Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-04-02
Po 15-20 metų „Mercedes-Benz“ elektromobiliai naudos organines baterijas - kas tai?

Po 15-20 metų „Mercedes-Benz“ elektromobiliai naudos organines baterijas - kas tai?
 
Elektromobiliai neturi išmetamojo vamzdžio, todėl neteršia aplinkos? Būtų gerai, jei tai būtų tiesa. Jų baterijas įmanoma perdirbti, tačiau jose yra daug aplinkai pavojingų medžiagų. Ar nebūtų geriau, jei elektromobilių baterijos nebūtų pilnos teršalų? „Mercedes-Benz“ taip mano, todėl kuria organines baterijas.
 
Sausį „Mercedes-Benz“ parodė AVTR viziją. Tai - ateities automobilio koncepcija, turinti mažai ką bendro su realybe. Laikykite šį kūrinį moksline fantastika. Kaip mokslinės fantastikos filmai yra ne tik menas, bet ir ateities prognozė, taip ir AVTR bando parodyti kryptį, link kur turėtų judėti „Mercedes-Benz“ automobiliai. Vienas iš dalykų, pasislėpusių po blizgiu AVTR muliažu - organinių baterijų vizija. Ir ši technologija, pasak „Mercedes-Benz“, gali pasirodyti jau po 15 metų.
 
Organinės baterijos - tai grafeno pagrindo akumuliatoriai su vandens elektrolitu. Jose vyksta organinės chemijos procesai ir joms nereikia jokių retų ar toksiškų medžiagų.
„Mercedes-Benz“ teigia, kad pirminiai bandymai rodo, jog tokios grafeno baterijos būtų greitai įkraunamos ir pasižymėtų puikiu energijos tankiu (vadinasi, būtų talpios).
 
 
Kažkur čia slėptųsi organinės baterijos
©Gamintojo nuotrauka

Beje, būtina paminėti, kad žodis „organinė“ šiuo atveju reiškia „anglies pagrindo“. Kartais žmonės mano, kad tai yra būtinai susiję su kuo nors gyvu. Iš tikrųjų organinės baterijos savo pavadinimą gavo dėl organinės chemijos - chemijos mokslo šakos, nagrinėjančios anglies atomus turinčių junginių struktūrą, savybes ir reakcijas.
 
„Mercedes-Benz“ teigia, kad organinės baterijos būtų lengvai visiškai perdirbamos ir šis procesas nebūtų žalingas aplinkai. Dabartinės baterijos irgi yra perdirbamos, tačiau pats procesas vis dar kelia klausimų. Priklausomai nuo baterijos konstrukcijos bent 10 % baterijos medžiagų nėra perdirbamos.
 
Iki 2039 metų „Mercedes-Benz“ nori tapti visiškai CO2-neutraliu gamintoju. Šis tikslas apima visą automobilio gyvenimą - nuo gamybos iki perdirbimo. „Mercedes-Benz“ nori pasirūpinti, kad kompanijos automobiliai naudotų ekologiškas baterijas, kuriose būtų kiek įmanoma mažiau kontroversiškų medžiagų, tokių kaip kobaltas ir litis. 

 
„Mercedes-Benz AVTR“ salonas
©Gamintojo nuotrauka

Tų medžiagų naudojimą automobiliuose galima mažinti įvairiai. Vienas iš būdų - mažinti pačias baterijas. „Mercedes-Benz“ inžinieriai mano, kad net ir dabartinės ličio jonų baterijos galėtų būti 25 % talpesnės. Tai reiškia, kad tam pačiam atstumui įveikti pakaktų mažesnių elementų. „Mercedes-Benz“ taip pat domisi kietojo būvio baterijomis ir, žinoma, organinėmis baterijomis.
 
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietiją ir atgal istoriniu automobiliu Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietij 
Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų  
Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? 
Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūrovai visoje Europoje Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūr 
Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė automobiliais Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė autom 
Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skirtingi. Bet ar tikrai? Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skir 
Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – naujasis karalius? Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – nauja 
Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui? Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui 
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia prasto valdymo Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia  
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt