Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2021-06-21
„Toyota“ užsispyrimas - atskleidė, kiek laiko hibridai ir vandeniliniai automobiliai išliks aktualūs

„Toyota“ užsispyrimas - atskleidė, kiek laiko hibridai ir vandeniliniai automobiliai išliks aktualūs
Dabar jau akivaizdu, kad elektrinė ateitis yra visai šalia. Euro7 standartas yra praktiškai nepasiekiamas vidaus degimo varikliais, o daugelis Europos šalių jau yra numačiusios datą, kada uždraus automobilių su vidaus degimo varikliais pardavimus. Tačiau „Toyota“ ateities nemato tik baterijų rankose.
 
„Toyota“ yra viena iš tų kompanijų, kurios kalba apie tai, kad elektrifikacija vyksta per greitai. Tai nėra naudinga nei automobilių gamintojams, nei elektros tiekėjams. „Toyota“ vadovų teigimu, tai nėra naudinga ir vartotojams, nes vidaus degimo variklių technologijos sparčiai pinga, o staigus perėjimas prie elektromobilių gali stipriai apkarpyti pigiausių automobilių sektorių.
 
Bet „Toyota“ nepamiršta aplinkosaugos argumentų. „Toyota“ yra viena iš pagrindinių hibridinių automobilių plėtros pradininkių. Be to, „Toyota Mirai“ yra garsiausias vandenilinis automobilis pasaulyje. „Tesla“ vadovas pastarąjį siekį anksčiau pašiepė, sakydamas, kad vandenilinis transportas yra kvailystė, bet „Toyota“ užsispyrusiai laikosi savo. 
 
Shigeki Terashi, „Toyota“ viceprezidentas ir vienas iš vadovų, atsakydamas į investuotojų klausimus teigė, kad net 2050-aisiais hibridiniai ir vandeniliniai automobiliai tebebus aktualūs. Kitaip tariant, su vidaus degimo varikliais automobiliuose neatsisveikinsime dar 30 metų!
 
Terashi tuomet dar pakartojo, kad baterijoms reikalingų žaliavų gavyba ir elementų gamyba nėra labai žalia - šiuos procesus vienas iš „Toyota“ vadovų palygino su vidaus degimo variklių tarša. Tai nėra pirmas kartas, kai „Toyota“ atstovai niekina baterijas naudojančius elektromobilius. Tiesa, tyrimai rodo, kad net jei į skaičiavimus įtrauksime žaliavų gavybą ir baterijų gamybą, elektromobiliai yra nepalyginamai švaresni už automobilius su vidaus degimo varikliais.
 
Praeitais metais „Toyota“ paskelbė, kad greitins elektrifikaciją. Tačiau tas strategijos pasikeitimas greičiausiai yra susijęs su besikeičiančiais reikalavimais. Automobiliai su vidaus degimo varikliais greitai nebebus laukiami Europoje. Ir „Toyota“ turės prisitaikyti, net jei jos vadovai norėtų po 30 metų gaminti hibridus ir vandenilinius automobilius.

Foto: „Toyota Mirai“, ©Gamintojo nuotrauka
technologijos.lt
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt