Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Kokybiškas interjeras
- Saugus ir komfortiškas
- Patogios sėdynės
TRŪKUMAI
- Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
- Ne toks smagus kaip konkurentai
- Trūksta Premium automobilių įvaizdžio
Pristatytas 2004 metais naujas S40 (sedanas) ir V50 (universalas) buvo gaminami ant naujos Volvo P1 platformos. Ši platforma taip pat naudoja bendrus mazgus su kitais automobiliais - Mazda3 ir Ford Focus. Volvo S40/V50 naudojami linijiniai 5 cilindrų varikliai vystomi dar nuo Volvo 850 modelio. Galingiausias S40 turi T5 2.4 L 5 cilindrų skersai įmontuotą variklį su 220 AG (164 kW) galia, 320 Nm sukimo momentu ir visais varomaisiais ratais. Pirkėjams patiko kokybiškas interjeras, puiki surinkimo kokybė, komfortas, neblogas automobilio valdymas ir visa tai už palyginti nedidelę kainą. S40 buvo nominuotas 2005 metų Pasaulio Automobilio rinkimuose.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Volvo S40/V50 buvo nominuotas 2005 metų geriausio Pasaulio automobilio rinkimuose. Tais pačiais metais S40/V50 buvo išrinktas geriausiu metų kompaktišku sportišku automobiliu Kanadoje, bei geriausiu metų automobiliu Pietų Afrikos Respublikoje.
Patalpino: Egidijus | 2015-09-11 |
Volvo V50 2007 2.0D |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Galingas variklis, manevringa, sportiškas universalas, patikimas, labai gera važiuoklė
Per du metus negaliu pasakyti nei vieno minuso.
|
Pagaminimo metai: 2007
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 8,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Pirkau prieš 2 metus, buvo nuvažiavusi 140.000 km, salonas buvo, kaip naujos. Labai maloniai važiuoja, manevringas, sakyčiau net gi sportiškas galios pakankamai, lenkiant ant 90km/h nereikia perjungti iš 5 į 4 pavarą. Variklis 2.0d, 100kW, tačiau aš savo perprogramavau iki 121kW. Gan gera izoliacija, tačiau nelabai maloniai važiuoti Lietuvos žvirkeliais ir miško duobėtais keliais, kadangi važiuoklė tikrai žema. Bendrai apie važiuoklę tai nusiskundimų daugiau neturiu. |
Variklis |
Variklis galingas, nelabai ekonomiškas, vidutinės sąnaudos apie 7l. nors aš ir nevažinėju, kaip pensininkas, dažnai paspaudžiu, apsukas iki 3000 mėgstu sukelt. Pradėjo tepaluotis neseniai per oro paėmimą, tačiau labai negausiai, tepalai greičiausiai iš turbinos kartais pakliūna, tačiau trauka gera, tepalų lygis nekrenta tai kol kas nesuku sau galvos. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Nusipirkus automobilį, kadangi jis yra 2007 metų tai jau buvo su kietųjų dalelių filtru kuris buvo užsikišęs, perkant šio dalyko nepatikrinsi. Užsikišimas pasireiškia kiekvienam automobiliui skirtingai. Pas vienus nebūna traukos, kiti pradeda netgi gesti. Pas mane traukos buvo užtektinai, tačiau vykdavo dažnai filtro regeneracija ir kas savaite mesdavo gausiai balto dūmo. Kai vyksta dažnai regeneracija į tepalą patenka/prasisunkia per kažkur dyzelino, tai jautėsi iš "papilnėjusio" tepalo bei kvapo. Išpjovus ir išprogramavus filtrą dingo minėtos problemos, žinoma teko keistis tepalą. Dar vienas minusas nepjaunant kietųjų dalelių filtro yra tas, kad varikliui sunku pašalinti karštas išmetamąsias dujas ir purkštukai pradeda svilti iš abiejų pusių, o tai laikui bėgant juos sugadina ir remontas gali atsiieiti labai brangiai, todėl rekomenduočiau pjauti kietųjų dalelių filtrą iš kart nusipirkus automobilį, net jei ir nėra kažkokių blogų požymių, nes kaip ir minėjau jei niekad neesi važinėjęs su šiuo volvo tai gali net ir nepastebėti, kad jis užsikišęs. Filtro kaina 1000 eur. + keitimas Filtro išpjovimas + išprogramavimas + galios kėlimas + EGR vožtuvo išjungimas 240 eur. Jums spręsti, ar tausoti gamtą ar sumokėti mažiau. 2 metai su išjautu ir perprogramuotu varikliu - jokių bėdų. Žinoma išpjovus kietųjų dalelių filtrą ir paspaudus gerai akseleratoriaus pedalą jau kartais pasimato juodas dūmas, kurį anksčiau sulaikydavo filtras, bet tai dyzelis ir viskas čia gerai. Be kietųjų dalelių filtro daugiau eksploatacijai nieko neišleidau, labai patikimas automobilis. Neskaitant žinoma tepalų keitimo ir pagrindinio diržo keitimo. |
Patarimai perkančiajam |
Patikrinti trauką, nenusipirkti su damuštu varikliu, nuvažiuoti į sosteną. Turiu pavyzdžių, kai žmonės nusipikę tokį pat modelį sukišo daug pinigų į variklį. Tačiau žinau daug daugiau pavyzdžių kurie džiaugiasi šiuo automobiliu, nes nieko nereikia remontuoti. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 65)
Volvo modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | S40 | S40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V40 | V50 | V40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
C30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 850 | S70 | S60 | S60 | S60 | |||||||||||||||||||||||||||
V70 | V70 | V60 | V60 | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | S80 | S90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V70 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
V90 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | S80 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | C70 | C70 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | EX30 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | XC40 | |||||||||||||||||||||||||||||||
C40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | XC70 | XC70 | V90 Cross Country | |||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | XC60 | XC60 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | XC90 | XC90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volvo V50 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis