ju darbas, kiti teigia, kad laikas ja keisti. Forumuose zmones lieka nusivyle sumokeje uz restauracija ir neatsikrate garso. Arba garsas vel grizta po kurio laiko. Pats bandysiu valyti EGR ir ziuresiu kas gausis. Tepalai - standartiskai Tepalo asele 4€ Dirzas 150€ Vcds kabelis ir programa diagnostikai 40€ Darbu kainos priklauso nuo serviso. Tikrinti, tikrinti, tikrinti. Pats pirkau uz mazesne nei rinkos verte, su mazais trukumais, taciau pakankamai visko neistikrinau. Puiku, jog si karta pasiseke :)
Pilnas atsiliepimas...
 
1234
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt