Markės
1898 iš 1911
Volvo V60, 2010 - 2018
59Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.33% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 9
3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 89% Ne 11%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus dizainas
  • Kokybiškas interjeras
  • Saugus
TRŪKUMAI
  • Nedidelė bagažinė ir salonas
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
  • Mažas variklių pasirinkimas
"Svarbiausia naujiena yra ta, kad naujasis Volvo V60 dabar yra nutaikytas į kiek mažesnės klasės prestižinių automobilių sektorių, kuriame karaliauja C klasės Mercedes-Benz, Audi A4 ir 3 serijos BMW"
Pažvelgite į šį Volvo V60, dar kartą... Ar gi ne puikus šio universalo dizainas? Jau spėjome pamiršti tuos laikus kai Volvo automobilių dizainas buvo laikomas kampuotų ir griežtų formų sinonimu. Dabar Volvo kompanija siūlo stilingus, patrauklius automobilius, tačiau su puikiai išlaikytu savitu Volvo stiliumi. Nors V60 turi tokį patį ilgį ir ratų bazę kaip S60, tačiau dėka kėbulo tipo ir žemėjančio stogo vizualiai atrodo ilgesnis ir žemesnis. Akivaizdu, kad naujasis sportiškai atrodantis V60 kėsinasi atimti 3 serijos BMW universalo pirkėjus. Tiesa, patrauklus stilius turi ir kitą medalio pusę – priėjimas prie bagažinės yra pakankamai aukštas, o bagažinės tūris yra tik 430 litrų (net 60 litrų mažiau nei Audi A4). Sulankstome galines sėdynes (sėdynės atlošas suskaidytas tokiomis dalimis: 40/20/40) ir gauname tik 1246 litro erdvę, kas yra visais 59 litrais mažiau nei paprasto VW Golf hečbeko kėbulu! Viduje karaliauja jau gerai pažįstami Volvo kompanijos stiliaus atributai - prabangiai atrodanti "kiaura" centrinė konsolė, originalūs prietaisų skydelio rodmenys, visur dominuoja labai švelnios linijos. Prietaisų valdymo mygtukai gausiai sugrupuoti centrinėje konsolėje, tuo tarpu kitose vietose jų yra nedaug ir jie neblaško vairuotojo dėmesio. Būtina pagirti itin komfortiškas ir puikiai kūną palaikančias priekines sėdynes, bei pakankamai erdvias galines. Automobilio priekinė MacPherson tipo ir galinė nepriklausoma pakaba suderinta komfortiškai, taigi kelionės neprailgs. Tačiau posūkiuose nereikia pamiršti, kad automobilis turi nemažą posvyrio kampą, o vairo mechanizme jaučiamas kiek per didelis „lengvumas“. Automobilis yra itin tylus ir yra vienas lyderių savo klasėje pagal šį parametrą. Volvo V60 buvo siūlomas su penkiais benzininiais varikliais – pradedant mažiausiu T3 1.6 litro su 150AG galia ir baigiant galingiausiu T6 3.0 litrų motoru su 304 AG galia. Dyzeliniai yra: maksimaliai ekonomiškas DRIVe, vidutiniškas D3 2.0 litro su 163 AG galia ir galingiausias 2.4 litro D5 su dviem turbinomis pasiekiantis 205 AG galią. Šešių laipsnių mechaninė pavarų dėžė pasižymi kiek per stipriai ištęstomis pavaromis, taigi mes rekomenduojame automatinę Geartronic pavarų dėžę. Pirkėjams galima užsisakyti „Pedestrian Detection“ sistemą automatiškai sustabdančia automobilį (jeigu greitis neviršija 35 km/h) nustačius grėsmę partrenkti į gatvę išėjusį žmogų arba siekiant išvengti susidūrimo su priešais važiuojančia transporto priemone. Būkite tikri - Volvo niekada nepamirš saugumo.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Galingiausia Polestar versija turėjo net 367 AG ir 500 Nm variklį:



Šios kartos S60/V60 buvo itin populiarus įvairių šalių ralio žiedinėse varžybose, tame tarpe ir Australijos V8 Supercars čempionate:




2013-06-20

Naujasis „Volvo V60“ universalas

Naujasis „Volvo V60“ universalas
„Volvo" automobiliai visada turėjo savo rinką ir savo pirkėją. Kurį laiką švedų gamintojo automobiliai buvo vadinami „pensininkų transportu", bet tie laikai negrįžtamai praėjo. „Volvo" ne tik pateikė rinkai naujų, jaunatviškų modelių, tokių kaip „Volvo V 40", bet ir solidžius, didelius automobilius padarė greitesniais ir veržlesniais. Turėjau progos tuo įsitikinti praėjusiais metais kelias dienas praleidęs prie „Volvo XC 60" vairo, tad šį kartą, sėsdamas į taip pat ganėtinai nemažą „Volvo V60", tikėjausi kažko panašaus. Juo labiau, kad atidžiau pažiūrėjus, šių modelių dizaine galima įžvelgti tam tikrą panašumą.

Naujasis „Volvo V60" atrodo solidžiai ir gražiai. Tiesa, už grožį, kaip tai dažnai būna, tenka mokėti. Dideli šoniniai veidrodžiai ir ganėtinai platus užpakalinis stiklas užtikrina gerą matomą aplink automobilį, tačiau ilgoki priekiniai statramsčiai kiek trukdo matomumui į priekį. Aukšta langų linija, atrodo gražiai, tačiau taip pat nėra labai praktiška. Kita vertus, ar šiuo atveju svarbus praktiškumas, jei viskas gražiai dera tarpusavyje ir puikiai atrodo?

Džiugina tai, kad kurdami „V60" išvaizdą, dailininkai nesivaikė madų ir automobilio neperkrovė įvairiomis detalėmis. Automobilis pastebimas, ryškus, tačiau jo grožis - ne iššaukiantis, o klasikinis.

„V60" salonas - patogus, erdvus, prabangus ir funkcionalus, tačiau labai primenantis „V40" saloną. Tas pats trijų spalvų - Eco, Perfomance ir Elegance - spidometras, lietuviškai „bendraujantis" borto kompiuteris, patogiai ir savo vietose įsikūrę valdymo mygtukai.

Tiesa, tiek „V40", tiek ir „V60" besikeičiančios prietaisų skydelio spalvos automobilio variklio ar amortizatorių darbui įtakos neturi.

Prieš leidžiantis į kelionę rekomenduotina ramiai pažaisti su spalvomis ir nustatymais, nes vienu atveju greitis rodomas kaip klasikiniame, rodykliniame spidometre, kitu - spidometras „tampa" tachometru, o skaičiai rodomi jo centre.

Gal dar kiek toliau nuo centrinio panelio galėtų būti sumontuota pavarų perjungimo svirtis. Bandytas modelis turėjo automatinę 6 pavarų PD, tad jų dažnai perjunginėti nereikėjo (nors numatyta ir rankinio perjungimo galimybė), tačiau iš įpročio imant svirtį iš viršaus pirštai beveik liesdavo temperatūros reguliavimo ir kt. mygtukus. Jeigu žmogaus ranka didesnė, arba, tarkim žiemą mūvint pirštine, tikėtina, kai kuriuos mygtukus galima paspausti ir to nenorint. Aišku, nieko baisaus dėl to neatsitiks, bet visgi...

Daugiau klausimų automobilio vidui kaip ir nėra - viskas pagaminta iš gerų, kokybiškų medžiagų. Vietos užteks tiek priekinių, tiek ir užpakalinių sėdynių keleiviams, kuriems išvesti atskiri šildymo kanalai. Tokių kanalų būtinumą supranti žiemą, kai galinė automobilio dalis šylą ilgiau už priekinę.

Ypač patogios buvo sportinio stiliaus bandyto modelio sėdynės, o štai centrinio ranktūrio - daiktadežės viršutinės atraminės dalies, kaip ir „XC60" modelyje, norėtųsi kiek ilgesnės, nors pati vairuotojo vieta patogi, viskas "po ranka", aišku ir suprantama.

Ilgą laiką „Volvo" pelnytai vadinosi saugiausiais automobiliais. Vėliau šį titulą iš jų pabandė atimti kiti gamintojai, tačiau, panašu, švedai vėl gali teigti gaminantys saugiausius automobilius. „Volvo V 60" turi „Saugumo mieste" sistemą, padedančią išvengti susidūrimo. Važiuojant iki 50 km/h greičiu, lazerinė technologija gali užfiksuoti, ar 6-8 metrų atstumu priešais esanti transporto priemonė yra sustojusi, ar juda lėčiau. Jeigu sistema pajunta, kad susidūrimas galimas, stabdžiai iš anksto parengiami taip, kad greičiau sureaguotų juos nuspaudus. Jeigu vairuotojas nestabdo, „saugumo mieste" sistema automatiškai nuspaudžia stabdžius ir išjungia droselį, kad susidūrimo pasekmės būtų švelnesnės. „City Safety" įsijungia užvedus automobilį.

Taip pat „Volvo V60" gali turėti „Driver Support Package" paketą, kuris apima: adaptyvus važiavimo režimo valdymą (važiuojant visais greičiais), susidūrimo perspėjimo su pilnu automatiniu stabdymu ir pėsčiųjų apsaugos sistemą, vairuotojo įspėjimo kontrolės sistemą (DAC), nukrypimo iš juostos įspėjimą (LDW) ir nematomos zonos informavimo sistemą (BLIS).

Įdomus ir naudingas dalykas - prisitaikančios stabdymo šviesos, kurios įsijungia, kai greitis viršija 50 km/h, ir jos gali nustatyti skirtumą tarp normalaus ir kritinio stabdymo. Kritinėje situacijoje visos stabdžių šviesos ims žybsėti keturis kartus per sekundę. Greičiui nukritus iki 10 km/h, šviesos nustos žybsėti ir užsidegs rizikos šviesos.

„Volvo" patentuota automobilio priekio konstrukcija su didelėmis įvairių rūšių plieno deformacijų zonomis absorbuoja smūgio energiją. Kompaktiška transmisija yra sukurta taip, kad optimizuotų deformaciją. Unikali priekio struktūra ir išilginiai plieno strypai duryse padeda nukreipti smūgio energiją nuo automobilio priekio į jo galą ir taip sumažina keleiviams tenkantį krūvį. Po prietaisų skydu esantis skersinis padeda išvengti salono pažeidimo ir taip taip pat prisideda prie keleivių saugumo.

Dar viena unikali „Volvo" sistema - apsaugos nuo šoninio smūgio (SIPS). Sistema sukurta padėti saugoti keleivius šoninio smūgio atveju. Automobilio plieninis rėmas - įskaitant priekines sėdynes - yra sukurtas ir sustiprintas, kad nukreiptų šoninio susidūrimo poveikį nuo keleivių į kitas automobilio kėbulo dalis ir apsaugotų nuo salono pažeidimo. Ypač stipri šoninė struktūra yra pagaminta iš itin stipraus plieno, kad padėtų atlaikyti stiprų šoninį smūgį, net ir didesnės transporto priemonės. Pripučiama užuolaida (IC), skirta visiems kraštuose sėdintiems keleiviams, ir priekinės sėdynės šoninės oro pagalvės su SIPS kartu užtikrina dar geresnę apsaugą.

Bandytas modelis, kaip minėjau, turėjo 6 pavarų APD ir 2,0 l 120 kW dyzelinį variklį. Vidutinės kuro sąnaudos pasivažinėjus porą dienų sukosi apie 6 l/100 km. Įvertinus, tai, kad automobilyje laisvai gali tilpti 5 suaugę žmonės ir jų daiktai, tokie skaičiai nuteikia optimistiškai.

Važiuoja „V60" labai minkštai ir švelniai. Mažesnių asfalto nelygumų net nesijaučia. Nepaisant to, kad automobilis puikiai laikosi nurodytos trajektorijos ir be didelių svyravimų įveikia posūkius, lakstyti su juo nesinori. Šiuo atveju mėgaujiesi ne greičiu, nors ir pastarojo automobiliui užtenka, bet patogiu, solidžiu važiavimu dailiame automobilyje.

Tiesa, per daug atsipalaiduoti negalima, nes užtaikius į didesnę duobę, kurių mūsų keliuose vis dar netrūksta, amortizatoriai iškart apie tai „informuoja".

Jie puikiai dirba ne tik važiuojant asfaltu, bet ir išsukus į kaimo žvyrkelį. Čia smulkūs nelygumai irgi beveik nejuntami, o per didesnes duobutes automobilis maloniai pralinguoja.

Viską įvertinus supranti, kad „Volvo" - tikrai puikus šeimyninis automobilis, nes jį ne tik lengva vairuoti, bet tiek vairuotojas, tiek ir visi keleiviai gali jaustis saugūs. Juo labiau, kad „V60" universalas turi didelę, erdvę bagažinę, kurioje, leidžiantis į kelionę, galima susikrauti reikalingus daiktus.

Bagažinė neturi slenksčio, tad net sunkesnius daiktus bus lengva pakrauti ar iškrauti. Belieka tik sugalvoti, kur nori keliauti. Juolab, kad už lango ne tokia jau ilga lietuviška vasara...
 


Volvo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  S40S40  
 V40V50V40 
  C30  
  Vidutiniai 850S70S60S60S60
 V70V70 V60V60
  Dideli   S80S90
  V70  
   V90
  Reprezentaciniai  S80   
  Kupė  C70C70  
  Mini krosoveriai     EX30
  Krosoveriai    XC40
    C40
  Dideli krosoveriai  XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai   XC60XC60
  Dideli visureigiai   XC90XC90
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt