Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2016-11-07
„Audi“ stebina išradingumu: visiškai atsisakys hidraulinių amortizatorių

„Audi“ stebina išradingumu: visiškai atsisakys hidraulinių amortizatorių
 Vokietijos automobilių gamintojo „Audi“ keliami reikalavimai automobilių kokybei yra neįtikėtinai aukšti. Regis, didelių technologinių laimėjimų pasiekusi kompanija tik didina apsukas ir siekia sukurti dar tobulesnius, saugesnius, ekonomiškesnius ir patogesnius automobilius. Visai neseniai „Audi“ pristatė revoliucinę naujovę – elektromechaninių rotacinių amortizatorių sistemą, vadinamą „eROT“.
 
Ši sistema yra nelyginamai pranašesnė už įprastus hidraulinius amortizatorius. Visų pirma, „eROT“ padės sutaupyti degalų. Automobiliui važiuojant nelygiu keliu važiuoklė turi atlikti neįtikėtiną kiekį judesių – kiekvienas ratas ne tik sukasi aplink savo ašį, bet juda ir vertikalioje ašyje (aukštyn žemyn).
 
Automobilių gamintojams seniai knietėjo kaupti ir panaudoti šią kelio nelygumų teikiamą energiją, tačiau sukurti efektyvią sistemą kol kas niekam nepavyko. „Audi“ nusprendė visiškai atsisakyti hidraulinių amortizatorių, juos pakeisti elektromechaniniais, kurie taps neatskiriama 48 voltų sistemos dalimi. Šie amortizatoriai pavers kinetinę energiją elektra, kuri vėliau gali būti panaudoti hibridinei automobilio sistemai.
 
Žinoma, „eROT“ sistema turės ir kitų pliusų. Ja bus galima visiškai laisvai reguliuoti važiuoklės parametrus. Nors ir dabar egzistuoja sistemos, galinčios pažeminti ir pakietinti automobilio važiuoklę, jos yra gana ribotos, nes įprastas hidraulinis amortizatorius priklausomas nuo savo mechaninių parametrų.
 
„Audi“ sukurta „eROT“ sistema yra visiškai programuojama, todėl gali tobulai prisitaikyti prie vairuotojo vairavimo stiliaus bei kelio būklės. Galiausiai, visa ši sistema išdėstyta horizontaliai, todėl užima mažiau vietos – galima numanyti, kad „Audi“ automobilių bagažinės ateityje dėl to kiek paplatės.
 
„Audi“ teigia, kad pati sistema mechaniškai nėra labai sudėtinga. Speciali „eROT“ atraminė svirtis juda vertikalia ašimi, sugerdama kinetinę rato judėjimo energiją. Ši svirtis per krumpliaračių sistemą yra sujungta su generatoriumi, kuris gamina elektros energiją. „eROT“ yra kompaktiška, neįtikėtinai lanksti ir efektyvi sistema.
 
„Audi“ jau spėjo atlikti keletą bandymų – lygiame kelyje „eROT“ galingumas yra apie 3 vatus, duobėtame kelyje – apie 613 vatų. Skaičiuojama, kad „eROT“ sistema leis sumažinti automobilio išmetamo anglies dvideginio kiekį trimis gramais kiekvienam nuvažiuotam kilometrui, kuro sąnaudas – 0,7 l/100 km.
 
Šie duomenys neleidžia suabejoti – „eROT“ sistema jau yra įrašyta „Audi“ automobilių  ateityje. Dabar belieka laukti ir tikėtis, kad elektromechaniniai rotaciniai amortizatoriai naujuose automobiliuose pasirodys greitai ir visi žadami privalumai – preciziškai kontroliuojami važiuoklės nustatymai, mažesnės kuro sąnaudos ir papildoma vieta automobilio bagažinėje – vartotojų nenuvils.
technologijos.lt
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 3000 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1850 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt