Markės
1904 iš 1918
Volvo V50, 2004 - 2012
524Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.88% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 24
16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 63% Ne 37%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Kokybiškas interjeras
  • Saugus ir komfortiškas
  • Patogios sėdynės
TRŪKUMAI
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Trūksta Premium automobilių įvaizdžio
Pristatytas 2004 metais naujas S40 (sedanas) ir V50 (universalas) buvo gaminami ant naujos Volvo P1 platformos. Ši platforma taip pat naudoja bendrus mazgus su kitais automobiliais - Mazda3 ir Ford Focus. Volvo S40/V50 naudojami linijiniai 5 cilindrų varikliai vystomi dar nuo Volvo 850 modelio. Galingiausias S40 turi T5 2.4 L 5 cilindrų skersai įmontuotą variklį su 220 AG (164 kW) galia, 320 Nm sukimo momentu ir visais varomaisiais ratais. Pirkėjams patiko kokybiškas interjeras, puiki surinkimo kokybė, komfortas, neblogas automobilio valdymas ir visa tai už palyginti nedidelę kainą. S40 buvo nominuotas 2005 metų Pasaulio Automobilio rinkimuose.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Volvo S40/V50 buvo nominuotas 2005 metų geriausio Pasaulio automobilio rinkimuose. Tais pačiais metais S40/V50 buvo išrinktas geriausiu metų kompaktišku sportišku automobiliu Kanadoje, bei geriausiu metų automobiliu Pietų Afrikos Respublikoje.
Patalpino: Egidijus | 2015-09-11
Volvo V50 2007 2.0D
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Galingas variklis, manevringa, sportiškas universalas, patikimas, labai gera važiuoklė
Per du metus negaliu pasakyti nei vieno minuso.
Pagaminimo metai: 2007
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0
Bendras automobilio aprašas
Pirkau prieš 2 metus, buvo nuvažiavusi 140.000 km, salonas buvo, kaip naujos. Labai maloniai važiuoja, manevringas, sakyčiau net gi sportiškas galios pakankamai, lenkiant ant 90km/h nereikia perjungti iš 5 į 4 pavarą. Variklis 2.0d, 100kW, tačiau aš savo perprogramavau iki 121kW. Gan gera izoliacija, tačiau nelabai maloniai važiuoti Lietuvos žvirkeliais ir miško duobėtais keliais, kadangi važiuoklė tikrai žema. Bendrai apie važiuoklę tai nusiskundimų daugiau neturiu.
Variklis
Variklis galingas, nelabai ekonomiškas, vidutinės sąnaudos apie 7l. nors aš ir nevažinėju, kaip pensininkas, dažnai paspaudžiu, apsukas iki 3000 mėgstu sukelt. Pradėjo tepaluotis neseniai per oro paėmimą, tačiau labai negausiai, tepalai greičiausiai iš turbinos kartais pakliūna, tačiau trauka gera, tepalų lygis nekrenta tai kol kas nesuku sau galvos.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Nusipirkus automobilį, kadangi jis yra 2007 metų tai jau buvo su kietųjų dalelių filtru kuris buvo užsikišęs, perkant šio dalyko nepatikrinsi. Užsikišimas pasireiškia kiekvienam automobiliui skirtingai. Pas vienus nebūna traukos, kiti pradeda netgi gesti. Pas mane traukos buvo užtektinai, tačiau vykdavo dažnai filtro regeneracija ir kas savaite mesdavo gausiai balto dūmo. Kai vyksta dažnai regeneracija į tepalą patenka/prasisunkia per kažkur dyzelino, tai jautėsi iš "papilnėjusio" tepalo bei kvapo. Išpjovus ir išprogramavus filtrą dingo minėtos problemos, žinoma teko keistis tepalą. Dar vienas minusas nepjaunant kietųjų dalelių filtro yra tas, kad varikliui sunku pašalinti karštas išmetamąsias dujas ir purkštukai pradeda svilti iš abiejų pusių, o tai laikui bėgant juos sugadina ir remontas gali atsiieiti labai brangiai, todėl rekomenduočiau pjauti kietųjų dalelių filtrą iš kart nusipirkus automobilį, net jei ir nėra kažkokių blogų požymių, nes kaip ir minėjau jei niekad neesi važinėjęs su šiuo volvo tai gali net ir nepastebėti, kad jis užsikišęs. Filtro kaina 1000 eur. + keitimas Filtro išpjovimas + išprogramavimas + galios kėlimas + EGR vožtuvo išjungimas 240 eur. Jums spręsti, ar tausoti gamtą ar sumokėti mažiau. 2 metai su išjautu ir perprogramuotu varikliu - jokių bėdų. Žinoma išpjovus kietųjų dalelių filtrą ir paspaudus gerai akseleratoriaus pedalą jau kartais pasimato juodas dūmas, kurį anksčiau sulaikydavo filtras, bet tai dyzelis ir viskas čia gerai. Be kietųjų dalelių filtro daugiau eksploatacijai nieko neišleidau, labai patikimas automobilis. Neskaitant žinoma tepalų keitimo ir pagrindinio diržo keitimo.
Patarimai perkančiajam
Patikrinti trauką, nenusipirkti su damuštu varikliu, nuvažiuoti į sosteną. Turiu pavyzdžių, kai žmonės nusipikę tokį pat modelį sukišo daug pinigų į variklį. Tačiau žinau daug daugiau pavyzdžių kurie džiaugiasi šiuo automobiliu, nes nieko nereikia remontuoti.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 65)
Volvo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  S40S40  
 V40V50V40 
  C30  
  Vidutiniai 850S70S60S60S60
 V70V70 V60V60
  Dideli   S80S90
  V70  
   V90
  Reprezentaciniai  S80   
  Kupė  C70C70  
  Mini krosoveriai     EX30
  Krosoveriai    XC40
    C40
  Dideli krosoveriai  XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai   XC60XC60
  Dideli visureigiai   XC90XC90
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt