Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2022-07-29
„Tesla“ politika sukėlė didelį skandalą

„Tesla“ politika sukėlė didelį skandalą
„Jie iš esmės žmogų apiplėšė ir reikalauja išpirkos, kad duotų tai, ką jis turėjo anksčiau“. Naudotos „Tesla“ pirkimas susijęs su tam tikra rizika. Pagrindinis dalykas yra toks, kad jūs negalite naudotis visomis funkcijomis, su kuriomis automobilis buvo parduotas iš pradžių, nes yra apgailėtinas šalutinis poveikis, atsirandantis dėl vis dažniau prie interneto prijungtų transporto priemonių, kurio pradininkė pati „Tesla“.
 
Naujausiame pavyzdyje vairuotojas, įsigijęs naudotą 2013 m. „Model S“, dabar yra priverstas sumokėti 4500 USD, kad atrakintų visą transporto priemonės funkcijų asortimentą, rašoma neoficialaus „Tesla“ aptarnavimo centro „057 technology“ įkūrėjo Jasono Hugheso „Twitter“ paskyroje.
 
Štai kaip tai sumažėjo, pasak J. Hugheso. Automobilis, kuris anksčiau buvo parduotas du kartus, iš pradžių buvo su 60 kWh akumuliatoriumi, kuris po metų pagal garantiją buvo atnaujintas iki 90 kWh.
 
Kitaip tariant, tai vis dar buvo techniškai „Tesla Model S 60“, bet su „Model S 90“ akumuliatoriumi ir jo diapazonu.
 
Tada naujausias savininkas atnaujino „Tesla“ borto kompiuterį – ir prasidėjo problemos.
 
„Vėliau, kol automobilis stovėjo kelio važiuojamoje dalyje, „Tesla“ jam paskambino ir pranešė, kad rado ir ištaisė jo automobilio konfigūracijos klaidą“, – rašė J. Hughesas. „Jie nuotoliniu būdu užrakino automobilį, kad jis vėl būtų 60 kWh, nepaisant to, kad daugelį metų jis buvo 90 kWh“.
 
„Dabar jis turi apie 80 mylių mažesnį važiavimo atstumą“, – tęsė J. Hughesas, o tai prilygsta trečdalio transporto priemonės važiavimo atstumo praradimui „nuotoliniu būdu be įspėjimo“.
 
„Gamintojas iš esmės jį apiplėšė ir reikalauja išpirkos, kad atgautų tai, ką jis turėjo anksčiau“, – argumentavo Hughesas. „Tai tiesiog negerai“.
 
J. Hughesas bandė pats išspręsti problemą,  bet „be jokios pažangos“. 
 
„Yra keistų būdų, bet nė vienas nėra idealus“, – „Twitter“ rašė jis. „Tesla“ visiškai nepadės“.
 
Tai toli gražu ne pirmas kartas, kai „Tesla“ nuotoliniu būdu išjungia funkcijas naudotose transporto priemonėse. Pavyzdžiui, 2020 m. prekiautojas nustatė, kad iš naudoto 2017 m. „Model S“ staiga buvo pašalintas ir patobulintas autopilotas, ir visiškas savarankiškas vairavimas, kurių vertė tuo metu buvo maždaug 8 000 USD.
 
Tai kenkia įmonės klientų aptarnavimo tarnybos reputacijai, taip pat kelia rimtų klausimų dėl jos transporto priemonių perpardavimo, priežiūros ir ilgalaikės vertės.
 
Remiantis neseniai atlikta mažmeninės prekybos paslaugų stebėjimo bendrovės „Pied Piper“ apklausa, elektromobilių gamintojai, tokie kaip „Tesla“ ir „Rivian“, atsilieka nuo kitų tradicinių automobilių gamintojų, kai kalbama apie klientų pasitenkinimą. „Tesla“ atsidūrė 21 vietoje iš 25 aukščiausios kokybės automobilių markių, atstovaujamų tyrime.
 
J. Hughesas neabejotinai domisi „Tesla“ – galų gale, jis valdo garažą, tačiau net jis išreiškė prieštaringus jausmus dėl asortimento problemos.
 
„Aš nesu gerbėjas ar neapkenčiantis“, – prisipažino J. Hughesas. „Aš tiesiog realistas. Jie daro kažką kvailo, aš į tai atkreipiu dėmesį. Daro kažką nuostabaus? Taip, aš taip pat į tai atkreipiu dėmesį.“
 
Žurnalistai susisiekė su „Tesla“ dėl komentarų, bet nesitiki juos gauti, nes bendrovė 2020 m. panaikino viešųjų ryšių skyrių.

Foto: ©Vauxford (CC BY-SA 4.0) | commons.wikimedia.org
technologijos.lt
Susiję straipsniai
Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietiją ir atgal istoriniu automobiliu Volkswagen Golf 50mečio proga – įspūdinga 3000 km kelionė į Vokietij 
Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų Kelioninis „Mercedes-Benz Marco Polo“ švenčia savo 40-ąjį jubiliejų  
Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? Ar tikrai žinote apie visas savo automobilio saugumo sistemas? 
Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūrovai visoje Europoje Pamatykite, kaip Lietuva atrodo „Hondos“ reklamoje: klipą matys žiūr 
Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė automobiliais Sukibimas ar slydimas? Žiedo meistras ir „drifteris“ apsikeitė autom 
Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skirtingi. Bet ar tikrai? Iš pirmo žvilgsnio ralio automobilis ir standartinis – visiškai skir 
Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – naujasis karalius? Ar sedanai ir hečbekai visam grimzta į užmarštį ir kodėl SUV – nauja 
Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui? Kodėl superautomobiliai lemia sėkmę tik retam automobilių gamintojui 
Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L Naujasis „Renault Austral“: kokybė nuo A iki L 
Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperautomobilį „Bugatti Chiron“ Atsisėskite ant kėdės: paskaičiavo, kiek kainuoja išlaikyti hiperaut 
Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo „911 Dakar” modeliu Los Andželo automobilių parodoje „Porsche” išsiskyrė riboto leidimo  
Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą automobilį? Penkios su puse paros: kodėl tiek užtrunka pagaminti vieną ypatingą  
Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vairo Nufilmuota, kaip „Tesla Model S“ vairuotojas tiesiog užmigo prie vai 
„Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu 1006 km trasos ratą „Porsche Taycan Turbo S“ tapo greičiausiu elektromobiliu, įveikusiu  
Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plaid įsibėgėjo iki 348 km/h Tai fantastika! Po įsilaužimo į programinę įrangą Tesla Model S Plai 
Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją Nauja sistema pati pasiūlys vairuotojui geriausią sėdėjimo poziciją 
Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de Miko Benzininį automobilį į elektrinį perdarę studentai nustebino Paul de 
Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automobilių technologijos nauda? Nuo fizinių mygtukų iki jutiklinių ekranų: kokia tikroji šios automo 
Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė laiką Automobilių istorija: unikalūs „Citroën“ pakabos sprendimai lenkė la 
Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia prasto valdymo Kaip komfortas ir saugumas eina išvien: minkšta važiuoklė nereiškia  
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt