Markės
1905 iš 1918
Volvo V60, 2010 - 2018
59Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.33% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 9
3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 89% Ne 11%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Kokybiškas interjeras
  • Saugus
TRŪKUMAI
  • Nedidelė bagažinė ir salonas
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
  • Mažas variklių pasirinkimas
"Svarbiausia naujiena yra ta, kad naujasis Volvo V60 dabar yra nutaikytas į kiek mažesnės klasės prestižinių automobilių sektorių, kuriame karaliauja C klasės Mercedes-Benz, Audi A4 ir 3 serijos BMW"
Pažvelgite į šį Volvo V60, dar kartą... Ar gi ne puikus šio universalo dizainas? Jau spėjome pamiršti tuos laikus kai Volvo automobilių dizainas buvo laikomas kampuotų ir griežtų formų sinonimu. Dabar Volvo kompanija siūlo stilingus, patrauklius automobilius, tačiau su puikiai išlaikytu savitu Volvo stiliumi. Nors V60 turi tokį patį ilgį ir ratų bazę kaip S60, tačiau dėka kėbulo tipo ir žemėjančio stogo vizualiai atrodo ilgesnis ir žemesnis. Akivaizdu, kad naujasis sportiškai atrodantis V60 kėsinasi atimti 3 serijos BMW universalo pirkėjus. Tiesa, patrauklus stilius turi ir kitą medalio pusę – priėjimas prie bagažinės yra pakankamai aukštas, o bagažinės tūris yra tik 430 litrų (net 60 litrų mažiau nei Audi A4). Sulankstome galines sėdynes (sėdynės atlošas suskaidytas tokiomis dalimis: 40/20/40) ir gauname tik 1246 litro erdvę, kas yra visais 59 litrais mažiau nei paprasto VW Golf hečbeko kėbulu! Viduje karaliauja jau gerai pažįstami Volvo kompanijos stiliaus atributai - prabangiai atrodanti "kiaura" centrinė konsolė, originalūs prietaisų skydelio rodmenys, visur dominuoja labai švelnios linijos. Prietaisų valdymo mygtukai gausiai sugrupuoti centrinėje konsolėje, tuo tarpu kitose vietose jų yra nedaug ir jie neblaško vairuotojo dėmesio. Būtina pagirti itin komfortiškas ir puikiai kūną palaikančias priekines sėdynes, bei pakankamai erdvias galines. Automobilio priekinė MacPherson tipo ir galinė nepriklausoma pakaba suderinta komfortiškai, taigi kelionės neprailgs. Tačiau posūkiuose nereikia pamiršti, kad automobilis turi nemažą posvyrio kampą, o vairo mechanizme jaučiamas kiek per didelis „lengvumas“. Automobilis yra itin tylus ir yra vienas lyderių savo klasėje pagal šį parametrą. Volvo V60 buvo siūlomas su penkiais benzininiais varikliais – pradedant mažiausiu T3 1.6 litro su 150AG galia ir baigiant galingiausiu T6 3.0 litrų motoru su 304 AG galia. Dyzeliniai yra: maksimaliai ekonomiškas DRIVe, vidutiniškas D3 2.0 litro su 163 AG galia ir galingiausias 2.4 litro D5 su dviem turbinomis pasiekiantis 205 AG galią. Šešių laipsnių mechaninė pavarų dėžė pasižymi kiek per stipriai ištęstomis pavaromis, taigi mes rekomenduojame automatinę Geartronic pavarų dėžę. Pirkėjams galima užsisakyti „Pedestrian Detection“ sistemą automatiškai sustabdančia automobilį (jeigu greitis neviršija 35 km/h) nustačius grėsmę partrenkti į gatvę išėjusį žmogų arba siekiant išvengti susidūrimo su priešais važiuojančia transporto priemone. Būkite tikri - Volvo niekada nepamirš saugumo.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia Polestar versija turėjo net 367 AG ir 500 Nm variklį:



Šios kartos S60/V60 buvo itin populiarus įvairių šalių ralio žiedinėse varžybose, tame tarpe ir Australijos V8 Supercars čempionate:



2017-03-21
V60, 2012, D2
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Priekinės sėdynės
Salono ir bagažinės erdvė.
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,5
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,5
Bendras automobilio aprašas
Pradžiai priešistorė apie pirkimą. .Automobilis buvo pirktas žmonai važnėti mieste. Nupirktas buvo per 20 minučių. Iš Belgijos paskambino draugas, užsiimantis automobiliais ir pasakė, kad yra super stovio variantas už visai protingą kainą. Paskambinau žmonai, pervertė nuotraukas internete, ofiso kieme pasižiūrėjo natūroje panšią stovinčią ir pasakė tinka, imam. Čia ir buvo pagrindinė klaida ir po metų buvo iškeista i A3, nes meilės tam automobiliui taip ir neatsirado. Kas liečia tecninį auto stovį- viskas tvarkoje. Atomobilis buvęs veiklos nuomoje, rida 95 000, visi aptarnavimai Volvo servise. Su šia auto žmona pravažiavo apie 15 000 km. Per visą laiką nieks nebuvo remontuota, išskyrus elektrinį rankinį stabdį (150EUR), tepalų ir filtrų keitimo neskaitau. Minusai. Iš išorės automobilis, ne toks jau mažas, bet viduje vietos labai mažai ypač bagažinėje. Palyginimui Hyundai I30 hečbeko bagažinė kur kas didesnė ir vietos gale sėdintiems užtektinai ( universalo net nelyginu). Vilniaus keliams R17 ratai ne pats geriausias pasirinkimas - jaučiasi kiekvienas asfalto įtrūkimas, o pavažiavus ilgiau tai pradeda gana stipriai užknisti. Kas tikis minkšto ir posukiuose krypuojančio automobilio ( kaip dauguma kitų Volvo modelių) nusivils .Pakaba Vilniaus banguotai kelio dangai ir sulindusiems į žemę šulinių dangčiams per kieta, bet gal gelbėtų R16 ratai. Nemanevringa parkuojantis, parktronikai gale BŪTINI. Daug kas mini gerą garso izoliaciją, dėl kurios aš stipriai abejočiau. Kas liečia garsą iš variklio skyriaus, viskas OK, bet iš ratų arkų, ypač galinių, garsas labai didelis. Lyginant su paties Volvo vardijamais konkurentais A4, 3, C, IS, tai Volvo dar reikia padirbėti. Prietaisų skydelio rodmenis saulėtą dieną įžiūrėti sunku, taipogi jame nėra variklio temeratūros indikatoriaus. Keistai veikia klimato kontrolė.Jei galvojat, kad nustačius auto ir 21 laipsnį nieko daugiau daryti nereikės, klystate. Kai sauleta, temperatūrą reikia mažinti, kai nera saulės didinti. Balta oda, jau po 100 000 rodo nusidėvėjimo požymius.1,6 variklio dinamika šiaip sau. Mieste su bendru srautu važiuoti užtenka, bet užmiestyje tikrai neužtenka. Kuro sąnaudos Vilniuje 7-8 litrai kaip ir normalios, bet vertinant dinamiką - didokos. Pliusai. Asmeniškai man, puiki išvaizda. Net ir šiai dienai auto atrodo nepasenęs. Tikrai kokybiškos ir gerai surinktos salono medžiagos ( išskyrus odą). Absoliučiai niekas nebarška, net važiuojant per "tarką". Priekinių sėdynių patogumas superinis. Puikus vairo stiprintuvas. Gana stabiliai stovi ant kelio. Apibendrinant, auto šiek tiek per brangi, lyginant pagal tai ką gauni.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Remontuotas elektrinis rankinis stabdis,1 kartą keisti tepalai ir visi filtrai, dezinfekuotas kondicionierius. Tai ir viskas, kas daryta per 15 000 km. Po metų parduota už tą pačią sumą kaip pirkta, tik pirkėjui pridėjau beveik naujas žiemines padangas. Galiu pasakyti, kad tai ne tas automobilis, kuris yra lengvai parduodamas.
Patarimai perkančiajam
Nepirkti su 1,6 varikliu. Bendras patarimas perkant bet kurią auto. Jei perkate žmonai, kol pati nepavažinės bent dienos, nepirkit ( kad neatsitiktų taip, kaip man). Konkrečiai šiam automobiliui. Nepirkti su 1,6 varikliu. Jei turite vaikų ir šeimoje kito automobilio nėra, gariau pasižiūrėti kažką kita arba pirkti stogo bagažinę. Jei mėgstate keliauti ne tik po Lietuvą, turėkit omeny, kad normaliai šiuo automobiliu gali važiuoti tik 2 žmonės.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 39)
Volvo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  S40S40  
 V40V50V40 
  C30  
  Vidutiniai 850S70S60S60S60
 V70V70 V60V60
  Dideli   S80S90
  V70  
   V90
  Reprezentaciniai  S80   
  Kupė  C70C70  
  Mini krosoveriai     EX30
  Krosoveriai    XC40
    C40
  Dideli krosoveriai  XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai   XC60XC60
  Dideli visureigiai   XC90XC90
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt