- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2010-01-22
„Bugatti Veyron“ išlaikymas brangesnis už privataus lėktuvo?
Yra didelės sąskaitos, siaubingai didelės sąskaitos ir sąskaitos už „Bugatti Veyron“, rašo Autoblog.com. Legendiškai brangus pirkinys, panašu, kad yra toks pats brangus malonumas ir jį naudoti, per metus atsieinantis apie 300 tūkst. dolerių. Ši suma yra tokia didelė, kad Autocar sako, jog tai yra brangiau nei skraidyti nuosavu lėktuvu. Paimkime, kad ir šio brangaus automobilio padangas: JAV „Michelin Pilot Sport 2s“, papuoštos išskirtiniu „Veyron“ ženklu, kainuoja apie 30 tūkst. dolerių. „Bugatti“ rekomenduoja jas keisti kas 4000 kilometrų, o kas šešiolika tūkstančių kilometrų keisti ratus ir padangas, kurių kaina 50 tūkst. dolerių. Be šių pakeitimų, kitos išlaikymo išlaidos per metus siekia dar 20 tūkst. dolerių. Jau nekalbant apie tai, kiek kainuoja šio vieno greičiausių automobilių pasaulyje draudimas. Taip pat skaitykite: Spauskite ir sužinokite daugiau apie Bugatti Veyron |
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas