Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2021-08-03
Indiana išbando magnetinį betoną – juo važiuojantys elektromobiliai galės įsikrauti nesustodami

Indiana išbando magnetinį betoną – juo važiuojantys elektromobiliai galės įsikrauti nesustodami
Klausimų kyla daugiau nei atsakymų, bet žiūrėti visuomet įdomu. Indianos valstijos transporto departamentas (INDOT), Purdue universitetas ir Magment startuolis iš Vokietijos paskelbė apie bendrą projektą, kurio metu bus išbandoma nauja medžiaga, skirta įkrauti judančius elektromobilius. Magment pateiks patentuotą betoną su įmagnetintomos dalelėmis, o INDOT perspektyvios technologijos bandymams nuties kelias kelio atkarpas. Projekto dalyvių nuomone, tokios įkrovimo magistralės padės sumažinti logistikos kompanijų aktyviai naudojamo krovininio transporto anglies pėdsaką.
 
Magment savo „įmagnetinto betono“ tikslios sudėties neatskleidžia, tačiau tvirtina, kad naują ferito pagrindo medžiagą lengva gaminti dideliais kiekiais ir ja bus galima įkrauti elektromobilius, kurių galia nuo 200⃲W iki 250⃲kW. Pats startuolis įkrovimo kelių gaminti neplanuoja — Magment siūlo modernizuoti esamas statybos kompanijas ir ilgainiui įmagnetintą betoną gaminti visame pasaulyje.
 
Indianos valstijos projektas bus padalintas į tris dalis, rašo Engadget. Pirmame ir antrame etape INDOT ir Purdue universiteto inžinieriai atliks bandymus, analizuos kaštus ir optimizuos kelio dangos sudėtį.
Tam vietos valdžia skirs lėšų nedidelio kelio ruožo statybai universiteto miestelyje West Lafayette.
 
Jei pirmasis ir antrasis etapas pavyks, INDOT inicijuos dar vieno, 400 metrų ilgio, bandymų stendo statybą. Šiame ruože projekto autoriai išbandys stambios technikos įkrovimą — statybinių sunkvežimių ir krovininių vilkikų. Numanoma įkrovimo kelio galia bus 200 kW, o pirmieji bandymai planuojami jau šį mėnesį. 
 
Naujasis projektas — valstybinės „Tvarumo didinimo energetine infrastruktūra kelių elektrifikavimui“ (ASPIRE) iniciatyvos dalis. Magment veiklą dabar palaiko JAV inžinerinių tyrimų centras, Nacionalinis mokslo fondas, Nacionalinis sanitarijos fondas, o taip pat ir keli investuotojai iš privataus sektoriaus .
 
Magment — ne vienintelė kompanija, norinti įprastus kelius paversti naudinga elektrinio transporto įkrovimo sistema. Izraelio startuolis Electreon Wireless kuria analogišką technologiją, tačiau naudoja standartiškesnę sistemą — po įprastu asfaltu išdėliotų įkrovimo ričių tinklą. Electreon jau realizavo kelis sėkmingus projektus Vokietijoje, Italijoje, Švedijoje ir Izraelyje.

Foto: ©Wikipedia Commons
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietiją ir atgal istoriniu automobiliu Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietij 
Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų  
Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? 
Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūrovai visoje Europoje Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūr 
Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė automobiliais Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė autom 
Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skirtingi. Bet ar tikrai? Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skir 
Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – naujasis karalius? Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – nauja 
Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui? Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui 
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia prasto valdymo Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia  
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt