Markės
1894 iš 1917
Volvo S60, 2000 - 2009
549Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.33% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 49
7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 96% Ne 4%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Kokybiškas interjeras
  • Tylus ir komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
  • Brangus išlaikymas
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
"Galingiausias variantas vadinamas S60 R turi visų varomųjų ratų sistemą AWD (Haldex) sujungtą su 5 cilindrų 2.5 litro varikliu su 300 AG ir 400 Nm sukimo momentu"
Volvo S60 galų gale įtvirtino naują lūžį Volvo dizaino filosofijoje, nors yra panašus į prieš tai pasirodžiusį S80 modelį. Pati Volvo kompanija šį modelį įvardino kaip "revolvoliucija", todėl sekantys šios kompanijos modeliai laikosi būtent šio modelio pademonstruotos dizaino linijos. Automobilis buvo gaminamas ant Volvo P2 platformos, kuria dalijasi su kitais Volvo modeliais: S80, V70 ir XC90. Galingiausias variantas vadinamas S60 R turi visų varomųjų ratų sistemą AWD (Haldex) sujungtą su 5 cilindrų 2.5 litro varikliu su 300 AG ir 400 Nm sukimo momentu. Ši versija komplektuojama su 6 greičių mechanine pavarų dėže arba 5 greičių automatine. Kiti patobulinimai išskiriantys R serijos modelius iš kitų - keturių stūmoklių Brembo stabdžiai, 18" colių ratlankiai, mėlynos spalvos rodmenų apšvietimas, ksenoniniai žibintai ir stipresnė pakaba. Šis automobilis buvo testuojamas laidoje “Top Gear”, kur automobilio dinamika nebuvo labai pagirta, tačiau pagirtas automobilio patogumas. Jeremy Clarkson automobilį apibūdino kaip : "Tai daugiau mini Rolls-Royce Phantom versija nei rimtas konkurentas BMW M3". S60 buvo naudojamas įvairiose žiedinėse varžybose. SCCA Pro Racing World Challenge čempionate GT klasėje Volvo S60R varžėsi nuo 2006 metų, o 2010 metais laimėjo tiek lenktynininkų, tiek komandinėje įskaitoje. Keletą metų S60 varžėsi ir Swedish Touring Car čempionate, o nuo 2002 iki 2007 metų S60 net turėjo savo nuosavą lenktynių seriją, kurioje varžėsi 26 gamykliškai ruošti S60 modeliai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2000 metais Volvo S60 T5 pamušė net 18 Britanijos greičio rekordų, tame tarpe didžiausio vidutinio greičio rekordą 24 valandų laikotarpyje (serijiniam automobiliui darbinio tūrio klasėje nuo 2 iki 3 litrų) pasiekęs 217.4 km/h greitį:



S60 buvo naudojamas įvairiose žiedinėse varžybose. SCCA Pro Racing World Challenge čempionate GT klasėje Volvo S60R varžėsi nuo 2006 metų, o 2010 metais laimėjo tiek lenktynininkų, tiek komandinėje įskaitoje. Keletą metų S60 varžėsi ir Swedish Touring Car čempionate, o nuo 2002 iki 2007 metų S60 net turėjo savo nuosavą lenktynių seriją, kurioje varžėsi 26 gamykliškai ruošti S60 modeliai:



Patalpino: lomas | 2016-11-10
Volvo S60 2.4 125KW benzinas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Gera trauka, visai minksta, patogios sedynes
Didokas nuvertejimas, barskancios duru apdailos, apsisukimo spindulys didelis, gremezdiska, nemanevringa
Pagaminimo metai: 2000
Variklio darbinis tūris, l: 2,4
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Sedanas
Bendras automobilio aprašas
Bendra nuomone tokia: viduj sedint, bei vaziuojant atrodo gremezdiskas daiktas, sunku apsisukt, labai didelis apsisukimo spindulys, reikia labai jausti atstumus, kad nenubraukti kur nors. Sedines pakankamai patogios, slykstus sildomu sedyniu jausmas, atrodo lyg su elektra krecia. Labai nekokybiskos duru apdailos, kadangi jos susideda is poros elementu t.y. vidurine dalis yra priklijuota, ja galima atlupus pakeisti, tad stipriau atidarinejant durus ta apdaila tiesiog iluzta i duris, tos pacios apdailos karts nuo karto megzta pabarsket vaziuojant. Bagazine ne per didziausia, bet butiniausi daiktai sutilps, kaip ir pora ar net keli bulviu maisai. Kadangi sis auto buvo benzininis su 125kw, trauka visai nebloga, bet smarkiai spaudziant kuro rodykle krisdavo zemyn sparciai, mieste neekonomiskas auto butu, nebent vazinet 70% uzmiesti o likusius mieste, taciau galima stayt dujas ir bedu nematyt, bet neesme kiek ji ryjo. Auto buvo pirktas Lietuvoj 2000 metais kaip ir pagamintas, imones, nedamustas buvo, pakankamai tvarkingas, pralekes apie ~450000, per ta liake buvo perinkinetas variklis, buvo perkaites. Kaip ir minesiu kitoje skiltyje, jog sio auto nuvertejimas yra didokas. Kadangi si auto galeciau palygnti su Renault Laguna II 1.8, jie praktiskai identiski komfortu, bei patvarumu, gal Volvo truputi minksciau vaziavo, bet tai kad buvo su R15 padangos balioninem, o Laguna su R17 zemo profilio, tad skirtumas gal net vienas, traku aisku skirtinga, nes kur pas viena 125kw o pas kita 88kw. Kadangi Laguna ekonomiskesne teko pasilikti ja, o Volvas tegul verteja pas kita seimininka. Gal kada ateiti jei imti Volvo tai turbut su dujom, arba su Turbo arba R modeliuka. Ir viso sio auto verdiktas, jog jos vardas kainuoja nemazai, taciau jis tiek nevertas...
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Eksploatacija, nera gan brangi, dar priklausomai nuo detaliu patvarumo ir prekinio zenklo. Nuvertejimas didelis, pirktas pigiausias Autogide uz mazdaug ~2500Eur, su tam tikrais kebulo trukumais, taciau sutvarkius, auto atrode lyg naujas, taciau po ne pilnu metu parduotas vos vos uz 1200Eur, ne del to kad jai kazkas buvo ar baisiai atrode, viskas idealiai veike ir atrode, tiesiog tu Volvu pilna ant kiekvieno kampo ir paklausa ju mazeja ir nuverteja. Investavimas i tokia auto butu nuostolingas, nebent i koki vienetini Volvo S60 R modeli.
Patarimai perkančiajam
Pirkit kuo pigesni, kad nebutu daug nuvertejimo ir asaru :D
Įvertink šį atsiliepimą (viso 13)
Volvo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  S40S40  
 V40V50V40 
  C30  
  Vidutiniai 850S70S60S60S60
 V70V70 V60V60
  Dideli   S80S90
  V70  
   V90
  Reprezentaciniai  S80   
  Kupė  C70C70  
  Mini krosoveriai     EX30
  Krosoveriai    XC40
    C40
  Dideli krosoveriai  XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai   XC60XC60
  Dideli visureigiai   XC90XC90
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt