Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2022-07-08
Antrasis „Ring Challenge“ dublis: ar turėsime naujus nugalėtojus „Nemuno žiede“?

Antrasis „Ring Challenge“ dublis: ar turėsime naujus nugalėtojus „Nemuno žiede“?
Šį šeštadienį, liepos 9-tą dieną Kačerginės „Nemuno žiede“ vyks antrasis Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato etapas. Po jaukaus ir nuotaikingo pirmojo „Ring Challenge“ sugrįžimo žiedinės lenktynės atsigavo: užsiregistravo beveik aštuonios dešimtys dalyvių. Ar nauji veidai pralenks senbūvius?

Nauja intriga dėl nugalėtojo

Lietuvos žiedinių lenktynių čempionatas atsigauna. Šeštadienį „Ring Challenge“ renginyje „Nemuno žiede“ „Time Attack“ disciplinoje varžysis daugiau nei 60 dalyvių, o prie Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato sprinto starto stos daugiau nei 20 automobilių. Toks dalyvių skaičius buvo tik prieš Korona virusą. 

Lenktynėse nepamatysime vienvaldžio R3000 klasės lyderio, kuris dažniausiai laimi lenktynes ir absoliučioje įskaitoje, Aurimo Mištauto. Tačiau tai kelia tik dar didesnę intrigą. Jei nebus Aurimo, reiškia, bus naujas nugalėtojas. O į šią poziciją jau ne pirmus metus taikosi Izidorius Paukštys su „Top Sport Racing“ komanda.
Jam lengva nebus, nes R3000 klasėje, kurioje beveik visi dalyviai važiuoja panašiais BMW automobiliais, lenktynininkų, gebančių kovoti dėl podiumo tikrai ne vienas. Tai ir Gediminas Bilinskas, ir Robertas Zauka, prieš BMW automobilius į kovą su „Honda“ stoja ir Justas Gudavičius. 

Skirtinga technika – šou žiūrovams

Vis tik su BMW R3000 važiuojančiam kolektyvui greičiausiųjų titulą išlaikyti bus sudėtinga, nes į  antrąjį čempionato etapą susirinko gausi GT klasė. Į trasą grįžta Kastytis Volbekas su daugiau nei 600 AG pasiekiančiu „Nissan GTR“, Karolis Blėdis vairuos „Audi S4“, iš „Porsche“ į nelygiam „Nemuno žiedui“ labiau tinkamą BMW su V8 varikliu sėda Ignas Jomantas, o kolektyvą vainikuoja Dave Holland su „Ginetta G55“ GT4 klasės automobiliu. 


Gana skirtingi automobiliai, kurių vieni greičiau važiuoja tiesiosiose, kiti – posūkiuose, sukurs nepamirštamą šou žiūrovams. Tarp greituolių gali įsimaišyti ir silpnesnių klasių atstovai, pavyzdžiui, Laurynas Simonavičius su „Honda Civic“, kuris posūkiuose geba lėkti taip greitai, kad akseleratoriaus paminą atleidžia tik teisėjui pamojus finišo vėliavą. 

Sportininkams teks vytis saugos automobilį

Tokiai rikiuotei vesti – ir atitinkamas saugos automobilis. Teisėjai lenktynes ves su „Tesla Model 3 Performance“. Jie po pirmo etapo jau juokavo, kad nuo starto linijos dalyviai su garsiai burzgiančiais varikliais vos paveja elektrinį saugos automobilį. 


„Dauguma žmonių į elektromobilius žiūri kaip į kažkokius šiandien dar nesugyvenamas ateities transporto priemones. Bet jie yra visiškai normalūs automobiliai, tokie kaip ir kiti. Ir jie geba daryti tai, ką daro įprasti automobiliai, neretai netgi geriau. Mes norime, kad žmonės elektromobilius matytų visokiose situacijose. Tiek gatvėje, tiek lenktynių trasoje, ir kad į juos žiūrėtų, kaip į normalius automobilius“, - sakė „Deals on Wheels“ vadovas Laurynas Boguševičius. 

Nuo kada ir kaip žiūrėti lenktynes?

Nors trasoje veiksmo netrūks nuo pat ryto, žiūrovams į Kačerginės „Nemuno žiedą“ rekomenduojama atvykti išsimiegojus, vos po pirmos valandos. Per pusdienį jie pamatys visą įdomiausią veiksmą: du Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato sprinto važiavimus, kurie startuos 14 val. ir 16:40 bei finalines „Time Attack“ varžybų sesijas. Laiko užteks tiek paskanauti „Burger Street“ mėsainiams, tiek apeiti itin gausų dalyvių parką, kuriame bus daugybė išskirtinių sportinių BMW, „Honda“, „Porsche“ ir kitų gamintojų automobilių. Veiksmo trasoje praleisti bus neįmanoma, nes jį 18 kv. m. ekrane transliuos „Video Sportas“.

Šiemet pralėkti trasa bus galima netgi žiūrovams. Naujovė „Ring Challenge“ – „Ring Taxi“. „Time Attack“ sesijose profesionalams su aukščiausius saugumo reikalavimus atitinkančiais automobiliais bus galima vežioti keleivius. Norintiesiems būti pavežiotiems per lenktynes rekomenduojama atvykti anksčiau. Įėjimas į renginį mokamas. 
 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt