Markės
1894 iš 1917
Volvo S60, 2000 - 2009
549Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.33% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 49
7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 96% Ne 4%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Kokybiškas interjeras
  • Tylus ir komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
  • Brangus išlaikymas
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
"Galingiausias variantas vadinamas S60 R turi visų varomųjų ratų sistemą AWD (Haldex) sujungtą su 5 cilindrų 2.5 litro varikliu su 300 AG ir 400 Nm sukimo momentu"
Volvo S60 galų gale įtvirtino naują lūžį Volvo dizaino filosofijoje, nors yra panašus į prieš tai pasirodžiusį S80 modelį. Pati Volvo kompanija šį modelį įvardino kaip "revolvoliucija", todėl sekantys šios kompanijos modeliai laikosi būtent šio modelio pademonstruotos dizaino linijos. Automobilis buvo gaminamas ant Volvo P2 platformos, kuria dalijasi su kitais Volvo modeliais: S80, V70 ir XC90. Galingiausias variantas vadinamas S60 R turi visų varomųjų ratų sistemą AWD (Haldex) sujungtą su 5 cilindrų 2.5 litro varikliu su 300 AG ir 400 Nm sukimo momentu. Ši versija komplektuojama su 6 greičių mechanine pavarų dėže arba 5 greičių automatine. Kiti patobulinimai išskiriantys R serijos modelius iš kitų - keturių stūmoklių Brembo stabdžiai, 18" colių ratlankiai, mėlynos spalvos rodmenų apšvietimas, ksenoniniai žibintai ir stipresnė pakaba. Šis automobilis buvo testuojamas laidoje “Top Gear”, kur automobilio dinamika nebuvo labai pagirta, tačiau pagirtas automobilio patogumas. Jeremy Clarkson automobilį apibūdino kaip : "Tai daugiau mini Rolls-Royce Phantom versija nei rimtas konkurentas BMW M3". S60 buvo naudojamas įvairiose žiedinėse varžybose. SCCA Pro Racing World Challenge čempionate GT klasėje Volvo S60R varžėsi nuo 2006 metų, o 2010 metais laimėjo tiek lenktynininkų, tiek komandinėje įskaitoje. Keletą metų S60 varžėsi ir Swedish Touring Car čempionate, o nuo 2002 iki 2007 metų S60 net turėjo savo nuosavą lenktynių seriją, kurioje varžėsi 26 gamykliškai ruošti S60 modeliai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2000 metais Volvo S60 T5 pamušė net 18 Britanijos greičio rekordų, tame tarpe didžiausio vidutinio greičio rekordą 24 valandų laikotarpyje (serijiniam automobiliui darbinio tūrio klasėje nuo 2 iki 3 litrų) pasiekęs 217.4 km/h greitį:



S60 buvo naudojamas įvairiose žiedinėse varžybose. SCCA Pro Racing World Challenge čempionate GT klasėje Volvo S60R varžėsi nuo 2006 metų, o 2010 metais laimėjo tiek lenktynininkų, tiek komandinėje įskaitoje. Keletą metų S60 varžėsi ir Swedish Touring Car čempionate, o nuo 2002 iki 2007 metų S60 net turėjo savo nuosavą lenktynių seriją, kurioje varžėsi 26 gamykliškai ruošti S60 modeliai:



Patalpino: Marius | 2010-02-21
S60 D5 MPD - Kai norisi nepastebimo isskirtinumo bei idealaus galios ir ekonomijos santykio
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Saugumas, patogumas, isvaizda ir isskirtinumas, minkstai rieda ir taupus, gera garso aparatura, nebrangus draudimas
didelis apsisukimo spindulys, bagazines dangcio forma, reiklus kuro kokybei
Bendras automobilio aprašas
automobili pirkau pries pusantro menesio ir kol kas vis dar negaliu atsidziaugti. kadangi turejau pirkti automobili (nes vazinejau su brolio), tai skyriau daug laiko paieskoms. pagrindiniai kriterijai buvo sie: saugumas, taupumas, eksploatacija ir patogumas. S60 D5 atitiko mano kriterijus. SAUGUMAS - cia jau pagrindinis Volvo markes arkliukas, tad daug ka ir nekalbesiu, nes Volvo ir saugumas yra kaip sinonimai. TAUPUMAS - 2,4 dyzelinu varomas variklis, 120 KW (163AG) ir 340 NM - duomenys, kuriu reikia, kai turi mazai laiko ir vietos lenkimui ar isiliejimui i judejima. o vidutinis apetitas ziema apie 6,5. trasoje vaziuojant apie 100 km/h iki 5,5 litro. EKSPLOATACIJA - na dalys kainuos daugiau nei kai kuriu vokisku ar japonisku markiu, bet jos ir laikys ilgiau. geriau jau originalios, nes priesingu atveju teks vel keisti. pagrindinio dirzo keitimas su detalemis apie 500 litu kainuoja, o dirzo keitimo intervalas 160 000 km arba 8 metai. nemazas skirtumas, lyginant su Audi ar WV. po pirkimo pasikeiciau dirza, itempejus, "parazitus", sintetinius tepalus, ausinimo skysti, vandens pompa, dvi pakaitinimo zvakes, stabdziu skysti ir dar sureguliavo sviesas - visas tas malonumas 1600 lt ir cia Vilniaus serviso (ne garazo) kaina! kol kas niekas negedo. PATOGUMAS - nezinau kaip kitiems, bet man Volvo sedynes yra pacios patogiausios, kukiose esu sedejes. tad net ilgose kelionese nepavargsti. salono ergonomika taip pat gerai apgalvota ir net nekreipdamas demesio i centrine konsole, gali reguliuoti klimato kontrole ar muziko nustatymus. apie aparatura galima vesti atskira tema, nes kaip gamykliniam variantui ji yra labai geros kokybes ir tikrai graziai skamba. tad tiems, kas megsta klausytis muzikos - sis modelis turetu patikti. automobilis pakankamai minkstas, bet kelia laiko gerai. pirmasis trukumas, kuri pastebejau, buvo apsisukimo spindulys, kuris yra tikrai nemazas, kaip tokios ratu bazes automobiliui. siaip S60 yra vidutinio dydzio sedanas su isbaigtu ir patogiu salonu, pakankamai talpia bagazine (gal kiek priejimas yra nepatogus) ir vis dar isskirtinis gatvese. na ne SAAB, bet vis geriau nei WV ar AUDI :) taip pat ir su draudimu, kuris yra pigesnis, nei WV Golf, o juk automobiliai skiriasi ir salono irangos sarasas standartiniame Volvo yra tikrai netrumpas.
Variklis
kaip jau minejau - 120 KW (163AG) ir 340 NM yra pakankamai rimti duomenys tokiam automobiliui, tad lenkimas vykdomas be problemu ir o galia isvystoma placiame sukiu diapazone (pagreitis iki 100 km/h per 9,5 s.). gal tik truksta 6 pavaros, nes manasis turi mechanine PD ir tik 5 pavaras, nes sestoji nepamaisytu. po atnajinimo (2004 pabaigoje) jau detos 6 pavaru dezes. variklio charakteristikos ir taupumo duomenys savo laiku buvo sukelusios daug nuostabos, kad tokiu galios ir sukimo momentu pasizymintis variklis gali buti toks taupus. tam padeda ir auksto slegio purkstukai, kurie labai nemegsta blogos kokybes kuro. tad jei jau isigijote D5 varikli - pilkite tik gerus degalus, nes priesingu atveju purkstukas kainuos nemazus pinigus (beveik 1000 uz vieneta)
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
kas kaip supranta eksploatacija - as priziuriu automobili ir jei tik kazkas itartino pasirodo, stengiuosi varyti i servisa ir, reikalui esant, pasalinti problema. tokiu budu geriau prevencija, nei reabilitacija. bet kokiu atveju - po BMW e39 sis tikrai nebus brangiai eksploatuojamas, nes sis modelis laikomas pakankamai patikimu, bet prieziuros reikes daugiau nei Toyotai ar Hondai. kaip tokiu metu automobiliui (manasis 2004) nereiketu tiketis ir poros simtu litu per metus, bet, kad bus maziau nei 1000 - tai tikrai.
Patarimai perkančiajam
pirkti tik su dyzelinius variklius ismananciu kolega ir butinai isbandyti vaziuojant, o ne vien tik uzvedus ir stovint, nuodugniai patikrinti ant keltuvo.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 54)
Volvo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  S40S40  
 V40V50V40 
  C30  
  Vidutiniai 850S70S60S60S60
 V70V70 V60V60
  Dideli   S80S90
  V70  
   V90
  Reprezentaciniai  S80   
  Kupė  C70C70  
  Mini krosoveriai     EX30
  Krosoveriai    XC40
    C40
  Dideli krosoveriai  XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai   XC60XC60
  Dideli visureigiai   XC90XC90
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt