Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Kokybiškas interjeras
- Saugus ir komfortiškas
- Patogios sėdynės
TRŪKUMAI
- Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
- Ne toks smagus kaip konkurentai
- Trūksta Premium automobilių įvaizdžio
Pristatytas 2004 metais naujas S40 (sedanas) ir V50 (universalas) buvo gaminami ant naujos Volvo P1 platformos. Ši platforma taip pat naudoja bendrus mazgus su kitais automobiliais - Mazda3 ir Ford Focus. Volvo S40/V50 naudojami linijiniai 5 cilindrų varikliai vystomi dar nuo Volvo 850 modelio. Galingiausias S40 turi T5 2.4 L 5 cilindrų skersai įmontuotą variklį su 220 AG (164 kW) galia, 320 Nm sukimo momentu ir visais varomaisiais ratais. Pirkėjams patiko kokybiškas interjeras, puiki surinkimo kokybė, komfortas, neblogas automobilio valdymas ir visa tai už palyginti nedidelę kainą. S40 buvo nominuotas 2005 metų Pasaulio Automobilio rinkimuose.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Volvo S40/V50 buvo nominuotas 2005 metų geriausio Pasaulio automobilio rinkimuose. Tais pačiais metais S40/V50 buvo išrinktas geriausiu metų kompaktišku sportišku automobiliu Kanadoje, bei geriausiu metų automobiliu Pietų Afrikos Respublikoje.
2019-10-17 |
Pilnai pateisino lukescius |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Patikimas, pakankamai galingas, salyginai taupus, saugus, garso izoliacija
Nera puodeliu laikikliu bei rukantiems pelenines
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,5 |
Bendras automobilio aprašas |
Vairuoju automobili nepilnai metus Vilniuje. Maniskis 2006 11, pirkau su rida apie 194k km parvaryta is Italijos. Nors neesu linkes tiketi tokiais rodmenimis, bet automobilio salonas atrodo kaip naujas. Jokiu nutrinimu, svaru, tvarkinga, neissedeta. Nusipirkes keiciau priekinius diskus su kaladelemis, minimaliai teko pasiremontuoti vaziuokle, bet visumoje - smulkmenos. Variklis 2.0d 100kw, kurio pilnai uztenka tiek mieste, tiek uzmiestyje vaziuoti/lenkti komfortiskai. 6 begiu mechanine pavaru deze, garso izoliacija salone tikrai nebloga, galima be vejo svilpimo vaziuoti ramiai 130-140km/h. Traukos uztenka. Standartines garso aparaturos tikrai per akis uztenka, maloniai nustebino. Jei ieskoti minusu - nera puoduku laikikliu bei gal gale nera labai daug vietos, bet kadangi po 3 zmones gale nevezioju, dviese niekas nesiskunde :) Bagazines dydzio uztenka, teko nekarta pasikrauti kazka didesnio is senuku ar Ikejos. Bendrai uz siuos pinigus nelabai matau geru konkurentu. Kadangi skubiai reikejo automobilio, ji pirkau kaip laikina ir planavau keisti i naujesni po kokio pusmecio, bet taip isimylejau, jog artimiausiu metu neplanuoju pardavineti :) |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Nusipirkus investavau apie 250e sutvarkyti visoms smulkmenoms. Nuo to laiko neteko nieko tvarkyti, vaziuoja be problemu. Niekada nepavede, visada uzsiveda. Elektronikos gedimu nepasitaike. Vaziuokle nebarska. Klima, autopilotas veikia be priekaistu. Nuvertejimo didelio nepastebejau. |
Patarimai perkančiajam |
Nera kazkokiu specialiu ligu, ziureti, kad nebutu prabegusi beproto daug, o daugiau vaziuoti ir dziaugtis :) Vengti 1.6 varikliu, jiems truksta traukos ir kelia daugiau problemu. O 100kw HDI patikrinti laiko jau, tiek trauka tiek kuro sanaudos nenuvils. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 7)
Volvo modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | S40 | S40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V40 | V50 | V40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
C30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 850 | S70 | S60 | S60 | S60 | |||||||||||||||||||||||||||
V70 | V70 | V60 | V60 | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | S80 | S90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V70 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
V90 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | S80 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | C70 | C70 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | EX30 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | XC40 | |||||||||||||||||||||||||||||||
C40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | XC70 | XC70 | V90 Cross Country | |||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | XC60 | XC60 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | XC90 | XC90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volvo V50 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis