Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-08-01
Elonas Muskas: „jau labai greitai Tesla autopilotas pasieks 5 autonomijos lygį“


 
5 autonomijos lygis reiškia, kad automobiliui visiškai nereikės žmogaus priežiūros ir jis galės daryti ką tik nori, o automobilis pats nuveš iš taško A į tašką B. Elonas Muskas tvirtina, kad „Tesla“ jau šiais metais sugebės užtikrinti „bazines 5 automonomijos lygio funkcijas“.
 
Prieš kelias dienas Šanchajuje vyko Pasaulinė dirbtinio intelekto konferencija (WAIC) ir joje taip pat dalyvavo Elonas Muskas.
 
Didelio dėmesio susilaukė „Tesla“ vadovo pareiškimas, jog kompanija padarė progresą savavaldžių automobilių sektoriuje ir dar šiais metais sugebės užtikrinti „bazines 5 autonomijos lygio funkcijas“.
 
„Aš esu visiškai įsitikinęs, kad pasieksime visišką [automobilių] savarankiškumą ir, manau, kad tai įvyks labai greitai. Manau, kad Tesla yra labai arti 5 autonomijos lygio. Esu įsitikinęs, kad šiais metais pasieksime bazines 5 autonomijos lygio funkcijas“, - teigia Elonas Muskas.
 
Įdomus pareiškimas, nes remiantis paskutiniais NHTSA duomenimis, šiuo metu oficialiai „Tesla“ autopiloto sistema atitinka 2 autonomijos lygį. Žinoma, „Tesla“ nuolat belaidžiu būdu atnaujina savo elektromobilių programinę įrangą ir vis prideda naujų autopiloto funkcijų, kurios jau patenka į 3 autonomijos lygio kategoriją.
 
Galima gana drąsiai sakyti, kad „Tesla“ autopiloto sistema šiuo metu yra viena pažangiausių pasaulyje, jei ne pati pažangiausia. Tačiau perėjimas į 5 autonomijos lygį – tau būtų epinis žygdarbis.
 
Iš esmės automobiliams, atitinkantiems 5 autonomijos lygį – nereikia nei pedalų, nei vairo. Tokiais automobiliais važiuojantys žmonės tebūtų keleiviai ir galėtų skaityti knygą, naujienas, žiūrėti filmą ar tiesiog miegoti. Transporto priemonė gebėtų be jokio žmogaus įsikišimo nuvežti iš taško A į tašką B.
 
Aišku, Elonas Muskas yra atsargus ir neteigia, kad jau šiais metais „Tesla“ automobilių savininkai mėgausis 5 autonomijos lygio funkcijomis, kad ir bazinėmis. Elonas tvirtina, kad pati kompanija sugebės įvaldyti tokias funkcijas ir eiliniai vartotojai dar turės kiek palaukti. Nors ir neturėtų tai užtrukti.
 
„Manau, kad pasiekti 5 autonomijos lygiui nėra jokių esminių iššūkių. Yra mažų problemų. Tad kyla iššūkis jas visas išspręsti ir tada sudėti viską į bendrą sistemą“, - teigia Elonas Muskas ir priduria, kad „Tesla“ mokina savo sistemą, kad ji žinotų, kaip elgtis esant skirtingoms situacijoms kelyje.
 
Štai čia ir pasireiškia kompanijos privalumai. Keliuose važinėja šimtai tūkstančių „Tesla“ elektromobilių, aprūpintų jutikliais bei kameromis, kurie nuolat renka informaciją ir taip ją pateikia „Tesla“ kompanijai bei leidžia nuolat tobulinti autopilotą.
 
Pilnas Elono Musko pranešimas:

technologijos.lt
Susiję straipsniai
„Porsche Taycan“ pagerino ilgiausio elektromobilio slydimo rekordą -  
Italijos policijos „Lamborghini Huracán“ nėra tik dekoracija - jis b  
10 svarbiausių „Peugeot“ modelių: nuo pirmojo elektromobilio iki ger  
Los Andželo policija atsisako elektrinių „BMW i3“ - idėja nepasiteis  
Štai kodėl prabangiausi 90-ųjų automobiliai buvo ypatingi  
Automobilių technologijos: kaip gamintojai jas panaudoja, kad padėtų  
Štai ką sumąstė „AC Cobra“ - klasikinis automobilis virsta net labai  
Jie gal visai neturi gėdos jausmo? Atrodo, kad kinai nuo „Tesla Mode  
Eksperimentas - ar „Tesla Model X“ gali būti įkrautas 9 profesionali  
Kvailiausias sprendimas? Kai kuriuos prancūziškus automobilius galėj  
Automobilio valdymo evoliucija: nuo paprastos rankenos iki daugiafun  
„Ferrari“ atskleidė, kada sulauksime šios markės elektromobilio - ji  
Sportinis automobilis prieš karinius smogiamuosius sraigtasparnius:   
Pirmaujantis Hyundai ir nuvylę Tesla. Štai kaip skiriasi realūs elek  
„Tesla“ elektromobiliai sulauks įspūdingo gebėjimo: nufilmavo, kaip   
Šeši „Peugeot“ metų automobiliai: nuo 504 sedano iki naujojo 208 heč  
„Porsche“ vadovo planai apie elektromobilius: iš kur tokie pasikeiti  
„Nuviliantis“ - Elonui Muskui nepatinka Gateso požiūris ar pirmojo   
Išgirskite - „Volkswagen“ atskleidė, kokį garsą skleis ID.3  
323 kilometrai - „Porsche Taycan“ ekonomijos bandyme pasirodė tiesio  
VIDEO

Įdomiausi automobiliai

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt