Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus dizainas
- Kokybiškas interjeras
- Saugus
TRŪKUMAI
- Nedidelė bagažinė ir salonas
- Neinformatyvus vairo mechanizmas
- Mažas variklių pasirinkimas
"Mašinos forma, stogo linija šiek tiek primenanti kupė kėbulą, pasižymi puikiu pasipriešinimo orui koeficientu – tik 0,28"
Pagaliau pristatytas antros kartos Volvo S60. Šis naujas sedanas tęsia naują Volvo dizaino kalbą, kurią pristatė kiek anksčiau pasirodęs visureigis XC60 - panašus priekinės dalies dizainas, sklandžios linijos, interjeras ir kita. Abu automobiliai dalijasi ta pačia prailginta Ford Mondeo platformta. S60 dizainas išties naujas gūsis Volvo gamoje - jis iškirtinis, subtilus, tačiau sugeba išlaikyti Volvo stilistiką. Gamintojo teigimu projektuotojams buvo suteikta didesnė nei įprasta veiksmų laisvė. Mašinos forma, stogo linija šiek tiek primenanti kupė kėbulą, pasižymi puikiu pasipriešinimo orui koeficientu – tik 0,28. Šios tendencijos akivaizdžios paskutinių metų prabangių sedanų linijose. Viduje karaliauja jau gerai pažįstami Volvo kompanijos stiliaus atributai - prabangiai atrodanti "kiaura" centrinė konsolė, originalūs prietaisų skydelio rodmenys, visur dominuoja labai švelnios linijos, prietaisų valdymo mygtukai gausiai sugrupuoti centrinėje konsolėje, tuo tarpu kitose vietose jų nedaug ir jie neblaško vairuotojo dėmesio. Svarbiausia naujiena yra ta, kad naujasis Volvo S60 dabar yra nutaikytas į kiek mažesnės klasės prestižinių automobilių sektorių, kuriame karaliauja C klasės Mercedes-Benz, Audi A4 ir 3 serijos BMW. Tokiu būdu Volvo kiek perstatė savo automobilių klasifikaciją ir išvengė painiavos su didesniu S80 modeliu. Tačiau lyginant su savo pirmtaku, naujasis automobilis yra šiek tiek didesnis – ilgesnis, platesnis, aukštesnis - 4628 mm ilgio, 1865 mm pločio ir 1484 mm aukščio. Reikia pažymėti, kad automobilio svoris išaugo visai nedaug – vos keliais kilogramais. Gamintojas siūlo du skirtingus pakabos variantus: standartinį „Dynamic“, kuris yra kietesnis ir minkštesnį „Comfort“. Pradžioje automobilis buvo pristatytas su keliais benzininiais ir keliais dyzeliniais varikliais - visi jie su turbokompresoriais. Benzininiai - 2.0 L 4 cilindrų 200 AG ir 3.0 L 6 cilindrų 300 AG, dyzeliniai - 5 cilindrų 158 AG ir 202 AG agregatai. Pirkėjams galima užsisakyti „Pedestrian Detection“ sistemą automatiškai sustabdančia automobilį (jeigu greitis neviršija 35 km/h) nustačius grėsmę partrenkti į gatvę išėjusį žmogų arba siekiant išvengti susidūrimo su priešais važiuojančia transporto priemone. Būkite tikri - Volvo niekada nepamirš saugumo.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Galingiausia Polestar versija turėjo net 367 AG ir 500 Nm variklį:
Šios kartos S60 buvo itin populiarus įvairių šalių ralio žiedinėse varžybose, tame tarpe ir Australijos V8 Supercars čempionate:
Šios kartos S60 buvo itin populiarus įvairių šalių ralio žiedinėse varžybose, tame tarpe ir Australijos V8 Supercars čempionate:
2020-07-03 |
S60 t5 2013m |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Gera trauka, stabili.
Garso izoliacija, vėluojanti greičio dėžė, gale trūksta vietos.
|
Kuro tipas: Benzinas / Dujos |
Bendras automobilio aprašas |
Prieš pirkdamas šį Volvo turėjau Audi a6c6 2,4 b/d tai pirmiausia lyginau su audi. Ir pirmiausia geroji dalis ta, kad persedus iš audi Volvo trauka tikrai malonesnė, bet žinoma ir kw daugiau tai taip ir turėtų būt:) o visuose kituose aspektuose audi tikrai buvo pranašesnė. Mano Volvo yra bazinės komplektacijos tai tarkim garso izoliacija tikrai nedžiugina, nes ir variklis pakankamai triukšmingas ir iš po ratų garso pakankamai nemažai sklinda, žinoma jei būtų pilnesnė komplektacija tai gal ir garso izoliacijos būtų daugiau. Pats važiavimas su volvo tikrai patenkinamas, mašina tikrai stabili, tik gal norėtūsi, kad būtų šiek tiek minkštesnė. Praėjusią vasarą buvau užsidėjęs R18 ratus, bet po mėnesio važiavimo supratau, kad automobiliui ne grožis svarbiausia ir susidėjau atgal R17 nes labai daug komforto prarado. Perėjus nuo audi moltitroniko į volvo iš pradžių atrodė, kad greičio dėžė sugedus nes ji tikrai šiek tiek griežčiau bėgius jungia, bet paskui pripratau :) užspaudus gazą dėžė visada dar pagalvoja prieš su mažinant pavarą, bet čia žinoma nėra didelė problema nes bent jau aš visus arkliukus pasiganyt išleidžiu retai :) Priekyje vietos kaip ir pakanka, bet gale sedintys jau tikrai nebus patenkinti jei vairuotojas aukštesnis. Su dujom draugauja labai gerai, dėl dujų neturėjau beveik jokiu problemų, porą kartų tik reikėjo dujų mišinį pareguliuot. Sanaudos dujų apie 11-12l/100km bet kaip ir rašiau aš jos labai nesmaugiu. Per 50k km reikėjo restauruot starterį, keičiau oro srauto matuoklę ir toliau tik einami dalykai, diskai kaladėlės, žvakės, filtrai, tepalai. Apibendrinant automobilis tikrai neblogas, rekomenduočiau ir kitiems, bet mano atveju a6c6 išlepino savo komfortu tai sekantis automobilis greičiausei vėl bus audi a6. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 8)
Volvo modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | S40 | S40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V40 | V50 | V40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
C30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 850 | S70 | S60 | S60 | S60 | |||||||||||||||||||||||||||
V70 | V70 | V60 | V60 | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | S80 | S90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V70 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
V90 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | S80 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | C70 | C70 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | EX30 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | XC40 | |||||||||||||||||||||||||||||||
C40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | XC70 | XC70 | V90 Cross Country | |||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | XC60 | XC60 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | XC90 | XC90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volvo S60 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis