Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Tylus ir komfortiškas
- 6.0 L W12 su 450 AG
- Erdvus ant galinių sėdynių
TRŪKUMAI
- Nepatrauklus interjeras
- Brangus išlaikyti
- Vistiek tai Volkswagen...
"Tai buvo savotiškas atsakas į tai, kad Mercedes-Benz (su A klase), o vėliau ir BMW (su 1 serija) pradėjo skverbtis į Volkswagen sritį"
Volkswagen Phaeton buvo didžiausias automobilis Volkswagen gamoje. Jis buvo gaminamas ant Volkswagen grupės D1 platformos, kuria dalijasi su Bentley Continental GT ir Bentley Continental Flying Spur modeliais, o transmisija ir kai kurie varikliai pasiskolinti iš Audi A8. Phaeton buvo sukurtas tam, kad konkuruotų su kitais prestižiniais vokiškais automobiliais gaminamais Mercedes-Benz ir BMW kompanijų. Tai buvo savotiškas atsakas į tai, kad Mercedes-Benz (su A klase), o vėliau ir BMW (su 1 serija) pradėjo skverbtis į Volkswagen sritį – nedidelių, gan nebrangių automobilių rinką. Phaeton taip pat turėjo įtvirtinti Volkswagen brendo kaip prabangių automobilių gamintojo įvaizdį, kadangi visiems įprasti VW Golf ar VW Passat pagal savo kainą pradėjo sparčiai vytis prabangesnių markių modelius. Automobilio kūrėjams buvo suteikti 10 parametų, kuriuos turėjo atitikti automobilis. Keletas jų – automobilis turėjo pasiekti 300 km/h greitį, išlaikyti interjero temperatūrą lygią 22 °C, kai už lango temperatūra siekia 50 °C. Galingiausias Phaeton variklis yra garsusis dvigubas V6 - 6.0 L W12 su 450 AG (331 kW)/6050 rpm galia, 560 Nm/2750 rpm sukimo momentu ir galėjo pagreitėti iki 100 km/h per 6.1 s. Automobilis turi gausią standartinę įrangą, suspaustu oru valdomą pakabą ir begalę įvairių prabangos elementų. Visgi Phaeton netapo sėkmingu modeliu – iš dalies dėl to, kad automobilio kaina buvo išties aukšta ir labai neįprasta kitados liaudies automobiliu tituluojamai Volkswagen markei.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Phaeton buvo didžiausias automobilis Volkswagen gamoje.
Galingiausias Phaeton variklis yra garsusis dvigubas V6 - 6.0 L W12 su 450 AG (331 kW)/6050 rpm galia, 560 Nm/2750 rpm sukimo momentu ir galėjo pagreitėti iki 100 km/h per 6.1 s:
Galingiausias Phaeton variklis yra garsusis dvigubas V6 - 6.0 L W12 su 450 AG (331 kW)/6050 rpm galia, 560 Nm/2750 rpm sukimo momentu ir galėjo pagreitėti iki 100 km/h per 6.1 s:
W12 (tai iš esmės yra du sujungti 3.0 L VR6 varikliai) 6 litrų, 12 cilindrų benzininis variklis, kuris savo gabaritais yra net mažesnis už 4.2 litro V8 agregatą. Kad būtų lengviau suprasti:
Pats variklis atrodo taip:
Patalpino: Mindaugas | 2014-05-01 |
VW Phaeton 3.0 TDI |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Pagrindinis manyčiau komfortas, bet šiaip tikrai daug pliusu, kurios kiekvienas pastebi ir vertina skirtingai.
Minusų turi kaip ir kiekvienas automobilis, tiktais vieniems jie daugiau pastebimi , kitiems mažiau, kiek žmonių, tiek nuomonių.
|
Bendras automobilio aprašas |
Mano aprašomas Phaetonas yra 2008 m gamybos 3,0 tdi 171 kw. rida, tiek spidometre, tiek servizo knygoje, tiek patikrinus pagal vin koda rodo apie 240 000 km. Truputi atnaujintas modelis, t.y. variklis turi daugiau kw, priekines ir galines faros šiek tiek kitokios( Automobilis atrodo dar graziau), nei kad iki 2007 m modelio. Phaetona isigijau maždaug prieš pora mėn. Važiuoti su juo išties tikras malonumas, vos nusipirkus, pirmomis dienomis, buvo kiek keista juo važiuot, nes nesijaute greitis, atrodydavo jog važiuoju kokiais 30 km lečiau, nei kad rodydavo spidometras, bet po poros dienų viskas " gryžo" i savo vėžias. Komfortas tikrai aukštos kokybes, nebūčiau pats tuo patikėjas, kol nepabandžiau. Važiuoja tyliai, puiki garso izoliacija, variklis tiek stovint vietoje, tiek važiuojant dirba labai tyliai., minkšta pakabai, jaučiamas plaukimas, juo važiuoti čiut nemaloniau, o gal net kai kuriais aspektais maloniau, nei kad w221 S klasei ( w221, esu turejas) Automobilio interjeras gražus, tikrai malonus akiai, prabangus, kokybiškos dalys, važiuojant, praktiškai net nėra salone girdima jokių traškėsių. Vietos Phaetono salone tikrai daug, sedeti tiek prieki, tiek gale labai patogu ir malonu. Aš esu 190 cm ir sedint panšaus sudejimo žmogui gale už vairuotojo sedynes, tikrai jos nereikia prisitraukti arčiau vairo. Sėdeti už šio automobilio tikrai malonu, jautiesi tikrai gerai ir užtikrintai, ypač švelniai ir stabiliai Phaetonas " ima" posukius, pakaba puikiai susitvarko su visais nelygumais, nepameluosiu, pasiekus keliones tikslą, nesinori išlipt iš automobilio, noris dar toliau važiuot. Na bet Volkswagenas yra volkswagenas, lyginant su Mercedesu S klase pati paprasčiausia dalyką - automobilio durys ( čia tik mano nuomonė) - tiksliau jų uždarymas, uždarymo garsas, nėra toks " solidus" kaip Merso, beje Audi A8 ( D3) taip pat turi toki , labai panasu ausiai durų garsa, kaip ir Phaetonas, gal del to jog daug kas pasiskolinta is Audi, gaminant volkswagen. Bet šia smulkmena Phaetonas atperka po pirmų važiavimo metrų. Kodel nusipirkau Phaetona?, manu dėlto jog isėdus į automobilio vidų pajutau jam trauką, be to Phaetona sutikti kelyje yra išties retas atvejis, tai jam dar suteikia pliusu, beje pamačius iš tolo ji iškart suprasi jog tai Phaetonas ( šioks toks išskirtinumas) . Su Šiuo automobiliu važinėju Klaipėdoje, kuro sąnaudos mieste važiuojant gan ramiai, kartkartėmis paspaudžiant smarkiau akseleratorių svyruoja nuo 11,8 - 13,6 Ltr. Užmiestyje automobilis tikrai ekonomiškas apie 6,5 - 7 Ltr. Phaetonas, kaip ir visi limuzinai turi kainą, pigaus ir gero tikrai nėra. Automobili įsigijau tikrai ne tam jog pigiai, ekonomiškai važiuočiau, o tam jog butu malonu, komfortiška ir saugu pasiekti kelionės tikslą. Manau kaip ir daugelis perkančiuju šios ar panašios klasės automobili supranta ir yra apgalvoja, jog bet kada gales savo keturračiu draugu pasirūpinti ir nuvežti i servisą pašalinti atsiradusias problemas ir turės kišenėj už ka atsiskaityt, net nekalbant apie kuro pylimą. |
Variklis |
3,0 TDI 171 kw trauka pakankamai greit guldo spidometro rodyklę, žinant jog Phaetonas tušcias sveria 2255 kg. Kuro "valgo" atitinkamai pagal savo duomenis, žinant automobilio nemažą svori ir pastoviai varančius 4x4 ratu sistema. Variklis dirba tikrai gan tyliai tiek isorej ,tiek automobilio salone. Kažka rimčiau apie pati varikli nelabai galečiau papasakot, neesu meistras. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Nuvertėjimas: kainos krenta kaip ir visų automobilių, na bet ne taip greit kaip, kad kai kurių kitų markiu ar modelių automobiliai. Pirkti žinoma geriau pasitikrinus pas specialistus, bet nusipirkus tikrai gyvą ir tvarkingą automobilį ir sumokėjus pinigus, tikrai nėra liudna ar gaila, nes jis yra vertas, kiekvieno sumokėto lito ir per artimiausius pirmuosius mėnesius tikrai nekyla mintis jį kuo greičiau parduoti. Sekmės. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 144)
Volkswagen modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Lupo | Fox | ||||||||||||||||||||||||||||||
Up | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Polo | Polo | Polo | Polo | Polo | |||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Golf | Golf | Golf | Golf | Golf | Golf | ||||||||||||||||||||||||||
Vento | Bora | Jetta | Jetta | Jetta | ||||||||||||||||||||||||||||
New Beetle | Beetle | |||||||||||||||||||||||||||||||
ID.3 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Passat | Passat | Passat | Passat | Passat | |||||||||||||||||||||||||||
Dideli | ID.7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | Phaeton | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Corrado | Scirocco | ||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | Passat CC | Arteon | ||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Eos | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | T-Cross | |||||||||||||||||||||||||||||||
Taigo | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | T-Roc | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Tiguan | Tiguan | Tiguan | |||||||||||||||||||||||||||||
ID.4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
ID.5 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Touareg | Touareg | Touareg | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Atlas | |||||||||||||||||||||||||||||||
Pikapai | Amarok | Amarok | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Golf Plus | Golf Sportsvan | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Touran | Touran | Touran | |||||||||||||||||||||||||||||
ID. Buzz | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli vienatūriai | Sharan | Sharan | Sharan | |||||||||||||||||||||||||||||
Routan | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Transporter | Transporter | Transporter | Transporter | ||||||||||||||||||||||||||||
Caddy | Caddy | Caddy | Caddy | |||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Crafter | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volkswagen Phaeton TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis