Markės
1876 iš 1917
Volkswagen Touareg, (CR) 2018 - dabar
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.520% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 2
29% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)22% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)30% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 50% Ne 50%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Kokybiškas, prabangus interjeras
  • Rafinuotas ir solidus
  • Neblogas pravažumas bekelėje
TRŪKUMAI
  • Brangus
  • Nėra septynių vietų versijos
  • Mažas variklių pasirinkimas
"Šalia Volkswagen naujoko, kuklus ir neišsiskiriantis Audi Q7 atrodo tiesiog blankiai"
Po ilgų gamybos ir atnaujinimo metų pagaliau antros kartos Volkswagen Touareg pakeistas naujuoju. Lyginant su pirmtaku trečios kartos Touareg yra platesnis ir ilgesnis. Visureigis tapo kur kas solidesnių proporcijų, o salono erdvė gerokai išaugo. Ilgesnis kėbulas leido padidinti vietą keleivių kojoms bei padidinti bagažinę nuo 697 iki 810 litrų. Tačiau nepaisant išaugusių gabaritų Touareg kėbulas yra 106 kilogramais lengvesnis nei pirmtako. Volkswagen skelbia, kad kėbulas pagamintas iš 48 proc. aliuminio ir 52 proc. itin stipraus bei lengvo plieno lydinių. Automobiliui solidumo prideda ne tik proporcijos, bet ir puikus “kietas” stilius. Visureigio dizainas yra nuostabus. Būtent šiam automobiliui kampuotas, aštrių linijų Volkswagen stilius yra puikiai tinkamas, skirtingai nei mažiesiems Golf ar Polo. Ratų arkos paryškintos, priekyje dominuoja didelės oro padavimo grotelės bei gausybė tarpusavyje gražiai suderintų linijų. Galinė dalis nors kukli, bet solidi. Rodos visureigio kūrėjai nieko įmantraus nesugalvojo, tačiau automobilio proporcijos paprastos ir puikiai suderintos. Šalia Volkswagen naujoko, kuklus ir neišsiskiriantis Audi Q7 atrodo tiesiog blankiai. Puikus Touareg kėbulas papildytas dar įspūdingesnio salono. Automobilio viduje įrengtas vienas didžiausių skaitmeninių prietaisų skydelių visoje rinkoje. 12 colių prietaisų skydelis ir „Discover Premium“ pramogų sistema su 15 colių ekranu sujungiami į vieną skaitmeninę valdymo, informacijos, komunikacijos ir pramogų sistemą, kurioje beveik nenaudojami tradiciniai mygtukai ar jungikliai. Volkswagen teigia, kad vairuotojai gali naudoti šiuos ekranus, kad sureguliuoti daugybę nustatymų, automobilio parametrų ir personalizuoti interjerą pagal savo poreikius. Sistema su termine vaizdo kamera atpažins žmones ir gyvūnus tamsoje. Taip pat įdiegta pusiau automatizuota vairavimo ir linijų palaikymo sistema, greitėjanti ir stabdanti automobilį važiuojant iki 60 km/val. greičiu. Be to yra ir sistema, kuri reaguoja į priešais judantį transportą. Į Touareg integruotas didžiausias pagalbinių, valdymo ir komforto sistemų kiekis Volkswagen automobilių istorijoje. Automobilio interjeras atrodo priblošlkiantis ir vėl iškyla klausimas kodėl tai nebuvo panaudota Audi Q7, kuris pasirodė tik šiek tiek anksčiau... Technologijos neapsiriboja vien tik informacinėmis pramogų sistemomis. Automobilio valdymas yra pagerintas naudojant visų keturių vairuojamų ratų sistemą bei elektroniniu būdu reguliuojamais stabilizatoriais. Touareg yra siūlomas su dviejų rūšių V6 dyzeliniais varikliais pasiekiančiais 231 AG ir 286 AG. Pirkėjai taip pat gali rinktis 340 AG pasiekiantį V6 benzininį variklį ir V8 formos 421 AG turbodyzelinį variklį.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2018-07-04

Išskirtinė naujojo „Volkswagen Touareg“ premjera Lietuvoje

Išskirtinė naujojo „Volkswagen Touareg“ premjera Lietuvoje
Liepos 3 dieną slaptoje premjeroje Lietuvoje žiniasklaidos atstovams pristatytas trečiosios kartos „Volkswagen“ flagmanas – naujasis „Touareg“. Tai išskirtinė galimybė susipažinti su automobiliu, nes Baltijos šalių salonuose jis pasirodys rugsėjį. 

„Didžiuojamės galėdami pristatyti Baltijos rinkai inovatyviausią visureigių šeimos narį. „Touareg“ yra vienas išskirtiniausių mūsų modelių, parodantis, ką geba „Volkswagen“. Trečiosios kartos „Touareg“ mums padeda tęsti šios serijos sėkmę. Kaip ir pirmtakai, šis modelis atitinka griežtus aukščiausios klasės standartus ir klientų norus. Visureigių segmentas šiuo metu yra vienas iš sparčiausiai augančių Baltijos šalyse, todėl mes esame įsitikinę, kad „Touareg“ atsidurs daugelio norų sąraše“, – teigia „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Baltijos šalims Justas Nekrošius.
 
Naujasis „Touareg“ patraukia dėmesį išraiškingu dizainu, pažangiausiomis technologijomis ir savo visureigio galimybėmis. Šis automobilis jau susilaukė pasaulinių automobilių ekspertų komplimentų.

 
„Itin ekspresyvus automobilio dizainas atskleidžia stiprų charakterį ir išvaizdą, kurios su niekuo nesupainiosite. Inovatyvi asistentų sistema užtikrina maksimalų saugumą ir komfortą. Visiškai skaitmenizuotas „Innovision Cockpit“ valdymo skydelis sukuria išskirtinę informacinę ir pramogų aplinką vairuotojui ir keleiviams“, –  pasakoja J. Nekrošius.
 
„Touareg“ modelyje integruotas didžiausias asistavimo, valdymo ir komforto sistemų skaičius „Volkswagen“ istorijoje. „Night Vision“ sistema su termine vaizdo kamera atpažįsta žmones ir gyvūnus tamsoje, „Front Cross Traffic Assist“ reaguoja į priešais vykstantį eismą, o visi vairuojami ratai padeda „Touareg“ valdyti tarsi lengvą, kompaktišką automobilį. Nauja elektro-mechaniškai valdoma sistema stabilizuoja važiavimą,  interaktyvūs „IQ.Light“ matriciniai LED priekiniai žibintai reaguoja į kameros informaciją ir  perjungia ilgąsias ir trumpąsias šviesas, kad neakintų priešais atvažiuojančių vairuotojų netgi mieste.

 
Šiuo metu naująjį „Touareg“ galima rinktis su 3.0l V6 TDI dyzeliniu varikliu, kurio galingumas – 210 kW/286 AG. Kiek vėliau šiemet klientai galės susipažinti ir su modeliu, kurio variklio galingumas siekia 170 kW/230 AG. 
 
Abu variantai turi „4-MOTION“ funkciją ir aštuonių pakopų automatinę pavarų dėžę. Naujojo „Touareg“ pradinė kaina – nuo 59 059 EUR (su PVM) – 170 kW/230 AG variklis ir 64 076 EUR (su PVM) – 210 kW/286 AG variklis. Kiek vėliau prekyboje pasirodys automobiliai su V6 benzininiais varikliais (250 kW/340 AG) ir V8 turbodyzeliniais varikliais (310 kW/421 AG).

 


Volkswagen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  LupoFox 
   Up 
  Maži  PoloPoloPoloPoloPolo
  Kompaktiniai GolfGolfGolfGolfGolfGolf
VentoBoraJettaJettaJetta
 New BeetleBeetle 
   ID.3
  Vidutiniai PassatPassatPassatPassatPassat
  Dideli     ID.7
  Reprezentaciniai   Phaeton  
  Kupė Corrado  Scirocco  
  Keturduriai kupė   Passat CCArteon
  Roadsteriai   Eos  
  Mini krosoveriai    T-Cross
    Taigo
  Krosoveriai    T-Roc
  Dideli krosoveriai   TiguanTiguanTiguan
   ID.4
    ID.5
  Visureigiai   TouaregTouaregTouareg
  Dideli visureigiai    Atlas
  Pikapai   AmarokAmarok
  Mini vienatūriai   Golf PlusGolf Sportsvan 
  Vienatūriai   TouranTouranTouran
    ID. Buzz
  Dideli vienatūriai  SharanSharanSharan 
  Routan  
  Daugiatiksliai TransporterTransporterTransporterTransporter
 CaddyCaddyCaddyCaddy
  Komerciniai   Crafter
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt