Markės
1899 iš 1918
Volvo S80, 1998 - 2006
523Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.30% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 23
1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Volvo S80 yra Volvo gamos flagmanas pradėtas gaminti 1998 metais ir pakeitė galiniais ratais varomą kampuotą Volvo 960/S90 sedaną. Skirtingai nuo beveik visų kitų Volvo modelių pirmos kartos S80 neturėjo automobilio su universalo versija. Tai vienas pirmųjų Volvo kuris apleido konservatyvų kampuotą dizainą, vietoj jo S80 dizainas yra švelnesnių, lenktų linijų su siaurėjimu galinėje dalyje ir būdingais pakopiniais galiniais žibintais vėliau pristatytais ir S60 ir S40 sedanuose. Volvo S80 net 5 metus turėjo vieno saugiausių automobilių pasaulyje titulą. Automobilis turi ir 6 cilindrų linijoje variklį, kuris montuojamas skersai. Tokiam varikliui naudojama itin kompaktiška mechaninė pavarų dėžė. S80 reikia pagirti už erdvų interjerą, puikią surinkimo kokybę, gausią įrangą. Trūkumai – kiek prastokas galinis matomumas ir aukštos remonto kainos.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Šios kartos S80 buvo pirmasis automobilis turintis integruotą mobilųjį telefoną su laisvų rankų įranga.

Šešiaduris Volvo S80:



Volvo kompanija teigė, kad šis S80 yra pirmasis automobilis pasaulyje turintis 6 cilindrų eilėje variklį sumontuotą ne išilgai, o skersai.

Taip pat, šios kartos S80 buvo pirmasis automobilis su specialia specifikacija, kurioje buvo pažymėtos interjere naudojamų medžiagų alerginės savybės, bei detalizuotas automobilio gyvavimo ciklas nuo gamybos pradžios iki automobilio išardymo.

Šios kartos S80 net penkis metus turėjo vieną geriausių saugumo testų įvertinimų pasaulyje.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 23
volvo | 2013-10-14
volvo 2.9 benzinas automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
++++++
++++++++
nusipirkau si auto pries metus pakeiciau tik pagrindini dirza kompl 500lt plius darbas 250lt pas man su dujom mieste 15duju paspaudus su elektra juokiu bedu tik praslidimas streikuoja vietos nemazai tie priekij tiek gale.vaziuokle tikrai patvari dar nieko nekeiciau tik su17ratlankiais kietuoka,,,munusai garso izoliacija duru gumos apiplisusios prie duru stiklo plasmasines apdailos nuo saule pabala ir sutrukinieja rast srotuose sunku geras varyklis 2.9 147kw jokiu bedu nebuvo trauka gera aplenkt jokiu problemu detales gal nezimiai brangesnes bet geros kokybes pakeitei ir uzmirsai masina tikrai verta diemesio tikrai geriau nei bmv +++++
Pilnas atsiliepimas...
linas | 2013-01-29
volvo s80
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
gera masina lietuviams
eksplotacines islaidos nemazos
vazinejau su tokia,tai tikrai reikia garso izolecijos geresnes.nepigus islaikymas.seip nebloga masina. tureti nemazai pinigu.........
Pilnas atsiliepimas...
Antonio Di Sabotini | 2012-10-22
Stipriai pervertintas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Eiline miesto masina kuri siek tiek prabangesne ir kokybiskesne uz konkurentus, solidi, grazi, gal patogi. Siek tiek sustriau uz gera passata...
Kad perkant nori nenori dar turi sukrapstyti 2-3 stukas garso izoliacijai ir dar stuka, vakumams kuriu sioj masinoj yra visur ir jie visi kiauri
Sios masinos klase skaitosi auksciausia, o realiai pretenduoja geriausiu atveju i vidutine. S80 tai ne kazka blatniau nei audi A4 ar A6, trecia ar penkta bmw. Tiesiog eiline masina ir joks cia limuzinas. Kaip ir visose yra minusu ir yra pliusu todel nera visiskai nieko isskirtinio. Valdosi ji gan gerai, nors nera itin stabili, bet jei sumeto tai buna labai nesunku pagauti. Apsisukimo spindulys ne didesnis nei kitu masinu. Kas sako, kad jis didziulis greiciausiai lygina su smartu ar renault twingo, nes man su tuo apsisukimu ir parkavimusi jokiu problemu. Vaziuokleje viskas paprasta, remontas nera brangus. O kuria tai dali pakeitus ja gali ilgam ilgam pamirsti. Isvaizda gan kukli, vieniem tai pliusas kitiem minusas. Man demesio netruksta, o kur pasireiksti turiu ir be masinu. Sia savybe vertinu teigiamai, viskas surinkta ir atrodo gan kokybiskai ir neissokanciai. Garso izoliacija silpnoka. Labai silpnoka. Sudejus pilna to gerio paketa isskyrus nuo variklio situacija pagerejo, bet vistiek girdisi pakabos tuksejimas per griovius ir plastmasiu vibracija. Tai bene pagrindine problema kuri sia masina daro lygiaverte bulkai ir pasatui. Nors viskas grazu ir solidu, kol neuzvedi variklio ir nepradedi vaziuot. Tada pradeda viskas baubt, dudndet, barsket. Visgi masina yra aukstos klases jei pasedeti, bet nevaziuoti. Ir aisku su kuo lyginsi, as tikejaus merso ar bmw analogo o realiai gavau vidutiniska, vidutinisko zmogaus masina. Pigi eksplotuoti, paprasta, neutrali ir pakankamai patogi, kad galetum vaziuoti ir jaustis zmogum, o ne ubagu. Kadangi man komfortas yra pagrindinis kriterijus, tai to komforto ieskantiems zmonems galiu duoti patarima. Nori komforto ? imk mersa w220 ar w221, grand voyageri antra, ar gran cherokee naujesnnius modelius. Mokek daugiau pinigu, remontuok brangiai, pilk daug. O tikrai komfortiskos masinos iki 15k lt paimti nepavyks, tai bus geriausiu atveju idealios bukles vidutiniskas automobilis vidutiniam zmogui. Tad kas visgi dar ziurit ekonomijos ir esat susidomeja siuo volvo - tai vertas demesio variantas o kas ieskote komforto - pamirskite. Gamintojai negamina ekonomisku ir prabangiu masinu. Prabanga prasideda nuo 4l benzo. Gal kam tai akivaizdu, bet sita suprasti reikejo laiko. Tad kalkim chebra bapkes ir vazinekim su kuo patinka, o jei bapkiu nera teks vaziuoti pigiai bet ne taip patogiai kaip noretus 2.5d transporterio motoriukas. Turint galvoj, kad transporteriai pravaziuoja po milijona. O jusu volvo apie 2000 metu bus kokie 400-500k su atsukta rida iki 220k tai varikliuko jums turetu pakakti dar kokiems 10 metu tai tikrai. Remontas nera brangus, kaip ir visa volvo taip ir variklis yra labai paprastas, nera jokiu fokusu, kad keiciant zvakes reiketu iskelt varikli ir pns kaip buna... O cipuotas rauna tikrai gerai, o ekonomija - vidurkis 5,6. Kaip ir visu kitu Kad nebut lavonas, kad nebut rudziu, kad nebut suluzusiu plastmasiu, prikrauta visokiu magiu, pritampyta laidu sudwuferiam ir t.t. Imti masina kuri kuo arciau gerai islaikyto orginalo bukles, tada ja atsiremontuoti. Tai beveik simtu proc vakumines variklio paduskas, stabdziu vakuma, iskirmyjusi srs bloka ir t.t. siek tiek vaziuokle ir apsitraukti sedynes nauja oda, nes ji bus dazyta arba sutrinta. Ka teks remontuoti galima rasti volvo forume, ten viskas kas parasyta simtu proc atspindi realybe ir nera eiline kalchozu rasliava. Nusipirkus uz 10k ir idejus dar 5k, galima tureti gera masina, labai ilgam laikotarpiui kurio metu nereikes daug investiciju, tepalai, kaladeles, karts nuo karto kokia nereiksminga traukute uz 20lt, ar kooks daviklis variklio skyriuje uz 50lt kuri pasikeisi tik isejas is parduotuves ne ilgiau nei per 5 min. Jei traukia sitas modeliukas - pirk. Tai ne koks bmw su savo siurbliu istorijom ar renault "dingo padangos oro slegio rysys su kompu todel masina neuzsikuria". Normali, protinga masina be jokiu stebuklu kurie sapnuojasi naktim. Tai masina su kuria drasiai vaziuosite kur norite be tos minties gallvoj "oh blin, kad tik vel kazkas nepasidarytu vidury magistrales"
Pilnas atsiliepimas...
Andrius | 2012-01-19
puikus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komforiškas, erdvus, ekonomiškas
minusu nepastebėjau, vienintelis automobilis apie kuri negaliu nieko blogo pasakyti
Pirkau prieš 6 metus iš vokiečių, tada pasikeičiau tepalus, pagr. diržą. Ir važinėjau sau laimingas, didelių problemų neturėjau. Teko po 3 metų paremontuoti važiuokle apie 600litu. sukainavo viskas, bet buvo perinkta puse važiuoklės. Tikrai ekonomiškas, pakankamai galingas, solidus, komfortiškas automobilis. Tikrai rekomenduoju. šita automobili. mano buvo 2,5 dyzelis. Pakankankamai galingas. Per visus eksplotacijos metus nuvažiavau 200 tūkst. km. Ir prie variklio neteko pirštu kišti. Sąnaudos mieste normaliai važiuojant 7,5 pilnai užtenka. Trasoje 5,5 laisvai. Svarbiausia kad nebijo dyzelio bet kokio nes pildavau visokia kokia tik gaudavau Na žinoma remontas brangesnis, bet suremontavus važiuosi ir užmirši kad vėl reikia remontuoti. Neklausykite ką bobutės kalba apie šiuos automobilius kad išlaikymas brangus ir panašiai, tai tikrai nėra taip
Pilnas atsiliepimas...
Audrius | 2012-01-06
Volvo S80, 2.5tdi ,103 kw, 2000m. mechanika.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas; saugus; solidus; turi savo stilių; kokybiškas.
salono apdaila silpnoka
Sveiki visi. Truputį apie savo volvuką. Atvaryta buvo iš Prancūzijos, nuvažiavus 200000 km. rida tikra. Eksplotuoju penti metai, per tą laikotarpį pats pakeičiau priekinių, galinių ir rankinio stabdžių kaladėles, preikines stabdžių žarneles, du kart restauravau vairo traukių antgalius, kartą gale stabilizatoriaus gumas. Pakeičiau diržus. Manau kad tai nėra daug. Nuvažiavau 67000 km. Visi agregatai veikia puikiai. Salono apdaila manau Volve yra silpniausia vieta, nes tai šian, tai ten įpyšo sėdynių siūlės (veliūras), nedaug, bet vistiek nemalonu kai žinai :) ir padilo vairas viršuje. (mašina juoda, gal nuo saulės?). Daugiau jokių bėdų. Esu su ja pakeliavęs po Europą, kelionėse patogios sėdynės tiek vairuotjui tiek keleiviams. Garso izoliacija gera, muzika skamba gerai. Mašina nemaža, tad valdymas yra atitinkamas. Geras kėbulo paruošimas prieš rūdijimą. Geras priėjimas remontui prie beveik visų pagr. mazgų. Važiuoklė kantri LT keliams. Variklis dirba pakankamai tyliai, traukia gerai, galios pakanka (bent jau man), ekonomiškas (mieste- 7-8l., užmiestį 130km/val.- 5-6l.) protingai važiuojant. Reikia pilti gerus tepalus, pilnai sintetiką ir regurialiai keisti filtrus ir nebus jokių bėdų. Kuras irgi tinka visoks... Pirkau auto kai buvo kainos aukščiausiam taške, tai žinoma kad dabar nuvertėjimas didelis, bet kainą dar turi (geras daiktas). Išlaidos - Priekinės kaladės 120lt; galinės- 80; priekinės st.žarnelės 40lt; rankinio kaladės su pakeitimu 130lt;variklio diržai (contitex)su įtempėjais ir darbu 470lt; generatoriaus diržas 40lt.
Pilnas atsiliepimas...
Ramūnas | 2011-03-31
Volvo S80 2.9T ir 2.9 benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kokybiškas ir erdvus, perdaug nesidemonstruojantis, tačiau originalus ir komfortiškas
Brangi eksploatacija, bezininės versijos netaupios
Teko nemažai eksploatuoti šiuos automobilius, taigi turiu savo nuomonę apie juos. Pradėsiu nuo to, kad tai tikrai...pensininkų automobilis. Abu varikliai labai greiti, ypač turbp variantas, tačiau pats automobilis sukonstruotas vairuotojui, kuriam nereikia sportiškumo, nereikia super valdymo savybių, nereikia kaimynui padaryti įspūdžio (neveltui valdiškų įmonių vadovai jas taip mėgsta). Tačiau šis automobilis siūlo kitas savybes, už kurias jis mylimas ir gerbiamas. Visų pirma, tai komfortas, saugumas (tiksliau jausmas, kurį švedai puikiai sugeba sukurti), santūri išvaizda ir tikrai gera kokybė. Vidus padarytas nepriekaištingai, netgi žmogui, kuris sveria daugiau negu statistinis lietuvis arba yra krepšininko ūgio, jame vietos užteks ir įsitaisys patogiai. Ergonomika nepriekaištinga, nors ir senstelėjusi. Abu šie varikliai skiriasi tik tuo, kad vienas su turbina, kitas be. Galia skirasi ženkliai (200 Ag prieš 272 Ag), tačiau kuro sąnaudos nesiskiria! 300 000 km šiems varikliams ne problema, jei netaupoma "ant" tepalų ir kokybiškų detalių. O sąnaudos vistik labai didelės: su automatine pavarų dėže mieste sunkiai tilpdavome į 12, nors dažniausiai rezultatas būdavo 14 litrų brangaus benzino. Už miesto rezultatas labai keičiasi į gerąją pusę ir važiuojant kreiseriniu greičiu (~130 ir daugiau), kuro sąnaudos 8,5-9 litrai. Eksploatacija brangi. Dedant šrote rastas detales arba neaiškios kokybės, galima taupyti, bet tada ir automobilis stipriai keičiasi, jis nebetenka tų savybių, to suderinamumo, kurį jam sukūrė gamintojas. Vistik nusipirkus tokį automobilį, siūlyčiau kiek įmanoma daugiau naudoti originalias dalis. Iš kitos pusės, tokio automobilio eksploatacija negali kainuoti tiek, kiek golfuko, nes ir kainuoja jie skirtingai (naujas Golf apie 60 000 litų, naujas S80 apie 160 000 litukų). Rinktis dyzelinį variantą, nebent neaktualios kuro sąnaudos. Geriau paieškoti, nes šių automobilių savininkai dažniausiai būna "pagyvenę ponai", todėl didelė tikimybė rasti, gal ir ne su maža rida (nes juo išties amgu leistis į ilgas keliones), bet tikrai prižiūrėtą ir gerą egzempliorių.
Pilnas atsiliepimas...
VOLVO | 2010-01-07
Volvo S 80 geriausias derinis komforto, ekonomiskumo ir galios.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus 2,5ltr variklis
Valdymas ant staigiu posukiu
Tikras auto turi issiskirti nuo kitu automobiliu, volvo S 80 yra tikrai toks auto kuri ne sumaisisi su bet kuriu kitu. Labai erdvus salonas ir bagazine. Visada gera komplektacuja. Patogus ilgam kelionem, po 1000km gali dar su draugais ir alaus atsigert :)) Yra vienas minusas ant staigiu posukiu (ziedas, apsisukimai........) masina nori vaziot tiesiai. Bet atleistina masina sunki ir ilga. Mano Volvo stovi 2,5ltr turbo, as isimelejai i sita varikli 210AG ir sukimo momentu 200NM kuris pasieke savo maksimuma prie 1500 apsuku. Tokie variklio parametrai duoda labai komfortiska vaziavima, ne reikia norint apliankt spausti iki 5000 aps. uzteks ir iki 3000. Pravaziavau su masina 150tuk. nusiskundimu varikliui ne turiu. Mieste iki 11ltr. Uz miesto 8ltr. (pagal taisikles), jeigu Vilnius - Klaipeda vaziot 180-200 suvalgis iki 12. Kas 20 tukstanciu km. nuo 1000 iki 1500lt i kaina ieina smulkus remontas ir tech. aptarnavimas. Labai nervina smulkus remontas (mano masinoi pasitaiko daznai): El. sedines arba bagazines uzraktas. Ir dar VALITUVAI KAINUOJA 200lt
Pilnas atsiliepimas...
Ričardas | 2009-12-05
Volvo S80 T6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Visapusiškas komfortas, kainos atitikimas kokybei
Nemažos kuro sąnaudos, nepakankamas manevringumas
Iki šiol turėjau Opel, Ford ir Volvo . Domėjausi Audi, Mercedes, tačiau atbaido nerealios kainos. Todėl vėl grįžau prie Volvo. Teko eksploatuoti 2000-2003 metų S40, ir S60, ir S80 modelius. S40 - viskas OK, tačiau tik kai esi ne daugiau nei vidutinio ūgio, arba važiuoji ne daugiau kaip dviese. S60 - optimalus vidurkis tarp S40 ir S80. Tačiau greičiausiai sustosiu ties S80 - tai sunkiai protu suvokiamas kokybės, komforto ir kainos derinys (kai kalbame apie 1999-2002 metų automobilius). Fantastiškai patogios sėdymės, garso izoliacija, paprastas ir patogus valdymas, puiki garso aparatūra, klimato kontrolė. Standartinėje komplektacijoje paprastai yra visi "navarotai". Labai erdvi tiek sėdintiems priekyje, tiek ir gale, didelė bagažinė. Važiavimo komfortas - puikus, automobilis nei per "minkštas", nei per "kietas". Minusas - napakankamas manevringumas (ypač jaučiasi parkuojantis mieste), tačiau su tokiais gabaritais tai visai natūralu. Ideali mašina nuolatos keliaujantiems dideliais atstumais Eksploatavau du vienodus S80 modelius su vienodais - 2,9 litro benzininiais varikliais su dviem kompresoriais (tai - pati galingiausia modifikacija Volvo gamoje). Vairuoti automobilį su tokiu varikliu - vienas malonumas, niekada netenka abejoti ar "ištrauks". Jei benzino kaina jums įkandama, tai vairavimo malonumas - garantuotas. Pavarų dėžės - automatinės, labai sklandžiai perjungiančios pavaras. Prieš tai važinėjau tik su mechaninėmis dėžėmis. Mano nuomonė - jei nori visiško važiavimo komforto, ar važiuojant tenka daug kalbėti telefonu - imk automatinę, jai nori pajausti automobilio valdymo malonumą - mechaninę. Didžiausias 2,9 l benzininio variklio trūkumas - benzino sąnaudos. Dalinai tai įmanoma kontroliuoti - visuomet važiuodamas ramiai, "paspausdamas" tik tada, kai tikrai reikia, sugebėdavau šiaip taip įtilpti į 10 l/100km (mano atveju ~70% sudaro važiavimas trasa). Bet jei tik paspaudi,.. Todėl jei norite taupiau - rinkitės dyzelį (asmeniškai man dujos nepriimtinos). Atsarginės dalys - nepigios, tačiau jei lyginsime su analogiškos klasės MB, ar BMV, tai kainos labai normalios. O žinant kad normalios eksploatacijos ir reguliarios priežiūros atveju Volvo - patikimas automobilis, eksploatacijos kaštai (kaip tokios klasės automobiliui) - labai realūs. Be abejo - jei "nuluš" elektronika - kainuos daug, bet tai visų šiuolaikinių automobilių bėda. Galutinis mano verdiktas toks - geresnio kainos, komforto ir patikimumo nei S80 - nerandu. Ir dar - pasidomėkite draudimo kompanijose kiek kainos Kasko draudimas S80 ir jo analogams - MB, BMW, ar Audi... Jei sugebėsite (ar pasiseks) nusipirkti nedaužtą ir "nenudrožtą", realiai įvertinsite savo finansines galimybes (kuro sąnaudoms ir reguliariai priežiūrai), o važiavimo komfortas jums aukščiau nei galimybė "įsisprausti" į parkavimo vietą daugiaaukščio kieme, tai geresnį pasirinkimą nei Volvo S80 vargu ar rasite
Pilnas atsiliepimas...
Valdas | 2009-11-20
Švediškas flagmanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, didelis, saugus, patikimas....
Kiek nemanevringas, bet prie to priprantama
Volvo S80 nuo kitų švedų gaminamų didelių mašinų skiriasi grakštesnėmis kėbulo linijomis, šį dizaina veliau paveldejo S60 bei V70. Anksčiau Volvo buvo vadinamos lagaminais, bet pastaruoju metu jų taip vadinti neišeina. Naujas stilius visur: grakščios linijos, neįprastos formos užpakaliniai žibintai ir originalus priekis.Šis modelis konkuruoja su Mercedes S klase, BMW-7 ir Audi A8. Mokėdamas už mašiną brangiai, pirkėjas turi žinoti, už ką moka. Pirkdamas BMW žmogus įsigyja greitą automobilį, Mersedesai – prestižo simbolis, o pirkdamas Volvo žmogus moka už saugumą bei kas be ko patikimumą. Dėl to mašina turi tokius didelius buferius ir storas duris.Dauguma modeliu buvo gaminami su turtinga komplektaciją nuo odiniu sedyniu iki 2-jų zonų klimato kontrolės. Salone viskas įrengta vairuotojo ir keleivių malonumui, čia viskas "po ranka" bei aiškiai išdėstyta. Mano modelis turi 2.5 turbo dyzelinį variklį, liaudyje dažnai vadinamu "Audi" varikliu, bet iš tikro jis nemažai tobulintas volvo inžinierių ir buvo statomas į 850, S70,V70,V70II,S80 ištisus 6-rius metus. Per šį laiką jau spėjo užsitarnauti kaip patikimo ir neužmušamo vardą, tikslingai eksploatuojant gali tarnauti >700 000km. Didžiausias šio variklio pliusas tai ekonomija vidutinės sąnaudos man siekia 6,8L/100km-puikus rezultatas agregatui "tempiančiam" 1,7 tonos automobilį. Šioks toks minusas kad variklis dirba gan garsiai( naujesni D5 varikliai žymiai tylesni), bet salone, to nepajausit dėl puikios garso izoliacijos. Kas dėl traukos, tai jos tikrai pakanka nuvažiuoti nuo taško A iki Z su vejeliu S80 pakaba neturi aiškiai silpnų vietų. Žinoma, mūsų užmiesčių keliai gali pribaigti ir stipriausią mašiną, bet S80 pakaba be vargo atlaiko 50 000–70 000 km, kas yra tikrai neblogai. kalbant apie dalių kainas, jos nėra labai didelės, kaip jau kažkas rašė viename iš atsiliepimų tai aukso viduriukas tarp VW-Audi ir Mercedes, BMW modelių. Savo pirkau- 15tūkst, už tokia suma būčiau gavęs nebent jau nuvalkiota VW passat ar BMW 5 klases modelį , kurių kainos ryškiai "užkeltos" mūsų rinkoje bei dažniausiai būna gan skurdžios komplektacijos. Saviškei S80-tukei nuo nusipirkimo be einamosios priežiūros (diržai,tepalai,filtrai) per 15-tūkst. kilometru keičiau tik termostatą (40lt) ir 3 slangutes kainos net neverta rašyti. Kol kas tiek žinių jei turite klausimų prašau užsukite į volvo klubą www.volvoklubas.lt klauskite padėsim ;) Tikrinti pakabą, junkti prie kompo nuskaityti klaidas. Svarbiausia nebijoti vokiška "kokybę" iškeisti į kažką naujo
Pilnas atsiliepimas...
Simanas | 2009-07-18
Vilkas eriuko kailyje
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
EKONOMIŠKUMAS KOMFORTAS EKONOMIŠKUMAS KOMFORTAS IR EKONOMIŠKUMAS!
Neutralus neišskirtinis išorės dizainas
Niekada nekreipdavau demesio i miete vazinejancius VOLVO automobilius, nes jie tiesiog man neatrodydavo isskirtiniai. Taciau atejus laikui keisti automobili, pasirinkau si modeli... Renkantis automobili pagrindinis kriterijus buvo kuo geresnis ekonomiskumo ir konforto santykis. Ir po 2 meneisu paieskos niekas negalejo prilygti VOLVO S80. Automobilis kainavo apie 17 000 Lt (su tepalu, variklio dirzu ir priklausanciu guoliu, vandens pompos, kaikuriu nusidevejusiu vaziuokles detaliu pakeitimu). Ir uz sia Suma pinigu gavau auksciausios klases komfortiską automobilį. Automobilis vaziuoja tikrai labai labai tyliai net vaziuojant 160 km/h isores triuksmu lygis nelabai skiriasi nuo 70 km/h. Pakaba minksta, taciau ne per minksta ( automobilis labai gerai stovi ant kelio. Beprotiskai patogios sedynes (+pas mane sviesus odinis-veliuro salonas). Nei kiek nepavargstama ir ilgesnese kelionese. Gale vietos apsciai. Milziniska bagazine. Vienas is pliusu taip pogi yra tai kad sio automobilio nereikia drausti nuo vagiu - volvo niekas nevagia. Su Volvo tikriausai neatrodysite isskirtinis... ir kiti esimo dalyviai jus tiesiog gerbs kaip solidu eismo dalivi. Taciau kiti vovo vairuotojai supras, kad pasirinkote geriausia automobili rinkoje! :) Variklis - sio automobilio dziugiausia dalis.... 2,5 TDI variklis standartiskai turintis 103kw Tai is esmes Audi A6 1994-1997m variklis susilaukes didziules sekmes del savo ekonomiskumo ir galios santykio, taciau volvo mechanikai padare kazka, ka galima vadinti stebuklu... Tempdamas 1700 kg. sveriancia limuzino klases VOlVO S80 masinyte varikliukas tevartoja trasoje 5,5 l/100km, mieste 7,5l/100km, misriai 6-6,5 l/100km. Po apsilankymo pas Vimota chip tuning komanda automobilis tapo labai dinamiskas (nuo 103 kW galia pakilo iki 140 kW, bet svarbiausia kad didziausia galia isvystoma ties 2500 apsuku..). gaunasi kad automobilis ir labai didelis komfortiskas ir labai dinamiskas. 100km/h dabar pasiekiu per mazdaug 7,5 s. ir vidutines kuro sanaudos 6,5 l/100 km. Eksplotacija yra nei brangi nei pigi. Detales pigesnes nei BMW ar Mersedeso, bet brangesnes nei opelio Golfo ... Na toks viduriukas. Taciau Volvo yra volvo, genda retai, todel galima butu sakyti kad eksplotacija nera brangi. Pirkite VOlVO S80 2,5 TDI (103kw) 1999-2000m modeli ir turesite limuzino klases automobili su ekonomines klases eutomobilio kuro sanaudomis ir eksploatacijos kastais.
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Volvo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  S40S40  
 V40V50V40 
  C30  
  Vidutiniai 850S70S60S60S60
 V70V70 V60V60
  Dideli   S80S90
  V70  
   V90
  Reprezentaciniai  S80   
  Kupė  C70C70  
  Mini krosoveriai     EX30
  Krosoveriai    XC40
    C40
  Dideli krosoveriai  XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai   XC60XC60
  Dideli visureigiai   XC90XC90
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt