Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Kokybiškas interjeras
- Saugus ir komfortiškas
- Patogios sėdynės
TRŪKUMAI
- Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
- Ne toks smagus kaip konkurentai
- Trūksta Premium automobilių įvaizdžio
Pristatyti 2004 metais nauji S40 ir V50 (universalas) modeliai buvo gaminami ant naujos Volvo P1 platformos. Ši platforma taip pat naudoja bendrus mazgus su kitais automobiliais - Mazda3 ir Ford Focus. Automobiliuose naudojami linijiniai 5 cilindrų varikliai vystomi nuo Volvo 850 modelio. Galingiausias S40 turi T5 2.4 L 5 cilindrų skersai įmontuotą variklį su 220 AG (164 kW) galia, 320 Nm sukimo momentu ir visais varomaisiais ratais. Pirkėjams patiko kokybiškas interjeras, puiki surinkimo kokybė, komfortas, neblogas automobilio valdymas ir visa tai už palyginti nedidelę kainą. S40 buvo nominuotas 2005 metų Pasaulio Automobilio rinkimuose.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Volvo S40 buvo nominuotas 2005 metų geriausio Pasaulio automobilio rinkimuose. Tais pačiais metais S40 buvo išrinktas geriausiu metų kompaktišku sportišku automobiliu Kanadoje, bei geriausiu metų automobiliu Pietų Afrikos Respublikoje.
2019-05-14 |
S40 Benzas 2.4 automatas Amerikonas |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Dizainas(kaip kam),elektrine dalis neknisa proto
Eksplotacijos kainos neatitinka masinos ivaizdzio ir segmento (ji turetu buti mercedesu)
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,4
Kuro tipas: Benzinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 17,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 10,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Sveiki.Turiu sita masina 10metu.Pirkta buvo apynauja.Vaziuota labai mazai del tam tikru priezasciu , dabar pasieke 110000km.Kaip minejau yra amerikoniska ir su automatine deze.Kuro sanaudos tiesiog kosmines, be duju net negalvokite vazinet,nes bus bankrotas:) Mazas sukimo momentas zemose apsukose ir buka automatine deze taigi jeigu reik greiciau pavaziuot teks junginet rankiniu budu.Pakaba gan silpna,nors seip nera ji kieta ko galima tiketis is mazos masinos.Dziugina tik vienas dalykas,kad ant trasos galima vaziuot koki 140 ir bus tik 10l sanaudos.su elektra taip pat problemu nebuvo.Bet jeigu norit pirkti kazka panasaus gal siulyciau s60 kokiu 2007m ar kada ten baiginejos ju gamyba, ten dar "senosios mokyklos" masinos palyginus su sita. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Kas del remonto tai jis praktiskai siekia premium segmento kainas.Normalus guolis ne niam niam ar kuku gamybos bus 90 euru.Amortikas kokia 40-50.Tepalo eina 6,5l aisku ne pigaus, dezeje tepala reikia keist daznai,manau kas 40k km (irgi 7l), nes as nekeiciau iki 50 ir jau pradejo "spardytis". Kad nuimt deze, reik nukabint varikli, dezeje kad pakeist visa tepala ten ja reik irsrinkinet ir daug reikalu,beabejo dirza keisti irgi tas pats.Cia zmones rasineja ir giria dyzeliukus 1,6 ar 2.0 gal ju konstrukcija kitokia ir taip nebyra,bet apie savo taip negaliu pasakyti.Tarp kitko variklis su tiek pat kw amerikono ir europiecio vien vizualiai skirias , gal aisku jiem gamina kiek kitokius nes nera taip svarbu kuras.Zodziu genda daznai,remontai sudetingi ir brangus. Kaip minejau premium segmento kainos neesant tokiu. |
Patarimai perkančiajam |
Nepirkti.Yra kruvos masinu kurios vaziuoja taip pat arba maloniau ir uz daug pigiau. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 3)
Volvo modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | S40 | S40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V40 | V50 | V40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
C30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 850 | S70 | S60 | S60 | S60 | |||||||||||||||||||||||||||
V70 | V70 | V60 | V60 | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | S80 | S90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V70 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
V90 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | S80 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | C70 | C70 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | EX30 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | XC40 | |||||||||||||||||||||||||||||||
C40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | XC70 | XC70 | V90 Cross Country | |||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | XC60 | XC60 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | XC90 | XC90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volvo S40 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis