Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-08-01
Elonas Muskas: „jau labai greitai Tesla autopilotas pasieks 5 autonomijos lygį“

Elonas Muskas: „jau labai greitai Tesla autopilotas pasieks 5 autonomijos lygį“
 
5 autonomijos lygis reiškia, kad automobiliui visiškai nereikės žmogaus priežiūros ir jis galės daryti ką tik nori, o automobilis pats nuveš iš taško A į tašką B. Elonas Muskas tvirtina, kad „Tesla“ jau šiais metais sugebės užtikrinti „bazines 5 automonomijos lygio funkcijas“.
 
Prieš kelias dienas Šanchajuje vyko Pasaulinė dirbtinio intelekto konferencija (WAIC) ir joje taip pat dalyvavo Elonas Muskas.
 
Didelio dėmesio susilaukė „Tesla“ vadovo pareiškimas, jog kompanija padarė progresą savavaldžių automobilių sektoriuje ir dar šiais metais sugebės užtikrinti „bazines 5 autonomijos lygio funkcijas“.
 
„Aš esu visiškai įsitikinęs, kad pasieksime visišką [automobilių] savarankiškumą ir, manau, kad tai įvyks labai greitai. Manau, kad Tesla yra labai arti 5 autonomijos lygio. Esu įsitikinęs, kad šiais metais pasieksime bazines 5 autonomijos lygio funkcijas“, - teigia Elonas Muskas.
 
Įdomus pareiškimas, nes remiantis paskutiniais NHTSA duomenimis, šiuo metu oficialiai „Tesla“ autopiloto sistema atitinka 2 autonomijos lygį. Žinoma, „Tesla“ nuolat belaidžiu būdu atnaujina savo elektromobilių programinę įrangą ir vis prideda naujų autopiloto funkcijų, kurios jau patenka į 3 autonomijos lygio kategoriją.
 
Galima gana drąsiai sakyti, kad „Tesla“ autopiloto sistema šiuo metu yra viena pažangiausių pasaulyje, jei ne pati pažangiausia. Tačiau perėjimas į 5 autonomijos lygį – tau būtų epinis žygdarbis.
 
Iš esmės automobiliams, atitinkantiems 5 autonomijos lygį – nereikia nei pedalų, nei vairo. Tokiais automobiliais važiuojantys žmonės tebūtų keleiviai ir galėtų skaityti knygą, naujienas, žiūrėti filmą ar tiesiog miegoti. Transporto priemonė gebėtų be jokio žmogaus įsikišimo nuvežti iš taško A į tašką B.
 
Aišku, Elonas Muskas yra atsargus ir neteigia, kad jau šiais metais „Tesla“ automobilių savininkai mėgausis 5 autonomijos lygio funkcijomis, kad ir bazinėmis. Elonas tvirtina, kad pati kompanija sugebės įvaldyti tokias funkcijas ir eiliniai vartotojai dar turės kiek palaukti. Nors ir neturėtų tai užtrukti.
 
„Manau, kad pasiekti 5 autonomijos lygiui nėra jokių esminių iššūkių. Yra mažų problemų. Tad kyla iššūkis jas visas išspręsti ir tada sudėti viską į bendrą sistemą“, - teigia Elonas Muskas ir priduria, kad „Tesla“ mokina savo sistemą, kad ji žinotų, kaip elgtis esant skirtingoms situacijoms kelyje.
 
Štai čia ir pasireiškia kompanijos privalumai. Keliuose važinėja šimtai tūkstančių „Tesla“ elektromobilių, aprūpintų jutikliais bei kameromis, kurie nuolat renka informaciją ir taip ją pateikia „Tesla“ kompanijai bei leidžia nuolat tobulinti autopilotą.
 
Pilnas Elono Musko pranešimas:

technologijos.lt
Susiję straipsniai
Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietiją ir atgal istoriniu automobiliu Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietij 
Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų  
Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? 
Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūrovai visoje Europoje Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūr 
Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė automobiliais Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė autom 
Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skirtingi. Bet ar tikrai? Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skir 
Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – naujasis karalius? Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – nauja 
Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui? Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui 
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia prasto valdymo Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia  
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt