Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus išorės dizainas
- Itin komfortiškas
- Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
- Maža interjero erdvė
- Mažas variklių pasirinkimas
- Neinformatyvus vairo mechanizmas
Volvo paskatinti XC90 didžiulės sėkmės ilgai nelaukė ir pristatė kompaktišką visureigį. Puikaus dizaino automobilis susilaukė didelės sėkmės nors jam teko konkuruoti su visa armija kompaktiškų SUV. Automobilis turi tikrai išskirtinį, tačiau kartu ir tipišką Volvo dizainą. XC60 komplektuojamas su jau esančiais gamyboje benzininiais ir dyzeliniais varikliais. Visureigis buvo gaminamas ant Volvo P24 platformos ir dalinosi kai kuriomis technologijomis su Land Rover Freelander, todėl automobilis nebus “pėsčias” ir važiuojant bekelėje. Galingiausias variklis yra 6 cilindrų turbo su 285 AG (213 kW) ir visų varomųjų ratų sistema Haldex. Automobilis pasižymi patogiu, prabangiu interjeru, puikiomis sėdynėmis, 40/20/40 santykiu sulankstomomis galinėmis sėdynėmis.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2009 metais Volvo XC60 buvo geriausiai parduodmas Volvo automobilis.
XC60 buvo vienas iš trijų automobilių (kartu su Nissan Qashqai ir Renault Megane), kuris buvo įvertintas 37 balais iš 37 galimų EuroNCAP susidūrimo testuose.
XC60 buvo vienas iš trijų automobilių (kartu su Nissan Qashqai ir Renault Megane), kuris buvo įvertintas 37 balais iš 37 galimų EuroNCAP susidūrimo testuose.
2019-06-11 |
2010 metų XC60 D5 151kW AWD |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Puiki šeimos mašina atliekanti visas krosoverio funkcijas, gražus švediškas dizainas, patogi, ergonomiška, D5 super variklis
Brangiai genda AWD sistema, problemos su vairo stiprintuvu, didelis apsisukimo spindulys, kieta važiuoklė, nepatogus porankis
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,4
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 11,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,5 |
Bendras automobilio aprašas |
Geras šeimos automobilis bet ne stebuklas. Kaina už tai ką gauni yra per didelė, nors alternatyvūs krosoveriai X3, Q5 dar brangesni, CR-V panaši kaina. XC60 puikiai tinka šeimai - talpi bagažinė, didelis pravažumas pvz., kol kas įveikė visus duobėtus keliukus ir kalniukus ir vasarą ir žiemą važiuojant paiškylauti kokiam gamtos užkampyje ar važiuojant į kaimą, bet XC60 ne bekėlės monstras. Prošvaisa tikrai gera, niekur nekliūna. Universali mašina. Teko vežti ir šeimą su draugais po gamtą ir skalbimo mašiną ir savaitgalio dideliems apsipirkimams tinka. Patogi, praktiška. Pagal ilgį ne tokia ir ilga, bet parkuotis mieste yra truputi sunkoka, kažkiek primena net miniveno parkavimą. Didelis apsisukimo spindulys. Jei sunkiai sekasi orientuotis per šoninius veidrodėlius būtinai pirkite su galine kamera, nes blogas matomumas gale. Į kitas vietas matomumas geras. Mašina yra plati todėl mieste į siaurus tarpus neįlysit - daužysit duris, o miške pabrauko per šonus šakos. Salonas erdvus ir ergonomiškas, viskas gerai ir praktiškai padaryta, patogios sėdinės, vairuot patogu. Gale vietos nėra tiek daug kiek limuzino klasėj (čia ir nėra tokia), bet suaugę gan normaliai telpa. Bagažinėje vietos irgi nėra sutaupyta kaip kituose ale džipuose. Aukštos priekynės sėdinės todėl gale sėdintys ne viską mato į priekį, teks žiūrėti į šonus. Solidus ir santūrus švediškas dizainas. Viduje labai graži, išbaigta mašina. Jauki. Galit mėgti, galit ne. Čia švedas, ne vokietis, jokių ginčų dėl to. Dešinėj vairuotojo pusėj porankio aukštis per žemas, nes neatitinka dūrelių rankų atramos aukščio, todėl sunku suprasti kur patogiai laikyti dešinę ranką. Matyt padarė, kad vairuotum dviem rankom... Visa kita patogu. Pakaba per kieta, važiavimas nors kiek nelygiu keliu nėra toks ir komfortiškas žinant kiek kainuoja mašina. Žodžiu - neplaukia. Kita vertus, mašina labai stabiliai stovi ant kelio, ima posūkius, gerai manevruoja. Pakaba nelūžta, bet dalys turi savo resursą kaip ir visų mašinų. Kolkas 130 000 ir niekas nekeista. Volvo geri kėbulai, švedai pasidarė mašinas sau ir gerai apsaugojo nuo rudžių. Taip pat mašina žiemą labai šilta ir jauki. Mūsų rinkai jau būna gamyklinė webasto, šildomos priekinės ir galinės sėdinės. Žiemą kaip dyzelis net be webasto pakankamai greit sušyla, atitirpsta veidrodėliai ir per keletą minučių jau malonu važiuot. Gerai izoliuota nuo išorės. Gera garso izoliacija. Užtenka tyliai pasileisti muziką ir viduje pasidaro labai jauku kaip namie. Nepajauti, o greitis jau 140 km/h... Niekas nedreba ir nebarška. Noris važiuot ir važiuot... D5 variklis labai geras, geras resursas, puiki trauka ir dinamika, tačiau ne toks ir ekonomiškas. Iki 170 km/h eina be didesnio vargo. Realios sanaudos Vilniaus mieste 11-12 l, užmiestyje 7-8 l. Labai malonus variklio garsas ir važiavimas - kaskart teikia džiaugsmą, noris važiuot ir važiuot. Jaučiasi salone maža variklio vibracija kai stovi vietoje. Ramiai važiuojant kaip dyzelis pakankamai tylus, o paspaudus iki dugno labai malonus garsas. Ne trataliukas. Kuro bakas truputi daugiau nei 70 l - užtenka. Per mėnesį pilu 2 kartus. Variklį reikia saugoti nuo perkaitimo, taip pat ir pavarų dėžę. Todėl būtina prižiūrėti aušinimo sistemą. Pilti tik kokybišką kurą ir laiku mašinoje viską aptarnauti ir variklis, kuro sistema ilgai neturės problemų. Pilu ką rekomenduoja gamintojas Castrol 0W30 A5/B5 ir nesuku sau galvos. Netaupykit ant medžiagų ir kam tie eksperimentai... Dėžė Aisin TF-80SC gal ir gera, bet šiai mašinai per silpna. Mašinos svoris beveik 2000 kg. Dyzelinis variklis duoda 420 NM sukimo momentą, o dėžė paskaičiuota išlaikyti 440 NM. Saugokit dėžę iš anksto, per daug draginti nereikia, ypač kol nepasiekta darbinė temperatūra, keiskit tepalą (filtras jai nesikeičia) - tada važiuosit ilgai. Dėžė ne sportiška, truputi flegmatiška, bet maloniam komfortiškam važiavimui pats tas. Draginimo bijo ir AWD sistema. Neklausykit oficialių servisų - būtina keisti dėžės tepalą kas 40-60 tūkst. km. Pirmos kartos dėžėje (iki 2011) pilamas JWS 3309 standartas, antros kartos dėžėje (nuo 2011) pilamas JWS 3324/AW-1 standartas. Skirtingų tepalų nemaišyti, sekite tepalo standartą pagal mašinos instrukciją! Haldex tepalą irgi būtina keisti, tik 4 kartos ir 5 kartos Haldex'ai skiriasi savo aptarnavimo niuansais. Haldex tepalas tik originalas. Probleminės vietos: tikėtina, kad iki 200 000 km išlėks vairo stiprintuvo siurblys. Sugedo ant 124 000 km. AWD sistemos remontui (reduktorius, kampinė pavara, haldex) iš anksto pasidėkit 1000 eurų į banką ir laukit kada - Volvo AWD yra silpna vieta ir būna jau iki 200 000 km. Jei nereikia AWD ir nepirkite. Jau ant 124 000 km reikia brangaus reduktoriaus remonto. Iš kitų gedimų kolkas buvo tik DPF temperatūros daviklio keitimas nes dėl DPF temperatūros daviklio klaidos dinginėjo trauka. Nebrangus. XC60 Vilniuje daugumoj vairuoja moteriškės. Todėl įmanoma rasti su mažesnėm ridom ir švelniau važinėtą. Norėjau pirkti XC70 bet pirkau XC60 dėl mažos ridos, nors tų pačių metų XC70 truputį pigesnė. Dabar pirkčiau XC70 (ta pati Volvo P3 platforma ir tie patys gedimai) ir kainos skirtumą sudėčiau į remontą. Dar pasvarstyčiau apie Subaru Outback ar Honda CR-V nors apie jų savas problemas nežinau... Visos mašinos dabar su niuansais. Netikėkit mitais apie brangias Volvo mašinų dalis. Galite pasižiūrėti Autodoc kainas tokių gamintojų kaip Bosch, ATE, Mann, Mahle, FAG, Sachs - ne brangiau už pvz., BMW. Originalios Volvo dalys brangios, bet ne visose mašinos vietose yra prasmė mokėti už originalą, kurį gamina tie patys minėti gamintojai. Dėkit gerų firmų dalis ir džiaukitės nes ilgai patikimai važinėsit po 100 000 - 200 000 tūkst. eina. Padangos - viena padanga 100 eurų plius visureigių ratų keitimas brangesnis nei lengvųjų. Tai ar reikia į darbą mieste važinėti visureigio su AWD? Ar pirkčiau vėl? Pirkčiau XC70 nes truputi pigesnė. O šiaip mašina tikrai patenkintas, o žmona ypač patenkinta. Ir kitos žmonos pavydi... Visgi labiausiai parduodamas Volvo modelis - ne veltui. Tik su savo brangiom AWD ir vairo stiprintuvo problemom... O kas dabar be problemų? Bandžiau Toyota RAV4, Nissan Qashqai tai jos važiavimu, salonu neprilygsta XC60. CR-V salono dizainas irgi prastesnis. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Nuvertėja apie 1000 eurų per metus. |
Patarimai perkančiajam |
Tikrinti automato būklę visais važiavimo rėžimais - šaltos, šiltos, akseleruojant, riedant, prie visų apsukų. Taip pat tikrinti visas AWD sistemos dalis. Kaip juda iš vietos pirmyn ir atgal. Man buvo brangi problema, kuri jautėsi tik prie 2500-3000 rpm... Žiūrėti ar neteka vairo kolonėlė ir kaip vairas sukinėjasi ant šalto ir šilto, pažiūrėti autostradoj, aikštelėje. Jungti kompą ir tikrinti tikrą ridą. Keisti visus tepalus, o ne tik variklio tepalą. Pagalvoti ar tikrai reikia savo poreikiams džipo ir AWD nes gerokai brangiau nei sedanas. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 32)
Volvo modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | S40 | S40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V40 | V50 | V40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
C30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 850 | S70 | S60 | S60 | S60 | |||||||||||||||||||||||||||
V70 | V70 | V60 | V60 | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | S80 | S90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V70 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
V90 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | S80 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | C70 | C70 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | EX30 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | XC40 | |||||||||||||||||||||||||||||||
C40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | XC70 | XC70 | V90 Cross Country | |||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | XC60 | XC60 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | XC90 | XC90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volvo XC60 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis