Markės
1888 iš 1911
Volvo S60, 2000 - 2009
549Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.33% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 49
7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 96% Ne 4%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Kokybiškas interjeras
  • Tylus ir komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
  • Brangus išlaikymas
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
"Galingiausias variantas vadinamas S60 R turi visų varomųjų ratų sistemą AWD (Haldex) sujungtą su 5 cilindrų 2.5 litro varikliu su 300 AG ir 400 Nm sukimo momentu"
Volvo S60 galų gale įtvirtino naują lūžį Volvo dizaino filosofijoje, nors yra panašus į prieš tai pasirodžiusį S80 modelį. Pati Volvo kompanija šį modelį įvardino kaip "revolvoliucija", todėl sekantys šios kompanijos modeliai laikosi būtent šio modelio pademonstruotos dizaino linijos. Automobilis buvo gaminamas ant Volvo P2 platformos, kuria dalijasi su kitais Volvo modeliais: S80, V70 ir XC90. Galingiausias variantas vadinamas S60 R turi visų varomųjų ratų sistemą AWD (Haldex) sujungtą su 5 cilindrų 2.5 litro varikliu su 300 AG ir 400 Nm sukimo momentu. Ši versija komplektuojama su 6 greičių mechanine pavarų dėže arba 5 greičių automatine. Kiti patobulinimai išskiriantys R serijos modelius iš kitų - keturių stūmoklių Brembo stabdžiai, 18" colių ratlankiai, mėlynos spalvos rodmenų apšvietimas, ksenoniniai žibintai ir stipresnė pakaba. Šis automobilis buvo testuojamas laidoje “Top Gear”, kur automobilio dinamika nebuvo labai pagirta, tačiau pagirtas automobilio patogumas. Jeremy Clarkson automobilį apibūdino kaip : "Tai daugiau mini Rolls-Royce Phantom versija nei rimtas konkurentas BMW M3". S60 buvo naudojamas įvairiose žiedinėse varžybose. SCCA Pro Racing World Challenge čempionate GT klasėje Volvo S60R varžėsi nuo 2006 metų, o 2010 metais laimėjo tiek lenktynininkų, tiek komandinėje įskaitoje. Keletą metų S60 varžėsi ir Swedish Touring Car čempionate, o nuo 2002 iki 2007 metų S60 net turėjo savo nuosavą lenktynių seriją, kurioje varžėsi 26 gamykliškai ruošti S60 modeliai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2000 metais Volvo S60 T5 pamušė net 18 Britanijos greičio rekordų, tame tarpe didžiausio vidutinio greičio rekordą 24 valandų laikotarpyje (serijiniam automobiliui darbinio tūrio klasėje nuo 2 iki 3 litrų) pasiekęs 217.4 km/h greitį:



S60 buvo naudojamas įvairiose žiedinėse varžybose. SCCA Pro Racing World Challenge čempionate GT klasėje Volvo S60R varžėsi nuo 2006 metų, o 2010 metais laimėjo tiek lenktynininkų, tiek komandinėje įskaitoje. Keletą metų S60 varžėsi ir Swedish Touring Car čempionate, o nuo 2002 iki 2007 metų S60 net turėjo savo nuosavą lenktynių seriją, kurioje varžėsi 26 gamykliškai ruošti S60 modeliai:



Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 49
Marius | 2011-10-17
Komfortiškas ir patikimas, labiau tinkamas ilgoms kelionėms nei miestui
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, patikimumas, surinkimo kokybė, paprasta važiuoklė remontui
Mažas manevringumas, neekonomiškas benzininis variklis, nepatogi bagažinė
Važinėju apie 3 metus su Volvo S60, 2.4 benzas/dujos, 2001m gamybos, 260 000km. Ir vis dar negaliu atsidžiaugti automobilio komfortu ir apgalvotomis detalėmis. Nors salonas ir nėra išvaizdus ir visiškai neįkvepiantis, tačiau ergonomika tai atperka. Iškart pradėsiu nuo to, ką dauguma pastebi iškart įsėdę, tai labai patogios sėdynės su daugybe reguliavimo galimybių. Nesinori išlipti net po 3-4 valandų vairavimo. Ne veltui Švediška prabanga yra komfortas, o ne brangiai atrodančios detalės. Valdymo rankenėlės lengvai pasiekiamos, daug malonių smulkmenų, prie kurių taip lengva priprasti: temstantis veidrodėlis, šildomi šoniniai veidrodėliai, ratuku reguliuojamas valytuvų greitis, puikūs standartiniai garsiakalbiai, net nesinori dėti papildomų. Kokybiškai surinktas salonas, nors priekinė panelė ir turi devėjimosi žymių, tačiau salone per laiką taip ir neatsirado jokių pašalinių krebždesių nors Lietuvoje eksploatuojama jau ne vienerius metus. Gedimai? Praktiškai jokių apart einamųjų važiuoklės remontų (sailenblokai, traukutės). Beje teko keisti kuro pompą, bet šito būtų pavykę išvengti laiku pasikeitus kuro filtrą ir nevažinėjant su mažiau nei puse kuro bako. Kuro pompa lepesnė dalis, tačiau ne priežastis nepirkti volvo dar kartą! Bagažinės norėtūsi didesnės, nėra labai patogu ir grūsti daiktus pusiau įlindus pačiam. Apsisukimo spindulys didelis, tad mieste kartais gali tekti pavargti parkuojantis ankštesnėse erdvėse. Manevringumas ne stiprioji automobilio pusė, taip pat norintiems paraliuoti nebus geru pasirinkimu. Nors 170ag netgi su dujomis yra daugiau nei pakankama prireikus greičio standartinėmis vairavimo salygomis. Ir vistik gan minkštas važiavimas ir tylus variklio darbas leidžia manyti, kad šis automobilis daugiau skirtas užmiesčio ilgesnėms kelionėms. Net ir po 3-4 val. vairavimo nesinori išlipti. Juk jau minėjau, kokios patogios sėdynės, tiesa?;) Pasiilgstu pasivažinėjimo šiuo automobiliu. Tylus, patikimas, bet nėra ekonomiškas. Tačiau tiesioginio įpurškimo dujos padėjo išspręsti ir šią problemą: vid. sąnaudos apie 11L, kas pagal kainą atitinka apie 6L benzino. Kaip 170ag automobiliui tai yra labai gerai. Tiesa teko keisti 'babinas' prieš 3 metus, tačiau po to karto, jokio papildomo remonto varikliui. Remontuojantis pas dylerį nebus pigu, tačiau važiuoklė nėra sudėtinga, tad einamuosius remontus gali atlikti ir eiliniai meistrai. Detalės ne iš pigiųjų, bet tikrai ne pačios brangiausios, nesureikšminčiau. Patikrinti automatinę greičių dėžę, pažiūrėti ar netarška granatos (vidinės gali subyrėti iš esmės tik dėl buvusių remonto klaidų, tačiau tokiu atveju reikės keisti visą pusašį). Patikrinti, ar veikia elektronika valdoma iš vairuotojo durelių įskaitant ir centrinį užraktą: pasak oficialaus dylerio, kažkurių ankstesnių metų laidos S60 turėjo ydą vairuotojo durų modulyje (DDM), pakeitimas gali kainuoti iki 2000LT, nors man to nepasitaikė.
Pilnas atsiliepimas...
Vaidotas | 2010-03-04
VOLVO S60, 2.4i, 125kW, automatas, 2000-11
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, saugumas, patogumas
mazas manevringumas, zemoka
2009-06 nusipirkau VOLVO S60 su 170000 km rida. Pirkau VOLVO, nes labai patikimas, saugus, labai patogus ir bent jau man labai grazus (nesenstantis masinai 10 metu o dizainas nepasenes). Vazinejant labai nustebino gera garso izoliacija, gamykline aparatura (kartais kai pasigarsinu atrodo, kad kokioj diskotekoj buciau), labai patogios sedynes, patogus prietaisu isdestymas, aukstos kokybes apdailos medziagos kaip sakoma masina sukurta malonumui. minusai 1. Labai jau nemanevringa, didelis apsisukimo spindulys. 2. Zemoka, jau nekarta priekiniu bamperiu, dugnu kabines esu, ko nebuvo su BMW5 E39 2.4i 125kW benzas, automatas. Galia jauciasi tik pacioj pradzioj kai pajudi is vietos, toliau bandant isspausti daugiau neleidzia elektronika, t.y. neleidzia isprievartauti pavaru dezes ir variklio. kaip sakoma nepalakstysi :) Nupirkes idejau dujas jokiu problemu su uzvedimu, variklio darbu nera. kuro sanaudos trasoj 10 ltr/100km, mieste 12-15 ltr/100 km kaip spausi. Man gaunasi apie 14 ltr Detales palyginus su vokiskom, japoniskom brangesnes, bet nera "lievaku", kaip sakoma viena karta pakeitei ir uzmirsai. tik nupirkes keiciau: 1. pagrindini dirza su itempejais 2. alyva (sintetine Castrol 0W30) ir alyvos filtra 3. oro filtra 4. priekiniu sakiu sailenblokus (4 vnt) 5. ausinimo skysti detales ir darbas kainavo 1090 Lt ir visos problemos tuo pasibaige. jau pravaziaves 22000 km ir jokiu problemu Kainos ir kokybes labai geras santykis. Pries perkant jei yra galimybe nuvaryt i Sostena pilnam patikrinimui, paaukosi 200 lt bet pasakys visa teisybe apie masina, ko pasekoje perkant galesi is pardavejo kaina numusinet. O jei pardavejas atsisako varyt patikrinimui patariu nepirkt
Pilnas atsiliepimas...
volvo S60 | 2010-02-24
Volvo S60
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, ekonomija
Dydis, pasukamumas
Volvo S60 2.4D 96kW 2002 m. Volvo S60 2.4D 96kW 2002 m. Puikus galios, komforto ir ekonomijos variantas (kalbu apie S60 2.4D 96kW 2002 m.). Didokas mieste, mažokas pasukamumo kampas.
Pilnas atsiliepimas...
Marius | 2010-02-21
S60 D5 MPD - Kai norisi nepastebimo isskirtinumo bei idealaus galios ir ekonomijos santykio
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugumas, patogumas, isvaizda ir isskirtinumas, minkstai rieda ir taupus, gera garso aparatura, nebrangus draudimas
didelis apsisukimo spindulys, bagazines dangcio forma, reiklus kuro kokybei
automobili pirkau pries pusantro menesio ir kol kas vis dar negaliu atsidziaugti. kadangi turejau pirkti automobili (nes vazinejau su brolio), tai skyriau daug laiko paieskoms. pagrindiniai kriterijai buvo sie: saugumas, taupumas, eksploatacija ir patogumas. S60 D5 atitiko mano kriterijus. SAUGUMAS - cia jau pagrindinis Volvo markes arkliukas, tad daug ka ir nekalbesiu, nes Volvo ir saugumas yra kaip sinonimai. TAUPUMAS - 2,4 dyzelinu varomas variklis, 120 KW (163AG) ir 340 NM - duomenys, kuriu reikia, kai turi mazai laiko ir vietos lenkimui ar isiliejimui i judejima. o vidutinis apetitas ziema apie 6,5. trasoje vaziuojant apie 100 km/h iki 5,5 litro. EKSPLOATACIJA - na dalys kainuos daugiau nei kai kuriu vokisku ar japonisku markiu, bet jos ir laikys ilgiau. geriau jau originalios, nes priesingu atveju teks vel keisti. pagrindinio dirzo keitimas su detalemis apie 500 litu kainuoja, o dirzo keitimo intervalas 160 000 km arba 8 metai. nemazas skirtumas, lyginant su Audi ar WV. po pirkimo pasikeiciau dirza, itempejus, "parazitus", sintetinius tepalus, ausinimo skysti, vandens pompa, dvi pakaitinimo zvakes, stabdziu skysti ir dar sureguliavo sviesas - visas tas malonumas 1600 lt ir cia Vilniaus serviso (ne garazo) kaina! kol kas niekas negedo. PATOGUMAS - nezinau kaip kitiems, bet man Volvo sedynes yra pacios patogiausios, kukiose esu sedejes. tad net ilgose kelionese nepavargsti. salono ergonomika taip pat gerai apgalvota ir net nekreipdamas demesio i centrine konsole, gali reguliuoti klimato kontrole ar muziko nustatymus. apie aparatura galima vesti atskira tema, nes kaip gamykliniam variantui ji yra labai geros kokybes ir tikrai graziai skamba. tad tiems, kas megsta klausytis muzikos - sis modelis turetu patikti. automobilis pakankamai minkstas, bet kelia laiko gerai. pirmasis trukumas, kuri pastebejau, buvo apsisukimo spindulys, kuris yra tikrai nemazas, kaip tokios ratu bazes automobiliui. siaip S60 yra vidutinio dydzio sedanas su isbaigtu ir patogiu salonu, pakankamai talpia bagazine (gal kiek priejimas yra nepatogus) ir vis dar isskirtinis gatvese. na ne SAAB, bet vis geriau nei WV ar AUDI :) taip pat ir su draudimu, kuris yra pigesnis, nei WV Golf, o juk automobiliai skiriasi ir salono irangos sarasas standartiniame Volvo yra tikrai netrumpas. kaip jau minejau - 120 KW (163AG) ir 340 NM yra pakankamai rimti duomenys tokiam automobiliui, tad lenkimas vykdomas be problemu ir o galia isvystoma placiame sukiu diapazone (pagreitis iki 100 km/h per 9,5 s.). gal tik truksta 6 pavaros, nes manasis turi mechanine PD ir tik 5 pavaras, nes sestoji nepamaisytu. po atnajinimo (2004 pabaigoje) jau detos 6 pavaru dezes. variklio charakteristikos ir taupumo duomenys savo laiku buvo sukelusios daug nuostabos, kad tokiu galios ir sukimo momentu pasizymintis variklis gali buti toks taupus. tam padeda ir auksto slegio purkstukai, kurie labai nemegsta blogos kokybes kuro. tad jei jau isigijote D5 varikli - pilkite tik gerus degalus, nes priesingu atveju purkstukas kainuos nemazus pinigus (beveik 1000 uz vieneta) kas kaip supranta eksploatacija - as priziuriu automobili ir jei tik kazkas itartino pasirodo, stengiuosi varyti i servisa ir, reikalui esant, pasalinti problema. tokiu budu geriau prevencija, nei reabilitacija. bet kokiu atveju - po BMW e39 sis tikrai nebus brangiai eksploatuojamas, nes sis modelis laikomas pakankamai patikimu, bet prieziuros reikes daugiau nei Toyotai ar Hondai. kaip tokiu metu automobiliui (manasis 2004) nereiketu tiketis ir poros simtu litu per metus, bet, kad bus maziau nei 1000 - tai tikrai. pirkti tik su dyzelinius variklius ismananciu kolega ir butinai isbandyti vaziuojant, o ne vien tik uzvedus ir stovint, nuodugniai patikrinti ant keltuvo.
Pilnas atsiliepimas...
Liutauras | 2010-02-20
Solidus, komfortiskas, ekonomiskas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai komfortiskas automobilis - tylus, minkstas, su labai geromis sedynemis. Puikus variklis - galingas, tuo paciu labai ekonomiskas. Bendrai - labai malonus automobilis ilgose kelionese.
Kiek gremezdiskas sukinetis mieste (prastas apsisukimo spindulys), ankstas interjeras. Detaliu kainos kandziojasi.
Nusipirkau ne per seniausiai si Volvo su 2.4 turbodyzeliniu varikliu. Ka gi, kol kas esu be galo patenkintas. Anksciau niekada nevazinejau su Volvo, taciau sikart ieskojau patogaus, komfortisko automobilio, butinai su dyzeliniu varikliu ir uz padoria kaina. Aisku galima buvo ziureti i BMW 5, taciau jo kaina yra per didele ir nepagrista, galima buvo ziureti i Mersa E, taciau man jie apskritai nepatinka, o ir dyzeliniai varikliai labai silpni. Kas pirmiausia krenta i akis tai automobilio kokybe - viduje niekas visiskai nebarska, surinkimas puikus, jokiu krebzdesiu ir apskritai salonas labai tylus. Salono sedynes yra dalinai padengtos oda, sedeti nesveikai patogu. Patogesniu sedyniu nesu regejes. Prietaisu skydelis labai kokybiskas, medziagos labai malonios liesti, man labai patinka taip kai pvaldoma sildymo sistema - su zmogeliuku, originalu, paprasta, grazu. Labai gera originali garso aparatura. Tiesa, viduje galetu buti daugiau erdves (atrodo lyg vaziuotum klase zemesniame automobilyje), taip pat bagazine mazoka ir priejimas ne pats geriausias. Is isores automobilis atrodo labai padoriai, dizainas net ir siandien nepasenes - ne veltui ji gamina dar ir dabar. Automobilis nesportiskas, tuo ji BMW 5 neprilygs. Taciau komfortas cia aukstumoje. Variklis dirba labai tyliai, nesijaucia vibraciju ar kitu dyzeliams budingu dalyku. Galia taip pat yra gera, jauciama tokiame sunkiame automobilyje. Trasoje automobilis suryja tik 6-6.5l/100km. Vidutiniskai apie 7-8l/100km.Labai ekonomiskas auto. Nepatogus priejimas keiciant lemputes, megsta "valgyti padangas". Sankabos pedalas "sunkokas", taciau tai savotiskai prideda kokybes ispudi. Teko keisti pusasi. Beveik idealus automobilis!
Pilnas atsiliepimas...
wvaidas | 2009-10-12
Volvo S60
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai nervina labai paprastai ištraukiamos, ir dėl to ištisai vagiamos, priekinės grotelės. 2,4 Po nusipirkimo diržai/tepalai/filtrai, vėliau - priekinius amortizatorius, stabdžių kaladėles, durų ir langų valdymo blokelį priekines radiatoriaus groteles (ačių narkomanėliams).
Pilnas atsiliepimas...
Svecias | 2009-06-16
Volvo S60
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Sudu sudas o ne masina, automatine greiciu deze visoms sugenda po 100000km, tik pasibaigus garantijai zopa pareina, vienu zodziu kalnas pinigu-sudo kruva! 2.4T  147kw Galinius amortikus, visus sarnyrus, salenblokus, variklio pagalve, stabilizatorius, greiciu deze.
Pilnas atsiliepimas...
vaiddass | 2009-02-12
S 60 D5
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai geras ir komfortiskas auto. Gera garso izoliacija. Tyliai dirba variklis. Ekonomiskas(6 pavaru mano). Puikus kainos ir kokybes santykis! Labai grazus dizainas :) 2.4L 136kw 400Nm Nieko nekeiciau, nes masina dar mazai pravaziavusi. Turiu tik pora menesiu.
Pilnas atsiliepimas...
Nerijus P | 2009-02-03
Volvo S60 – rimtas, bet nepigus automobilis.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Prabangus, patogus automobilis uz gan nebloga kaina. Siaip tikrai gerai surinktas, nebarska ir ganetinai tylus, nebloga galia, jei nekreipsi demesio i kuro islaidas.
Brangus islaikyti, neekonomiskas variklis, susidariau problematisko automobilio ispudi.
Sis automobilis turbut geras tuo, kad uz tokia kaina ir tokiu paciu metu nenusipirksi Mercedes E, BMW 5 arba Audi A6. Siaip automobilis prabanga prilygsta siems konkurentams. Teko vazineti su 2.4 turbo benzininiu varikliu, automobilis buvo parvarytas is JAV. Siaip automobilis sudaro ispudi sunkaus, didelio automobilio ispudi, taciau automobilis yra manevringas. Kazkodel problemu mieste nesukelia. Automatine deze paliko nebloga ispudi – nieko negaliu pridurti. Viduje – buvo oda, visai neblogos patogios sedynes, taciau galinese sedynese galetu buti daugiau vietos. Inetrjero medziagos – neblogos. Taciau elektronikos taip ir nesupratau iki galo, net nezinau ar ji buvo pagedusi ar ji taip keistai veike. Variklis salyginai neblogas, nes trauka jo nebloga jei spaudi iki dugno (su automatine greiciu deze), taciau benzina ryja klaikiai – cia jau nesvarbu ar spaudi ar ne :) Nzn, gal jis turejo kazkokiu problemu, bet tikrai ryjo daug benzino ~15 l/100km. Ispudis visgi toks, kad vaziuoji su silpnesniu varikliu nei yra istikruju. Siaip labai brangus islaikyti automobilis. Kadangi jis buvo gerokai dauztas, tai nuolat iskildavo visokiu smulkiu problemu. Daug pinigu teks padziauti ant benzino, turbut tokiam automobiliui reikia dyzelio, arba bent benzininio be turbinos. Oakabos detales brangios, visos kitos – taip pat :) Reiktu pasitikrinti ivairias smulkmenas, elektronika, pakaba. Nemanau, kad automobilis turi kazkokiu labai aiskiu ydu.
Pilnas atsiliepimas...
 
12345
Volvo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  S40S40  
 V40V50V40 
  C30  
  Vidutiniai 850S70S60S60S60
 V70V70 V60V60
  Dideli   S80S90
  V70  
   V90
  Reprezentaciniai  S80   
  Kupė  C70C70  
  Mini krosoveriai     EX30
  Krosoveriai    XC40
    C40
  Dideli krosoveriai  XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai   XC60XC60
  Dideli visureigiai   XC90XC90
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt