Markės
1854 iš 1918
Volkswagen Passat, (B6/B7) 2005 - 2015
531Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.512% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 31
9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 71% Ne 29%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Kokybiškas interjeras
  • Didelis variklių pasirinkimas
  • Ekonomiški BlueMotion varikliai
TRŪKUMAI
  • Blankus dizainas
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Triukšmingi senesni TDI varikliai
"Passat R36 versija turinti 3.6 L VR6 variklį su 300 AG (221 kW) galia ir 350 Nm sukimo momentu ir galėjo pagreitėti iki 100 km/h per 5.6 sekundės"
Naujas Passat pristatytas 2005 metais stipriai pasikeitė tiek išorėje, tiek viduje. Automobilis yra ženklus šuolis į priekį tiek kokybės, tiek įvaizdžio srityje. Dabar Passat tapo dar artimesnis pusbroliui Audi A6, nors pats automobilis gaminamas ant Golf Mk5 bazės. Dizainas yra panašus į neseniai pristatyto flagmano Volkswagen Phaeton – didelės priekinės chromo grotelės, įdomios formos priekiniai ir galiniai žibintai, dinamiškas siluetas. Po kapotu slepiasi nauji varikliai, kurių darbinis tūris varijuoja nuo 1.4 iki 3.2 L. Silpniausias variklis yra 1.6 L DOHC, kuris 100 km/h pasiekia per 11.5 sekundės, o galingiausias - 3.2 L VR6 automobilis turi net 280 AG. Buvo gaminama ir ypatinga Passat R36 versija turinti 3.6 L VR6 variklį su 300 AG (221 kW) galia ir 350 Nm sukimo momentu. Ši versija galėjo pagreitėti iki 100 km/h per 5.6 sekundės. Automobilis buvo komplektuojamas ir su visų varomųjų ratų pavara, kuri normaliomis salygomis galią perduoda tik priekiniams ratams taip sumažindama vidutines degalų sanaudas. Tačiau atsiradus poreikiui gali būti į darbą įjungti ir galiniai ratai. Automobilis ženkliai pasikeitė ir viduje – visiškai naujas, prabangiai atrodantis prietaisų skydelis, gerokai kokybiškesnės medžiagos, gražios skydelio apšvietimo spalvos, viskas dvelkia kokybe būdinga ne tiek VW, kiek Audi markei.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia R36 versija turėjo 3.6 L VR6 280 AG variklį:




VR6 variklio komponuotė pakyginus su kitais tipais:



Pats variklis atrodė taip:


Buvo gaminama visais ratais varoma Passat Alltrack versija:


2018-02-17
2008 m 1.9 TDI 77 kw PASSAT VARIANT
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Erdvumas, gera ergonomika, patikimumas prižiūrint variklį ir kėbulą
Neprižiūrint kėbulo polinkis į koroziją, brangokas smagračio/ sankabos keitimas, el suportų bėdos
Variklio darbinis tūris, l: 1,9
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0
Bendras automobilio aprašas
Didelis, erdvus automobilis su milžiniška bagažine. Dizainas - skonio reikalas, asmeniškai man atrodo neblogai. Vidaus interjero medžiagos galėtų būti ir geresnės kokybės, tačiau ergonomika, dėtuvių ir laikiklių gausa, sėdynių patogumas džiugina. Įdomi komplektacija - borto kompas, el paketas, autopilotas, esp, ,,telikas" su mp3 funkcija, dviejų zonų klima, o gale irklai, o keleivio sėdynė nereguliuojamo aukščio=D Motoras - Pumpe Duse įpurškimo sistemos 77 kw, 250 nm traukia vidutiniškai ir pasižymi nemažu garsu. Kuro sanaudos mišriu režimu apie 6,5-7 ltr, spaudžiant pasiekia ir 8. Variklio kodas BLS, bet kolkas jokie švaistikliai neišėjo pasivaikščioti=D Mėgsta gerus sintetinius tepalus ir filtrus, nemėgsta š kuro. Turbina neūbauja, nestriginėja jos valdymas, smagratis dar nebarška, tačiau ateityje manau anksčiau ar vėliau teks jį keisti, nes čia šitų modelių liga. Patinka pakankama erdvė variklio skyriuje norint kažką pasikeisti pačiam. Pakaba aukso viduriukas tarp kietos ir minkštos, tačiau lyginant su B5+ tikrai kietesnė. Pliusas - kur kas pigiau tvarkoma, bei patvaresnė prastesniems keliams. Kiek nuvylė gamintojų sprendimas pataupyti garso izoliacijos sąskaita - didesniu greičiu girdisi padangų keliamas triukšmas ir šiek tiek motoras, bet dar pakenčiamai. Įdomus rankinis stabdis - jis elektroninis, ir nemaža dalis tautiečių jį keikia dėl dažnų gedimų, elektromagnetiniai galinių stabdžių suportai nėra gerai apsaugoti nuo neigiamo aplinkos poveikio. Visdėlto šios dalys, net ir naujos, nekainuoja milijonų. Automobilio minusai - kėbulas, jei neprižiūrimas, po avarinių įvykių linkęs į koroziją. Labiausiai rūdys mėgsta galinį dangtį, stogo vietą prie priekinio lango, durų kampučius. Durelių rankenos linkusios šaltyje pastrigti tiek iš vidaus, tiek iš išorės, tačiau bėda kartais isprendžiama stipriau jas trinktelėjus ( atšoka trosas durų).
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Diržo komplektas ( su vandens siurbliu) - Hepa 115 eur, kuro filtras - 15/18 eur, tepalo apie 7, oro 10-15 eur, kaladėlės stabdžių - 15-20 eur, stabžių diskai apie 30 eur, amortizatoriai nuo 35 eur, Valeo sankabos/smagračio komplektas ( keitimui iš dvimasio į vienmasį) nuo 370 EUR, devėtas purkštukas nuo 50 eur ( keitimo/pririšimo kaina irgi panaši), turbina nuo 240 eur restauruot. El suportas apie 35 eur vienetas. Mašinos nuvertėjimas vidutinis, nes tautiečiai šias mašinas pakankamai mėgsta ir vertina. Patarimas neimti 2 ltr varianto, ypač su Siemens pukštukais PD variklio. Ten jau nemaža bėdų krūva su tepalo tepimo sistema ir užsilenkiančias/ neremontuojamais purkštukais. Traukos gal ir daugiau, bet galvos skausmo kur kas daugiau.
Patarimai perkančiajam
Gerai prapurtyti prieš perkant, žiūrėti ar nebarška smagratis, ar nepavargus turbina, neapsitepalavęs variklis, ar nėra vibracijų, trūkčiojimų prie didesnių apsukų važiuojant. Pasitikrinti pakabą. Jei pasiseks perkant - tai geras, šeimyninis, pakankamai patikimas vidutinės klasės automobilis (kalbu apie 1,9 tdi). Laiku keiskite tepalus ( 5W30 sintetiką) ir filtrus, jokio bulbašų kuro.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 32)
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt