Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2021-01-02
2021 Dakaras. Beldžiant į Dangaus vartus. Ar Lietuviams lemta patekti į Dakaro TOP10?
Kaip sako liaudis, būkim biedni bet teisingi, o paskutiniai keletas Dakarų sukosi tik apie dvi markes ir jų dvikovą. Kalbu apie „Mini-Toyota“ titanų kovą. Ginkluoti geriausiais pilotais, geriausia technika, dideliu finansiniu užnugariu jie nepaliko šansų smulkesniems žaidėjams kovoje dėl podiumo pozicijų.
Kaip tą rikiuotę įtakos ambicingi „Bahrain Raid Xtreme“ komandos pareiškimai, pamatysime jau po dviejų savaičių, tačiau didelės sumos pinigų aš „ant jų nestatyčiau“. Taip, „Prodrive“ komanda puikiai demonstruoja savo raumenis WRC, pasamdė dvi aukščiausio lygio žvaigždes ir profesionalus - Sebastieną Loebą ir Nani Romą – bet ar jų debiutas bus sėkmingas, ar sugebės jie prilygti didesnę patirtį turintiems Dakaro senbuviams? Atkreipti dėmesį reikia ir į tai, kad pernai pirmajame dešimtuke „malėsi“ ir Mathieu Serradori (8 vieta 2020 Dakare), jis seka Jeano-Louiso Schlesserio pėdomis ir yra puikus pavyzdys, kad privatus automobilių gamintojas-konstruktorius gali konkuruoti su gamyklinėmis komandomis. Netikėtumų gali pateikti ir „MD Rallye Sport“ su savo bagiais. Aukštų rezultatų tikimasi iš naujai „įdarbinto“ Christiano Lavieille. Tuo tarpu „Peugeot“ liūtai, jau įrodę sugebėjimus Dakaro ralyje, tikisi atgauti savo „mojo“ perėję į Khalido Al Qassimi (2018 m. 6 vieta) ir jo „Abu Dhabi Racing Team“ globą. Vienu iš liūtų startuos Cyrilas Despresas ir Maikas Hornas. Jie dirba prie „Gen-Z“ projekto ir 2023 m. ketina Dakare startuoti vandeniliu varomu automobiliu. Lietuvos ir Kinijos klanai taip pat augina savo įtaką Dakaro viešpatijoje bei beldžiasi į Dangaus vartus (Top-10). Ne vieną kartą lietuvaičiai privertė Dakaro Dievus dairytis per petį. Pagrindiniu vėliavnešiu lietuvaičių gretose yra Benediktas Vanagas (11-as 2019 m.), o greta jo žengia Vaidotas Žala (12-as 2019 m., ir pirmo etapo nugalėtojas 2020 m.). Kinas Wei Hanas (10-as 2020 m.) pasiryžęs ginti top dešimtuko prieigas nuo lietuvaičių atakų. Kaip atrodys galutinė rezultatų rikiuotė, išvysime jau sausio 15 dienos popietę. Ar Jūs pasiruošę? |
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas