Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Šis puikus automobilis yra laikomas būtent tuo Volvo modeliu, kuris šiai švediškai markei suteikė prestižinių automobilių gamintojo įvaizdį. Volvo 850 buvo gaminamas sedano, universalo kėbulais ir tai buvo vienas didžiausių inžinerinių to meto projektų Švedijoje. 1995 metais kartu su Porsche kompanija buvo sukurta galinga T-5R versija. Jos pagrindu buvo paimtas Volvo 850 variklis (B5234T3) su turbina, kurios slėgis elektronikos pagalba pakeltas iki 2 MPa (0,1 bar) kas davė papildomas 18 AG (13 kW). Viso šis variklis generavo 243 AG (181 kW) galią ir 300 Nm sukimo momentą ir buvo komplektuojamas su keturių laipsnių automatine pavarų dėže. Šis kampuotas Volvo nepaisant griežtų kėbulo formų pasiekė puikų oro pasipriešinimo koeficientą – tik 0,29. Spurtą nuo 0 iki 100 km/h atlikdavo per 5.8-6 sekundes, o maksimalus greitis buvo elektroniškai ribojamas iki 250 km/h. Vėliau T-5R buvo atnaujintas, įgavo kitą pavadinimą „Volvo 850 R“. Taigi Volvo 850 žinomas ne tik kaip praktiškas šeimos automobilis ar saugumo standartus diktuojantis automobilis, bet ir kaip dinamiškas ir sportiškas sedanas bei universalas.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Volvo 850 universalo kėbulu lenktyniavo British Touring Car Championship (BTCC) čempionate Tom Walkinshaw Racing (TWR) komandoje. Nepaisant akivaizdžių trūkumų automobilis buvo konkurencingas ir rodė visai neprastus rezultatus:
Volvo 850 buvo pirmasis priekiniais ratais varomas Volvo parduodamas Šiaurės Amerikoje.
Volvo 850 T-5R buvo pirmasis automobilis standartinėje įrangoje turintis keturias oro pagalves. Šoninės saugos oro pagalvės buvo sumontuotos sėdynių šonuose:
Volvo 850 taip pat buvo pirmasis sedanas turintis trijų taškų saugos diržus visose penkiose sėdimose vietose (ankstesni automobiliai dažniausiai turėdavo tik juosmens diržą keleiviui sėdinčiam centre ant galinės sėdynės).
wowka924
Lietuva
Parašė atsiliepimų: 1
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Lietuva
Parašė atsiliepimų: 1
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Patalpino: wowka924 | 2014-01-04 |
850s |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patvari pakaba, kebulas nepunantis, taupus
Daznai gendanti elektronika
|
Pagaminimo metai: 1994
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Pavarų dėžė: Mechaninė
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,3
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,5 |
Bendras automobilio aprašas |
Volvo 850s '94m 2.0l 105kw benzinas/dujos. Benzino rydavo iki 10l, duju 12l. Patvari pakaba, atsparus korozijai kebulas, tylus, galios uztenka, daznai genda elektronika. Pavedes nebuvo, kai reikejo tai vaziuodavo, savaitgaliais vis kazka taisydavau, per metus viena karta sugedo elektronika, pakeite puse davikliu, 3 OSM, zvaklaidzius, tramplioriu, zvakes, siurbli, beda issprende neilgam. |
Variklis |
2.0l 105kw pilnai uztenka vazinet tiek mieste tiek uzmiesti, pats variklis patikimas, megsta valgyt tepalus, tai ju liga (nuvaziuotem ~500km suvalgydavo apie litra tepalu), megsta kalti kompensatoriai jei nekeiti tepalo laiku, |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Didziausia beda - elektronika, per daug daznai genda, reikia daznai daryt diagnostika, nes vis kazkas genda |
Patarimai perkančiajam |
-Automobiliui susilus uzgesinti ir uzkurti, pakartot 2-3 kartus, jeigu su dujom, kad silta kurtusi ir ant duju, nes megsta silta nesivesti, o tai jau eilinis davikliu keitimas. -Ar neplaukioja apsukos. -Ar peciukas be pasaliniu garsu veikia. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 8)
Volvo modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | S40 | S40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V40 | V50 | V40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
C30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 850 | S70 | S60 | S60 | S60 | |||||||||||||||||||||||||||
V70 | V70 | V60 | V60 | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | S80 | S90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V70 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
V90 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | S80 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | C70 | C70 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | EX30 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | XC40 | |||||||||||||||||||||||||||||||
C40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | XC70 | XC70 | V90 Cross Country | |||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | XC60 | XC60 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | XC90 | XC90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volvo 850 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis