Markės
1870 iš 1918
Volkswagen T-Roc, 2017 - dabar
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.321% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 3
11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)58% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)43% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Smagus kelyje
  • Gera standartinė įranga
TRŪKUMAI
  • Pigios medžiagos interjere
  • Palyginti brangus
  • Maža interjero erdvė
"Automobiliai su 190 AG varikliais standartiškai turi 7 greičių DSG ir yra varomi visais ratais"
T-Roc buvo itin laukiamas automobilis. Ne tik dėl to, kad Volkswagen kompanijai būtinai reikėjo kompaktiško krosoverio savo gamoje, bet ir dėl to, kad šis krosoveris skirtingai nei daugelis VW žadėjo pradžiuginti savo išskirtiniu dizainu. Ir nors konceptas atrodė gerokai azartiškiau, bet ir serijinis T-Roc yra patrauklus ir išsiskiria iš minios. Džiugu, kad konservatyvioji kompanija pastaruoju metu pristatė tokius emocingus automobilius kaip Arteon ir T-Roc. Naujas krosoveris yra 4234 mm ilgio, 252 mm trumpesnis nei Tiguan ir vos vos trumpesnis nei Golf. Vis dėlto 1819 mm pločio ir 1573 mm aukščio T-Roc yra platesnis ir aukštesnis nei jam giminingas Golf, todėl viduje kompaktiškas T-Roc yra gerokai erdvesnis nei Golf, sėdima aukščiau, matomumas yra puikus. Kas šiek tiek nuvilia, tai kad plastiko kokybė salone yra prasta labiau tinkanti biudžetiniam automobiliui nei Volkswagen markei - kietas net ir durelių viršus. Tai tampa svarbu žiūrint į automobilio kainą ir ją lyginant su konkurentais. T-Roc kaip ir daugelis VW yra gerai valdomas, vairo mechanizmas greitai reaguoja į vairuotojo komandas, sukibimas su kelio danga puikus, žinoma pakaba yra kiek kietoka. Ypač patogu automobiliu važinėti mieste – kompaktiškas T-Roc smagus, lengvas, labai nesunku pajusti automobilio gabaritus. Tačiau ir greitkelyje krosoveris neprastas, gal tik dideli durelių veidrodėliai kelia pastebimą triukšmą. T-Roc siūlomas su efektyviais turbininiais varikliais: trimis benzininiais (TSI) ir trimis dyzeliniais varikliais (TDI). Jie yra trijų galingumo lygių: 85 kW / 115 AG, 110 kW / 150 AG ir 140 kW / 190 AG. 115 AG versijų automobiliai varomi priekiniais ratais ir turi mechaninę pavarų dėžę. Pasirinkę 150 AG variklius pirkėjai gali rinktis priekiniais arba visais ratais varomus automobilius, taip pat 7 greičių DSG. Automobiliai su 190 AG varikliais standartiškai turi 7 greičių DSG ir yra varomi visais ratais. Visais ratais varomi T-Roc standartiškai turi „4MOTION Active Control“ sistemą leidžiančią pasirinkti vairavimo režimą: „Street“ ir „Snow“ ir du bekelės režimus: „Of Road“ ir „Off Road individual“. Viską įvertinus galima teigti, kad naujoko perspektyva atrodo labai gerai, pirkėjai neabejotinai įvertins solidų Volkswagen įvaizdį ir patrauklų dizainą. Sėkmei pasiekti sutrukdyti gali nebent aukštoka kaina, ypač turint omenyje, kad pastaruoju metu VW koncernas pirkėjams pristatė panašius automobilius: SEAT Arona ir Ateca bei Škoda Karoq.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2018-01-15

Lietuvoje debiutavo mažiausias „Volkswagen“ krosoveris – „T-Roc“

Lietuvoje debiutavo mažiausias „Volkswagen“ krosoveris – „T-Roc“
Lietuviai labai mėgsta „Volkswagen Tiguan“, nes tai – puikus ir gerą išliekamąją vertę turintis automobilis. Taip mėgsta, kad šių modelių paklausa viršija pasiūlą, o techniškai identiškų modelių („SEAT Ateca“ ir „Škoda Kodiaq“) tautiečiai nenori. Na, nori, bet ne taip smarkiai. Todėl „Volkswagen“ sukūrė mažesnį krosoverį – „SEAT Arona“ giminaitį „T-Roc“ – ir jis sausio mėnesį jau atsirado pardavimų salonuose.

Galima sakyti, kad „Volkswagen“ keletą metų pavėlavo. Mažųjų krosoverių rinkoje savo vietą jau turi „Honda HR-V“, „Mazda CX-3“,  „Nissan Juke“, „Opel Mokka“, „Renault Captur“ ir dar bent penkiolika kitų. Visas „VW Group“ koncernas pavėlavo, kadangi „T-Roc“ giminaitis „SEAT Arona“ buvo pristatytas tik 2017-ųjų antroje pusėje. Sparčiai augančio segmento tortą tenka dalintis su vis daugiau konkurentų, kai dar visai neseniai čia karaliavo „Nissan Juke“. Tad dabar kiekvienam modeliui reikia kažkuo išsiskirti.

„Volkswagen T-Roc“ išsiskiria tuo, ko kiti -iolika konkurentų neturi: VW raidėmis priekyje ir gale. Įvairių automobilį testavusių žurnalistų vertinimu, tai yra tipinis „Volkswagen“ automobilis, pasižymintis puikiomis valdymo savybėmis, tyliai ir komfortiškai veikiančia pakaba, erdviu salonu, tokiai klasei pateisinamomis apdailos medžiagomis, neypatinga garso izoliacija ir pakankamu variklių, pavarų dėžių ir papildomos įrangos pasirinkimu. Giriamas jo skaitmeninis prietaisų skydelis – 11,7 colio skersmens ekrane telpa ne tik spidometro bei tachometro rodmenys, bet ir navigacija ar bet kokie kiti vairuotojo pasirinkti nustatymai.

Iš esmės „T-Roc“ yra paaukštintas „Polo“ su keturiais varančiais ratais ir pradine mažesne nei 20 tūkst. eurų kaina. Jis ne tik išsiskiria įdomiu pavadinimu, dailia išvaizda, bet ir spalvingumu: pavyzdžiui, interjero apdailą galima rinktis iš mėlynos, geltonos ir kitų spalvų, o išorėje galima derinti kelias spalvas – didžiąją dalį kėbulo nudažyti mėlynai, o stogą bei veidrodėlius – baltai.

Vienas dalykas, kuriuo „T-Roc“ gali nemaloniai nustebinti, yra kaina. Jau pradinė yra netoli 20 tūkst. eurų, o geriau sukomplektuotas modelis kainos lygyje varžosi su didesniais „Nissan Qashqai“ bei „SEAT Ateca“, kurie gali pasiūlyti ne tik panašią komplektaciją, bet ir kur kas didesnę erdvę. Tačiau nesiūlo tokios jaunatviškos išvaizdos ir puikios kaip VW išliekamosios vertės.

Reziumė – jeigu išvaizda patinka, tokį modelį išbandyti verta. Mažųjų krosoverių segmente daug pirkėjų automobilius renkasi vedami emocijos, o ją sukelia būtent išvaizda. Kita vertus, „Hyundai Kona“ ar „Mazda CX-3“ išvaizda – ne mažiau įspūdinga, tad verta apsvarstyti ir šiuos mažiau kainuojančius konkurentus.
 


Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt