Markės
1603 iš 1626
Volvo S60 2000 - 2009
Volvo S60, 2000 - 2009
546Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.32% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 46
6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 96% Ne 4%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Kokybiškas interjeras
  • Tylus ir komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
  • Brangus išlaikymas
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
"Galingiausias variantas vadinamas S60 R turi visų varomųjų ratų sistemą AWD (Haldex) sujungtą su 5 cilindrų 2.5 litro varikliu su 300 AG ir 400 Nm sukimo momentu"
S60 modelis galų gale įtvirtino naują lūžį Volvo dizaino filosofijoje, nors yra panašus į neseniai pasirodžiusį S80. Pats Volvo šį modelį įvardino kaip "revolvoliucija", todėl sekantys šios kompanijos modeliai laikosi būtent šio modelio demonstruotos dizaino linijos. Automobilis gaminamas ant Volvo P2 platformos, kuria dalijasi su kitais Volvo modeliais: S80, V70 ir XC90. Galingiausias variantas vadinamas S60 R turi visų varomųjų ratų sistemą AWD (Haldex) sujungtą su 5 cilindrų 2.5 litro varikliu su 300 AG ir 400 Nm sukimo momentu. Ši versija derinama su 6 greičių mechanine pavarų dėže arba 5 greičių automatine. Kiti patobulinimai išskiriantys R serijos modelius iš kitų - keturių stūmoklių Brembo stabdžiai, 18" colių ratlankiai, mėlynos spalvos rodmenų apšvietimas, ksenoniniai žibintai ir 4C pakaba. Šis automobilis buvo testuojamas laidoje “Top Gear”, kur automobilio dinamika nebuvo labai pagirta, tačiau pagirtas automobilio patogumas. Jeremy Clarkson automobilį apibūdino kaip : "Tai daugiau mini Rolls-Royce Phantom versija nei rimtas konkurentas BMW M3".
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2000 metais Volvo S60 T5 pamušė net 18 Britanijos greičio rekordų, tame tarpe didžiausio vidutinio greičio rekordą 24 valandų laikotarpyje (serijiniam automobiliui darbinio tūrio klasėje nuo 2 iki 3 litrų) pasiekęs  217.4 km/h greitį.

S60 buvo naudojamas įvairiose žiedinėse varžybose. SCCA Pro Racing World Challenge čempionate GT klasėje Volvo S60R varžėsi nuo 2006 metų, o 2010 metais laimėjo tiek lenktynininkų, tiek komandinėje įskaitoje. Keletą metų S60 varžėsi  ir Swedish Touring Car čempionate, o nuo 2002 iki 2007 metų S60 net turėjo savo nuosavą lenktynių seriją, kurioje varžėsi 26 gamykliškai ruošti S60 modeliai.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 46
Marius | 2010-02-21
S60 D5 MPD - Kai norisi nepastebimo isskirtinumo bei idealaus galios ir ekonomijos santykio
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugumas, patogumas, isvaizda ir isskirtinumas, minkstai rieda ir taupus, gera garso aparatura, nebrangus draudimas
didelis apsisukimo spindulys, bagazines dangcio forma, reiklus kuro kokybei
automobili pirkau pries pusantro menesio ir kol kas vis dar negaliu atsidziaugti. kadangi turejau pirkti automobili (nes vazinejau su brolio), tai skyriau daug laiko paieskoms. pagrindiniai kriterijai buvo sie: saugumas, taupumas, eksploatacija ir patogumas. S60 D5 atitiko mano kriterijus. SAUGUMAS - cia jau pagrindinis Volvo markes arkliukas, tad daug ka ir nekalbesiu, nes Volvo ir saugumas yra kaip sinonimai. TAUPUMAS - 2,4 dyzelinu varomas variklis, 120 KW (163AG) ir 340 NM - duomenys, kuriu reikia, kai turi mazai laiko ir vietos lenkimui ar isiliejimui i judejima. o vidutinis apetitas ziema apie 6,5. trasoje vaziuojant apie 100 km/h iki 5,5 litro. EKSPLOATACIJA - na dalys kainuos daugiau nei kai kuriu vokisku ar japonisku markiu, bet jos ir laikys ilgiau. geriau jau originalios, nes priesingu atveju teks vel keisti. pagrindinio dirzo keitimas su detalemis apie 500 litu kainuoja, o dirzo keitimo intervalas 160 000 km arba 8 metai. nemazas skirtumas, lyginant su Audi ar WV. po pirkimo pasikeiciau dirza, itempejus, "parazitus", sintetinius tepalus, ausinimo skysti, vandens pompa, dvi pakaitinimo zvakes, stabdziu skysti ir dar sureguliavo sviesas - visas tas malonumas 1600 lt ir cia Vilniaus serviso (ne garazo) kaina! kol kas niekas negedo. PATOGUMAS - nezinau kaip kitiems, bet man Volvo sedynes yra pacios patogiausios, kukiose esu sedejes. tad net ilgose kelionese nepavargsti. salono ergonomika taip pat gerai apgalvota ir net nekreipdamas demesio i centrine konsole, gali reguliuoti klimato kontrole ar muziko nustatymus. apie aparatura galima vesti atskira tema, nes kaip gamykliniam variantui ji yra labai geros kokybes ir tikrai graziai skamba. tad tiems, kas megsta klausytis muzikos - sis modelis turetu patikti. automobilis pakankamai minkstas, bet kelia laiko gerai. pirmasis trukumas, kuri pastebejau, buvo apsisukimo spindulys, kuris yra tikrai nemazas, kaip tokios ratu bazes automobiliui. siaip S60 yra vidutinio dydzio sedanas su isbaigtu ir patogiu salonu, pakankamai talpia bagazine (gal kiek priejimas yra nepatogus) ir vis dar isskirtinis gatvese. na ne SAAB, bet vis geriau nei WV ar AUDI :) taip pat ir su draudimu, kuris yra pigesnis, nei WV Golf, o juk automobiliai skiriasi ir salono irangos sarasas standartiniame Volvo yra tikrai netrumpas. kaip jau minejau - 120 KW (163AG) ir 340 NM yra pakankamai rimti duomenys tokiam automobiliui, tad lenkimas vykdomas be problemu ir o galia isvystoma placiame sukiu diapazone (pagreitis iki 100 km/h per 9,5 s.). gal tik truksta 6 pavaros, nes manasis turi mechanine PD ir tik 5 pavaras, nes sestoji nepamaisytu. po atnajinimo (2004 pabaigoje) jau detos 6 pavaru dezes. variklio charakteristikos ir taupumo duomenys savo laiku buvo sukelusios daug nuostabos, kad tokiu galios ir sukimo momentu pasizymintis variklis gali buti toks taupus. tam padeda ir auksto slegio purkstukai, kurie labai nemegsta blogos kokybes kuro. tad jei jau isigijote D5 varikli - pilkite tik gerus degalus, nes priesingu atveju purkstukas kainuos nemazus pinigus (beveik 1000 uz vieneta) kas kaip supranta eksploatacija - as priziuriu automobili ir jei tik kazkas itartino pasirodo, stengiuosi varyti i servisa ir, reikalui esant, pasalinti problema. tokiu budu geriau prevencija, nei reabilitacija. bet kokiu atveju - po BMW e39 sis tikrai nebus brangiai eksploatuojamas, nes sis modelis laikomas pakankamai patikimu, bet prieziuros reikes daugiau nei Toyotai ar Hondai. kaip tokiu metu automobiliui (manasis 2004) nereiketu tiketis ir poros simtu litu per metus, bet, kad bus maziau nei 1000 - tai tikrai. pirkti tik su dyzelinius variklius ismananciu kolega ir butinai isbandyti vaziuojant, o ne vien tik uzvedus ir stovint, nuodugniai patikrinti ant keltuvo.
Pilnas atsiliepimas...
Liutauras | 2010-02-20
Solidus, komfortiskas, ekonomiskas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai komfortiskas automobilis - tylus, minkstas, su labai geromis sedynemis. Puikus variklis - galingas, tuo paciu labai ekonomiskas. Bendrai - labai malonus automobilis ilgose kelionese.
Kiek gremezdiskas sukinetis mieste (prastas apsisukimo spindulys), ankstas interjeras. Detaliu kainos kandziojasi.
Nusipirkau ne per seniausiai si Volvo su 2.4 turbodyzeliniu varikliu. Ka gi, kol kas esu be galo patenkintas. Anksciau niekada nevazinejau su Volvo, taciau sikart ieskojau patogaus, komfortisko automobilio, butinai su dyzeliniu varikliu ir uz padoria kaina. Aisku galima buvo ziureti i BMW 5, taciau jo kaina yra per didele ir nepagrista, galima buvo ziureti i Mersa E, taciau man jie apskritai nepatinka, o ir dyzeliniai varikliai labai silpni. Kas pirmiausia krenta i akis tai automobilio kokybe - viduje niekas visiskai nebarska, surinkimas puikus, jokiu krebzdesiu ir apskritai salonas labai tylus. Salono sedynes yra dalinai padengtos oda, sedeti nesveikai patogu. Patogesniu sedyniu nesu regejes. Prietaisu skydelis labai kokybiskas, medziagos labai malonios liesti, man labai patinka taip kai pvaldoma sildymo sistema - su zmogeliuku, originalu, paprasta, grazu. Labai gera originali garso aparatura. Tiesa, viduje galetu buti daugiau erdves (atrodo lyg vaziuotum klase zemesniame automobilyje), taip pat bagazine mazoka ir priejimas ne pats geriausias. Is isores automobilis atrodo labai padoriai, dizainas net ir siandien nepasenes - ne veltui ji gamina dar ir dabar. Automobilis nesportiskas, tuo ji BMW 5 neprilygs. Taciau komfortas cia aukstumoje. Variklis dirba labai tyliai, nesijaucia vibraciju ar kitu dyzeliams budingu dalyku. Galia taip pat yra gera, jauciama tokiame sunkiame automobilyje. Trasoje automobilis suryja tik 6-6.5l/100km. Vidutiniskai apie 7-8l/100km.Labai ekonomiskas auto. Nepatogus priejimas keiciant lemputes, megsta "valgyti padangas". Sankabos pedalas "sunkokas", taciau tai savotiskai prideda kokybes ispudi. Teko keisti pusasi. Beveik idealus automobilis!
Pilnas atsiliepimas...
wvaidas | 2009-10-12
Volvo S60
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai nervina labai paprastai ištraukiamos, ir dėl to ištisai vagiamos, priekinės grotelės. 2,4 Po nusipirkimo diržai/tepalai/filtrai, vėliau - priekinius amortizatorius, stabdžių kaladėles, durų ir langų valdymo blokelį priekines radiatoriaus groteles (ačių narkomanėliams).
Pilnas atsiliepimas...
Svecias | 2009-06-16
Volvo S60
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Sudu sudas o ne masina, automatine greiciu deze visoms sugenda po 100000km, tik pasibaigus garantijai zopa pareina, vienu zodziu kalnas pinigu-sudo kruva! 2.4T  147kw Galinius amortikus, visus sarnyrus, salenblokus, variklio pagalve, stabilizatorius, greiciu deze.
Pilnas atsiliepimas...
vaiddass | 2009-02-12
S 60 D5
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai geras ir komfortiskas auto. Gera garso izoliacija. Tyliai dirba variklis. Ekonomiskas(6 pavaru mano). Puikus kainos ir kokybes santykis! Labai grazus dizainas :) 2.4L 136kw 400Nm Nieko nekeiciau, nes masina dar mazai pravaziavusi. Turiu tik pora menesiu.
Pilnas atsiliepimas...
Nerijus P | 2009-02-03
Volvo S60 – rimtas, bet nepigus automobilis.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Prabangus, patogus automobilis uz gan nebloga kaina. Siaip tikrai gerai surinktas, nebarska ir ganetinai tylus, nebloga galia, jei nekreipsi demesio i kuro islaidas.
Brangus islaikyti, neekonomiskas variklis, susidariau problematisko automobilio ispudi.
Sis automobilis turbut geras tuo, kad uz tokia kaina ir tokiu paciu metu nenusipirksi Mercedes E, BMW 5 arba Audi A6. Siaip automobilis prabanga prilygsta siems konkurentams. Teko vazineti su 2.4 turbo benzininiu varikliu, automobilis buvo parvarytas is JAV. Siaip automobilis sudaro ispudi sunkaus, didelio automobilio ispudi, taciau automobilis yra manevringas. Kazkodel problemu mieste nesukelia. Automatine deze paliko nebloga ispudi – nieko negaliu pridurti. Viduje – buvo oda, visai neblogos patogios sedynes, taciau galinese sedynese galetu buti daugiau vietos. Inetrjero medziagos – neblogos. Taciau elektronikos taip ir nesupratau iki galo, net nezinau ar ji buvo pagedusi ar ji taip keistai veike. Variklis salyginai neblogas, nes trauka jo nebloga jei spaudi iki dugno (su automatine greiciu deze), taciau benzina ryja klaikiai – cia jau nesvarbu ar spaudi ar ne :) Nzn, gal jis turejo kazkokiu problemu, bet tikrai ryjo daug benzino ~15 l/100km. Ispudis visgi toks, kad vaziuoji su silpnesniu varikliu nei yra istikruju. Siaip labai brangus islaikyti automobilis. Kadangi jis buvo gerokai dauztas, tai nuolat iskildavo visokiu smulkiu problemu. Daug pinigu teks padziauti ant benzino, turbut tokiam automobiliui reikia dyzelio, arba bent benzininio be turbinos. Oakabos detales brangios, visos kitos – taip pat :) Reiktu pasitikrinti ivairias smulkmenas, elektronika, pakaba. Nemanau, kad automobilis turi kazkokiu labai aiskiu ydu.
Pilnas atsiliepimas...
 
12345

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Volvo modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Kompaktiniai   S40S40  
  V40V50V40
   C30  
  Vidutiniai   850S70S60S60S60
  V70V70 V60V60
  Dideli    S80S90
   V70  
    V90
  Reprezentaciniai   S80   
  Kupė   C70C70  
  Krosoveriai     XC40
  Dideli krosoveriai   XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai    XC60XC60
  Dideli visureigiai    XC90XC90
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt