Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Solidus dizainas tiek išorėje tiek viduje
- Kokybiškas ir komfortiškas interjeras
- Technologiškas ir saugus
TRŪKUMAI
- Kai kurie varikliai silpnoki
- Prastas bekelėje
- Gana brangus
"Automobilis gerai jaučiamas, gerai valdomas, suteikia patikimumo įspūdį, o viduje be galo tylus"
Senasis be galo ilgai gamintas Volvo XC90 buvo nepaprastai svarbus automobilis Volvo kompanijai. Tai buvo gerai parduodamas, didelis, saugus ir pakankamai patrauklus automobilis. Taigi naujasis Volvo XC90 yra kritiškai svarbus modelis – jis neša kone visos Volvo kompanijos ateitį. Linkime naujokui sėkmės ir iškarto pastebime patrauklų grynai skandinavišką dizainą. Kuklus bet stambus priekis ir gražūs tipiški Volvo stiliaus galiniai žibintai solidžiai puošia visureigį. Tačiau svarbiausia tai, kad automobilis gaminamas ant visiškai naujos, jau nebe Ford eros platformos. Nauja platforma yra itin standi, lengvai modifikuojama ir skirta talpinti tiek įprastas, tiek hibridines jėgaines. Volvo XC90 yra didelis automobilis – jis skirtas talpinti iki septynių keleivių ir akivaizdu labai artimai konkuruoja su taip pat padidėjusiu BMW X5, Mercedes bei Range Rover modeliais. Visureigį galima užsisakyti su pneumatine pakaba, kuri garantuoja ne tik itin komfortišką elgesį kelyje, tačiau ir gerą sunkaus kėbulo kontrolę. Automobilis gerai jaučiamas, gerai valdomas, suteikia patikimumo įspūdį, o viduje be galo tylus. Salone vairuotoją pasitinka didelis ekranas centre ir minimalus mygtukų skaičius. Gražu ir skandinaviška. Beveik visi automobilio parametrai valdomi ekrane kas yra malonu, tačiau tai reikalauja tam tikro dėmesio ir akių atitraukimo nuo kelio. Juk tai neitin saugu, o čia juk Volvo... Visgi saugumo įrangos bei sistemų šis Volvo turi daugiau nei pakankamai ir kad jas išvardinti reikia atskiro straipsnio. Taigi, turime rafinuotą, solidų, patikimą ir išbaigtą skandinavų kūrinį. Jo pirmtakas tikrai neliks nusivylęs savo įpėdiniu.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2018-09-22 |
patikimas erdvus ekonomiškas gražus automobilis Volvo 2.0d AT (225 a.g) 4WD |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
ekonomiškas erdvus, patikimas ir konfortiškas
minusu neppastebėjau
|
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 10,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 7,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 9,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Aš nusprendžiau pasidalinti savo įspūdžiais apie mano turimą XC-90 2016 m. 1) Komplektacija Inscription su papildomu "Polistar" chiptuning'u, kuris padidino galią iki 238 AG. Puikus dinamiškas didelis automobilis. Tai nėra "BMW X3" 3 litrų dyzelinas, tačiau ir šis gana galingas, o ypač ekonomiškas, važinėjant ekonomišku rėžimu. Apskritai, komplektacijoje rekomenduoju rinkis pačius reikalingiausius paketus: LED šviesos adapterį, praktiškumą, komfortą, vaikams. Ratus rekomenduoju 19, automobilis bus minkštesnis, aš turėjau 21, kietoka ir triukšmas nuo arkų. 2) daugiau kaip po 45.000 km (pagrinde važinėjau po miestą ir kartas nuo karto nuvažiuodavau prie jūros) dėl garantijos kreipausi 2 kartus, vieną kartą užė galiniai diskai, juos pakeitė nemokamai, o antrą kartą paaiškėjo, kad leido Riebokšlis, matyt buvo gamyklinis brokas, pakeitėi, bet turėjau palikti savaitei, kol užsisakė ir pakeitė. Daugiau neturėjau jokių nusiskundimų dėl automobilio. Laukiau netikėtumų iš elektronikos, bet nieko, viskas veikė puikiai. 3) Atskirai pasakysiu, kad mano sėdynės buvo paprastos, be masažo, bet su ištraukiama pagalve, ramiai nuvažiuodavau be miego 20 valandų, labai patogios sėdynės. Automobilio kuro sąnaudos greitkeliu paprastai yra apie 7-8 litrų, mieste yra apie 10, tai yra realu. 4) Iš minusų pirmasis ir svarbiausias yra nuvertėjimas parduodant. Gal būt man nepasisekė, aš atidaviau prekybos agentui pardavinėti, reikėjo pinigų nekilnojamajam turtui, tikėjausi, kad jie parduos logiška kaina, bet jie numetė kaina labai greitai, nes neva buvo nesezonas ir jie visiem salone esantiom automobiliam numetė kainas. Jei turite laiko, tai rekomenduoju patiems pardavinėti, Aš rekomenduoju šį automobilį, aš pats ieškau naujo tokio paties dydžio ir nerandu kokio nors panašaus pagal kainą ir kokybę. BMW X5 dyzelinas 3 litrai 249 AG geras automobilis, bet ne šeimai, per mažai vietos, ir vėl gi, brangus,kasko, ir pats automobilis yra dar brangesnis nei "Volvo". Audi Q7 yra puikus ir brangesnis, tačiau žiemą "Volvo" yra patikimesnė, plius šildytuvas ir Volvo "On-call" yra nepakeičiamas dalykas. Japonai ... netgi negali būti lyginami, geri, patikimi, skysti, bet negaliu priversti save pirkti tokio dizaino ir komforto. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Nieko negaliu pasakyti, nes neteko per tą laiką remontuoti |
Patarimai perkančiajam |
puikus auto rekomenduoju |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 23)
Volvo modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Kompaktiniai | S40 | S40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V40 | V50 | V40 | ||||||||||||||||||||||||||||||
C30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 850 | S70 | S60 | S60 | S60 | |||||||||||||||||||||||||||
V70 | V70 | V60 | V60 | |||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | S80 | S90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
V70 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
V90 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | S80 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | C70 | C70 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | EX30 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | XC40 | |||||||||||||||||||||||||||||||
C40 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | XC70 | XC70 | V90 Cross Country | |||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | XC60 | XC60 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | XC90 | XC90 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Volvo XC90 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis