Markės
1853 iš 1917
Volkswagen Passat, (B6/B7) 2005 - 2015
531Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.512% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 31
9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 71% Ne 29%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Kokybiškas interjeras
  • Didelis variklių pasirinkimas
  • Ekonomiški BlueMotion varikliai
TRŪKUMAI
  • Blankus dizainas
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Triukšmingi senesni TDI varikliai
"Passat R36 versija turinti 3.6 L VR6 variklį su 300 AG (221 kW) galia ir 350 Nm sukimo momentu ir galėjo pagreitėti iki 100 km/h per 5.6 sekundės"
Naujas Passat pristatytas 2005 metais stipriai pasikeitė tiek išorėje, tiek viduje. Automobilis yra ženklus šuolis į priekį tiek kokybės, tiek įvaizdžio srityje. Dabar Passat tapo dar artimesnis pusbroliui Audi A6, nors pats automobilis gaminamas ant Golf Mk5 bazės. Dizainas yra panašus į neseniai pristatyto flagmano Volkswagen Phaeton – didelės priekinės chromo grotelės, įdomios formos priekiniai ir galiniai žibintai, dinamiškas siluetas. Po kapotu slepiasi nauji varikliai, kurių darbinis tūris varijuoja nuo 1.4 iki 3.2 L. Silpniausias variklis yra 1.6 L DOHC, kuris 100 km/h pasiekia per 11.5 sekundės, o galingiausias - 3.2 L VR6 automobilis turi net 280 AG. Buvo gaminama ir ypatinga Passat R36 versija turinti 3.6 L VR6 variklį su 300 AG (221 kW) galia ir 350 Nm sukimo momentu. Ši versija galėjo pagreitėti iki 100 km/h per 5.6 sekundės. Automobilis buvo komplektuojamas ir su visų varomųjų ratų pavara, kuri normaliomis salygomis galią perduoda tik priekiniams ratams taip sumažindama vidutines degalų sanaudas. Tačiau atsiradus poreikiui gali būti į darbą įjungti ir galiniai ratai. Automobilis ženkliai pasikeitė ir viduje – visiškai naujas, prabangiai atrodantis prietaisų skydelis, gerokai kokybiškesnės medžiagos, gražios skydelio apšvietimo spalvos, viskas dvelkia kokybe būdinga ne tiek VW, kiek Audi markei.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia R36 versija turėjo 3.6 L VR6 280 AG variklį:




VR6 variklio komponuotė pakyginus su kitais tipais:



Pats variklis atrodė taip:


Buvo gaminama visais ratais varoma Passat Alltrack versija:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 31
Passat | 2015-03-02
Vw Passat Highline 2.0TDI 125KW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpus, ekonomiskas, minkstas
brangus purkstuku keitimas
Puikus automobilis, Highline su 125kw varikliu universalas, tai nepakeiciamas darbo ir seimos automobilis, turiu jau du metus, nuvaziavau apie 90 tukst km, nepavede ne karto, nors buvo nupirktas jau 300tukst rida. Beabejo elektronikos turi daug, bet su ja problemu nebuvo, kaip tik atvirksciai iskarto nurodydavo kas blogai su automobiliu, galima uzbegti ivykiams uz akiu ir sutaupyti remonto laiko atzvilgiu. Variklis 125kw su DSG6 deze, tai kazkas neapsakoma, nesijaucia begiai isvis, trauka ispudinga, noretusi tik 4motion transmisijos, nes kartais per didelis sukimas paduodamas tik i priekini tilta. Pakabos atzvilgiu tai dideliu remontu neturejau, palyginus su nuvaziuotu kilometrazu (90tukst km),pakabos detales visiskai nebrangios, detos tik originalios, amortizatoriai pigus, daugiau remontu kaip ir jokiu nereikejo, be standartiniu tepalu ir filtru, aisku dirza reikia keisti kas 210 tukst, kolkas neteko, bet domejausi nebrangus malonumas, bet vat kai keiciau purkstukus, tai teko pakloti po 1250lt uz kiekviena, plius keitimas. pasitikrinti servise tikra rida, patikrinti trauka iki 4500 apsuku, nes tada purkstukai pranes ar jie jau i pabaiga, truksciojimas juos isduos, greiciu deze jei DSG tai turi buti be menkiausio perjungimo trukciojimo ar jutimo.
Pilnas atsiliepimas...
Marius | 2014-11-16
Volkswagen Passat 2008 kombi 2.0 TDi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas. Sandarus salonas. Stabilus kelyje
Jautrus rūdims. Neišsiskiriantis.
Sveiki. Ilgai sukau galvą kokį automobilį įsigyti ir šiam puslapyje skaitydavau atsiliepimus. Po pusmečio pats noriu pasidalinti savo nuomone. Pirkau automobilį iš Vokietijos salono su metų garantija. Automobilis "nedaužtas", turėjo vieną savininką, remonto knygelę, prariedėjęs 200 t KM. Tikrai pakankamai talpus automobilis, nes sutalpinau lovą 2.00x1.40 su čiužiniu. Skaičiau, kad smagratis ir 2.0 TDi variklis silpnosios vietos. Na, kol kas nedreba nieks salone. Dūmų net nemetė per tepalų matuoklę. Man tikrai patinka salono sandarumas, net nesijaučia greičio važiuojant. Labai stabilus kelyje. Kiek tikrinau kitus Passat ir Golf 2008-2009 labai pastebėjau, jog labai aprūdiję variklio ir bagažinės dangčiai. Maniškis neišimtis ties variklio dangčiu. Salonas patogus, sėdynės nevargina, skydelis turi mėlyną šviesą. 2.0 TDi variklis man labai ekonomiškas. Nors mano b5 sedanas 1.9 tdi sunaudodavo vid. 4.4 l/100 km, tai šis tikrai neprastesnis vid. 5.0 l/100km. Galingumo užtenka 103 kw ,140 HP. Prasikasa ir antru bėgiu :) Gal tas greitas rūdijimas atsirugs.. kolkas neinvestavau daugiau.
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2014-09-29
2.0 tdi 103 kw.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
maloniai vaziuoja, ekonomiskas, patvari pakaba.
nelabai patvarus varikliai, nekokybiskos salono plastmases.
Automobilis tikrai grazus ir smagus, bet turi ir nemazai minusu. Variklis dinamiskas, traukia labai gerai, net mazais sukiais, ekonomiskas. Turi problemu su tepalo siurbliais, purkstukais. Beje kai kuriuos purkstukus gamintojo atstovybese, bent jau pries metus, keite uz dyka, net ir 2005 m. automobiliams. tipo su brokuotais paleido kazkokia serija ar kazkas panasaus. Brangiai kainuoja dvimasis smagratis, daznokai pasitaiko turbinu gedimai, tad reikia laiku keisti kokybiskus tepalus ir nepagaileti pinigu ant geresnio filtro. Taciau vienas pliusas lyginant su senesniais passatais yra - stiprios vaziuokles. Nepirkti paciu pirmuju 2005m. BMP tipo varikliai turejo tepalo siurbliu broka, kuri veliau gamintojai istaise.
Pilnas atsiliepimas...
Vaidas | 2013-09-16
Passat B6, 1.9D, 2008m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, talpus, taupus, per daug nesudarkyto dizaino
gan paprastas, bet gal čia pliusas
Važinėju 2 metus B6 universalu, paprasčiausiu variantu pravažiavusiu 170 t.km.. Po anksčiau tureto B5, B6 maloniai nustebino važiuoklės patvarumu, salono ergonomiškumu ir bendru patikimumu. Be tepalų, filtų, 2 amortizatorių ir stabdžių kaladėlių keitimo, remonto kol kas neprireikė. 1,9D 77 kw dirba gerai, "sportininkams" gali pritrūkti kvapo, bet bendrame sraute, važiuojant kultūringai, nejaučiu didelio tūkumo. Tepalų kol kas nedapilineju tarp keitimų. Eksplotacija - kol kas pigiausia iš turetų 3 VW passat ir 1 BMW 318. Nežinau ar tai pats geriausias šeimos auto, bet man pasisekė (bent kol kas, pravažiavus 50 t.km.).
Pilnas atsiliepimas...
Matas | 2013-09-07
VW Passat 2.0TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomija, dizainas, ergonomija, valdymas
kolkas neatsirado :D
Isvaizdus, konfortiskas automobilis. Vazineju geriausios komplektacijos, tad galiu pasakyti ivairiausiu zaisliuku netruksta salone. Vietos pakankamai salone ir bagazineje (kalbu apie sedana). Geras galios ir ekonomijos santykis. Tai automobilis daugiau vidutinio amziaus zmogui. Isvaizda tikrai nebloga, bet sportiskumo ir agresijos dizaine nera (todel jaunesni vairuotojai mieliau renkasi bmw). Patogus seimyninis auto. Kaip dyzelis sakyciau energingas varikliukas. Pakankamai tyliai dirba, lyginant su senesniais modeliais, kurie buvo kaip traktoriai. Ekonomiskas, bet jautrus kuro kokybei. Kadangi tai musu liaudyje megstamas auto, tai ir kaina laiko neblogai. Del eksploatacijos pasakyti nieko negaliu, nes remontuoti dar nieko neteko. Kolkas tik einami dalykai, kaip ir kiekvienai masinai. Manau vienas is pliusu, jei masina prades gesti ir plonins pinigine per daznai, tai parduoti bus nesunku del jos populiarumo. patikrinti autorizuotam servise pati automobili ir jo istorija (taip galesite susidaryti vaizda apie auto prieziura)
Pilnas atsiliepimas...
Audrii | 2013-08-20
Passat B6, 2.0 TDI 103 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera klimato kontrolė, talpus, manevringas
Salyginai brangus remontas
Su šiuo automobiliu važinėju apie metus. Passat'ą pirkome, nes reikėjo pakankamai didelio šeimyninio automobilio, bet tuo pačiu ir norėjosi manevringo auto. Šiaip šis passatas nėra nei labai talpus/erdvus, nei manevringas - toks vidurys. Bet asmeniškai man, tai yra būtent ko aš ir norėjau. Na, vidaus apdaila tikrai prastoka, nepalyginsi nei su Audi, nei su BMW, bet manau VW į juos ir nesilygiuoja. Gedimų turėjau įvairių, bet prieš pirkdamas auto daug maž apie juos visus jau žinojau, todėl niekas per daug nestebino. Garso izoliacija nėra įspūdinga, daug kas priklauso nuo padangų. Žiemą kūrėsi neblogai, nors praeitą žiemą baisulingų šalčių ir nebuvo. Klimatronikas veikia puikiai. Bazinė audio aparatūra pakenčiamo lygio. Mechaninė šešių pavarų greičių dėžė veikia neblogai. Variklis, imant bendrai, pakankamai dinamiškas, galios tikrai užtenka. Planavau pirkti 1,9 TDI su 77kw, bet pabandžius abu variklius, savo nuomonę greitai pakeičiau. Žinoma, mūsuose labai populiaru "čipinti" variklius, kadangi aš neesu už tai, tai natūraliai pasirinkau 2,0 TDI. Nors pasklidę gandai, jog šis variklis problematiškas, bet lygiai tiek pat problemų kelia ir 1,9 TDI jei jo neprižiūrėsi.Taip, kad variklio patikimumas nėra pačio aukščiausio lygio. Teko keisti vieną pakaitinimo žvakę, su darbu kainavo 150Lt, purkštukus VW centras pakeitė nemokamai, nes VW pripažino savo broką. Pagrindinio diržo su guoliais įtempėjais ir vandens pompa ir, aišku darbu, kainavo apie 1000Lt, keisti reikia kas 80000-100000 km. Keičiau profilaktiškai ir tepalo siurblio ašelę, kuri pati kainuoja 15Lt, tiesiog darbas kainuoja nuo 100Lt. Ašelę reikia būtinai pasikeisti iki 180000km ridos ribos, nes laiku nepakeitus, remontas atseis kur kas brangiau. Teko remontuoti ir turbiną, aš sumokėjau 1800lt su darbu, plius dar pakeitė ir teplaus su filtrais, nes kitai netaikoma garantija turbinai. Žinoma, galima rasti ir kur pigiau atlieka tokius darbus. Turbūt vienintelis patarimas būtų turėti papildomų pinigų galimam variklio remontui.
Pilnas atsiliepimas...
Povilas | 2012-08-22
volksewagen passat 2.0 tdi highline variant
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isvaizdus, patogus vairuoti, gera Highline komplektacija.
Nekokybiskos detales, daznas keliuose, blogas 2.0 tdi variklis
Automobilis puikios isvaizdos, bet surinkimo kokybe nusileidzia audi, visi mygtukai trinasi, plastmase labai daznai sutinkama salone, Garso izoliacija prasta, variant modeliuose ypac, vaziuojant su didesniais nei 16 coliu ratais taip pat ir labai kieta. Masina yra gerai valdoma, stabdziai staigus. Highline komplektacija graziai atrodo, bet jei nusipirksite be odinio salona- tai nusivilsite, medziaga tikrai baisi. 2.0 visiskas sudas 103 kw. prie 200 tukst reikia keisti: Turbina, Purkstukus Sankabos komplekta, Smagrati. Jei jau perkate primokekite geriau 2400 lt prie 1.9 varijantu kuris daug maziau problemtiskas turbinos remontas- 1400lt Sankabos komplektas-2000 lt Tik ne 2.0 tdi varikli, na nebent patys taisote automobilius.
Pilnas atsiliepimas...
Aivis | 2011-06-02
2006 1,9tdi 77kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Highline turi grazu salono ispildyma
Negraziai nurudija stabdziu suportai,bet cia tik kosmetika :)
Tai tikrai patikimas,geras ir grazus automobilis,jis nuo senesnio modelio turi kur kas geresne pakaba,nebera tiek daug lietuviu nemegstamu sarnyru.Salono apdaila sukurta naudojant kokybiskas medziagas.Keliais zodziais,tai geras automobilis,nereikalaujantis daug investiciju. 1,9tdi varikliai patikimesni nei 2,0tdi,o tu 77kw uztenka,jis tikrai prilygsta savo pirmtakui su 81kw,kuro sanaudos taipogi mazos gamintojo nurodyta mieste 7,5 litro atitinkamai trasoje 5,3 litro dyzelino Patarciau tik su 1,9tdi varikliu,kuri esant nepakankamai galiai,galima atgaivinti beveik iki 2,0tdi galios tdi variklio,cipavimo pagalba
Pilnas atsiliepimas...
D1 | 2010-05-21
Visais atzvilgiais puikus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dyzelinis variklis, valdomumas, komfortas, tvirta pakaba
Siek tiek letokai mastantis DSG automatas
Su siuo automobiliu vazineju kiekviena diena darbe ir galiu pasakyt, kad tai ziauriai geras automobilis. Nuo senojo passat modelio sis toli nuzenge. Vaziavimas su juo labai komfortiskas, bet kartu ir pakankamai sportiskas. Ant kelio automobilis jauciasi gerai tiek duobetomis kauno gatvemis, tiek iveikinejant posukius dideliu greiciu uzmiestyje. Vidus pagamintas is kokybisku medziagu. Niekas nebarska. Siuo atzvilgiu sakyciau passatas priartejo prie savo brangesnes seses Audi. Kadangi pats turiu A4, tai galiu pasakyt, kad passate vietos keleiviams yra zyyymiai daugiau. Ypac ant galiniu sedyniu. Per pora metu ekspotacijos siame automobilyje izvelgiu tik pliusus. Vienintelis gal minusas tai truputi letokai mastanti automatine DSG deze. Bet cia tik pajudant is vietos. Veliau su juo viskas normaliai buna :) Pas musu passatus (o mes ju turim 6) yra 2.0 TDI varikliukai 104 kW. Galiu pasakyt, kad sis variklis yra labai smagus ir kartu ekonomiskas. 100 km suvartoja apie 5-6 litrus dyzelio. Traukos uztenka per akis. Sakyciau jis ne kiek neatsilieka nuo mano A4 1.8 turbo benzinines su 110 kW, o kuro sunaudoja dvigubai mazesnes. Per pora metu niekas nesugedo. Buvo atliekami tik einamieji darbai. Tepalu filtru keitimas ir t.t. Nors visos masinos per tuos pora metu prasuko mazdaug po 150 000 km. Pakaba laiko puikiai, nes siame modelyje buvo atsisakyta pries tai ejusios daugiasvirtes pakabos. Visais atzvilgiais puikus automobilis. Jei tik finansai leistu, tai ji nusipirkciau ir kaip asmenini automobili.
Pilnas atsiliepimas...
Gedas | 2010-02-22
Kasdieninis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
lengva eksploatacija
dažnas gatvėse, su juo neišsiskirsi
Nors automobilis ir nėra ypatingas, tačiau jo eksploatacija patogi ir pingiine prasme, ir tuo, kad net ir garažinis meistriukas žinos kur kokį varžtą kaip atsukt ir kame gedimas
Pilnas atsiliepimas...
 
1234
Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt